Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?
https://maps.app.goo.gl/SnZf9gvG2GW4wyvW6
Jeigu infrastruktūra nepatogi pėstiesiems, tai jie tą vietą stengiasi aplenkti.Paskutinis taisė Blaze; Šiandien, 16:15.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai projektas daug kainuotų? Ypač, jei nereikia jokių inžinerinių tinklų perkloti, tik vietoje dalies asfalto šaligatvio plyteles sudėti.
ps. isvis nebloga vieta tramvajui cia
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai projektas daug kainuotų? Ypač, jei nereikia jokių inžinerinių tinklų perkloti, tik vietoje dalies asfalto šaligatvio plyteles sudėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPabūsiu velnio advokatu.
Gatvės humanizavimas reikalautų atskiro projekto, neabejotinai būtų didesnių mastų ir kainuotų žymiai brangiau.
Čia tiesiog daro einamąjį remontą. Klausimas dėl prioritetų, bet tai kita tema.
Miestas daug kur tokios būsenos, kad verkiant reikia tvarkyti.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Galėtumėt numest nuorodą į tą info? Iš anksto dėkoju.
Čia ir Facebook'e (LPA) dalinausi vasario 7 d., tai kažkurį to meto protokolą ir reikia skaityt. Ieškot reikia su infra arba miesto plėtra susijusių protokolų. Kuriame tiksliai negaliu pasakyt, o ir linko jokio nukopint ir numest neišeina.
Komentuoti:
-
Viskas gerai su tais tiltais, jeigu jau egzistuoja du - tegu abiem ir važinėja mašinos. Turbūt nėra tikslas dirbtinai versti automobilius važiuoti ratais, ypač kai Žvėryno tiltas ir taip normaliai pritaikytas pėstiesiems. O ir Liubarto g. galima juk rasti kompromisą tarp "reikia erdvės tankams" ir "siaurinkim tiek, kad troleibusai neprasilenktų, o gatvės gale pastatykim miniatiūrinį žiedą." Užtektų viso labo dviejų normalaus pločio eismo juostų, normalaus išskirto parkavimo, kažkiek praplėsto šaligatvio, dviračių tako. Atėjus laikui remontuoti tiltą - atitinkamai galima būtų pertvarkyti ir jį. Tuomet ir tankas, ir autobuso vairuotoja Janina pravažiuos. Suprantu, kad mieste yra labiau probleminių gatvių ir kad miestas neturi resursų esmingiau rekonstruoti visų pertvarkomų gatvių, bet miesto centrui turėtų būti teikiamas prioritetas, ir, kaip kažkas sakė, tų gatvių bent dešimtmetį nebereikėtų judinti.
Na pavyzdžiui, minimoje gatvėje viena kryptimi labai komfortiškai telpa trys automobiliai, o toliau - trys automobiliai ir stotelėje sustojęs troleibusas. Jau vien išlaikius tokį patį juostos plotį, sumažinus vietos parkavimui ir atsiradusioje erdvėje įrengus dviračio taką - būtų neblogas sprendimas.
Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 12:18.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Diskusiją apie VMS reiktų gal kelti kitur?
Šiaip jau tam, kad skelbti VMS nusikaltėliais reikia turėti svarių įrodymų.
Juolab, kad VMS aukščiausias organas yra renkama Taryba, meras irgi renklamas tiesiogiai. Vadinasi, rinkėjai kas 4 metus valdžion renka nusikaltėlius.
Kita vertus, net keli pažįstami dirbo VMS administracijoje žemutinėse grandyse, kur jų veikla buvo pilnai kontroliuojama vadovybės, be jokių interpretacijų ir už žemesnį nei rinkos uždarbį.
Be to, kam teko susidurti, tai prieš 20 metų savivaldybėje vyko santykinai dar blogesni dalykai, su tiesioginės korupcijos apraiškom. Beje, reikalai rutininiame lygyje ženkliai susitvarkė prie 2-ojo Zuoko, nors tuomet jis pats figūravo skandaluose.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes tą info radau ir pasidalinau aš.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąŠitame video nemažai apie Vilniaus savivaldybės kompetenciją ir požiūrį (ir infrastruktūrą):
https://youtu.be/xlIbGdLhaLs?si=Svc3zgYxUmaNpUTb
https://www.youtube.com/watch?v=d6V6_sBLheg&t=1545s
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ką jūs tuo norite pasakyti (kad neliktumėt ne taip surprastas)? Ar duodate užuominą, kad asmuo ar asmenys, kažkaip suinteresuoti VMS (nepagrįstu) puolimu? Jei taip - kokios galimos to priežastys ir kodėl taip sakote?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gal mažiau klausimų kiltų
Komentuoti:
-
Atsakau į komentarą
Tai būtent - kodėl?
Na sakyčiau negražu yra pulti be įrodymų, o ne versti žmogų teisintis dėl to, ko jis nepadarė.
Čia kaip neįmanoma atsakyti į klausimą "Kodėl tu muši savo žmoną trečiadieniais?"
Gal jau raminkitės su tom savo motyvacijomis - antras Jonelis....
Beje, galima prikelti ir patologijos temą. Viena iš patologijų (beje, sovietmečio traumos, deja) kuomet ilgai muštas (nebūtinai fiziškai) žmogus susitaiko su smurtu ir jam tada vienodai ar jį muša ar ne. Ir čia jokiu būdu ne kaltinimas, prekaištas ar dar kas. Užsimenu apie tai tikėdamasis, kad žmogus atkreips dėmesį į savo elgesį ir galbūt jį pakeis.
Kad nebūčiau neteisingai interpretuotas apie ką kalbu, paaiškinu - dešimtmečiais besitęsiantis smurtas iš VMS prieš miestiečius kažkodėl yra ginamas. Kodėl? Dėl to ir pateikiau vieną iš galimų patologijų. Yra ir kitų variantų - klausimas visiems kokios jos galėtų būti. Specialiai nevardinsiu.
PS.
Aš ir pats turiu patologijų - vaikystės traumų - ir jas stengiuosi iš savęs išgyvendinti. Kai ką jau, kai kas dar liko. Nebijau šito žodžio nors nemalonu. Galima ir kitą žodį vartotį jei priimtinesnis. Pvz trauma. Va, galima jį naudoti. Bet esmės nekeičia - traumuoti žmonės sunkiai ar visai neatpažįsta pavadinkme smurtautojo elgesio ir jį nesamoningai gina. O jei gina samoningai - tai jau kitas dalykas. Ties tuo labiau ir yra koncentuotas mano klausimas kodėl yra ginama.Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 11:11.
Komentuoti:
-
Šitame video nemažai apie Vilniaus savivaldybės kompetenciją ir požiūrį (ir infrastruktūrą):
https://youtu.be/xlIbGdLhaLs?si=Svc3zgYxUmaNpUTb
Komentuoti:
-
Visiskas debilizmas del Liubarto gatves remonto yra ir tame, kad si gatve is abieju pusiu atsiremia i siauresnes gatves. Kestucio yra 1x1, o Jasinskio 2x1, bet i viena juosta isilieja nemazas trafikas nuo GV i centra.
Daryti 2x2 buvo taip pat nesamone net ne vien del to kad ten fiziskai negali buti trafiko bet ir nes realiai eismas taip nevyksta del priparkuotu automobiliu sonuose. Eilini karta nukopijuota Seskines gatve - sonuose pirmoje juostoje toliau stoves automobiliai ir bus dvi placiausios eismo juostos tarp ju. Na o savaitgali kai masinu maziau bus galima ispaust 100 toje atkarpoje, pazadu pabandysiu taip ir padaryt.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŽvėryno tilte man kaip tik šaligatviai platoki. Aš gal naikinčiau tą platų bortą, ir per 20cm susiaurinčiau šaligatvį, tuomet manau ir dviračių takui užtektų vietos.
Įvertinus apsaugos zoną nuo turėklo ir atitvaro lieka gryno tako pločio 50 cm, jei ne mažiau: https://www.google.com/maps/@54.6903...8192?entry=ttu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O gal reversinė juosta tilte? Ryte - viena juosta į miestą, vakare - iš. Arba išvis palikt tik vieną juostą iš centro išvažiuot, o įvažiavimui yra Geležinio Vilko g.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŽvėryno tilte man kaip tik šaligatviai platoki. Aš gal naikinčiau tą platų bortą, ir per 20cm susiaurinčiau šaligatvį, tuomet manau ir dviračių takui užtektų vietos.
Realiau būtų vienoje pusėje - pėsčiųjų, kitoje - dviračių takas.
Komentuoti:
-
Įtariu, kad Žvėryno ir Liubarto dalinai reikalingi ir dubliavimui "jei kas", kad ir skirtingų kategorijų yra. Plius Seimas prie pat, galbūt dėl to reikia irgi turėti skirtingų vietų. Tiltų aišku neperstatys niekas artimu metu. Nebent griūtų
Komentuoti:
Komentuoti: