Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kecal
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jei jau darai projektą, tai išiminėsi projektavimo sąlygas iš visų tinklų ir kas nors būtinai bus prirašyta, kas nebetenkina šiandieninių normatyvų
    Tai kai visur daro be projekto, tinklai patys atsibunda kitais metais, viską išrausia ir palieka betvarkę. Gal tikrai kartais geriau iškart su projektu ir įtraukiant tinklus?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?
    Va tau pavyzdys, kur nėra mašinų eismo. Tai kam ten toj vietoj planuoti 4 juostų Šiaurinę gatvę, jei dabartiniu žvyrkeliu niekas nevažinėja ???
    https://maps.app.goo.gl/SnZf9gvG2GW4wyvW6

    Jeigu infrastruktūra nepatogi pėstiesiems, tai jie tą vietą stengiasi aplenkti.
    Paskutinis taisė Blaze; Šiandien, 16:15.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai projektas daug kainuotų? Ypač, jei nereikia jokių inžinerinių tinklų perkloti, tik vietoje dalies asfalto šaligatvio plyteles sudėti.
    nekainuotu, cia siek tiek atsifutbolinimas. Ir ne tokioj reprezentacineje vietoje reiketu daryt higiena. Galima higiena uzsiiminet karoliniskese, pasilaiciuose, naujojoje vilnioje ir tt . CIA REIKEJO PROJEKTO.

    ps. isvis nebloga vieta tramvajui cia

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Atsakau į komentarą

    Todėl, kad gina VMS destrukciją vėl ir vėl.
    Tai ir klausiu kur konkrečiai gina? Duokite prašom įrodymų (nuorodų). Nes kiek aš pastebėjau, tai tiesiog bando parašyti VMS įsivaizdavimą/požiūrį, kodėl jie taip ar anaip daro, o ne pateisinti. O jūs visi į tai žiūrite kaip į gynimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai projektas daug kainuotų? Ypač, jei nereikia jokių inžinerinių tinklų perkloti, tik vietoje dalies asfalto šaligatvio plyteles sudėti.
    Jei jau darai projektą, tai išiminėsi projektavimo sąlygas iš visų tinklų ir kas nors būtinai bus prirašyta, kas nebetenkina šiandieninių normatyvų

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pabūsiu velnio advokatu.
    Gatvės humanizavimas reikalautų atskiro projekto, neabejotinai būtų didesnių mastų ir kainuotų žymiai brangiau.
    Čia tiesiog daro einamąjį remontą. Klausimas dėl prioritetų, bet tai kita tema.
    Miestas daug kur tokios būsenos, kad verkiant reikia tvarkyti.
    Ar tikrai projektas daug kainuotų? Ypač, jei nereikia jokių inžinerinių tinklų perkloti, tik vietoje dalies asfalto šaligatvio plyteles sudėti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Galėtumėt numest nuorodą į tą info? Iš anksto dėkoju.
    Info iš atvirų protokolų: https://open.vilnius.lt/minutes

    Čia ir Facebook'e (LPA) dalinausi vasario 7 d., tai kažkurį to meto protokolą ir reikia skaityt. Ieškot reikia su infra arba miesto plėtra susijusių protokolų. Kuriame tiksliai negaliu pasakyt, o ir linko jokio nukopint ir numest neišeina.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Viskas gerai su tais tiltais, jeigu jau egzistuoja du - tegu abiem ir važinėja mašinos. Turbūt nėra tikslas dirbtinai versti automobilius važiuoti ratais, ypač kai Žvėryno tiltas ir taip normaliai pritaikytas pėstiesiems. O ir Liubarto g. galima juk rasti kompromisą tarp "reikia erdvės tankams" ir "siaurinkim tiek, kad troleibusai neprasilenktų, o gatvės gale pastatykim miniatiūrinį žiedą." Užtektų viso labo dviejų normalaus pločio eismo juostų, normalaus išskirto parkavimo, kažkiek praplėsto šaligatvio, dviračių tako. Atėjus laikui remontuoti tiltą - atitinkamai galima būtų pertvarkyti ir jį. Tuomet ir tankas, ir autobuso vairuotoja Janina pravažiuos. Suprantu, kad mieste yra labiau probleminių gatvių ir kad miestas neturi resursų esmingiau rekonstruoti visų pertvarkomų gatvių, bet miesto centrui turėtų būti teikiamas prioritetas, ir, kaip kažkas sakė, tų gatvių bent dešimtmetį nebereikėtų judinti.

    Na pavyzdžiui, minimoje gatvėje viena kryptimi labai komfortiškai telpa trys automobiliai, o toliau - trys automobiliai ir stotelėje sustojęs troleibusas. Jau vien išlaikius tokį patį juostos plotį, sumažinus vietos parkavimui ir atsiradusioje erdvėje įrengus dviračio taką - būtų neblogas sprendimas.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	1,91 MB ID:	2126935
    Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 12:18.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Diskusiją apie VMS reiktų gal kelti kitur?

    Šiaip jau tam, kad skelbti VMS nusikaltėliais reikia turėti svarių įrodymų.
    Juolab, kad VMS aukščiausias organas yra renkama Taryba, meras irgi renklamas tiesiogiai. Vadinasi, rinkėjai kas 4 metus valdžion renka nusikaltėlius.
    Kita vertus, net keli pažįstami dirbo VMS administracijoje žemutinėse grandyse, kur jų veikla buvo pilnai kontroliuojama vadovybės, be jokių interpretacijų ir už žemesnį nei rinkos uždarbį.
    Be to, kam teko susidurti, tai prieš 20 metų savivaldybėje vyko santykinai dar blogesni dalykai, su tiesioginės korupcijos apraiškom. Beje, reikalai rutininiame lygyje ženkliai susitvarkė prie 2-ojo Zuoko, nors tuomet jis pats figūravo skandaluose.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes tą info radau ir pasidalinau aš.
    Galėtumėt numest nuorodą į tą info? Iš anksto dėkoju.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Šitame video nemažai apie Vilniaus savivaldybės kompetenciją ir požiūrį (ir infrastruktūrą):
    https://youtu.be/xlIbGdLhaLs?si=Svc3zgYxUmaNpUTb
    Taip pat prisidedu pastebėjimu Aurimo Navio iš Neredaguota pokalbio. Nuoroda tiesiai į pastebėjimą. Trukmė apie 2 minutes (rekomenduoju visą video visiems pažiūrėti):
    https://www.youtube.com/watch?v=d6V6_sBLheg&t=1545s

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Ką jūs tuo norite pasakyti (kad neliktumėt ne taip surprastas)? Ar duodate užuominą, kad asmuo ar asmenys, kažkaip suinteresuoti VMS (nepagrįstu) puolimu? Jei taip - kokios galimos to priežastys ir kodėl taip sakote?
    Nes tą info radau ir pasidalinau aš.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Gal mažiau klausimų kiltų
    Ką jūs tuo norite pasakyti (kad neliktumėt ne taip surprastas)? Ar duodate užuominą, kad asmuo ar asmenys, kažkaip suinteresuoti VMS (nepagrįstu) puolimu? Jei taip - kokios galimos to priežastys ir kodėl taip sakote?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Atsakau į komentarą

    Kodėl jūs nusprendėte, kad Creatium yra tas, kuris gina aukščiau parašytus punktus? Nesu matęs turbūt nė vienos jo tokios žinutės. Kad žmogus nerėkia kas antroje žinutėje, kokie VMS debilai (hi John, ttttt, VLR ir kiti), nereiškia, kad jis juos palaiko.
    VMS, kurie daro tai ką daro su infrastruktūra, daro nusikaltimus savo veikla. Tai kuo jie tampa - nusikaltėliais, panašu. Va, dabar geriau, kad nevadinu debilais? Ir kas iš to? O žmogų pažinsi iš darbo, ne iš šnekų. VMS veikėjai darbu parodė kas jie.

    Tai būtent - kodėl?
    Todėl, kad gina VMS destrukciją vėl ir vėl.

    Na sakyčiau negražu yra pulti be įrodymų, o ne versti žmogų teisintis dėl to, ko jis nepadarė.
    Nepuolu be įrodymų. TIkslas ne pulti. Tikslas sužinoti kodėl žmogus gina VMS destrukciją.

    Čia kaip neįmanoma atsakyti į klausimą "Kodėl tu muši savo žmoną trečiadieniais?"
    Strawman.

    Gal jau raminkitės su tom savo motyvacijomis - antras Jonelis....
    Labai įdomiai išsivystė ši diskusija. Ji parodė, koks kieno maždaug tikslas. Kai kuriems yra svarbu sustabdyti VMS destrukciją ir pasiūlyti sprendimus, kitiems panašu svarbiau prišnekėti to ko nėra, o pričiuptiems bandyti bet kokia kaina išsivartyti bile tik nereikėtų pripažinti klaidos ir panašu atsakomybės už tai ką prišnekėjo. Čia man primena mokyklos laikų koridorius, kur chamai kabinėdavosi prie aplinkinių, o gavę per nosį lėkdavo skųstis, kad ojojoi mane puola. Ir ne, nevadinu Creatium chamu. Kalbu apie atsakomybės vengimą ir išsisukinėjimą.

    Beje, galima prikelti ir patologijos temą. Viena iš patologijų (beje, sovietmečio traumos, deja) kuomet ilgai muštas (nebūtinai fiziškai) žmogus susitaiko su smurtu ir jam tada vienodai ar jį muša ar ne. Ir čia jokiu būdu ne kaltinimas, prekaištas ar dar kas. Užsimenu apie tai tikėdamasis, kad žmogus atkreips dėmesį į savo elgesį ir galbūt jį pakeis.
    Kad nebūčiau neteisingai interpretuotas apie ką kalbu, paaiškinu - dešimtmečiais besitęsiantis smurtas iš VMS prieš miestiečius kažkodėl yra ginamas. Kodėl? Dėl to ir pateikiau vieną iš galimų patologijų. Yra ir kitų variantų - klausimas visiems kokios jos galėtų būti. Specialiai nevardinsiu.
    PS.
    Aš ir pats turiu patologijų - vaikystės traumų - ir jas stengiuosi iš savęs išgyvendinti. Kai ką jau, kai kas dar liko. Nebijau šito žodžio nors nemalonu. Galima ir kitą žodį vartotį jei priimtinesnis. Pvz trauma. Va, galima jį naudoti. Bet esmės nekeičia - traumuoti žmonės sunkiai ar visai neatpažįsta pavadinkme smurtautojo elgesio ir jį nesamoningai gina. O jei gina samoningai - tai jau kitas dalykas. Ties tuo labiau ir yra koncentuotas mano klausimas kodėl yra ginama.
    Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 11:11.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Šitame video nemažai apie Vilniaus savivaldybės kompetenciją ir požiūrį (ir infrastruktūrą):
    https://youtu.be/xlIbGdLhaLs?si=Svc3zgYxUmaNpUTb

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Visiskas debilizmas del Liubarto gatves remonto yra ir tame, kad si gatve is abieju pusiu atsiremia i siauresnes gatves. Kestucio yra 1x1, o Jasinskio 2x1, bet i viena juosta isilieja nemazas trafikas nuo GV i centra.
    Daryti 2x2 buvo taip pat nesamone net ne vien del to kad ten fiziskai negali buti trafiko bet ir nes realiai eismas taip nevyksta del priparkuotu automobiliu sonuose. Eilini karta nukopijuota Seskines gatve - sonuose pirmoje juostoje toliau stoves automobiliai ir bus dvi placiausios eismo juostos tarp ju. Na o savaitgali kai masinu maziau bus galima ispaust 100 toje atkarpoje, pazadu pabandysiu taip ir padaryt.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Žvėryno tilte man kaip tik šaligatviai platoki. Aš gal naikinčiau tą platų bortą, ir per 20cm susiaurinčiau šaligatvį, tuomet manau ir dviračių takui užtektų vietos.
    Platoki?
    Įvertinus apsaugos zoną nuo turėklo ir atitvaro lieka gryno tako pločio 50 cm, jei ne mažiau: https://www.google.com/maps/@54.6903...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O gal reversinė juosta tilte? Ryte - viena juosta į miestą, vakare - iš. Arba išvis palikt tik vieną juostą iš centro išvažiuot, o įvažiavimui yra Geležinio Vilko g.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Žvėryno tilte man kaip tik šaligatviai platoki. Aš gal naikinčiau tą platų bortą, ir per 20cm susiaurinčiau šaligatvį, tuomet manau ir dviračių takui užtektų vietos.
    Klausimas tuomet, ką galima vadinti siaurokais šaligatviais.
    Realiau būtų vienoje pusėje - pėsčiųjų, kitoje - dviračių takas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Įtariu, kad Žvėryno ir Liubarto dalinai reikalingi ir dubliavimui "jei kas", kad ir skirtingų kategorijų yra. Plius Seimas prie pat, galbūt dėl to reikia irgi turėti skirtingų vietų. Tiltų aišku neperstatys niekas artimu metu. Nebent griūtų

    Komentuoti:

Working...
X