Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m
- 3 patinka
-
Apie 12 metrų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
Komentuoti:
-
Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagtindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tsi jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
Komentuoti:
-
Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.04, 09:52.
Komentuoti:
-
Šiaip galvoju, kad galėtų tuomet subraižyt 3 juostas. Kažin ar ten reikia 2 juostų link oro uosto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Komentuoti:
-
-
Vakar važiavau pro Liepkalnį, tai bijau būti blogu pranašu, bet panašu, kad vietomis yra paskutinis asfalto sluoknis, o nutrupėję bordiūriukai tai seni.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bandau suprasti kokiam durniui išvis gali reikėt į Salininkus. Naikinkim gatvę.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Grįžtam prie to "ateity". Jeigu dabar nesiaurina gatvės ir tinkamai neįrengia dviračių tako, reiškia dar ilgai nuo viršaus jis eis į niekur, kaip ir Tūkstantmečio gatvėje baigiasi į niekur. Labai neišbaigta infrastruktūra.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNuo Žirnių g. iki kapinių tilptų netgi visas takas, o toliau galima daryti atskirtą ar pakeltą dviračių juostą, bet pas mus nelabai taikoma šita praktika.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manot, kad nebus važiuojančių dviračiu iš Salininkų į Senamiestį? Manau, kad bus. Kolkas vienintelis greičiausias (ir mano manymu saugiausias) kelias yra per Rodūnios sodus palei oro uosto tvorą, Ikea. Tik, žinoma, yra +-1km ilgio atkarpėlė per sodus be asfalto.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tame Vilniaus kampe apskritai nėra jokios infrastruktūros, ir nėra jokių dviratininkų. Tai nereiškia, kad jeigu būtų takai, būtų ir dviratininkai. Taipogi, kokios sąlygos yra dabar iš centro nuvažiuoti į Kalnėnus, Aukštąjį Pavilnį?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
Žadama intensyviai vystyti pramonines teritorijos Lydos plente, kur netgi žada įsikurti Teltonika. Būtų absurdas, jei nebūtų formuojamas joks susisiekimas tarp tos teritorijos ir senamiesčio.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Žirnių g. iki kapinių tilptų netgi visas takas, o toliau galima daryti atskirtą ar pakeltą dviračių juostą, bet pas mus nelabai taikoma šita praktika.
Komentuoti:
-
Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jeigu pasižiūrėsit į žemėlapį, darosi kaip ir aišku, kad Liepkalnio gatvė ir yra ta "malonesnė" alternatyva važiuojant į visokius Nemėžius, Salininkus ir visą tą pusę, o nuo Senamiesčio iki Dunojaus/Dzūkų sankryžos ten iš esmės gali būti labai ramu ir jauku, jeigu humanizuoti tą gatvę (ko niekas net neplanuoja daryt) ir ten yra pilna vietos plačiausiam dvirtakiui...
Komentuoti:
-
Apačioj artėjant prie geležinkelio 5-6 juostos netilps. Bet 2 juostos + dvirtakis vienoje pusėje tikrai turėtų tilpti.Parašė Kaid Rodyti pranešimąSprendimas - perteklinio asfalto mažinimas. Ten jo tiek, kad tilptų 5-6 juostos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sprendimas - perteklinio asfalto mažinimas. Ten jo tiek, kad tilptų 5-6 juostos
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nesiūlau nieko išmesti, dvirtakiai yra labai gerai, o ypač, kai jie yra pilnaverčiai ir jungiasi tarpusavyje. Aš tiesiog neįsivaizduoju to "ateity" termino ir jeigu taip atsitiktų, kad kažkada tas takas Liepkalnio g. bus tiesiamas (kaip nurodyta dviračių takų plėtros plane), įdomu kaip bus sprendžiamos šios atkarpos:
Naikins parkingą prie Melgos? Kitose vietose darys bendrą pėsčiųjų/dviračių taką? Vyksta kelio remontas, gatvė nėra siaurinama - perdarys ateity?
Naikins šaligatvius, bendras takas?
Naikinam parkingą? Kitoje pusėje tako nelabai įsivaizduoju, strigs kitose atkarpose.
Kaip spręs šią atkarpą? Kurioje pusėje eis dviračių takas? Gatvės labai nesusiaurins.
Nesikabinėju, tik šiaip įdomu diskusijai. Taip taip, Žirnių g. yra bendras takas. Kam teko juo eiti pasivaikščioti daugiau nei 2 žmonėms ir prasilenkti su + 30 km/h atlekiančiais dviračiais?
Komentuoti:
-
Tai čia net nereikia toli žiūrėti... Iš vienos sankryžos pusės turim dvirtakį Žirnių gatvėje iki pat Dariaus ir Girėno. Iš kitos turim virš 600m dvirtako palei Minsko plentą į Kalnėnų pusę, kuris anksčiau ar vėliau tuos Kalnėnus pasieks. Iš trečios pusės turim suplanuotą Liepkalnio gatvę su dvirtakiu iki Teltonika Tech Hill. Lieka ketvirta, viską su miestu sujungianti pusė, apie kurią ir kalbam, kurioje jau yra nutiesta apie 200m dvirtakio miesto link.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Pažiūrėkim kiek plačiau. Kaip jums atrodo, kur tas Liepkalnio g. dvirtakis nuves? Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį. Tiesiog bus dviračiam skirta atkarpėlė, ilgam niekur nevedanti, nes vienur trukdo Rasų kapinės arba labai siauros vietos, kur jų įrengti praktiškai neįmanoma nei Dzūkų, nei Liepkalnio, nei Tyzenhauzų, nei Sukilelių, nei Rasų gatvėse. Dviračių g. jose taip pat nelabai įrengsi dėl didelių transporto srautų. Iš senamiesčio ar stoties teks naudotis Geležinkelio, Dariaus ir Girėno bei Žirnių gatvių dviračių takais. Nėra jau čia labai didelis lankas, smagiai nusimina iki to Liepkalnio, o toliau vėl į niekur - nebaigtas takas iki Kalnėnų posūkio, kitoje pusėje iki Nemėžio arba pro IKEA iki oro uosto. Kas su MTB, pilna visokių žvirkeliukų.
Tai ką jūs siūlot, tiesiog išmest visą kokių 5 metų progresą? Nes... kodėl?
Ir kas čia per nesąmonė dėl "Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį" ? O tai kur veda Liepkalnio gatvė, jeigu ne į Senamiestį ir Geležinkelio gatvę, kuri ateity planuojama su dvirtakiu susijungiančiu su jau esamu senu Drujos g. dvirtakiu ir nauju dvirtakiu prie stoties?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pažiūrėkim kiek plačiau. Kaip jums atrodo, kur tas Liepkalnio g. dvirtakis nuves? Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį. Tiesiog bus dviračiam skirta atkarpėlė, ilgam niekur nevedanti, nes vienur trukdo Rasų kapinės arba labai siauros vietos, kur jų įrengti praktiškai neįmanoma nei Dzūkų, nei Liepkalnio, nei Tyzenhauzų, nei Sukilelių, nei Rasų gatvėse. Dviračių g. jose taip pat nelabai įrengsi dėl didelių transporto srautų. Iš senamiesčio ar stoties teks naudotis Geležinkelio, Dariaus ir Girėno bei Žirnių gatvių dviračių takais. Nėra jau čia labai didelis lankas, smagiai nusimina iki to Liepkalnio, o toliau vėl į niekur - nebaigtas takas iki Kalnėnų posūkio, kitoje pusėje iki Nemėžio arba pro IKEA iki oro uosto. Kas su MTB, pilna visokių žvirkeliukų.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...
Paskutinis taisė Robyla; 2023.06.19, 15:09.
Komentuoti:
Komentuoti: