Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Apie 12 metrų.
    12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
    Apie 12 metrų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagtindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tsi jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
    Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
    Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.04, 08:52.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    O asfaltą buvo sunku atnaujinti?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip galvoju, kad galėtų tuomet subraižyt 3 juostas. Kažin ar ten reikia 2 juostų link oro uosto.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Ši atkarpa taip pat be cirkų. Aplink išlygino, supaišė juostas, o čia nereikia, nes NATO nevažiuos ir čia.

    Click image for larger version

Name:	20230703_165827.jpg
Views:	1408
Size:	1,23 MB
ID:	2061396
    Click image for larger version

Name:	20230703_165832.jpg
Views:	1400
Size:	1,18 MB
ID:	2061395


    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Vakar važiavau pro Liepkalnį, tai bijau būti blogu pranašu, bet panašu, kad vietomis yra paskutinis asfalto sluoknis, o nutrupėję bordiūriukai tai seni.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
    Bandau suprasti kokiam durniui išvis gali reikėt į Salininkus. Naikinkim gatvę.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Nuo Žirnių g. iki kapinių tilptų netgi visas takas, o toliau galima daryti atskirtą ar pakeltą dviračių juostą, bet pas mus nelabai taikoma šita praktika.
    Grįžtam prie to "ateity". Jeigu dabar nesiaurina gatvės ir tinkamai neįrengia dviračių tako, reiškia dar ilgai nuo viršaus jis eis į niekur, kaip ir Tūkstantmečio gatvėje baigiasi į niekur. Labai neišbaigta infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
    Manot, kad nebus važiuojančių dviračiu iš Salininkų į Senamiestį? Manau, kad bus. Kolkas vienintelis greičiausias (ir mano manymu saugiausias) kelias yra per Rodūnios sodus palei oro uosto tvorą, Ikea. Tik, žinoma, yra +-1km ilgio atkarpėlė per sodus be asfalto.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
    Tame Vilniaus kampe apskritai nėra jokios infrastruktūros, ir nėra jokių dviratininkų. Tai nereiškia, kad jeigu būtų takai, būtų ir dviratininkai. Taipogi, kokios sąlygos yra dabar iš centro nuvažiuoti į Kalnėnus, Aukštąjį Pavilnį?
    Žadama intensyviai vystyti pramonines teritorijos Lydos plente, kur netgi žada įsikurti Teltonika. Būtų absurdas, jei nebūtų formuojamas joks susisiekimas tarp tos teritorijos ir senamiesčio.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nuo Žirnių g. iki kapinių tilptų netgi visas takas, o toliau galima daryti atskirtą ar pakeltą dviračių juostą, bet pas mus nelabai taikoma šita praktika.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu pasižiūrėsit į žemėlapį, darosi kaip ir aišku, kad Liepkalnio gatvė ir yra ta "malonesnė" alternatyva važiuojant į visokius Nemėžius, Salininkus ir visą tą pusę, o nuo Senamiesčio iki Dunojaus/Dzūkų sankryžos ten iš esmės gali būti labai ramu ir jauku, jeigu humanizuoti tą gatvę (ko niekas net neplanuoja daryt) ir ten yra pilna vietos plačiausiam dvirtakiui...
    Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Sprendimas - perteklinio asfalto mažinimas. Ten jo tiek, kad tilptų 5-6 juostos
    Apačioj artėjant prie geležinkelio 5-6 juostos netilps. Bet 2 juostos + dvirtakis vienoje pusėje tikrai turėtų tilpti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Sprendimas - perteklinio asfalto mažinimas. Ten jo tiek, kad tilptų 5-6 juostos

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Nesiūlau nieko išmesti, dvirtakiai yra labai gerai, o ypač, kai jie yra pilnaverčiai ir jungiasi tarpusavyje. Aš tiesiog neįsivaizduoju to "ateity" termino ir jeigu taip atsitiktų, kad kažkada tas takas Liepkalnio g. bus tiesiamas (kaip nurodyta dviračių takų plėtros plane), įdomu kaip bus sprendžiamos šios atkarpos:

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 105127.jpg
Views:	895
Size:	153,8 kB
ID:	2058772

    Naikins parkingą prie Melgos? Kitose vietose darys bendrą pėsčiųjų/dviračių taką? Vyksta kelio remontas, gatvė nėra siaurinama - perdarys ateity?

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 105217.jpg
Views:	898
Size:	164,5 kB
ID:	2058773

    Naikins šaligatvius, bendras takas?

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 110228.jpg
Views:	893
Size:	216,0 kB
ID:	2058774

    Naikinam parkingą? Kitoje pusėje tako nelabai įsivaizduoju, strigs kitose atkarpose.

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 111235.jpg
Views:	895
Size:	166,6 kB
ID:	2058775

    Kaip spręs šią atkarpą? Kurioje pusėje eis dviračių takas? Gatvės labai nesusiaurins.

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 104414.jpg
Views:	901
Size:	172,5 kB
ID:	2058771

    Nesikabinėju, tik šiaip įdomu diskusijai. Taip taip, Žirnių g. yra bendras takas. Kam teko juo eiti pasivaikščioti daugiau nei 2 žmonėms ir prasilenkti su + 30 km/h atlekiančiais dviračiais?



    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Pažiūrėkim kiek plačiau. Kaip jums atrodo, kur tas Liepkalnio g. dvirtakis nuves? Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį. Tiesiog bus dviračiam skirta atkarpėlė, ilgam niekur nevedanti, nes vienur trukdo Rasų kapinės arba labai siauros vietos, kur jų įrengti praktiškai neįmanoma nei Dzūkų, nei Liepkalnio, nei Tyzenhauzų, nei Sukilelių, nei Rasų gatvėse. Dviračių g. jose taip pat nelabai įrengsi dėl didelių transporto srautų. Iš senamiesčio ar stoties teks naudotis Geležinkelio, Dariaus ir Girėno bei Žirnių gatvių dviračių takais. Nėra jau čia labai didelis lankas, smagiai nusimina iki to Liepkalnio, o toliau vėl į niekur - nebaigtas takas iki Kalnėnų posūkio, kitoje pusėje iki Nemėžio arba pro IKEA iki oro uosto. Kas su MTB, pilna visokių žvirkeliukų.
    Tai čia net nereikia toli žiūrėti... Iš vienos sankryžos pusės turim dvirtakį Žirnių gatvėje iki pat Dariaus ir Girėno. Iš kitos turim virš 600m dvirtako palei Minsko plentą į Kalnėnų pusę, kuris anksčiau ar vėliau tuos Kalnėnus pasieks. Iš trečios pusės turim suplanuotą Liepkalnio gatvę su dvirtakiu iki Teltonika Tech Hill. Lieka ketvirta, viską su miestu sujungianti pusė, apie kurią ir kalbam, kurioje jau yra nutiesta apie 200m dvirtakio miesto link.

    Tai ką jūs siūlot, tiesiog išmest visą kokių 5 metų progresą? Nes... kodėl?

    Ir kas čia per nesąmonė dėl "Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį" ? O tai kur veda Liepkalnio gatvė, jeigu ne į Senamiestį ir Geležinkelio gatvę, kuri ateity planuojama su dvirtakiu susijungiančiu su jau esamu senu Drujos g. dvirtakiu ir nauju dvirtakiu prie stoties?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...
    Pažiūrėkim kiek plačiau. Kaip jums atrodo, kur tas Liepkalnio g. dvirtakis nuves? Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį. Tiesiog bus dviračiam skirta atkarpėlė, ilgam niekur nevedanti, nes vienur trukdo Rasų kapinės arba labai siauros vietos, kur jų įrengti praktiškai neįmanoma nei Dzūkų, nei Liepkalnio, nei Tyzenhauzų, nei Sukilelių, nei Rasų gatvėse. Dviračių g. jose taip pat nelabai įrengsi dėl didelių transporto srautų. Iš senamiesčio ar stoties teks naudotis Geležinkelio, Dariaus ir Girėno bei Žirnių gatvių dviračių takais. Nėra jau čia labai didelis lankas, smagiai nusimina iki to Liepkalnio, o toliau vėl į niekur - nebaigtas takas iki Kalnėnų posūkio, kitoje pusėje iki Nemėžio arba pro IKEA iki oro uosto. Kas su MTB, pilna visokių žvirkeliukų.
    Paskutinis taisė Robyla; 2023.06.19, 14:09.

    Komentuoti:

Working...
X