Šiaip toks variantas man irgi atrodė kaip logiškiausias, bet panašu, kad šita schema nupaišyta kiek seniau ir nelabai atitinka realybės, nes pvz šita esama vieta atrodo kitaip, bet svarbiausia, kad naujas terminalas trukdo šiai nupaišytai trasai.
Šita atkarpa atrodo maksimaliai nelogiška ir beprasmiška. Plius dar eitų per ariamus laukus, privačius sklypus ir per garažų masyvą, dalį kurių tektų išpirkinėti ir atrodytų tai max nereprezentatyviai. Jau geriau susikoncentruotų į Dariaus ir Girėno gatvės konversiją į kažką funkcionalaus ir nedarančio gėdos.
Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas dar antradienį akcentavo, jog jau šiuo metu projektuojamą patogesnę kelių jungtį su oro uostu bei būsimų susijusių projektų svarbą.
„Jau dabar planuojami ir projektuojami papildomai keliai su Vikingų gatve, kad turėtume patogesnę jungtį. Ta pati Dariaus ir Girėno gatvė, kad būtų pralaidesnė. Aišku daug planų ir projektų pradėta daryti ir buvo atlikta dėl NATO samito, bet jie tikrai nesustos. Oro uosto prieigos ir jungtys yra mūsų prioritete. Taip, kad matome iš tikrųjų didelį privalumą ir sinergiją tarp to, ką daro oro uostas ir iš miesto pusės esame pasiruošę, kad turėtume gerai funkcionuojantį oro uostą“, – kalbėjo V. Benkunskas.
„Pirmi žingsniai padaryti, išvykimo terminalo juostelę turbūt greitai ir kirpsime, o apie atvykimo terminalą ir jo plėtrą šiandien startuojame ne kalbomis, o darbais“, – pažymėjo jis.
Tai yra puiku, bet ar galima būtų sutvarkyti normaliai šitas atkarpas Dariaus ir Girėno g., kad jos turėtų po dvi normalias PAŽYMĖTAS juostas, o ne vieną kažkokią plačią nesąmonę jau 30 metų:
Nekalbant jau apie tai, kad vakarinio piko metu nuo Kirtimų į Tūkstantmečio g. nusidriekia lėtai judanti eilė, kurią kirsti, norint pakilti į Dariaus ir Girėno g. bus sudėtinga.
Patys kalti - nereikia gyventi toliau kaip 1000 metrų nuo darbovietės.
Reikia rekonstruoti ir šiaurinius du dobilo lapus – jie pernelyg arti vienas šalia kito, lėtėjimo-greitėjimo juosta per trumpa ir ten nuolat kyla konfliktinės situacijos. Nekalbant jau apie tai, kad vakarinio piko metu nuo Kirtimų į Tūkstantmečio g. nusidriekia lėtai judanti eilė, kurią kirsti, norint pakilti į Dariaus ir Girėno g. bus sudėtinga.
Straipsnyje apie oro uostų plėtrą - užuomina apie sankryžos rekonstrukciją
Planuojame 2024 m. inicijuoti dviejų lygių Tūkstantmečio, Žirnių, S. Dariaus ir S. Girėno gatvių sankryžos rekonstrukciją, įrengiant trūkstamą jungtį nuo Žirnių g. iki S. Dariaus ir S. Girėno g.“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Liepkalnio gatvėje (bent jau dalyje atkarpos) rengia ir dviračių taką. Montuojami nusklembti borteliai viduryje tako dangų atskyrimui. Galgi dar ne viskas prarasta su naujuoju meru...
Niekas ten nieko nesiaurina keičia bortus visus ir jokių siaurinimu ten nėra iš kur tokių atsiranda kad pamato pamato naują bordiūrą ir šaukia oi oi vėl siaurina genocidas genocidas trolių kompanija čia kitaip nepavadinsi
Žemiau link stoties lygiai tas pats, bordiūrai senose vietose, kai kur sutrumpino įvažiavimus į VT stoteles, tai atrodo, kad siaurinta, bet realiai sulygino pločius pagal seną kurpalį..
Tikiuosi atnaujins tą šaligatvį, nes nusibodo kratytis su dviračiu važiuojant pro ten
Komentuoti: