Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...
    Na, žiūrėkit, čia nesenai minėjo taką palei Žirmūnų gatvę tarp Tuskulėnų ir Minties g., bet aš neiškart supratau apie ką kalba, nes yra takas palei upę, per parką, kuriuo aš visada važiuoju. Manau, kad tranzitui per parką yra geriau, nei palei gatvę. Vileišio gatvė geriau už Antakalnio. Senvagės parkas geriau už šaligatvį palei Geležinį Vilką. Kol per laukus neįmanoma važiuot, nenuostabu, kad niekas nevažiuoja. Jei atsirastų takas, "if you build it they will come".

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Mažiau kalbų – daugiau darbų. Ženklą pastatei ir dviračių (ir pėsčiųjų, ir mašinų) takas:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	531,8 kB ID:	1993136

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taip, būtent apie tai ir kalbu – ar ne puikios vietos dvirtakiui arba dviračių gatvei?
    Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ok, tada kokią alternatyvą Liepkalnio g. pasiūlytumėt važiuojant nuo Stoties/Senamiesčio?

    Tarpkalnio g.?

    Ar Tyzenhauzų g.?
    Taip, būtent apie tai ir kalbu – ar ne puikios vietos dvirtakiui arba dviračių gatvei?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Čia mano asmeninis nusistatymas, kad kai yra alternatyvų, reikėtų rinktis tą, kuri malonesnė.
    Ok, tada kokią alternatyvą Liepkalnio g. pasiūlytumėt važiuojant nuo Stoties/Senamiesčio?

    Tarpkalnio g.?

    Click image for larger version

Name:	123.PNG
Views:	1269
Size:	1,47 MB
ID:	2058418

    Ar Tyzenhauzų g.?

    Click image for larger version

Name:	1234.PNG
Views:	1264
Size:	1,59 MB
ID:	2058419

    O gal daryti ratą per Geležinkelio ar Pelesos/Dariaus ir Girėno/Žirnių gatves ir važiuoti papildomus 4km šalia dar taršesnių gatvių su dar daugiau eismo?

    Jeigu pasižiūrėsit į žemėlapį, darosi kaip ir aišku, kad Liepkalnio gatvė ir yra ta "malonesnė" alternatyva važiuojant į visokius Nemėžius, Salininkus ir visą tą pusę, o nuo Senamiesčio iki Dunojaus/Dzūkų sankryžos ten iš esmės gali būti labai ramu ir jauku, jeigu humanizuoti tą gatvę (ko niekas net neplanuoja daryt) ir ten yra pilna vietos plačiausiam dvirtakiui...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.

    Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
    Kokia alternatyva nuo Liepklanio sankryžos nusileist link senamiesčio/Žirmūnų/Antakalnio? Per Žirnių gatvę ir Naujininkus gaunasi ratais kvadratais. Per Kalnėnus ir Juodąjį kelią irgi nekažką.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kur radai parašyta, kad mieste takai turi būti tik ten, kur važiuoti malonu, o ne kur važiuoti nėra alternatyvų?
    Čia mano asmeninis nusistatymas, kad kai yra alternatyvų, reikėtų rinktis tą, kuri malonesnė. Apie tai jau ginčijomės anksčiau, kam vėl grįžti.

    Ar tikrai nereikia jokio tako, kad pervažiuoti upę arba pakilti į Šeškinės kalną? Kokie gi pasiūlymai kaip įveikti tas atkarpas?
    Man atrodo, kad tokiais savo pasisakymais diskredituoji ne tik LDB, bet ir pats save.
    Į Šeškinės kalną dabar galima kilti Miglos g. taku, Želvos/Siesikų gatvėmis, kai pastatys stadioną, bus takas nuo jo žemyn iki Geležinio Vilko gatvės. Per upę geriausia pervažiuot Žvėryno, Baltuoju tiltu. Tarp jų abiejuose krantuose yra puikūs takai. Dar kaip tik tarp tų tiltų planuoja naują pėsčiųjų-dviračių tiltą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.
    Kur radai parašyta, kad mieste takai turi būti tik ten, kur važiuoti malonu, o ne kur važiuoti nėra alternatyvų?

    Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
    Ar tikrai nereikia jokio tako, kad pervažiuoti upę arba pakilti į Šeškinės kalną? Kokie gi pasiūlymai kaip įveikti tas atkarpas?
    Man atrodo, kad tokiais savo pasisakymais diskredituoji ne tik LDB, bet ir pats save.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Dviračių takas privalo būti aukštos kategorijos gatvėje, vien dėl greičių skirtumo, eismo intensyvumo ir ypatingų salygų (stataus ir ilgo kalno), nes koks čia argumentas nedaryti tako - dėl taršos
    Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.

    Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Pagal tai kaip daroma ir kas daroma, panašu, kad čia tiesiog NATO viršūnių susitikimui daro "makiažą". Tas pats juk su Pylimo g., autostradoje perasfaltavo Krunos tiltą, kurį neužilgo griaus. Ramaus savaitgalio

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.
    Kad nebūtų, kažkokios mistinės taršos, būtent toje gatvėje, yra sprendimas - tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako turi būti plati medžių ir krūmų juosta. Patestuokite Žirmūnų g. (nuo žiedo iki Šilo tilto), šiai dienai labai džiungliškai atrodo.

    Dviračių takas privalo būti aukštos kategorijos gatvėje, vien dėl greičių skirtumo, eismo intensyvumo ir ypatingų salygų (stataus ir ilgo kalno), nes koks čia argumentas nedaryti tako - dėl taršos
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.06.17, 18:30.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.
    Kažką keisto jūs čia parašėt... Visų pirma jie ne tiesiog pakeitė asfaltą, o padarė kažkokią protu nesuvokiamą nesąmonę, kuri visiškai pakeitė gatvę. Antra, visur aplink, beje ir toje pačioje Liepkalnio gatvėje jau yra dvirtakiai, tad jis privalo būti ir čia, juolab, kad už sankryžos Liepkalnio gatvė suprojektuota su dvirtakiu iki pat Teltonika Tech Hill (na aišku jeigu tas debilas neišmes šitų planų į šiukšlių dėžę ir tiesiog neišasfaltuos visos gatvės kaip padarė dabar)

    Dvirtakiai yra ir prie Ukmergės gatvės, ir prie Konstitucijos prospekto, ir prie GV, ir prie tos pačios šalia esančios Žirnių gatvės, visos jos yra žymiai daugiau eismo turinčios ir taršesnės gatvės, tad čia tikrai nėra problema... Taip, žinoma tai nebus laisvalaikio takas, bet jis tikrai reikalingas susisiekimui, o jau jums spręsti naudotis juo ar ne, nors iš esmės ten net nėra kažkokio kito pasirinkimo

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Albertai, tu tikrai tiki, kad čia dar bus kažkas taisoma ir atsiras dviračių susisiekimui skirta infrastruktūra? Būk geras, duok ir man tų svaiginamųjų, nes aš nebetikiu.
    Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    O nemanot, kad gali būti kažkokios objektyvios priežastys privertusios gatvių rekonstruotojus taip padaryti? Kokios nors įdubos, kurias išlygino, asfalto sluoksnis savo storiu neatitikęs reikalavimų, gatvės profilio skersinis nuolydis neleistinas pagal dabartinius STR ar dar kas? Kam iš karto spjaudytis tulžim? Remontas dar net nebaigtas.
    Albertai, tu tikrai tiki, kad čia dar bus kažkas taisoma ir atsiras dviračių susisiekimui skirta infrastruktūra? Būk geras, duok ir man tų svaiginamųjų, nes aš nebetikiu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Kam iš karto spjaudytis tulžim?
    O kaip galima nesispjaudyt, kai ir toliau n metų įamžinamos sovietinės klaidos? Toje pačioje Pylimo gatvėje paliko nereikalingą eksvalto plotį ir metro nesiekiantį šaligatvį. Prioritetai aiškūs, viskas daroma per užpakalį ir taip yra švaistomi miesto pinigai dėl asmeninių mero populiarumo taškų, nes visi petrolheadai su Romais priešakyje džiaugsis ir plos katučių, nes Valdelis esfalto pritiesė ir galima toliau ramiai spaust 90+ miesto gatvėje, kuri turėtų būti patogi visiems.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Aš labai tikiuosi, kad tuos bortus kažkaip žmogiškai sudės ir takus sutvarkys, kurie bet kokiu yra tiesiog pasityčiojimas, o apie važiavimą dviračiu galima tik pasvajoti. Tačiau matant, kad įvažiavimuose padarė pandusus iš asfalto (prieš buvo supilta iš žvyro), tai atrodo, kad nebegrįš ten...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    O nemanot, kad gali būti kažkokios objektyvios priežastys privertusios gatvių rekonstruotojus taip padaryti? Kokios nors įdubos, kurias išlygino, asfalto sluoksnis savo storiu neatitikęs reikalavimų, gatvės profilio skersinis nuolydis neleistinas pagal dabartinius STR ar dar kas? Kam iš karto spjaudytis tulžim? Remontas dar net nebaigtas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Viskas čia normaliai, mašinytėms lygus ir platus pakilimo takas, o dėl pėsčiųjų, ant kurių bėgs visas vanduo nuo gatvės bet kurio lietaus metu, nu tai nėra ko ten vaikščiot, tegu nusiperka mašinas.

    Šioje nuotraukoje telpa visa Benkunsko miesto tvarkymo vizija ateinantiems 4-iems metams (a.k.a. sovietmečio klaidų įamžinimas)

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą


    Iškart atsiprašau, bet manau čia yra tas labai retas atvejis, kai galima be cenzūros pasakyti, kad tai yra pizdiec, ir kad tai sugalvoję ir darantys žmonės yra tikrų tikriausi dalbajobai ir naturalūs kenkėjai, kurie švaisto visų mūsų pinigus net sunku parinkti žodį kam, nes pirmą kartą matau kažką panašaus

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Gal ne viskas taip blogai, bus vadovaujamasi Pylimo g. pavyzdžiu ir prieš dedant paskutinį sluoksnį (jeigu toks dar bus), išpjaus kraštus, sudės naujus bordiūrus ir uždės paskutinį sluoksnį.
    Čia matyt naujam gatvių standarte taip numatyta

    Komentuoti:

Working...
X