Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Mažiau kalbų – daugiau darbų. Ženklą pastatei ir dviračių (ir pėsčiųjų, ir mašinų) takas:
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taip, būtent apie tai ir kalbu – ar ne puikios vietos dvirtakiui arba dviračių gatvei?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąOk, tada kokią alternatyvą Liepkalnio g. pasiūlytumėt važiuojant nuo Stoties/Senamiesčio?
Tarpkalnio g.?
Ar Tyzenhauzų g.?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Čia mano asmeninis nusistatymas, kad kai yra alternatyvų, reikėtų rinktis tą, kuri malonesnė.
Tarpkalnio g.?
Ar Tyzenhauzų g.?
O gal daryti ratą per Geležinkelio ar Pelesos/Dariaus ir Girėno/Žirnių gatves ir važiuoti papildomus 4km šalia dar taršesnių gatvių su dar daugiau eismo?
Jeigu pasižiūrėsit į žemėlapį, darosi kaip ir aišku, kad Liepkalnio gatvė ir yra ta "malonesnė" alternatyva važiuojant į visokius Nemėžius, Salininkus ir visą tą pusę, o nuo Senamiesčio iki Dunojaus/Dzūkų sankryžos ten iš esmės gali būti labai ramu ir jauku, jeigu humanizuoti tą gatvę (ko niekas net neplanuoja daryt) ir ten yra pilna vietos plačiausiam dvirtakiui...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.
Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąKur radai parašyta, kad mieste takai turi būti tik ten, kur važiuoti malonu, o ne kur važiuoti nėra alternatyvų?
Ar tikrai nereikia jokio tako, kad pervažiuoti upę arba pakilti į Šeškinės kalną? Kokie gi pasiūlymai kaip įveikti tas atkarpas?
Man atrodo, kad tokiais savo pasisakymais diskredituoji ne tik LDB, bet ir pats save.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.
Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
Man atrodo, kad tokiais savo pasisakymais diskredituoji ne tik LDB, bet ir pats save.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąDviračių takas privalo būti aukštos kategorijos gatvėje, vien dėl greičių skirtumo, eismo intensyvumo ir ypatingų salygų (stataus ir ilgo kalno), nes koks čia argumentas nedaryti tako - dėl taršos
Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal tai kaip daroma ir kas daroma, panašu, kad čia tiesiog NATO viršūnių susitikimui daro "makiažą". Tas pats juk su Pylimo g., autostradoje perasfaltavo Krunos tiltą, kurį neužilgo griaus. Ramaus savaitgalio
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.
Dviračių takas privalo būti aukštos kategorijos gatvėje, vien dėl greičių skirtumo, eismo intensyvumo ir ypatingų salygų (stataus ir ilgo kalno), nes koks čia argumentas nedaryti tako - dėl taršosPaskutinis taisė Kaid; 2023.06.17, 18:30.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Juk tiesiog keičia nusidėvėjusį asfaltą, o ne rekonstruoja gatvę, be to, kažkaip netikiu, kad ten galima sukurti vietą, kur su dviračiu bus smagu važiuoti. Keturios eismo juostas, dūmai ir trikukšmas. Rinkčiausi kažkokius alternatyvius kelius, net jei ten būtų raudonas takas.
Dvirtakiai yra ir prie Ukmergės gatvės, ir prie Konstitucijos prospekto, ir prie GV, ir prie tos pačios šalia esančios Žirnių gatvės, visos jos yra žymiai daugiau eismo turinčios ir taršesnės gatvės, tad čia tikrai nėra problema... Taip, žinoma tai nebus laisvalaikio takas, bet jis tikrai reikalingas susisiekimui, o jau jums spręsti naudotis juo ar ne, nors iš esmės ten net nėra kažkokio kito pasirinkimo
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Albertai, tu tikrai tiki, kad čia dar bus kažkas taisoma ir atsiras dviračių susisiekimui skirta infrastruktūra? Būk geras, duok ir man tų svaiginamųjų, nes aš nebetikiu.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąO nemanot, kad gali būti kažkokios objektyvios priežastys privertusios gatvių rekonstruotojus taip padaryti? Kokios nors įdubos, kurias išlygino, asfalto sluoksnis savo storiu neatitikęs reikalavimų, gatvės profilio skersinis nuolydis neleistinas pagal dabartinius STR ar dar kas? Kam iš karto spjaudytis tulžim? Remontas dar net nebaigtas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKam iš karto spjaudytis tulžim?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Aš labai tikiuosi, kad tuos bortus kažkaip žmogiškai sudės ir takus sutvarkys, kurie bet kokiu yra tiesiog pasityčiojimas, o apie važiavimą dviračiu galima tik pasvajoti. Tačiau matant, kad įvažiavimuose padarė pandusus iš asfalto (prieš buvo supilta iš žvyro), tai atrodo, kad nebegrįš ten...
Komentuoti:
-
O nemanot, kad gali būti kažkokios objektyvios priežastys privertusios gatvių rekonstruotojus taip padaryti? Kokios nors įdubos, kurias išlygino, asfalto sluoksnis savo storiu neatitikęs reikalavimų, gatvės profilio skersinis nuolydis neleistinas pagal dabartinius STR ar dar kas? Kam iš karto spjaudytis tulžim? Remontas dar net nebaigtas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas čia normaliai, mašinytėms lygus ir platus pakilimo takas, o dėl pėsčiųjų, ant kurių bėgs visas vanduo nuo gatvės bet kurio lietaus metu, nu tai nėra ko ten vaikščiot, tegu nusiperka mašinas.
Šioje nuotraukoje telpa visa Benkunsko miesto tvarkymo vizija ateinantiems 4-iems metams (a.k.a. sovietmečio klaidų įamžinimas)
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Gal ne viskas taip blogai, bus vadovaujamasi Pylimo g. pavyzdžiu ir prieš dedant paskutinį sluoksnį (jeigu toks dar bus), išpjaus kraštus, sudės naujus bordiūrus ir uždės paskutinį sluoksnį.
Čia matyt naujam gatvių standarte taip numatyta
Komentuoti:
Komentuoti: