Panašu, kad visgi nusprendė išplatinti apsisukimo juostą link Kalnėnų (Gurių g.) važiuojant nuo centro Minsko kryptimi. Vakar buvo nuimtas viršutinis žemių sluoksnis, susmaigstyti kuoliukai. Manau, kad tikrai geras žingsnis saugesnio eismo link. Piko metu ~17val gal vis tiek netilps visi automobiliai norintys pasukti į kairę / apsisukti, tačiau likusią dienos dalį nebus blokuojama 2 juosta važiuojantiems tiesiai
Panašu, kad visgi nusprendė išplatinti apsisukimo juostą link Kalnėnų (Gurių g.) važiuojant nuo centro Minsko kryptimi. Vakar buvo nuimtas viršutinis žemių sluoksnis, susmaigstyti kuoliukai. Manau, kad tikrai geras žingsnis saugesnio eismo link. Piko metu ~17val gal vis tiek netilps visi automobiliai norintys pasukti į kairę / apsisukti, tačiau likusią dienos dalį nebus blokuojama 2 juosta važiuojantiems tiesiai
Kas įdomiausia, kad dangą keičia, bet nesprendžia vandens problemos. Kelias link miesto toliau turi įdubą, kurioje per gerą lietų susikaupia stiprios balos. Atrodo, kad šioje pusėje irgi pasiliks įdubos ir besirenkančios vandens problema
Tą pati pastebėjau. Parašiau pranešimą per tvarkaumiestą
Šiai dienai palei asfalto kraštus nukasę apie 1-1,5 m pločio vejos sluoksnį, tačiau akivaizdžiai matosi, kad viskas yra aukščiau už asfaltą, tad vanduo nenubėgs tolyn
Kas įdomiausia, kad dangą keičia, bet nesprendžia vandens problemos. Kelias link miesto toliau turi įdubą, kurioje per gerą lietų susikaupia stiprios balos. Atrodo, kad šioje pusėje irgi pasiliks įdubos ir besirenkančios vandens problema
Minsko pl. remontas
Per pusantros savaitės užpylė smėlį, kur keičia pagrindus, šiek tiek nukasė vejos ir vieną eismo juostą išasfaltavo (pirma eismo juosta nuo Minsko link Lazdynų).
Kadangi uždarytas kairinis posūkis link Kalnėnų ir viena eismo juosta vakarais spūstis susidaro beveik nuo IKEA viaduko.
vistiek nelygis kalnėnų ponams sėsti į autobusą ir važiuoti pro stotį... ;(
butu normalus VT (grertesnis, patogesmis budas pasiekt reikiamas vietas), tai ir vaziuotu.Tarp ponu visai pasidare madinga (nes Lietuvoje del tragiskos beginio transporto budo tai gana egzotiska) vaziuoti traukiniu savaitgaliais prie juros pvz ar daytripams i Kauna ar Siaulius
Panašu kad posūkio į Kalnėnus problemų nespręs ir turėsime rudenį vėl kamščius iki IKEA. Atsižvelgiant, kad gyventojų skaičius Kalnėnuose didėja ir didės, pridėkim dar suplanuotą teniso akademiją, baseiną, mokyklą ir beveik šimtą naujų kotedžų, turėsim nuostabią situaciją
Kontekstui: iš Kalnėnų važiuojančio maršruto į stotį tvarkaraštis:
Panašu kad posūkio į Kalnėnus problemų nespręs ir turėsime rudenį vėl kamščius iki IKEA. Atsižvelgiant, kad gyventojų skaičius Kalnėnuose didėja ir didės, pridėkim dar suplanuotą teniso akademiją, baseiną, mokyklą ir beveik šimtą naujų kotedžų, turėsim nuostabią situaciją
1. Nuo Liepkalnio sankryžos link Minsko pusės, kokius 300 m pirmą juostą keičia pilnu konstruktyvu dangą. Ji buvo labai banguotą, duobėta ir su daug įtrūkimų.
2. Antroji eismo juosta visu ruožu išasfaltuota
3. Seną konstrukciją sudarė rieduliai
4
5.
6. Kitoje pusėje, nuo Misnko link Lazdynų, antroji eismo juosta taip išasfaltuota.
7.
6.5 km lankstas, nelabai racionalus atstumas (teoriškai atstumu patraukliau būtų važiuoti Liepkalnio g. - Juoduoju keliu), be to už 1.5 km yra kita vieno lygio apsisukimo vieta logistikai - dalis vairuotojų apsisukinėja piko metu ten - taip didindami kamštį kitiems.
Jei ties Nemėžio viaduku būtų išvystytas gatvių tinklas link Juodojo kelio, tada gal dalis patys rinktųsi tą kelią.
Tai, kad yra ten naujai asfaltuotos gatvės nuo Nemėžio iki Kalnėnų, laisvai per ten galima būtų turėti alternatyvą.
6.5 km lankstas, nelabai racionalus atstumas (teoriškai atstumu patraukliau būtų važiuoti Liepkalnio g. - Juoduoju keliu), be to už 1.5 km yra kita vieno lygio apsisukimo vieta logistikai - dalis vairuotojų apsisukinėja piko metu ten - taip didindami kamštį kitiems.
Jei ties Nemėžio viaduku būtų išvystytas gatvių tinklas link Juodojo kelio, tada gal dalis patys rinktųsi tą kelią.
Kiek žinau kol kas apsisukimo neilgins, laukia pamodeliavimo ar verta. Jei tik papildomai keletas auto tilps laukti, kažin ar iš esmės pasikeis situacija, kai eilė nusidriekia į tunelį. Jei situacija taps nevaldoma, gali išvis uždaryti tą posūkį (nes iš multimilijonio viaduko prasmės piko meto kryptim dabar mažokoka) iki rekonstrukcijos, kuri dar labai labai negreit.
Kokios galimybės automobiliams apsisukinėti tik ties Liepkalnio ir Nėmėžio skirtingų lygių sankryžomis?
Labai nepatinka tie apsisukimai pusiau greitkeliniame kelyje.
Kiek žinau kol kas apsisukimo neilgins, laukia pamodeliavimo ar verta. Jei tik papildomai keletas auto tilps laukti, kažin ar iš esmės pasikeis situacija, kai eilė nusidriekia į tunelį. Jei situacija taps nevaldoma, gali išvis uždaryti tą posūkį (nes iš multimilijonio viaduko prasmės piko meto kryptim dabar mažokoka) iki rekonstrukcijos, kuri dar labai labai negreit.
Komentuoti: