Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai
    Ten su tuo dešiniuoju posūkiu link Lydos pl. tikrai kažkas netaip, stovi milžiniškos 2 (!) juostos, per žalią signalą prvažiuoja vos kelios mašinos.
    Norint galima buvo iš viso nereguliuojamą dešinįjį posūkį suprojektuoti (pėsčiųjų ten mažai). Ne tokie ten dideli srautai kaip gali pasirodyti iš kamščio.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.
    Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).

    Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.

    Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.

    O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..
    Sutvarkys įvažiavimus/nuvažiavimus, ir bus viska gerai, iš pirmo karto gerai padaryti kažkaip neišeina. Pvz. pamenu kamščiai Oslo g. būdavo nuo Maximos bazės iki Vakarinio aplinkkelio pradžios, kai sutvarkė ir praplatino įvažiavimus - kamščiai dingo iš karto ir ten jų niekada nebebūna.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).

    Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.

    Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.

    O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kaip tik nufotkinau kaip klostosi situacija važiuojant Minsko link. Tas dešinys posūkis išbalansuoja vairuotojus jau nuo Porshe centro. Išbalansavimas vyksta dėl to, kad neaišku ir nesimato kokia situacija yra su eismu pakilus kiek aukščiau, tai yra nuvažiavimu nuo IKEA link Minsko. Antra juosta važiuojantys ir planuojantys sukti dešiniau, tikisi persirikiuoti už IKEA viaduko, o ten jau stovi eilė ir prasideda blaškymasis, kas ir matosi nuotraukoje, kad arčiau tunelio jau tuščia. Kitaip tariant, situacija nepasikeitė, lyginant prieš rekonstrukciją, kaip stovėjau nuo Porshe, taip ir stoviu. Pirminė išvada: "kažkas ne taip" su tuo dešiniu posūkiu ir užvažiavimu ant sankryžos.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210831-160040_Gallery.jpg
Views:	722
Size:	269,1 kB
ID:	1908680
    Paskutinis taisė Robyla; 2021.08.31, 15:15.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
    Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
    Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
    Du kartus savaitgalį ta kryptimi važiavau ir vyliausi, kad piko metu šviesoforas veikia pagal srautus. Nes sekmadienį atstovėjau du šviesoforų ciklus, kol pravažiavau. O ciklas ten toks, kad žalia dega keliolika sekundžių, o raudona - 2-3 minutes. Nusprendžiau, kad kitu metu kol kas ten neverta lįsti

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
    Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
    Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O beje:
    ,,nuskinant kelis kėglius per parą''

    Kurioje vietoje jie galėtų būti nuskinti įgyvendinus mano siūlymus ir kokios priežastys tai lemtų?
    Toje vietoje, kurioje tamsta įsivaizduojat, kad nebus vaikštoma, jei panaikinsi perėją. Na bet tada jau aišku nesiskaitys, nes bus patys kalti? Yra kvaila mėginti suderinti traukos taškus su pralaidumu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Digital,
    Ką padarė su nuovažomis rekonstruotoje sankryžoje važiuojant pvz kryptymi GV-Minskas? Ar praplatino 1,5 juostos plotį iki 2 juostų, ar paliko 1 juostą ir likusią dalį baltai nužymėjo? Ar kažkaip kitaip?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai jis apie tai ir rašo, kad jo bolidui atimama prigimtinė teisė prasilėkt su vėjeliu pro vėlių poilsio vietą dar nuskinant kelis kėglius per parą... žmogus pastrigo praeitame šimtmetyje. Tuo tarpu dabar net valstybinės reikšmės keliuose prie kapinių mažina greitį iki 40, kur jau ten mieste.
    Man patinka jūsų žinios apie mano gyvenimą - kai kurios įžvalgos tokios įžvalgios, kad net pats kai kurių detalių apie savo gyvenimą nežinojau.

    Užuot vis pakartotinai švaisčius laiką emocionalizmams, gal verčiau daugiau energijos nukreipti į situacijos apsvarstymą ir galimus sprendinius?

    O beje:
    ,,nuskinant kelis kėglius per parą''

    Kurioje vietoje jie galėtų būti nuskinti įgyvendinus mano siūlymus ir kokios priežastys tai lemtų?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Šeštadienio nuotraukos:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151137.jpg
Views:	1362
Size:	1,03 MB
ID:	1907378 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151151.jpg
Views:	1226
Size:	1,10 MB
ID:	1907380 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151210.jpg
Views:	1232
Size:	1,59 MB
ID:	1907388 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151217.jpg
Views:	1228
Size:	1,38 MB
ID:	1907383 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_152845.jpg
Views:	1354
Size:	1,04 MB
ID:	1907379 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153036.jpg
Views:	1382
Size:	1,90 MB
ID:	1907393 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153039.jpg
Views:	1358
Size:	1,73 MB
ID:	1907392 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153041.jpg
Views:	1346
Size:	1,30 MB
ID:	1907381 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153100.jpg
Views:	1355
Size:	1,50 MB
ID:	1907385 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153104.jpg
Views:	1348
Size:	1,30 MB
ID:	1907384 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153111.jpg
Views:	1235
Size:	1,65 MB
ID:	1907390 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153155.jpg
Views:	1223
Size:	1,21 MB
ID:	1907382 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153538.jpg
Views:	1240
Size:	1,62 MB
ID:	1907387 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153541.jpg
Views:	1358
Size:	1,67 MB
ID:	1907386 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153702.jpg
Views:	1221
Size:	1,78 MB
ID:	1907391 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153710.jpg
Views:	1240
Size:	1,82 MB
ID:	1907389

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Oficialiai baigta Žirnių, Liepkalnio ir Minsko pl. sankryžos rekonstrukcija https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/ .
    p.s. deja naujų nuotraukų nėra. Gal kamščius nenori fotografuoti?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nes jis ten nereikalingas. Taip, gatvė toje atkarpoje yra siauroka, bet galima ją praplatinti (panaikinant vieną iš šaligatvių).
    Nesutinku.
    Važiuojamoji dalis vistiek negalės būti prie pat tvoros. Šaligatvio naikinimas neišspręs bėdos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    kodėl?
    Nes jis ten nereikalingas. Taip, gatvė toje atkarpoje yra siauroka, bet galima ją praplatinti (panaikinant vieną iš šaligatvių).

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Reiškia, reikia panaikinti šitą apribojimą.
    kodėl?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Tai, kad šiuo metu apribotas greitis iki 30.
    Reiškia, reikia panaikinti šitą apribojimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai, kad šiuo metu apribotas greitis iki 30.
    Tai jis apie tai ir rašo, kad jo bolidui atimama prigimtinė teisė prasilėkt su vėjeliu pro vėlių poilsio vietą dar nuskinant kelis kėglius per parą... žmogus pastrigo praeitame šimtmetyje. Tuo tarpu dabar net valstybinės reikšmės keliuose prie kapinių mažina greitį iki 40, kur jau ten mieste.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O stabdyti, spėčiau, viena kitą tūkstantį transporto priemonių per parą joms apribojant greitį iki 30 kmh ir paliekant perėją su iškyla dėl kelių pėsčiųjų mano greitu paskaičiavimu yra neracionalu. Būtų kita alternatyva susisiekimui, tuomet taip, kitaip siūlyčiau.
    Tai, kad šiuo metu apribotas greitis iki 30.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Vat tokią va

    Ir čia eis RB II iki oro uosto?
    Paskutinis taisė Sula; 2021.08.22, 16:36.

    Komentuoti:

Working...
X