Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta vis nuvili tokiais komentarais. Kam tie kraštutinumai? Jei žmonės kažkur vaikšto, vadinasi ten reikia, tai tiesiog padarai patogią vietą perėjimui, pvz. pakeltą sankryžą su užtikrintu matomumu. Žmogus paeis, jei matys, kad ten toliau patogu. Tam visiškai nebūtina kurpti zebrų saugumo teatrui.
    Kad ten lygtais nėra gyvenamoji zona tai tokiu atveju nenupaišęs zebro tiesiog atemi iš pėsčiųjų pirmumą. O kur jis nenupaišytas tai ten žmonės be pirmumo ir taip pereis gatvę jei norės, niekas pas mus rimtai nevertina to reikalavimo būtinai naudotis perėja dviejų juostų gatvėse.

    Jei tikslas pratinti vairuotojus prie mažiau perėjų tai gal reiktų tai pradėti daryti nuo Senamiesčio kur dar užsilikę nereikalingų perėjų, o ne Naujininkuose, kur šoferis nematydamas perėjos spaus dugną...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip, na, perėjų neišvengsi. Kad jų nebūtų, tai reikia, kad ir bortai visur būtų važiuojamosios dalies lygyje. Kitaip tariant reikia vos ne shared space gatvę turėti.
    Tamsta vis nuvili tokiais komentarais. Kam tie kraštutinumai? Jei žmonės kažkur vaikšto, vadinasi ten reikia, tai tiesiog padarai patogią vietą perėjimui, pvz. pakeltą sankryžą su užtikrintu matomumu. Žmogus paeis, jei matys, kad ten toliau patogu. Tam visiškai nebūtina kurpti zebrų saugumo teatrui.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip, na, perėjų neišvengsi. Kad jų nebūtų, tai reikia, kad ir bortai visur būtų važiuojamosios dalies lygyje. Kitaip tariant reikia vos ne shared space gatvę turėti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Sutinku buvo galima sakyti kad beveik gyvenamoji zona, neblogai paisvaiksčioti buvo galima, o dabar tikrai bus. Šiaip dabar atsiranda oficialios perėjos dabar? Nes realiai neturėtų būti tokioje gatvėje.
    Pagal internete pateiktus rekonstrukcijos planus bus 4 perėjos: Šaltkalvių-Darbininkų (buvo ir anksčiau), Šaltkalvių-Vyšnių (nauja), Šaltkalvių-Garvežių (nauja), Šaltkalvių-Prūsų (nauja).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2021.06.09
    Pertvarkos – protu nesuvokiamos: „ramaus eismo“ gatvė taps neišvažiuojama
    Šiaip vietų nemažėja, o kaip tik padaromos sužymėtos civilizuotos. Mažėja nebent tiems, kurie KET nežino ir parkuojasi bet kur ant išvažiavimų iš kiemų ir blokuoja matomumą.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Man patinka siaurinimai, ten kur jie reikalingi.

    Hmm, kad ten kaip tik padarytos parkavimo vietos, kurių anksčiau nebuvo dėl dvirtakių, ar aš maišau?
    Taip, atsirado daug parkavimo vietų vienoje gatvės pusėje, kurios buvo panaikintos kažkada gatvėje padarius dviračių juostas.

    Komentuoti:


  • Volius
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Ir tik rekonstruota sankryžą nepadarė įtakos?

    https://www.aruodas.lt/patalpos-viln...resu-3-307641/
    Šiam pastatui areštas uždėtas, tai pardavinėja

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šiaip Šaltkalvių gatvė (nuo Darbininkų iki galo) buvo, galima sakyti, gyvenamoji zona - automobilių eismas nedidelis, galima pereiti bet kurioje vietoje.
    Sutinku buvo galima sakyti kad beveik gyvenamoji zona, neblogai paisvaiksčioti buvo galima, o dabar tikrai bus. Šiaip dabar atsiranda oficialios perėjos dabar? Nes realiai neturėtų būti tokioje gatvėje.

    Iš tikrujų labai norėtusi tvarkingų Prusų ir Darbininkų gatvių, tikrai traukos objektai tai būtų, jose nemažai senamiesčio elementų, bėgiai, geležinkelio vandens bokštas, akmenimis grįstos atkarpos...
    Paskutinis taisė Resutas; 2021.06.11, 08:32.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Iron w Rodyti pranešimą

    Tai gal is namu ismeskime dujines ir elektrines virykles, atsisakykime skalbykliu, indaploviu, saldytuvu, nereikes elektros ir duju, atsiras daugiau vietos, o vietoj automobiliu pradekime arkliais jodineti, tada ir gatviu nereikes.
    Nerašinėkite nesamonių prašau. Kalbama, kad gatvė taps daug patrauklesnė ne automobiliams. Automobilių eismas neplanuojamas uždrausti, o tik pamažinamas jo greitis ir atsisakoma porą parkavimo vietų saugumo, tvarkingumo ir patogumo užtikrinimui. Tai visai neblogas kompromisas. Reikia išmokti dalintis, nes automobiliai ne venintelis objektas gatvėje. Galvoti tik apie save ir savo automobilį yra tiesiog egoistiška.

    Viryklę galite išsimesti, jūsų reikalas. Bet šį tema ne apie tai.

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Jeigu iš problemos išmetame automobilį, kaip rodiklį, gatvė pasidaro visai gera ir net puiki. Gal kartais tenka prisiminti, akd gatvėmis ne tik automobiliai juda ir reikia išmokti pasidalinti plotu?
    Tai gal is namu ismeskime dujines ir elektrines virykles, atsisakykime skalbykliu, indaploviu, saldytuvu, nereikes elektros ir duju, atsiras daugiau vietos, o vietoj automobiliu pradekime arkliais jodineti, tada ir gatviu nereikes.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Taps neišvažiuojama! Taip ir įsivaizduoju moliuose Šaltkalvių gatvėj įstrigusias mašinas.
    Kai kam retkarčiais gal net prireiks užvažiuoti ant bordiūro!!! Lygtai tokia smulkmena, kaip bordiūras, kada nors sustabdė norintį prisiparkuoti...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Gal kartais tenka prisiminti, akd gatvėmis ne tik automobiliai juda ir reikia išmokti pasidalinti plotu?
    Šiaip Šaltkalvių gatvė (nuo Darbininkų iki galo) buvo, galima sakyti, gyvenamoji zona - automobilių eismas nedidelis, galima pereiti bet kurioje vietoje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai kad absoliučiai gyventojų daugumai nepatinka gatvių siaurinimai ir parkavimo vietų mažinimai.
    Man patinka siaurinimai, ten kur jie reikalingi.
    Dirbtiniai kamščiai ar parkavimo vietų mažinimai padaryti Šimulionio
    Hmm, kad ten kaip tik padarytos parkavimo vietos, kurių anksčiau nebuvo dėl dvirtakių, ar aš maišau?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Taps neišvažiuojama! Taip ir įsivaizduoju moliuose Šaltkalvių gatvėj įstrigusias mašinas.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ne, ten apie jokias 4 juostas nėra rašoma.
    Šiaip naudinga įvertinti vietą - bandyti pravažiuoti Šaltkalvių gatve ir paskui nepamesti ratų Prūsų gatvėje.
    Jeigu iš problemos išmetame automobilį, kaip rodiklį, gatvė pasidaro visai gera ir net puiki. Gal kartais tenka prisiminti, akd gatvėmis ne tik automobiliai juda ir reikia išmokti pasidalinti plotu?
    Paskutinis taisė Resutas; 2021.06.10, 13:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ne, ten apie jokias 4 juostas nėra rašoma.
    Šiaip naudinga įvertinti vietą - bandyti pravažiuoti Šaltkalvių gatve ir paskui nepamesti ratų Prūsų gatvėje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kuo čia dėtas Dumalakas?
    Tai kad absoliučiai gyventojų daugumai nepatinka gatvių siaurinimai ir parkavimo vietų mažinimai.
    Kam gali patikti komjaunuoliškas, tiksliau lapjaunimiškas noras, kad gyvenimas būtų blogesnis.

    Dirbtiniai kamščiai ar parkavimo vietų mažinimai padaryti Šimulionio, Didlaukio, Naugarduko, dabar - Algirdo ir Minties gatvėse. Visi tų vietų gyventojai nepatenkinti. Kažkaip ten beveik nėra palaikančių tuos siaurinimo absurdus. Gal tiek, kiek yra "darnaus nejudumo" mylėtojų, visi ir telpa keliose šio forumo temose.
    ​​​​​
    Perdaug nenutolstant nuo Naujininkų, dvigubas Šaltkalvių gatvės siaurinimo idiotizmas tame, kad nepasirūpinta bent minimaliai sutvarkyti duobėtą Prūsų gatvę - bent būtų alternatyvus išvažiavimas.
    Žurnalisto logika vadovaujantis, Šaltkalvių g. turėtų būti platinama iki 4 eismo juostų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man įdomu, ar pagalvota apie tokių gatvių tolimesnę priežiūrą? Kadangi visuose tuose užkaboriukuose kaupsis purvas, dulkės, sniegas, gal net ir vanduo. Mechanizuotai valyti sudėtinga arba nesivarginama. Fizinės kiemsargių pajėgos mieste gerokai sumažintos.
    Taip kad renderinė rožinė idilė baigiasi greitai.
    P.S. daug kur kiemuose šiukšliavežiai ir kita sunki technika sugadina bortus ar net šaligatvius, ar nebus ir čia taip?
    Paskutinis taisė Sula; 2021.06.10, 07:27.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pakaktų sutvarkyti Prūsų gatvę nuo Brolių iki D&G - dalis srauto iškart pasuktų ten (nes dabar ten baisus caro laikų brukas ir dar baisesnis asfaltas).
    Ir būtinai reikia "pažaisti" su Šaltkalvių-Kapsų-D&G šviesoforu - perbraižant juostas ir pakeičiant ciklus.
    Deja, ši savivaldybė pirmiau padaro (šiuo atveju - susiaurina Šaltkalvių gatvę), o paskui galvoja - jei be gatvių siaurinimo apie ką nors kitą išvis bando galvoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar Arūnui Dumalakui yra kas nors patikę Vilniaus tvarkyme, ar viskas blogai? (...)
    Toks ir žiniasklaidos lygis.
    Kuo čia dėtas Dumalakas?
    Tai kad absoliučiai gyventojų daugumai nepatinka gatvių siaurinimai ir parkavimo vietų mažinimai.
    Kam gali patikti komjaunuoliškas, tiksliau lapjaunimiškas noras, kad gyvenimas būtų blogesnis.

    Dirbtiniai kamščiai ar parkavimo vietų mažinimai padaryti Šimulionio, Didlaukio, Naugarduko, dabar - Algirdo ir Minties gatvėse. Visi tų vietų gyventojai nepatenkinti. Kažkaip ten beveik nėra palaikančių tuos siaurinimo absurdus. Gal tiek, kiek yra "darnaus nejudumo" mylėtojų, visi ir telpa keliose šio forumo temose.
    ​​​​​
    Perdaug nenutolstant nuo Naujininkų, dvigubas Šaltkalvių gatvės siaurinimo idiotizmas tame, kad nepasirūpinta bent minimaliai sutvarkyti duobėtą Prūsų gatvę - bent būtų alternatyvus išvažiavimas.

    Komentuoti:

Working...
X