Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Manom, kar prieš siūlant naikinti perėjas, reiktų paimti neįgaliojo vežimėlį ir pabandyti pravažiuoti siūlomu alternatyviu maršrutu, pamatuoti laikus, ir papasakoti įspūdžius. Geležinkelio viadukas jau yra, tai eksperimentas turėtų gautis pakankamai tikroviškas.
- 3 patinka
-
Kam? Kad pereit būtų per toli ir imtų perbėginėt bet kur? O vairuotojai didintų greitį ir tada jau kaltos pačios aukos?Parašė spekas Rodyti pranešimąKą manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?
Tiesa pritarčiau kapinių atvėrimui padarant ten daugiau takų praėjimui.
Komentuoti:
-
Kur per gatvę eis iš parkofkės einantys į kapines? Lažinuos, kad lanko nedarysParašė spekas Rodyti pranešimąKą manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ką manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?
https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...40,-0.0000&k=N
Komentuoti:
-
Vilniuje pradedama asfaltuoti viena gatvė – automobilius statyti teks kitur
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...itur-20276956/
Pradedami Šaltkalvių gatvės asfaltavimo darbai, todėl vairuotojų prašoma rugpjūčio 2–7 d. nuo 7 iki 17 val. nestatyti automobilių Šaltkalvių gatvėje ir jos prieigose.
Šaltkalvių gatvė – viena pirmųjų Naujininkų gatvių, pritaikoma visiems eismo dalyviams. Gatvių humanizavimas (pritaikymas žmonėms, o ne automobiliams) – naujasis Vilniaus gatvių pertvarkos standartas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Liepkalnio sankryžoje kamščiai atsirasdavo iš dalies dėl to, kad daug kelių gaidžių naudodavosi lygegrečiai einančiu keliu aplenkti laukiančias mašinas (mėlyna rodyklė), piko metu 95% eismo ta gatve tranzitinis gaidelių eismas. Genialieji miesto projektuotojai, vietoje to, kad kažkaip spręstu šią problemą po rekonstrukcijos išplėtė išvažiavimą, dabar visi gudručiai trumpinantys kelią trim eilėm stovi išvažiuoti, o normaliai važiuojantiems reikia dar ilgiau laukti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visi šitie poliai yra nereikalingas pinigų švaistymas - pakaktų tiesiog susprogdinti pylimą, įmontuoti iš anksto paruoštus pamatus ir užmesti perdengimus.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNebent be jokių polių vamzdį prastūminėt? Deja nepavyktų ir tai dėl esamų tinklų. Galbūt kompromisinis variantas per kelias dienas įkelt ir užkast. Bet ten kiti niuansai - nesigautų norimas plotis, nes ribotas aukšti, o du vamzdžiai vėl netilptų tarp vandentiekio ir elektros - vėl iškėlinėt. Kitų formų užkasinėt po geležinkeliu be polių negalima kiek žinau.
Komentuoti:
-
Sienos beveik išbetonuotos. Perdanga ir pabėgiai guli vietoje. Realu, jei nebus tornadų.Parašė Robyla Rodyti pranešimąPagal atliktus darbus - nelabai realu rugpjūčio 3d. atnaujinti traukinuko eismą.
Komentuoti:
-
Pagal atliktus darbus - nelabai realu rugpjūčio 3d. atnaujinti traukinuko eismą.
Komentuoti:
-
Nebent be jokių polių vamzdį prastūminėt? Deja nepavyktų ir tai dėl esamų tinklų. Galbūt kompromisinis variantas per kelias dienas įkelt ir užkast. Bet ten kiti niuansai - nesigautų norimas plotis, nes ribotas aukšti, o du vamzdžiai vėl netilptų tarp vandentiekio ir elektros - vėl iškėlinėt. Kitų formų užkasinėt po geležinkeliu be polių negalima kiek žinau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.
p.s. Dirba kiek leidžia triukšmo normosPaskutinis taisė Ginthus; 2021.07.23, 11:43.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Per kiek laiko žada padaryti tunelį pėstiesiems ir atnaujinti traukinio eismą?
Komentuoti:
-
Čia kita kalba, kaip ir su visais VMS projektais.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.
Komentuoti:
-
Tik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.Parašė Robyla Rodyti pranešimąTai tunelį stato, dirba nemaža brigada
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar nepamirštam ir tunelio po geležinkeliu statybos.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš pradžių pradėjo gatvės rekonstrukciją, po to prasidėjo gyvenamojo namo statybos buv. vaikų darželyje - kas liktų iš suremontuotos gatvės po visos eilės sunkios technikos? Todėl ir sustojo darbai "dėl oro sąlygų".
Komentuoti:
-
Iš pradžių pradėjo gatvės rekonstrukciją, po to prasidėjo gyvenamojo namo statybos buv. vaikų darželyje - kas liktų iš suremontuotos gatvės po visos eilės sunkios technikos? Todėl ir sustojo darbai "dėl oro sąlygų".
Komentuoti:
-
Tai va, jeigu tokiais principais rekonstruos ir Pelesos g. - laukia graži ateitis.
Komentuoti:
Komentuoti: