Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
    Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
    Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O beje:
    ,,nuskinant kelis kėglius per parą''

    Kurioje vietoje jie galėtų būti nuskinti įgyvendinus mano siūlymus ir kokios priežastys tai lemtų?
    Toje vietoje, kurioje tamsta įsivaizduojat, kad nebus vaikštoma, jei panaikinsi perėją. Na bet tada jau aišku nesiskaitys, nes bus patys kalti? Yra kvaila mėginti suderinti traukos taškus su pralaidumu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Digital,
    Ką padarė su nuovažomis rekonstruotoje sankryžoje važiuojant pvz kryptymi GV-Minskas? Ar praplatino 1,5 juostos plotį iki 2 juostų, ar paliko 1 juostą ir likusią dalį baltai nužymėjo? Ar kažkaip kitaip?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai jis apie tai ir rašo, kad jo bolidui atimama prigimtinė teisė prasilėkt su vėjeliu pro vėlių poilsio vietą dar nuskinant kelis kėglius per parą... žmogus pastrigo praeitame šimtmetyje. Tuo tarpu dabar net valstybinės reikšmės keliuose prie kapinių mažina greitį iki 40, kur jau ten mieste.
    Man patinka jūsų žinios apie mano gyvenimą - kai kurios įžvalgos tokios įžvalgios, kad net pats kai kurių detalių apie savo gyvenimą nežinojau.

    Užuot vis pakartotinai švaisčius laiką emocionalizmams, gal verčiau daugiau energijos nukreipti į situacijos apsvarstymą ir galimus sprendinius?

    O beje:
    ,,nuskinant kelis kėglius per parą''

    Kurioje vietoje jie galėtų būti nuskinti įgyvendinus mano siūlymus ir kokios priežastys tai lemtų?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Šeštadienio nuotraukos:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151137.jpg
Views:	1404
Size:	1,03 MB
ID:	1907378 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151151.jpg
Views:	1260
Size:	1,10 MB
ID:	1907380 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151210.jpg
Views:	1269
Size:	1,59 MB
ID:	1907388 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_151217.jpg
Views:	1264
Size:	1,38 MB
ID:	1907383 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_152845.jpg
Views:	1398
Size:	1,04 MB
ID:	1907379 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153036.jpg
Views:	1460
Size:	1,90 MB
ID:	1907393 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153039.jpg
Views:	1397
Size:	1,73 MB
ID:	1907392 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153041.jpg
Views:	1386
Size:	1,30 MB
ID:	1907381 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153100.jpg
Views:	1400
Size:	1,50 MB
ID:	1907385 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153104.jpg
Views:	1390
Size:	1,30 MB
ID:	1907384 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153111.jpg
Views:	1274
Size:	1,65 MB
ID:	1907390 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153155.jpg
Views:	1259
Size:	1,21 MB
ID:	1907382 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153538.jpg
Views:	1271
Size:	1,62 MB
ID:	1907387 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153541.jpg
Views:	1401
Size:	1,67 MB
ID:	1907386 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153702.jpg
Views:	1253
Size:	1,78 MB
ID:	1907391 Click image for larger version

Name:	IMG_20210821_153710.jpg
Views:	1276
Size:	1,82 MB
ID:	1907389

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Oficialiai baigta Žirnių, Liepkalnio ir Minsko pl. sankryžos rekonstrukcija https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/ .
    p.s. deja naujų nuotraukų nėra. Gal kamščius nenori fotografuoti?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nes jis ten nereikalingas. Taip, gatvė toje atkarpoje yra siauroka, bet galima ją praplatinti (panaikinant vieną iš šaligatvių).
    Nesutinku.
    Važiuojamoji dalis vistiek negalės būti prie pat tvoros. Šaligatvio naikinimas neišspręs bėdos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    kodėl?
    Nes jis ten nereikalingas. Taip, gatvė toje atkarpoje yra siauroka, bet galima ją praplatinti (panaikinant vieną iš šaligatvių).

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Reiškia, reikia panaikinti šitą apribojimą.
    kodėl?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Tai, kad šiuo metu apribotas greitis iki 30.
    Reiškia, reikia panaikinti šitą apribojimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai, kad šiuo metu apribotas greitis iki 30.
    Tai jis apie tai ir rašo, kad jo bolidui atimama prigimtinė teisė prasilėkt su vėjeliu pro vėlių poilsio vietą dar nuskinant kelis kėglius per parą... žmogus pastrigo praeitame šimtmetyje. Tuo tarpu dabar net valstybinės reikšmės keliuose prie kapinių mažina greitį iki 40, kur jau ten mieste.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O stabdyti, spėčiau, viena kitą tūkstantį transporto priemonių per parą joms apribojant greitį iki 30 kmh ir paliekant perėją su iškyla dėl kelių pėsčiųjų mano greitu paskaičiavimu yra neracionalu. Būtų kita alternatyva susisiekimui, tuomet taip, kitaip siūlyčiau.
    Tai, kad šiuo metu apribotas greitis iki 30.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Vat tokią va

    Ir čia eis RB II iki oro uosto?
    Paskutinis taisė Sula; 2021.08.22, 17:36.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O šventas naivume. Parkingo įrengimas ne kompensuotų perėjos panaikinimą, o sukurtų poreikį dar vienai perėjai. Juk gi tikrai niekas nesuktų ratų per šviesoforinę sankryžą. O tikėtis, kad žmonės pasirinks atitinkamą parkingą pagal gatvės pusę, o ne atstumą iki tikslo, irgi naivoka.
    Galimas toks variantas:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	773
Size:	143,2 kB
ID:	1906759

    O stabdyti, spėčiau, viena kitą tūkstantį transporto priemonių per parą joms apribojant greitį iki 30 kmh ir paliekant perėją su iškyla dėl kelių pėsčiųjų mano greitu paskaičiavimu yra neracionalu. Būtų kita alternatyva susisiekimui, tuomet taip, kitaip siūlyčiau.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kol čia diskutavom, jau ir užmetė perdangą
    Vat tokią va

    Click image for larger version

Name:	20210820_181132.jpg
Views:	1019
Size:	1,79 MB
ID:	1906509

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O jei kalbama kaip nepatogų pėsčiųjų patekimą iš aukščiau poste nurodyto parkingo į vakarinę kapinių dalį, tuomet galbūt jį būtų galima kompensuoti galbūt parkingą įrengiant čia?
    O šventas naivume. Parkingo įrengimas ne kompensuotų perėjos panaikinimą, o sukurtų poreikį dar vienai perėjai. Juk gi tikrai niekas nesuktų ratų per šviesoforinę sankryžą. O tikėtis, kad žmonės pasirinks atitinkamą parkingą pagal gatvės pusę, o ne atstumą iki tikslo, irgi naivoka.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kam? Kad pereit būtų per toli ir imtų perbėginėt bet kur? O vairuotojai didintų greitį ir tada jau kaltos pačios aukos?
    Tiesa pritarčiau kapinių atvėrimui padarant ten daugiau takų praėjimui.
    Nepažymėjau vartelių panaikinimo. Mano idėja, kad pėsčiųjų eismą organizuoti ne palei nemalonią gatvę siauru šaligatvio ruožu, kurią iš abiejų pusių riboja tvoros vos ne griuvančios ant šaligatvių, o per kapines. Žinoma kapinėmis reiktų įrengti patogius takus.

    Aš prie kapinių esančią perėją pasiūliau panaikinti, nes, mano galva, panaikinus pėsčiųjų eismą tarp tvorų palei gatvę ir panaikinus du vartelius, nebebūtų poreikio toje vietoje kirsti gatvės.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	264,5 kB ID:	1905031

    O jei kalbama kaip nepatogų pėsčiųjų patekimą iš aukščiau poste nurodyto parkingo į vakarinę kapinių dalį, tuomet galbūt jį būtų galima kompensuoti galbūt parkingą įrengiant čia?:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	142,2 kB ID:	1905032

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kuris parkingas? Šis?:
    Tas pats

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kur per gatvę eis iš parkofkės einantys į kapines? Lažinuos, kad lanko nedarys
    Kuris parkingas? Šis?:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1240
Size:	89,2 kB
ID:	1905028

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

    Manom, kar prieš siūlant naikinti perėjas, reiktų paimti neįgaliojo vežimėlį ir pabandyti pravažiuoti siūlomu alternatyviu maršrutu, pamatuoti laikus, ir papasakoti įspūdžius. Geležinkelio viadukas jau yra, tai eksperimentas turėtų gautis pakankamai tikroviškas.
    O kuria vieta dabar važiuoja su vėžimėliu? Šaligatviu tarp tų dviejų sienų, kurios iš abiejų pusių juosia kapines skiriančią gatvę?

    Komentuoti:

Working...
X