Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Resutas
    replied
    Po velniais, kada gi jie ten baigs, jau virš metų, paprasta gatvelė tvarko... Ir taip vietiniams sunku suprastu darnias įdėjas, o čia dar desertui stroikė metams, kai praeit neįmanoma...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kelias automobiiams užbaigtas, o šaligatviai pėstiesiems - vis dar neužbaigti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O tai darbai Šaltkalvių g. pilnai baigti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.
    Šiai dienai Šaltkalvių-Darbininkų, Šaltkalvių-Vyšnių, Šaltkavių-Garvežių yra oficialiai sužymėtos zebromis ir kelio ženklais iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O nuovažos, kurios darytos 1,5 juostos pločio, bet naudojama kaip 1 juosta, daro kokią įtaką? Jei taip - kokią? Ar jos nėra butelio kakliukai?

    Be to, jei padaryti žiedą, ar nebūtų taip, kad žiedas labiau nulemia, man atrodo, pilnai nesutojantį eismą, kas reiškia, kad kažkiek išvengiama laiko gaišimo pajudėjimui iš pilno sustojimo?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Žirnių - Liepkalnio kairiojo posūkio pralaidumas ir negalėjo ženkliai pagerėti - kaip buvo 2 juostos taip ir liko. Kitomis kryptimis panašu, kad pagerėjo. Papildomos juostos iš Liepkalnio (Lydos pl.), nereguliuojamas nusukimas (Liepkalnio - Žirnių). Na ir žinoma kelionė tiesiai Žirnių-Minsko. Piko metu žinoma, kad susidarys spūstys, juk nardytojai niekur nedingo, dalis dar neįpratę, sunkusis transportas iš lėto išjuda.

    O kalbant apie potencialų žiedą, tai pažiūrėkit į Savanorių pr. 3 lygių sankryžą - žiede vis tiek spūstys piko metu.

    Kas dėl ciklų, tai spėju anksčiau pėstiesiems buvo ženkliai ilgesnė prastova. Dabar pagal naują projektą tikriausiai privalėjo/norėjo trumpinti, tad ir tai tikriausiai turi įtakos ciklams.

    Dar dabar įrengė kameras/tansporto daviklius, tai tikėtinai sankryža adaptyviai reaguoja. Jei atsiranda per didelis tarpas tarp auto, ciklas nutraukiamas/trumpinamas.
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.20, 14:39.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Turi turėti duomenis ir manau jog lyginant su priešpandeminiu laikotarpiu visas kryptis visą paros metą turėjo sumažėti vidutinis laukimo laikas. Tikrai dideli kamščiai ir anksčiau ten būdavo.

    BET jeigu imsim pati piko piką tuomet klausimas ar kažkas gali keistis, jeigu srautas turintis judėti tuneliu negali iki jo nusigauti, o viršuje šviesoforams lyg ir turėjo viena fazė tunelio kryptimi sutrumpėti, bet man rodos tiesiog pagal naują šviesoforų diegimo tvarką atsirado daugiau tų fazių, gal kažkas gali palyginti, ar po rekonstrukcijos kartais neatsirado naujų apsaugotų dešiniųjų posūkių ir pėsčiųjų fazių?

    Taigi turbūt imant visą paros metą meras nemeluoja, o piko metu situacija liko po senovei ir net jei kažkiek pagerėjo/pablogėjo, tai vis tiek artimiausiu metu blogės ženkliai dėl priemiesčių plėtros.

    Aš irgi manau jog reikėjo ten žiedą viršuje įrengti, net ir dabar vietos jam pakaktų, nors dviejų juostų žiedui gal ir ankštoka būtų. Bet visgi šviesoforų lobistai stiprūs pas mus ir to neleistų
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.20, 13:55.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Mano identiška istorija, gal net kartu važiavom. Kosmiškai ilgas laukimas nuo IKEA kairėn link Liepkalnio, susiformavusiai eilei jokių šansų per 1 ciklą pravažiuot, dar klausimas ar visi per antrą telpa.
    Kaip tai gali būti, jei nebereikia nieko praleisti iš priekio? Kodėl ciklą sutrumpino?

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    O vat Šimašius sako kad viskas atvirkščiai:

    „Tai viena intensyviausių Vilniaus sankryžų, akivaizdu, kad jos atnaujinimas lėmė ir didesnius automobilių srautus – per šią sankryžą nukreipia ir kelionių planavimo programėlės telefone. Dabar matome rezultatus, kad dviejų lygių sankryžos sukūrimas daugumoje sankryžos krypčių sutrumpino vairuotojų laukimo laiką“, – teigia Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...giamu-pokyciu/ .
    Nežinau net kuo čia tikėti: sąžiningiausiu Vilniaus istorijoje meru, kuris niekad nemeluoja, nieko nežada ir aišku neima kyšių ar forumiečiais (kurie neatmeskim gali būti ir Zuoko agentai)?

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Čia ko gero reikėjo daryti žiedą.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Važiuojant savaitgalį (nuo IKEA link Liepkalnio g.) net ir esant nedideliems srautams neigiamai nustebino šviesoforo ciklai viršutinėje sankryžoje. Tikėjaus kad įrengus tunelį apačioje sukti į kairę į Liepkalnio gatvę beveik visada bus žalia, bet dabar atrodo kad ciklas dar retesnis ir trumpesnis negu buvo anksčiau.
    Mano identiška istorija, gal net kartu važiavom. Kosmiškai ilgas laukimas nuo IKEA kairėn link Liepkalnio, susiformavusiai eilei jokių šansų per 1 ciklą pravažiuot, dar klausimas ar visi per antrą telpa.
    Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2021.09.20, 12:37.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad nelabai, fūros tebestovi kamštyje su visais nuo Porsche salono, o kartais ir toliau. Šiek tiek pagerėjo, bet kol kas neproporcingai "grandioziniams" milijonams.

    Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.
    Važiuojant savaitgalį (nuo IKEA link Liepkalnio g.) net ir esant nedideliems srautams neigiamai nustebino šviesoforo ciklai viršutinėje sankryžoje. Tikėjaus kad įrengus tunelį apačioje sukti į kairę į Liepkalnio gatvę beveik visada bus žalia, bet dabar atrodo kad ciklas dar retesnis ir trumpesnis negu buvo anksčiau.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
    Irgi nesuprantu kas pagerėjo, kai aukščiau matomose nuotraukose kamštis arba eismo sulėlėtjimas vyksta dar gerokai prieš Porshe.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
    Tai kad nelabai, fūros tebestovi kamštyje su visais nuo Porsche salono, o kartais ir toliau. Šiek tiek pagerėjo, bet kol kas neproporcingai "grandioziniams" milijonams.

    Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą



    Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.
    Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
    Palyginus rytinio ir vakarinio piko srautus su 2019 m. srautais, stebimas automobilių eilių prie sankryžos sumažėjimas. Jų vidurkis sankryžoje po rekonstrukcijos tyrimo metu sudarė apie 300 metrų, tuo tarpu 2019 m. tyrimo duomenimis tokių eilių vidurkis sudarė apie net 890 metrų. Ryškus eismo srautų pagerėjimas matomas Žirnių g. – Minsko pl. kryptimi, kur iki rekonstrukcijos dažnai buvusi iki 2 km judančio srauto eilė sutrumpėjo iki 0,8 km intensyviausiu paros metu.
    https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
    Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kol kas pokyčiai matosi nuotraukose, daryta skirtingomis dienomis

    Click image for larger version

Name:	20210914_171129.jpg
Views:	786
Size:	1023,8 kB
ID:	1913258 Click image for larger version

Name:	20210917_161050.jpg
Views:	790
Size:	839,3 kB
ID:	1913259 Click image for larger version

Name:	20210916_171121.jpg
Views:	773
Size:	961,9 kB
ID:	1913260

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???
    Tenka pripažinti savo klaidą per skubėjimą.
    Užsakovas - išties Vilniaus miesto savivialdybė,

    15min.lt 2019.03.27
    Planuojama projekto vertė – apie 30 mln. eurų. Daugiau nei 8 mln. eurų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, likusius 22 mln. – Vyriausybė. Projektą įgyvendinti planuojama per šiuos ir 2020 metus.
    Praeitą savaitę Susisiekimo ministerija išplatino informaciją apie projektus, kuriems skiriamas finansavimas iš biudžeto. Sąraše yra ir dviejų lygių Žirnių, Liepkalnio gatvių ir Minsko plento sankryža Vilniuje. Jos rekonstravimui, projekto vykdymo priežiūrai ir darbų atlikimui planuojama skirti 5 mln. eurų.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894

    Iš 35 mln EUR Vilniaus m. Savivaldybė skyrė 23% bendrų projekto išlaidų likusius - Vyriausybė per Susisiekimo ministeriją.

    Ten yra valstybės reikšmės projektas ir jam finansavimą per kelis kartus skyrė Vyriausybė. Kodėl transeuropiniam projektui nebuvo pritraukti Europos Sąjungos pinigai, dabar neverta gilintis.
    Finansavimas nebuvo labai paprastas - šis projektas buvo 2019-2021 ir 2020-2022 m. investicijų programose, o asignavimų valdytojas yra Susisiekimo ministerija. LRV nutarimai 2019.03.06 Nr. 222, 2020.03.18 Nr. 243, 2020-10-21 Nr. 1172 ir t.t.
    Didžiausias proejkto asignavimų valdytojas yra Susisiekimo minsterija, kurios pinigus paprastai įsisavina Kelių direkcija. Šį kartą buvoi kiek kitaip.

    Dėl ko Šiaurinės gatvės temoje atsirado šis dviejų lygių sankryžos projektas.
    Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento projektui nereikėjo atlikti žemės paėmimo procedūrų, nereikėjo mobilizuoti savo finansinių resursų, nes objektas buvo valstybės investicijų programoje.
    Dviejų lygių sankryža Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento su tam tikra išlyga gali būti laikoma palikoma priojektu, kur pastebimai prisidėjo ir savivaldybė.

    Tačiau tai labiau išimtis, kuri patvirtina taisyklę, kad Vilniaus m. savivaldybė savo jėgomisnepradėjo įgyvendinti svarbių miesto gatvių infrastruktūro projektų. Kiti Vilniaus miesto bendruosiuose planuose numatyti pagrindiniai objektai (Šiaurinė gatvė, Mykolo Lietuvio gatvė ir t.t.) atidėliojami dešimtmečiais.
    Bet tai jau kitos temos objektas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ukmergės gatvė yra blogo projektavimo pavyzdys. Tegul būna komercija, bet tenvietoj vietinių srautų atskyrimo (kaip Šeškinėje), gatvės trasoje Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse prismaigstė begalę šviesoforų
    Kur kas labiau tinkami pavyzdžiai Šiaurinei gatvei yra Geležinio Vilko ar 1000-mečio gatvės. Pagrindinė gatvė turi gerai atlikti savo funkciją gatvę. Kaip atrodytų eismas be šių gatvių?
    ​​​​​​
    ​​​​​​Dabar Šiaurinės gatvės funkciją bando perimti Ozo - Karevių ir Ateities gatvės, kurios jau seniai su eismo srautais piko metu nesusitvarko.

    Akivaizdu, kad ta gatvė yra būtina. Infrastruktūros projektų vėlavimas keliais dešimtmečais jau tampa norma.
    Ši savivaldybė per dvi kadencijas nepradėjo nė vieno rimto gatvių projekto Liepkalnis - LAKD projektas). Tiesą sakant, jau jokio skirtumo kokios Šiaurinės gatvės ši impot.., t.y. neįgali savivaldybė nenuties - ar dar dešimtmetį nebus dviejų, ar nebus trijų juostų gatvės.
    Taip taip, BŪTENT per miestą reik kuo daugiau gatvių panašių į autostradas... kiek galima...?

    Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???

    Click image for larger version

Name:	c.JPG
Views:	1075
Size:	45,8 kB
ID:	1912711

    Komentuoti:

Working...
X