Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O šventas naivume. Parkingo įrengimas ne kompensuotų perėjos panaikinimą, o sukurtų poreikį dar vienai perėjai. Juk gi tikrai niekas nesuktų ratų per šviesoforinę sankryžą. O tikėtis, kad žmonės pasirinks atitinkamą parkingą pagal gatvės pusę, o ne atstumą iki tikslo, irgi naivoka.
    Galimas toks variantas:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	749
Size:	143,2 kB
ID:	1906759

    O stabdyti, spėčiau, viena kitą tūkstantį transporto priemonių per parą joms apribojant greitį iki 30 kmh ir paliekant perėją su iškyla dėl kelių pėsčiųjų mano greitu paskaičiavimu yra neracionalu. Būtų kita alternatyva susisiekimui, tuomet taip, kitaip siūlyčiau.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kol čia diskutavom, jau ir užmetė perdangą
    Vat tokią va

    Click image for larger version

Name:	20210820_181132.jpg
Views:	956
Size:	1,79 MB
ID:	1906509

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O jei kalbama kaip nepatogų pėsčiųjų patekimą iš aukščiau poste nurodyto parkingo į vakarinę kapinių dalį, tuomet galbūt jį būtų galima kompensuoti galbūt parkingą įrengiant čia?
    O šventas naivume. Parkingo įrengimas ne kompensuotų perėjos panaikinimą, o sukurtų poreikį dar vienai perėjai. Juk gi tikrai niekas nesuktų ratų per šviesoforinę sankryžą. O tikėtis, kad žmonės pasirinks atitinkamą parkingą pagal gatvės pusę, o ne atstumą iki tikslo, irgi naivoka.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kam? Kad pereit būtų per toli ir imtų perbėginėt bet kur? O vairuotojai didintų greitį ir tada jau kaltos pačios aukos?
    Tiesa pritarčiau kapinių atvėrimui padarant ten daugiau takų praėjimui.
    Nepažymėjau vartelių panaikinimo. Mano idėja, kad pėsčiųjų eismą organizuoti ne palei nemalonią gatvę siauru šaligatvio ruožu, kurią iš abiejų pusių riboja tvoros vos ne griuvančios ant šaligatvių, o per kapines. Žinoma kapinėmis reiktų įrengti patogius takus.

    Aš prie kapinių esančią perėją pasiūliau panaikinti, nes, mano galva, panaikinus pėsčiųjų eismą tarp tvorų palei gatvę ir panaikinus du vartelius, nebebūtų poreikio toje vietoje kirsti gatvės.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	264,5 kB ID:	1905031

    O jei kalbama kaip nepatogų pėsčiųjų patekimą iš aukščiau poste nurodyto parkingo į vakarinę kapinių dalį, tuomet galbūt jį būtų galima kompensuoti galbūt parkingą įrengiant čia?:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	142,2 kB ID:	1905032

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kuris parkingas? Šis?:
    Tas pats

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kur per gatvę eis iš parkofkės einantys į kapines? Lažinuos, kad lanko nedarys
    Kuris parkingas? Šis?:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1208
Size:	89,2 kB
ID:	1905028

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

    Manom, kar prieš siūlant naikinti perėjas, reiktų paimti neįgaliojo vežimėlį ir pabandyti pravažiuoti siūlomu alternatyviu maršrutu, pamatuoti laikus, ir papasakoti įspūdžius. Geležinkelio viadukas jau yra, tai eksperimentas turėtų gautis pakankamai tikroviškas.
    O kuria vieta dabar važiuoja su vėžimėliu? Šaligatviu tarp tų dviejų sienų, kurios iš abiejų pusių juosia kapines skiriančią gatvę?

    Komentuoti:


  • tungustapi
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ką manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?
    Manom, kar prieš siūlant naikinti perėjas, reiktų paimti neįgaliojo vežimėlį ir pabandyti pravažiuoti siūlomu alternatyviu maršrutu, pamatuoti laikus, ir papasakoti įspūdžius. Geležinkelio viadukas jau yra, tai eksperimentas turėtų gautis pakankamai tikroviškas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ką manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?
    Kam? Kad pereit būtų per toli ir imtų perbėginėt bet kur? O vairuotojai didintų greitį ir tada jau kaltos pačios aukos?
    Tiesa pritarčiau kapinių atvėrimui padarant ten daugiau takų praėjimui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ką manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?
    Kur per gatvę eis iš parkofkės einantys į kapines? Lažinuos, kad lanko nedarys

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ką manote, jei ties Rasų kapinėmis atlikti tokį, ar panašų, infrastruktūros pakeitimą?

    https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...40,-0.0000&k=N

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1836
Size:	436,9 kB
ID:	1903794
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1808
Size:	130,9 kB
ID:	1903795

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Vilniuje pradedama asfaltuoti viena gatvė – automobilius statyti teks kitur
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...itur-20276956/

    Pradedami Šaltkalvių gatvės asfaltavimo darbai, todėl vairuotojų prašoma rugpjūčio 2–7 d. nuo 7 iki 17 val. nestatyti automobilių Šaltkalvių gatvėje ir jos prieigose.
    Šaltkalvių gatvė – viena pirmųjų Naujininkų gatvių, pritaikoma visiems eismo dalyviams. Gatvių humanizavimas (pritaikymas žmonėms, o ne automobiliams) – naujasis Vilniaus gatvių pertvarkos standartas.

    Komentuoti:


  • simaskkk
    replied
    Liepkalnio sankryžoje kamščiai atsirasdavo iš dalies dėl to, kad daug kelių gaidžių naudodavosi lygegrečiai einančiu keliu aplenkti laukiančias mašinas (mėlyna rodyklė), piko metu 95% eismo ta gatve tranzitinis gaidelių eismas. Genialieji miesto projektuotojai, vietoje to, kad kažkaip spręstu šią problemą po rekonstrukcijos išplėtė išvažiavimą, dabar visi gudručiai trumpinantys kelią trim eilėm stovi išvažiuoti, o normaliai važiuojantiems reikia dar ilgiau laukti.Click image for larger version

Name:	image_83435.jpg
Views:	2243
Size:	130,6 kB
ID:	1902272

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Kol čia diskutavom, jau ir užmetė perdangą

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jūs ten geležinkeliuose sprogdinimo padaliny dirbat?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nebent be jokių polių vamzdį prastūminėt? Deja nepavyktų ir tai dėl esamų tinklų. Galbūt kompromisinis variantas per kelias dienas įkelt ir užkast. Bet ten kiti niuansai - nesigautų norimas plotis, nes ribotas aukšti, o du vamzdžiai vėl netilptų tarp vandentiekio ir elektros - vėl iškėlinėt. Kitų formų užkasinėt po geležinkeliu be polių negalima kiek žinau.
    Visi šitie poliai yra nereikalingas pinigų švaistymas - pakaktų tiesiog susprogdinti pylimą, įmontuoti iš anksto paruoštus pamatus ir užmesti perdengimus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Pagal atliktus darbus - nelabai realu rugpjūčio 3d. atnaujinti traukinuko eismą.
    Sienos beveik išbetonuotos. Perdanga ir pabėgiai guli vietoje. Realu, jei nebus tornadų.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Pagal atliktus darbus - nelabai realu rugpjūčio 3d. atnaujinti traukinuko eismą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.
    Nebent be jokių polių vamzdį prastūminėt? Deja nepavyktų ir tai dėl esamų tinklų. Galbūt kompromisinis variantas per kelias dienas įkelt ir užkast. Bet ten kiti niuansai - nesigautų norimas plotis, nes ribotas aukšti, o du vamzdžiai vėl netilptų tarp vandentiekio ir elektros - vėl iškėlinėt. Kitų formų užkasinėt po geležinkeliu be polių negalima kiek žinau.
    p.s. Dirba kiek leidžia triukšmo normos
    Paskutinis taisė Ginthus; 2021.07.23, 10:43.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Traukinių eismo pertrauka numatyta iki 2021-08-03.

    Komentuoti:

Working...
X