Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
    Tai kad nelabai, fūros tebestovi kamštyje su visais nuo Porsche salono, o kartais ir toliau. Šiek tiek pagerėjo, bet kol kas neproporcingai "grandioziniams" milijonams.

    Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą



    Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.
    Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
    Palyginus rytinio ir vakarinio piko srautus su 2019 m. srautais, stebimas automobilių eilių prie sankryžos sumažėjimas. Jų vidurkis sankryžoje po rekonstrukcijos tyrimo metu sudarė apie 300 metrų, tuo tarpu 2019 m. tyrimo duomenimis tokių eilių vidurkis sudarė apie net 890 metrų. Ryškus eismo srautų pagerėjimas matomas Žirnių g. – Minsko pl. kryptimi, kur iki rekonstrukcijos dažnai buvusi iki 2 km judančio srauto eilė sutrumpėjo iki 0,8 km intensyviausiu paros metu.
    https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
    Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kol kas pokyčiai matosi nuotraukose, daryta skirtingomis dienomis

    Click image for larger version

Name:	20210914_171129.jpg
Views:	704
Size:	1023,8 kB
ID:	1913258 Click image for larger version

Name:	20210917_161050.jpg
Views:	707
Size:	839,3 kB
ID:	1913259 Click image for larger version

Name:	20210916_171121.jpg
Views:	697
Size:	961,9 kB
ID:	1913260

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???
    Tenka pripažinti savo klaidą per skubėjimą.
    Užsakovas - išties Vilniaus miesto savivialdybė,

    15min.lt 2019.03.27
    Planuojama projekto vertė – apie 30 mln. eurų. Daugiau nei 8 mln. eurų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, likusius 22 mln. – Vyriausybė. Projektą įgyvendinti planuojama per šiuos ir 2020 metus.
    Praeitą savaitę Susisiekimo ministerija išplatino informaciją apie projektus, kuriems skiriamas finansavimas iš biudžeto. Sąraše yra ir dviejų lygių Žirnių, Liepkalnio gatvių ir Minsko plento sankryža Vilniuje. Jos rekonstravimui, projekto vykdymo priežiūrai ir darbų atlikimui planuojama skirti 5 mln. eurų.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894

    Iš 35 mln EUR Vilniaus m. Savivaldybė skyrė 23% bendrų projekto išlaidų likusius - Vyriausybė per Susisiekimo ministeriją.

    Ten yra valstybės reikšmės projektas ir jam finansavimą per kelis kartus skyrė Vyriausybė. Kodėl transeuropiniam projektui nebuvo pritraukti Europos Sąjungos pinigai, dabar neverta gilintis.
    Finansavimas nebuvo labai paprastas - šis projektas buvo 2019-2021 ir 2020-2022 m. investicijų programose, o asignavimų valdytojas yra Susisiekimo ministerija. LRV nutarimai 2019.03.06 Nr. 222, 2020.03.18 Nr. 243, 2020-10-21 Nr. 1172 ir t.t.
    Didžiausias proejkto asignavimų valdytojas yra Susisiekimo minsterija, kurios pinigus paprastai įsisavina Kelių direkcija. Šį kartą buvoi kiek kitaip.

    Dėl ko Šiaurinės gatvės temoje atsirado šis dviejų lygių sankryžos projektas.
    Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento projektui nereikėjo atlikti žemės paėmimo procedūrų, nereikėjo mobilizuoti savo finansinių resursų, nes objektas buvo valstybės investicijų programoje.
    Dviejų lygių sankryža Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento su tam tikra išlyga gali būti laikoma palikoma priojektu, kur pastebimai prisidėjo ir savivaldybė.

    Tačiau tai labiau išimtis, kuri patvirtina taisyklę, kad Vilniaus m. savivaldybė savo jėgomisnepradėjo įgyvendinti svarbių miesto gatvių infrastruktūro projektų. Kiti Vilniaus miesto bendruosiuose planuose numatyti pagrindiniai objektai (Šiaurinė gatvė, Mykolo Lietuvio gatvė ir t.t.) atidėliojami dešimtmečiais.
    Bet tai jau kitos temos objektas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ukmergės gatvė yra blogo projektavimo pavyzdys. Tegul būna komercija, bet tenvietoj vietinių srautų atskyrimo (kaip Šeškinėje), gatvės trasoje Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse prismaigstė begalę šviesoforų
    Kur kas labiau tinkami pavyzdžiai Šiaurinei gatvei yra Geležinio Vilko ar 1000-mečio gatvės. Pagrindinė gatvė turi gerai atlikti savo funkciją gatvę. Kaip atrodytų eismas be šių gatvių?
    ​​​​​​
    ​​​​​​Dabar Šiaurinės gatvės funkciją bando perimti Ozo - Karevių ir Ateities gatvės, kurios jau seniai su eismo srautais piko metu nesusitvarko.

    Akivaizdu, kad ta gatvė yra būtina. Infrastruktūros projektų vėlavimas keliais dešimtmečais jau tampa norma.
    Ši savivaldybė per dvi kadencijas nepradėjo nė vieno rimto gatvių projekto Liepkalnis - LAKD projektas). Tiesą sakant, jau jokio skirtumo kokios Šiaurinės gatvės ši impot.., t.y. neįgali savivaldybė nenuties - ar dar dešimtmetį nebus dviejų, ar nebus trijų juostų gatvės.
    Taip taip, BŪTENT per miestą reik kuo daugiau gatvių panašių į autostradas... kiek galima...?

    Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???

    Click image for larger version

Name:	c.JPG
Views:	1029
Size:	45,8 kB
ID:	1912711

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.
    Ir taip ir ne, bet kuomet išleidi 40 mln., o eismas dviem kryptim praktiškai stovi - reikia greitų sprendimų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Filmavau šiandien, dar kartą patikrinau. Na tikrai apie 60s. Kelių ciklų nežiūrėjau, bet tiesiog srautas labai didelis ir net po tokios fazės, kol numyniau Žirnių g. auto eilė vėl buvo iki pat išsišakojimo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.
    Čia kada Jūs tokius fantastiškus laikus fiksavot? Gal veikiau 6s?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.

    O ties Kalnėnais tai bėda, kad Minsko pl. važiuojantys neprilėtina iki 60km/h. Tas pats, kas ir Ukmergės g. ties Tarande. Tik srautas Minsko pl. turbūt 50x mažesnis.

    Ties Juodojo kelio šviesoforu visai geras pralaidumas. Nereguliuojamas dešinysis posūkis, tik kartais sukantys į kairę laukia prie šviesoforo ir blokuoja. Eilė tikrai nesiekia Minsko pl.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, pro Gurių g. važiuoja ne tik Kalnėnų, bet ir Pavilnio, Grigaičių, N. Vilnios gyventojai. Rajonai gal ir ne tankiai apgyvendinti, bet pagal plotą tikrai didelį, o link jų nuo centro veda vos 2-3 gatvės.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.
    Ukrainiečių? Taigi ten jau yra dviejų lygių jungtis, kurios vienos pusės įvažiavimas ir yra ties Ukrainiečių g. Gurių tarkim, bet ar ne per arti Liepkalnio sankryžos, man atrodo geriau padaryti jungiamuosius kelius ir statyti viaduką per vidurį tarp esamų skirtingo lygio jungčių.

    Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
    Vietinio susisiekimo gatvė šiauriau Minsko pl.?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
    Su kalnėnais dar bėda, kad jie neturi jokios dviračių tako jungties su miesto centru, nors jis ir netoli, tai žmonės nelabai gali su dviračiais ar paspirtukais važiuoti į darbus.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
    Manau ir butelio kakleliai prisideda prie kamsčiu

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
    Bent jau vizualiai taip. Visos trys kitos kryptys beveik visada apytuštės. Link Lazdynų kamštis piko metu - už sankryžos. Link Kalnėnų - irgi už jos.
    Gal dar sustatys kokius daviklius, gal dar neperdavė reguliavimo, nes statybos fomaliai nebaigtos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.

    Komentuoti:

Working...
X