Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Kažkur buvo rašyta, kad norėjo daryt paprastą remontą, bet tipo nėra vandens sistemos jokios, tad reikia suprojektuoti ir nutiesti ją. Tai ir sustabdė darbus, buvo viešinamas projektas jau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kapitaliniam remontui būtinas projektas. Duobių lopymui nereikalingas projektas.
    Iš tiesų keista, jog pirma nusimato darbus, nuperka rangovą, o tada prisimena projektą, jį rengia pusę metų ir galiausiai netikėtai ateina žiema
    Ar taip civilizuotoje šalyje turi vykti procesai?

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Jeigu dar buvo tikinčių miesto savivaldybe dėl šiais metais žadėto tvarkyti Liepkalnio g., Štai oficialus savivaldybės atsakymas:

    "Sveiki. Informuojame, kadangi užsitęsė projektavimo darbai, todėl Liepkalnio g. remonto darbus deja teko perkelti į 2023 m. Kapitalinio remonto darbus Liepkalnio g. planuojama pradėti II - III ketvirtyje. Atsiprašome už laikinus nepatogumus. Gražios dienos"
    Na, jeigu rašo 2023 III ketvirtis, tai aš statyčiau už 2024 metus, kad gal kažkas tada tik pajudės. Beje, nuo kada kapitaliniam remontui reikia projekto? Ar čia skaitytis a'la gatvės rekonstrukcija su juostų pločių ir šaligatvių pakitimais?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Keista ir man, jeigu taip yra, nes pagrindinis savivaldybės akcentas buvo, kad darbus planuos ir atlikinės nuosekliai, įtraukiant visas, su planuojamais darbais susijusias, įstaigas, t.y. nuotekos, vandenys, tinklai ir paskutiniame etape kelininkai.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Rugsėjį FB puslapyje buvau užklausės Grindis apie Liepkalnio žadėta tvarkyti šiais metais kelio atkarpą, tai atsakymas buvo toks:
    "Techniškai - ne mūsų darbų vykdymo zona, bet užklausėme savivaldybės. Panašu, kad kol nebus išspręsti klausimai su požeminių ryšio komunikacijų perkėlimu, darbai nepajudės.
    Lengva tiesti kelius - volas važiuoja paskui asfalto klotuvą ištisus kilometrus, o darbas mieste (gatvių statyba ir remontas) turi savo specifikos."

    Nelabai suprantu, apie kokias čia komunikacijas kalba ir kodėl turėtų jas perkelti - paprastajam kelio remontui to kaip ir nereikia,nebent planuotų kelio rekonstrukcija, bet ji planuota kaip ir nebuvo. Šiaip manau akivaizdu, kad šiais metais nieks ten nieko nespės padaryti ir vėl kitiems metams perkėls darbus ir vėl kalbės apie komunikacijų ar kitų neaiškių dalykų perkėlimą...

    Šiaip man mistika kaip žmonės savivaldybėje dirba - jeigu žinai, kad kažką reiks perkelti ir žinai, kad dėl to kelias nebus tvarkomas, nes dar neaišku kaip bus perkeltos tos komunikacijos, tai kam į sąrašą įtraukti darbus, kurie žinai, kad nebus įvykdyti?
    Ar darbai buvo suplanuoti šiems metams ir tik kai iš garažo pajudėjo technika ir atvažiavo į vietą pamatė po žemėmis komunikacijas ir tada nusprendė, kad "reikia spręsti klausimą" ir nieko nedarysime?
    Paskutinis taisė adomazzz; 2022.10.26, 22:12.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Jau kelinti metai tos atkarpos yra sąrašuose, bet taip ir nesutvarkomos. Atrodo kad ir šiais metais nesutvarkys. Liepkalnio g. tai kažkokia tragedija jau.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Aha, matau, tai būsiu praleidęs, ačiū už šaltinį.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Kad žemyn link Dunojaus arba tiksliau nuo Dunojaus iki Liepkalnio sankryžos yra ne kelias, o tarka, kitaip nepavadinsi .
    YIT buvo kalbama apie aukščiau minimą atkarpą, t.y. nuo sankryžos į Salininkų pusę, bet ne priešingai.
    Nu, kad ne. YIT viešai buvo paskelbusi, kad tvarkys Minsko pl., Rasų g ir tris Liepkalnio g. atkarpas
    Pažiūrėjus savivaldybės skelbtą sąrašą, matosi, kad yra 3 skirtingos Liepkalnio g. atkarpos

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kad žemyn link Dunojaus arba tiksliau nuo Dunojaus iki Liepkalnio sankryžos yra ne kelias, o tarka, kitaip nepavadinsi .
    YIT buvo kalbama apie aukščiau minimą atkarpą, t.y. nuo sankryžos į Salininkų pusę, bet ne priešingai.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    TOlesnės atkarpos nėra tokios blogos, gal labiua trūksta pesčiujų/dviračių tako iki naujojo Rudaminos viaduko.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    O kokia situacija nuo Liepkalnio 111 iki Dunojaus g.?
    YIT Lietuva buvo skelbus, kad po Minsko plento kelsis į Liepkalnio g.
    Ant nosies lapkritis, netikiu, kad pradės ten dirbti...

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    O kokia situacija nuo Liepkalnio 111 iki Dunojaus g.?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Projektiniai pasiūlymai: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pasiulymu-p/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šitas skelbimas liko nepastebėtas.
    Straipsni syra, o nuorodos į pakesitus projektinius sprendimus kaip ir nėra.

    Vilniaus Liepkalnio gatvėje planuojamos 4 eismo juostos, nauji dviračių ir pėsčiųjų takai
    Miestiečiai kviečiami dalyvauti pakartotinėje viešojoje konsultacijoje dėl Liepkalnio gatvės kapitalinio remonto (1019 m ilgio gatvės atkarpos nuo Ušos iki Liepkalnio g. 111). Iki keturių eismo juostų platinama gatvė susijungs su jau rekonstruota Liepkalnio ir Žirnių g. transporto mazgo dalimi.

    Atliekant Liepkalnio g. kapitalinį remontą siekiama padidinti gatvės pralaidumą užtikrinant saugų transporto priemonių, pėsčiųjų bei dviratininkų eismą. Šiuo metu pėsčiųjų eismas vyksta gatvės kelkraščiu, todėl projektu įrengiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai su apšvietimu. Gatvėje pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos bus reguliuojamos šviesoforais. Liepkalnio g. ir Ditvos g. sankryžoje numatomas žiedas, o nuo Ditvos g. žiedinės sankryžos projektuojama atskira viešojo transporto juosta, kuri sujungiama su Žirnių g. Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryžos rekonstravimo projektu įrengta viešojo transporto juosta. . (...)

    Pirmoji viešoji konsultacija dėl Liepkalnio g. remonto sprendinių įvyko 2020 m. sausio 30 d., tačiau po jos buvo nuspręsta, kad projektiniai pasiūlymai turėtų keistis. Projektiniai pasiūlymai buvo pakeisti dėl Ditvos g. ir Liepkalnio g. sankryžos eismo organizavimo sprendinių ir pakeisto sankryžos tipo.

    Nuotolinė viešojoje konsultacija lapkričio 3 d. 17 val.
    Prisijungti prie nuotolinio susitikimo galima čia: https://cutt.ly/liepkalnio-pp-2022

    https://vilnius.lt/lt/2022/10/19/vil...esciuju-takai/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    6km VT yra labai daug ir nesuteiks jokio privalumo prieš automobilius. Nereikia stengtis vienu maršrutu prigriebti visko.
    Manau galima padaryti žiedinį variantą, kuris optimaliai išnaudotų viaduką.

    6km VT sakykim 6 minutės. Kiek VT užtruks kol persirikiuos, sustos, užsidegs šviesoforas, įsibėgės? Viena-kita strategiškai apgalvota stotelė padengtų minimalius trūkumus. Nes VT šviesoforas toje vietoje būtų savotiškas reikalas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sakyčiau ir VT geriau leisti per viaduką. Komfortiškai apvažiuoti su tolydžiu lėtėjimusi-bėgėjimu daug smagiau nei autobusas dedantis per dvi juostas, kalantis ant stabdžių laukdamas tarpo ir tada gazas-dugnas. Be to įvažiavimą į Kalnėnus būtų galima daryti nuo viaduko. Sakykim atvažiuoja per viaduką, nuo Nevėžio pusės apvažiuoja visus kotedžynus ir tada atgal į aplinkelį.

    Be to tiek VT, tiek vietiniams susitaupytų ir laiko išvažiavimui. Kalnėnuose lankausi gan retai, bet išsukant dažnai pasitaiko ne apsisukantys Minsko plente, kurių trajektorija kirstųsi su mano. Jei nereiktų rūpintis apsisukančiais - įsukimas būtų sklandesnis. Gal ir važiuojantys Minsko plentu labiau norėtų persirikiuoti į antrą juostą ir įleisti įvažiuojančius vietoj žiūrėjimo ar nėra kertančių kelią kamikadzių.
    6km VT yra labai daug ir nesuteiks jokio privalumo prieš automobilius. Nereikia stengtis vienu maršrutu prigriebti visko.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ir 3km yra į vieną pusę, į abi gaunasi 6km, tikrai ne 1,5

    Nors gal ir būtų įdomus variantas čia leisti sukti į kairę tik VT (su specialiu šviesoforu, eismas Minsko pl. dėl to neturėtų stipriai stabdytis), o likusį srautą leisti iki Nemėžio. Tik tada reikėtų stipriai pertvarkyti 58 maršrutą
    Sakyčiau ir VT geriau leisti per viaduką. Komfortiškai apvažiuoti su tolydžiu lėtėjimusi-bėgėjimu daug smagiau nei autobusas dedantis per dvi juostas, kalantis ant stabdžių laukdamas tarpo ir tada gazas-dugnas. Be to įvažiavimą į Kalnėnus būtų galima daryti nuo viaduko. Sakykim atvažiuoja per viaduką, nuo Nevėžio pusės apvažiuoja visus kotedžynus ir tada atgal į aplinkelį.

    Be to tiek VT, tiek vietiniams susitaupytų ir laiko išvažiavimui. Kalnėnuose lankausi gan retai, bet išsukant dažnai pasitaiko ne apsisukantys Minsko plente, kurių trajektorija kirstųsi su mano. Jei nereiktų rūpintis apsisukančiais - įsukimas būtų sklandesnis. Gal ir važiuojantys Minsko plentu labiau norėtų persirikiuoti į antrą juostą ir įleisti įvažiuojančius vietoj žiūrėjimo ar nėra kertančių kelią kamikadzių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ir 3km yra į vieną pusę, į abi gaunasi 6km, tikrai ne 1,5

    Nors gal ir būtų įdomus variantas čia leisti sukti į kairę tik VT (su specialiu šviesoforu, eismas Minsko pl. dėl to neturėtų stipriai stabdytis), o likusį srautą leisti iki Nemėžio. Tik tada reikėtų stipriai pertvarkyti 58 maršrutą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    1,5 km atstumu nuo to apsisukimo jau yra viadukas. 80 km/h greitkeliu įveikti tuos 1,5 km tikrai minutės reikalas
    Ne 1.5, o 3. Bet vistiek didelę dienos dalį +5min yra greičiau nei apsisukinėt čia...

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Čia reikia VIADUKO.
    1,5 km atstumu nuo to apsisukimo jau yra viadukas. 80 km/h greitkeliu įveikti tuos 1,5 km tikrai minutės reikalas

    Komentuoti:

Working...
X