Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Šitas skelbimas liko nepastebėtas.
    Straipsni syra, o nuorodos į pakesitus projektinius sprendimus kaip ir nėra.

    Vilniaus Liepkalnio gatvėje planuojamos 4 eismo juostos, nauji dviračių ir pėsčiųjų takai
    Miestiečiai kviečiami dalyvauti pakartotinėje viešojoje konsultacijoje dėl Liepkalnio gatvės kapitalinio remonto (1019 m ilgio gatvės atkarpos nuo Ušos iki Liepkalnio g. 111). Iki keturių eismo juostų platinama gatvė susijungs su jau rekonstruota Liepkalnio ir Žirnių g. transporto mazgo dalimi.

    Atliekant Liepkalnio g. kapitalinį remontą siekiama padidinti gatvės pralaidumą užtikrinant saugų transporto priemonių, pėsčiųjų bei dviratininkų eismą. Šiuo metu pėsčiųjų eismas vyksta gatvės kelkraščiu, todėl projektu įrengiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai su apšvietimu. Gatvėje pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos bus reguliuojamos šviesoforais. Liepkalnio g. ir Ditvos g. sankryžoje numatomas žiedas, o nuo Ditvos g. žiedinės sankryžos projektuojama atskira viešojo transporto juosta, kuri sujungiama su Žirnių g. Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryžos rekonstravimo projektu įrengta viešojo transporto juosta. . (...)

    Pirmoji viešoji konsultacija dėl Liepkalnio g. remonto sprendinių įvyko 2020 m. sausio 30 d., tačiau po jos buvo nuspręsta, kad projektiniai pasiūlymai turėtų keistis. Projektiniai pasiūlymai buvo pakeisti dėl Ditvos g. ir Liepkalnio g. sankryžos eismo organizavimo sprendinių ir pakeisto sankryžos tipo.

    Nuotolinė viešojoje konsultacija lapkričio 3 d. 17 val.
    Prisijungti prie nuotolinio susitikimo galima čia: https://cutt.ly/liepkalnio-pp-2022

    https://vilnius.lt/lt/2022/10/19/vil...esciuju-takai/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    6km VT yra labai daug ir nesuteiks jokio privalumo prieš automobilius. Nereikia stengtis vienu maršrutu prigriebti visko.
    Manau galima padaryti žiedinį variantą, kuris optimaliai išnaudotų viaduką.

    6km VT sakykim 6 minutės. Kiek VT užtruks kol persirikiuos, sustos, užsidegs šviesoforas, įsibėgės? Viena-kita strategiškai apgalvota stotelė padengtų minimalius trūkumus. Nes VT šviesoforas toje vietoje būtų savotiškas reikalas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sakyčiau ir VT geriau leisti per viaduką. Komfortiškai apvažiuoti su tolydžiu lėtėjimusi-bėgėjimu daug smagiau nei autobusas dedantis per dvi juostas, kalantis ant stabdžių laukdamas tarpo ir tada gazas-dugnas. Be to įvažiavimą į Kalnėnus būtų galima daryti nuo viaduko. Sakykim atvažiuoja per viaduką, nuo Nevėžio pusės apvažiuoja visus kotedžynus ir tada atgal į aplinkelį.

    Be to tiek VT, tiek vietiniams susitaupytų ir laiko išvažiavimui. Kalnėnuose lankausi gan retai, bet išsukant dažnai pasitaiko ne apsisukantys Minsko plente, kurių trajektorija kirstųsi su mano. Jei nereiktų rūpintis apsisukančiais - įsukimas būtų sklandesnis. Gal ir važiuojantys Minsko plentu labiau norėtų persirikiuoti į antrą juostą ir įleisti įvažiuojančius vietoj žiūrėjimo ar nėra kertančių kelią kamikadzių.
    6km VT yra labai daug ir nesuteiks jokio privalumo prieš automobilius. Nereikia stengtis vienu maršrutu prigriebti visko.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ir 3km yra į vieną pusę, į abi gaunasi 6km, tikrai ne 1,5

    Nors gal ir būtų įdomus variantas čia leisti sukti į kairę tik VT (su specialiu šviesoforu, eismas Minsko pl. dėl to neturėtų stipriai stabdytis), o likusį srautą leisti iki Nemėžio. Tik tada reikėtų stipriai pertvarkyti 58 maršrutą
    Sakyčiau ir VT geriau leisti per viaduką. Komfortiškai apvažiuoti su tolydžiu lėtėjimusi-bėgėjimu daug smagiau nei autobusas dedantis per dvi juostas, kalantis ant stabdžių laukdamas tarpo ir tada gazas-dugnas. Be to įvažiavimą į Kalnėnus būtų galima daryti nuo viaduko. Sakykim atvažiuoja per viaduką, nuo Nevėžio pusės apvažiuoja visus kotedžynus ir tada atgal į aplinkelį.

    Be to tiek VT, tiek vietiniams susitaupytų ir laiko išvažiavimui. Kalnėnuose lankausi gan retai, bet išsukant dažnai pasitaiko ne apsisukantys Minsko plente, kurių trajektorija kirstųsi su mano. Jei nereiktų rūpintis apsisukančiais - įsukimas būtų sklandesnis. Gal ir važiuojantys Minsko plentu labiau norėtų persirikiuoti į antrą juostą ir įleisti įvažiuojančius vietoj žiūrėjimo ar nėra kertančių kelią kamikadzių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ir 3km yra į vieną pusę, į abi gaunasi 6km, tikrai ne 1,5

    Nors gal ir būtų įdomus variantas čia leisti sukti į kairę tik VT (su specialiu šviesoforu, eismas Minsko pl. dėl to neturėtų stipriai stabdytis), o likusį srautą leisti iki Nemėžio. Tik tada reikėtų stipriai pertvarkyti 58 maršrutą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    1,5 km atstumu nuo to apsisukimo jau yra viadukas. 80 km/h greitkeliu įveikti tuos 1,5 km tikrai minutės reikalas
    Ne 1.5, o 3. Bet vistiek didelę dienos dalį +5min yra greičiau nei apsisukinėt čia...

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Čia reikia VIADUKO.
    1,5 km atstumu nuo to apsisukimo jau yra viadukas. 80 km/h greitkeliu įveikti tuos 1,5 km tikrai minutės reikalas

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą
    Panašu, kad visgi nusprendė išplatinti apsisukimo juostą link Kalnėnų (Gurių g.) važiuojant nuo centro Minsko kryptimi. Vakar buvo nuimtas viršutinis žemių sluoksnis, susmaigstyti kuoliukai. Manau, kad tikrai geras žingsnis saugesnio eismo link. Piko metu ~17val gal vis tiek netilps visi automobiliai norintys pasukti į kairę / apsisukti, tačiau likusią dienos dalį nebus blokuojama 2 juosta važiuojantiems tiesiai
    Čia reikia VIADUKO.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taip, ilgins lėtėjimo/apsisukimo/kairio posūkio juostą

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Gal prailginti? Ar kažkur ir platina?

    Komentuoti:


  • Fish-Bone
    replied
    Panašu, kad visgi nusprendė išplatinti apsisukimo juostą link Kalnėnų (Gurių g.) važiuojant nuo centro Minsko kryptimi. Vakar buvo nuimtas viršutinis žemių sluoksnis, susmaigstyti kuoliukai. Manau, kad tikrai geras žingsnis saugesnio eismo link. Piko metu ~17val gal vis tiek netilps visi automobiliai norintys pasukti į kairę / apsisukti, tačiau likusią dienos dalį nebus blokuojama 2 juosta važiuojantiems tiesiai

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Minsko pl. atkarpa link Lazdynų pilnai išasfaltuota
    Click image for larger version

Name:	DSC_0733.JPG
Views:	1528
Size:	1,68 MB
ID:	1980145

    Click image for larger version  Name:	DSC_0734.JPG Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1980142

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Kas įdomiausia, kad dangą keičia, bet nesprendžia vandens problemos. Kelias link miesto toliau turi įdubą, kurioje per gerą lietų susikaupia stiprios balos. Atrodo, kad šioje pusėje irgi pasiliks įdubos ir besirenkančios vandens problema
    Tą pati pastebėjau. Parašiau pranešimą per tvarkaumiestą
    Šiai dienai palei asfalto kraštus nukasę apie 1-1,5 m pločio vejos sluoksnį, tačiau akivaizdžiai matosi, kad viskas yra aukščiau už asfaltą, tad vanduo nenubėgs tolyn

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Kas įdomiausia, kad dangą keičia, bet nesprendžia vandens problemos. Kelias link miesto toliau turi įdubą, kurioje per gerą lietų susikaupia stiprios balos. Atrodo, kad šioje pusėje irgi pasiliks įdubos ir besirenkančios vandens problema

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Minsko pl. remontas
    Per pusantros savaitės užpylė smėlį, kur keičia pagrindus, šiek tiek nukasė vejos ir vieną eismo juostą išasfaltavo (pirma eismo juosta nuo Minsko link Lazdynų).
    Kadangi uždarytas kairinis posūkis link Kalnėnų ir viena eismo juosta vakarais spūstis susidaro beveik nuo IKEA viaduko.
    Click image for larger version  Name:	DSC_0654.JPG Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	1979660

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    vistiek nelygis kalnėnų ponams sėsti į autobusą ir važiuoti pro stotį... ;(
    butu normalus VT (grertesnis, patogesmis budas pasiekt reikiamas vietas), tai ir vaziuotu.Tarp ponu visai pasidare madinga (nes Lietuvoje del tragiskos beginio transporto budo tai gana egzotiska) vaziuoti traukiniu savaitgaliais prie juros pvz ar daytripams i Kauna ar Siaulius

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    vistiek nelygis kalnėnų ponams sėsti į autobusą ir važiuoti pro stotį... ;(

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Kontekstui: iš Kalnėnų važiuojančio maršruto į stotį tvarkaraštis:

    Click image for larger version

Name:	58.png
Views:	670
Size:	61,0 kB
ID:	1977779
    Tik, kad iki stoties ratais kvadratais važiuoja

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Panašu kad posūkio į Kalnėnus problemų nespręs ir turėsime rudenį vėl kamščius iki IKEA. Atsižvelgiant, kad gyventojų skaičius Kalnėnuose didėja ir didės, pridėkim dar suplanuotą teniso akademiją, baseiną, mokyklą ir beveik šimtą naujų kotedžų, turėsim nuostabią situaciją
    Kontekstui: iš Kalnėnų važiuojančio maršruto į stotį tvarkaraštis:

    Click image for larger version

Name:	58.png
Views:	670
Size:	61,0 kB
ID:	1977779

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Panašu kad posūkio į Kalnėnus problemų nespręs ir turėsime rudenį vėl kamščius iki IKEA. Atsižvelgiant, kad gyventojų skaičius Kalnėnuose didėja ir didės, pridėkim dar suplanuotą teniso akademiją, baseiną, mokyklą ir beveik šimtą naujų kotedžų, turėsim nuostabią situaciją

    Komentuoti:

Working...
X