Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąTai tunelį stato, dirba nemaža brigada
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš pradžių pradėjo gatvės rekonstrukciją, po to prasidėjo gyvenamojo namo statybos buv. vaikų darželyje - kas liktų iš suremontuotos gatvės po visos eilės sunkios technikos? Todėl ir sustojo darbai "dėl oro sąlygų".
Komentuoti:
-
Iš pradžių pradėjo gatvės rekonstrukciją, po to prasidėjo gyvenamojo namo statybos buv. vaikų darželyje - kas liktų iš suremontuotos gatvės po visos eilės sunkios technikos? Todėl ir sustojo darbai "dėl oro sąlygų".
Komentuoti:
-
Tai va, jeigu tokiais principais rekonstruos ir Pelesos g. - laukia graži ateitis.
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąĮdomu kada jie žada baigti Šaltkalvių g. remontą, nes dar galo nesimato, o tuoj perremontuoti reikės
Komentuoti:
-
-
Esant palankioms oro sąlygoms, planuojamos pagrindinės eismo pakeitimų datos ir eismo organizavimo pakeitimai Liepkalnio - Žirnių g. sankryžoje:
07-05 Liepkalnio g. šiaurinėje dalyje planuojama atidaryti dar vieną eismo juostą link Centro (dabar eismas šia kryptimi vyksta tik viena juosta), todėl pralaidumas šia kryptimi Liepkalnio g. šiaurinėje dalyje turėtų padidėti beveik dvigubai. Taip pat iš Žirnių g. sukti į kairę pusę Liepkalnio g. link bus galima iš dviejų eismo juostų, o ne iš vienos, kaip buvo pastaruoju metu.
07-15 planuojama atidaryti likusias šiuo metu uždarytas juostas: viena Minsko pl., viena Žirnių g. link Tūkstantmečio g. ir likusios dvi juostos Liepkalnio g. iš Centro;
Nuo 07-15 iki 09-09 vykdomi likę dangų (ne važiuojamojoje dalyje) ir aplinkos tvarkymo darbai.
Šaltinis: https://vilnius.lt/lt/2021/06/21/ger...-g-sankryzoje/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Panevėžio keliai“ dėl neteisėtų veiksmų iš Vilniaus miesto savivaldybės administracijos siekia prisiteisti 2,7 mln. Eur žalos
Judumo infrastruktūros statytoja, akcinė bendrovė (AB) „Panevėžio keliai“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą su ieškiniu Vilniaus miesto savivaldybės administracijai dėl pastarosios neteisėtų veiksmų organizuojant sostinės Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcijos pirkimą ir siekia 2,7 mln. Eur žalos atlyginimo. Bendrovė tikisi, kad šis precedentas prisidės prie viešųjų pirkimų organizavimo kokybės gerinimo ir atsakingesnio elgesio su mokesčių mokėtojų pinigais ateityje.
Bendrovė į teismą dėl žalos atlyginimo kreipėsi po to, kai dar praėjusių metų lapkritį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) neskundžiama nutartimi pripažino, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos sprendimas atmesti „Panevėžio kelių“ pasiūlymą viešajame pirkime „Liepkalnio g., Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžos rekonstravimas“ yra neteisėtas.
„Sprendimas siekti žalos atlyginimo buvo priimtas ne tik ginant grubiai pažeistus bendrovės interesus. Viešųjų pirkimų skaidrumas, kokybiškas pirkimų sąlygų parengimas ir pačio konkurso organizavimas – tai dalykai, kuriuos turi užtikrinti viešieji subjektai, naudodami mokesčių mokėtojų pinigus. Tikimės, kad šis precedentas užkirs kelią panašiems pažeidimams ateityje. Tik užtikrinant įstatymo laikymąsi galima pasiekti, kad būtų realizuotas visuomenės lūkestis turėti kokybišką infrastruktūrą už optimalią kainą“, – teigia Gvidas Drobužas, „Panevėžio kelių“ valdybos pirmininkas.
Komentuoti:
-
Šioks toks improvizacinis laipsnis leidžiamas, pvz. rodyklės sudėliotos pagal juostas, pakartotos du kartus. Aišku, gali būti, kad raidžių dydžiai negali kisti miesto teritorijoje, nepaisant, kad miestuose gatvės turi skirtingų greičių gatves. Nebent aiškiai pasakyti, kad tokio dydžio raidės yra nesąmonės ir nieko neklausysim, tačiau šriftą išlaikysim kaip visoje šalyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVilnius pramoko iš olandų tiesti dviračių takus, bet Vilniaus greitkeliai (ženklinimas, nusukimai ir pan.) labai neša į Maskvos MKAD. Tik Vilniaus ženklinimas savo kokybe prilygsta nusukimų tankiui MKAD, o pats ženklinimas Maskvos MKAD yra kiek geresnis, didesnis, turi net exit numerius.
Liepkalnio sankryža: su nusukimais situacija kaip ir gerinta, bet ženklinimas nubraukia visą sankryžos kokybę. Stebiuosi Vilniumi kaip jis nepasitempia su krypčių ženklinimu, suprantu galima sakyti likusi Lietuva uždaresnė, kartais labiau linkusi išradinėti dviratį ten kur jo nereikia, bet kažkaip Lietuvos užmiesčio keliuose ženklinimas netgi čiut aiškesnis, negu visam Vilniuje kur bebesi.
Jei rimčiau - juk čia galioja vieningas kelių ženklinimo standartas, ar gali savivaldybė savo teritorijoj improvizuoti?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius pramoko iš olandų tiesti dviračių takus, bet Vilniaus greitkeliai (ženklinimas, nusukimai ir pan.) labai neša į Maskvos MKAD. Tik Vilniaus ženklinimas savo kokybe prilygsta nusukimų tankiui MKAD, o pats ženklinimas Maskvos MKAD yra kiek geresnis, didesnis, turi net exit numerius.
Liepkalnio sankryža: su nusukimais situacija kaip ir gerinta, bet ženklinimas nubraukia visą sankryžos kokybę. Stebiuosi Vilniumi kaip jis nepasitempia su krypčių ženklinimu, suprantu galima sakyti likusi Lietuva uždaresnė, kartais labiau linkusi išradinėti dviratį ten kur jo nereikia, bet kažkaip Lietuvos užmiesčio keliuose ženklinimas netgi čiut aiškesnis, negu visam Vilniuje kur bebesi.
Komentuoti:
-
Ar yra naujų žinių apie liepkalnio sankryžos projekto pabaiga ? Kiek suprantu anksčiau laiko projektas nebus baigtas ,ar spės baigti projektą iki rūgsėjo ?
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.
Ach, tamsta nepilnametis? Tada matyt laikas baigti beprasmes diskusijas.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAr norit pasakyt, kad savivaldybės ekspertai turi sugebėt nustatyt aukštesnius reikalavimus nei LST, STR ir t.t.?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Juk pati savivaldybė ir tiesia tuos takus arba skelbia konkursą su pačių parašytomis sąlygomis. Kas kaltas, jei ne pati savivaldybė, jeigu sąlygose nenurodo naudoti patvaresnį mišinį arba pati tiesiogiai užsiperka pigiausių įmanomų plytelių?
Jei Šimašius matydamas byrantį betoną nenurodo pirkti geresnių medžiagų, nors ir nutiesiant ne tiek daug infrastruktūros, tai vadinasi jo tokia politika, jis ją tokią formuoja.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.20, 06:11.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: