Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.
    Ir taip ir ne, bet kuomet išleidi 40 mln., o eismas dviem kryptim praktiškai stovi - reikia greitų sprendimų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Filmavau šiandien, dar kartą patikrinau. Na tikrai apie 60s. Kelių ciklų nežiūrėjau, bet tiesiog srautas labai didelis ir net po tokios fazės, kol numyniau Žirnių g. auto eilė vėl buvo iki pat išsišakojimo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.
    Čia kada Jūs tokius fantastiškus laikus fiksavot? Gal veikiau 6s?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.

    O ties Kalnėnais tai bėda, kad Minsko pl. važiuojantys neprilėtina iki 60km/h. Tas pats, kas ir Ukmergės g. ties Tarande. Tik srautas Minsko pl. turbūt 50x mažesnis.

    Ties Juodojo kelio šviesoforu visai geras pralaidumas. Nereguliuojamas dešinysis posūkis, tik kartais sukantys į kairę laukia prie šviesoforo ir blokuoja. Eilė tikrai nesiekia Minsko pl.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, pro Gurių g. važiuoja ne tik Kalnėnų, bet ir Pavilnio, Grigaičių, N. Vilnios gyventojai. Rajonai gal ir ne tankiai apgyvendinti, bet pagal plotą tikrai didelį, o link jų nuo centro veda vos 2-3 gatvės.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.
    Ukrainiečių? Taigi ten jau yra dviejų lygių jungtis, kurios vienos pusės įvažiavimas ir yra ties Ukrainiečių g. Gurių tarkim, bet ar ne per arti Liepkalnio sankryžos, man atrodo geriau padaryti jungiamuosius kelius ir statyti viaduką per vidurį tarp esamų skirtingo lygio jungčių.

    Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
    Vietinio susisiekimo gatvė šiauriau Minsko pl.?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
    Su kalnėnais dar bėda, kad jie neturi jokios dviračių tako jungties su miesto centru, nors jis ir netoli, tai žmonės nelabai gali su dviračiais ar paspirtukais važiuoti į darbus.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
    Manau ir butelio kakleliai prisideda prie kamsčiu

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
    Bent jau vizualiai taip. Visos trys kitos kryptys beveik visada apytuštės. Link Lazdynų kamštis piko metu - už sankryžos. Link Kalnėnų - irgi už jos.
    Gal dar sustatys kokius daviklius, gal dar neperdavė reguliavimo, nes statybos fomaliai nebaigtos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai
    Ten su tuo dešiniuoju posūkiu link Lydos pl. tikrai kažkas netaip, stovi milžiniškos 2 (!) juostos, per žalią signalą prvažiuoja vos kelios mašinos.
    Norint galima buvo iš viso nereguliuojamą dešinįjį posūkį suprojektuoti (pėsčiųjų ten mažai). Ne tokie ten dideli srautai kaip gali pasirodyti iš kamščio.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.
    Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).

    Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.

    Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.

    O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..
    Sutvarkys įvažiavimus/nuvažiavimus, ir bus viska gerai, iš pirmo karto gerai padaryti kažkaip neišeina. Pvz. pamenu kamščiai Oslo g. būdavo nuo Maximos bazės iki Vakarinio aplinkkelio pradžios, kai sutvarkė ir praplatino įvažiavimus - kamščiai dingo iš karto ir ten jų niekada nebebūna.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).

    Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.

    Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.

    O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kaip tik nufotkinau kaip klostosi situacija važiuojant Minsko link. Tas dešinys posūkis išbalansuoja vairuotojus jau nuo Porshe centro. Išbalansavimas vyksta dėl to, kad neaišku ir nesimato kokia situacija yra su eismu pakilus kiek aukščiau, tai yra nuvažiavimu nuo IKEA link Minsko. Antra juosta važiuojantys ir planuojantys sukti dešiniau, tikisi persirikiuoti už IKEA viaduko, o ten jau stovi eilė ir prasideda blaškymasis, kas ir matosi nuotraukoje, kad arčiau tunelio jau tuščia. Kitaip tariant, situacija nepasikeitė, lyginant prieš rekonstrukciją, kaip stovėjau nuo Porshe, taip ir stoviu. Pirminė išvada: "kažkas ne taip" su tuo dešiniu posūkiu ir užvažiavimu ant sankryžos.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210831-160040_Gallery.jpg
Views:	817
Size:	269,1 kB
ID:	1908680
    Paskutinis taisė Robyla; 2021.08.31, 16:15.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
    Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
    Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
    Du kartus savaitgalį ta kryptimi važiavau ir vyliausi, kad piko metu šviesoforas veikia pagal srautus. Nes sekmadienį atstovėjau du šviesoforų ciklus, kol pravažiavau. O ciklas ten toks, kad žalia dega keliolika sekundžių, o raudona - 2-3 minutes. Nusprendžiau, kad kitu metu kol kas ten neverta lįsti

    Komentuoti:

Working...
X