Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Per kiek laiko žada padaryti tunelį pėstiesiems ir atnaujinti traukinio eismą?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.
    Čia kita kalba, kaip ir su visais VMS projektais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Tai tunelį stato, dirba nemaža brigada
    Tik yra vienas "bet" - labai lėtai dirba. Visus šitius dabus buvo galima padaryti per 6-10 val.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Tai tunelį stato, dirba nemaža brigada

    Click image for larger version

Name:	20210721_155354.jpg
Views:	1046
Size:	1,74 MB
ID:	1900342 Click image for larger version

Name:	20210721_155212.jpg
Views:	1041
Size:	1,67 MB
ID:	1900343 Click image for larger version

Name:	20210721_155322.jpg
Views:	1039
Size:	1,86 MB
ID:	1900344 Click image for larger version

Name:	20210721_155535.jpg
Views:	1035
Size:	1,76 MB
ID:	1900345

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Iš pradžių pradėjo gatvės rekonstrukciją, po to prasidėjo gyvenamojo namo statybos buv. vaikų darželyje - kas liktų iš suremontuotos gatvės po visos eilės sunkios technikos? Todėl ir sustojo darbai "dėl oro sąlygų".
    Dar nepamirštam ir tunelio po geležinkeliu statybos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Iš pradžių pradėjo gatvės rekonstrukciją, po to prasidėjo gyvenamojo namo statybos buv. vaikų darželyje - kas liktų iš suremontuotos gatvės po visos eilės sunkios technikos? Todėl ir sustojo darbai "dėl oro sąlygų".

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Tai va, jeigu tokiais principais rekonstruos ir Pelesos g. - laukia graži ateitis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Mane šitas sužavėjo. Net gamtai atsibodo laukt
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Įdomu kada jie žada baigti Šaltkalvių g. remontą, nes dar galo nesimato, o tuoj perremontuoti reikės
    Iki 2023 galbūt ir suremontuos.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Įdomu kada jie žada baigti Šaltkalvių g. remontą, nes dar galo nesimato, o tuoj perremontuoti reikės

    Click image for larger version

Name:	20210713_203432.jpg
Views:	1553
Size:	2,58 MB
ID:	1899184 Click image for larger version

Name:	20210713_203711.jpg
Views:	1552
Size:	2,38 MB
ID:	1899185 Click image for larger version

Name:	20210713_203339.jpg
Views:	1554
Size:	2,41 MB
ID:	1899186 Click image for larger version

Name:	20210713_203833.jpg
Views:	1548
Size:	2,36 MB
ID:	1899187 Click image for larger version

Name:	20210713_203514.jpg
Views:	1552
Size:	2,39 MB
ID:	1899188 Click image for larger version

Name:	20210713_203355.jpg
Views:	1558
Size:	2,48 MB
ID:	1899189 Click image for larger version

Name:	20210713_203507.jpg
Views:	1561
Size:	2,41 MB
ID:	1899190 Click image for larger version

Name:	20210713_203948.jpg
Views:	1561
Size:	2,43 MB
ID:	1899191 Click image for larger version

Name:	20210713_203229.jpg
Views:	1553
Size:	2,39 MB
ID:	1899192 Click image for larger version

Name:	20210713_203527.jpg
Views:	1546
Size:	2,21 MB
ID:	1899193 Click image for larger version

Name:	20210713_203622.jpg
Views:	1542
Size:	2,33 MB
ID:	1899194 Click image for larger version

Name:	20210713_203300.jpg
Views:	1557
Size:	2,18 MB
ID:	1899195


    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Greičiau užbaigti projekto nesigavo .

    Komentuoti:


  • Abrakadabra
    replied
    Esant palankioms oro sąlygoms, planuojamos pagrindinės eismo pakeitimų datos ir eismo organizavimo pakeitimai Liepkalnio - Žirnių g. sankryžoje:

    07-05 Liepkalnio g. šiaurinėje dalyje planuojama atidaryti dar vieną eismo juostą link Centro (dabar eismas šia kryptimi vyksta tik viena juosta), todėl pralaidumas šia kryptimi Liepkalnio g. šiaurinėje dalyje turėtų padidėti beveik dvigubai. Taip pat iš Žirnių g. sukti į kairę pusę Liepkalnio g. link bus galima iš dviejų eismo juostų, o ne iš vienos, kaip buvo pastaruoju metu.

    07-15 planuojama atidaryti likusias šiuo metu uždarytas juostas: viena Minsko pl., viena Žirnių g. link Tūkstantmečio g. ir likusios dvi juostos Liepkalnio g. iš Centro;

    Nuo 07-15 iki 09-09 vykdomi likę dangų (ne važiuojamojoje dalyje) ir aplinkos tvarkymo darbai.


    Šaltinis: https://vilnius.lt/lt/2021/06/21/ger...-g-sankryzoje/

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    „Panevėžio keliai“ dėl neteisėtų veiksmų iš Vilniaus miesto savivaldybės administracijos siekia prisiteisti 2,7 mln. Eur žalos

    Judumo infrastruktūros statytoja, akcinė bendrovė (AB) „Panevėžio keliai“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą su ieškiniu Vilniaus miesto savivaldybės administracijai dėl pastarosios neteisėtų veiksmų organizuojant sostinės Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcijos pirkimą ir siekia 2,7 mln. Eur žalos atlyginimo. Bendrovė tikisi, kad šis precedentas prisidės prie viešųjų pirkimų organizavimo kokybės gerinimo ir atsakingesnio elgesio su mokesčių mokėtojų pinigais ateityje.

    Bendrovė į teismą dėl žalos atlyginimo kreipėsi po to, kai dar praėjusių metų lapkritį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) neskundžiama nutartimi pripažino, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos sprendimas atmesti „Panevėžio kelių“ pasiūlymą viešajame pirkime „Liepkalnio g., Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžos rekonstravimas“ yra neteisėtas.

    „Sprendimas siekti žalos atlyginimo buvo priimtas ne tik ginant grubiai pažeistus bendrovės interesus. Viešųjų pirkimų skaidrumas, kokybiškas pirkimų sąlygų parengimas ir pačio konkurso organizavimas – tai dalykai, kuriuos turi užtikrinti viešieji subjektai, naudodami mokesčių mokėtojų pinigus. Tikimės, kad šis precedentas užkirs kelią panašiems pažeidimams ateityje. Tik užtikrinant įstatymo laikymąsi galima pasiekti, kad būtų realizuotas visuomenės lūkestis turėti kokybišką infrastruktūrą už optimalią kainą“, – teigia Gvidas Drobužas, „Panevėžio kelių“ valdybos pirmininkas.
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...mln-eur-zalos/ .

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šioks toks improvizacinis laipsnis leidžiamas, pvz. rodyklės sudėliotos pagal juostas, pakartotos du kartus. Aišku, gali būti, kad raidžių dydžiai negali kisti miesto teritorijoje, nepaisant, kad miestuose gatvės turi skirtingų greičių gatves. Nebent aiškiai pasakyti, kad tokio dydžio raidės yra nesąmonės ir nieko neklausysim, tačiau šriftą išlaikysim kaip visoje šalyje.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vilnius pramoko iš olandų tiesti dviračių takus, bet Vilniaus greitkeliai (ženklinimas, nusukimai ir pan.) labai neša į Maskvos MKAD. Tik Vilniaus ženklinimas savo kokybe prilygsta nusukimų tankiui MKAD, o pats ženklinimas Maskvos MKAD yra kiek geresnis, didesnis, turi net exit numerius.

    Liepkalnio sankryža: su nusukimais situacija kaip ir gerinta, bet ženklinimas nubraukia visą sankryžos kokybę. Stebiuosi Vilniumi kaip jis nepasitempia su krypčių ženklinimu, suprantu galima sakyti likusi Lietuva uždaresnė, kartais labiau linkusi išradinėti dviratį ten kur jo nereikia, bet kažkaip Lietuvos užmiesčio keliuose ženklinimas netgi čiut aiškesnis, negu visam Vilniuje kur bebesi.
    Tuoj ateis "tttt" ir pasakys, kad Šimašius prastais dažais kreivai nupaišė.
    Jei rimčiau - juk čia galioja vieningas kelių ženklinimo standartas, ar gali savivaldybė savo teritorijoj improvizuoti?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vilnius pramoko iš olandų tiesti dviračių takus, bet Vilniaus greitkeliai (ženklinimas, nusukimai ir pan.) labai neša į Maskvos MKAD. Tik Vilniaus ženklinimas savo kokybe prilygsta nusukimų tankiui MKAD, o pats ženklinimas Maskvos MKAD yra kiek geresnis, didesnis, turi net exit numerius.

    Liepkalnio sankryža: su nusukimais situacija kaip ir gerinta, bet ženklinimas nubraukia visą sankryžos kokybę. Stebiuosi Vilniumi kaip jis nepasitempia su krypčių ženklinimu, suprantu galima sakyti likusi Lietuva uždaresnė, kartais labiau linkusi išradinėti dviratį ten kur jo nereikia, bet kažkaip Lietuvos užmiesčio keliuose ženklinimas netgi čiut aiškesnis, negu visam Vilniuje kur bebesi.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Ar yra naujų žinių apie liepkalnio sankryžos projekto pabaiga ? Kiek suprantu anksčiau laiko projektas nebus baigtas ,ar spės baigti projektą iki rūgsėjo ?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.
    O tai VMS perka katę maiše ir nežino kokia bus kokybė, neturi galimybės apžiūrėti prekę, kurią perka, o nupirkus šūdiniausios kokybės pigiausias medžiagas toliau perka jas jau kelis metus, nes tikisi, kad staiga pigiausių šūdiniausių medžiagų kokybė taps gera, kaip ta moteris gyvenanti su alkoholiku vis galvoja, kad jis taps normaliu žmogumi?

    Ach, tamsta nepilnametis? Tada matyt laikas baigti beprasmes diskusijas.
    Taip taip, juk tai yra visiems žinomas faktas, kad tik nepilnamečiai supranta pačių panaudotų meme'ų prasmę ir paskirtį. Prigavot mane...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Ar norit pasakyt, kad savivaldybės ekspertai turi sugebėt nustatyt aukštesnius reikalavimus nei LST, STR ir t.t.?
    Prieš kelis metus buvo šioks toks skandaliukas, kai paaiškėjo, kad kelininkai kelių dangas visada gamina pagal max leidžiamą nuokrypį nuo normos. Taip ir čia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Juk pati savivaldybė ir tiesia tuos takus arba skelbia konkursą su pačių parašytomis sąlygomis. Kas kaltas, jei ne pati savivaldybė, jeigu sąlygose nenurodo naudoti patvaresnį mišinį arba pati tiesiogiai užsiperka pigiausių įmanomų plytelių?

    Jei Šimašius matydamas byrantį betoną nenurodo pirkti geresnių medžiagų, nors ir nutiesiant ne tiek daug infrastruktūros, tai vadinasi jo tokia politika, jis ją tokią formuoja.
    Kada paskutinį kartą pirkot kokį ne plastmasinį ne Kinijoj gamintą namų apyvokos daiktą? O juk jie visvien praeina ES kokybės reikalavimus. Ar norit pasakyt, kad savivaldybės ekspertai turi sugebėt nustatyt aukštesnius reikalavimus nei LST, STR ir t.t.?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.20, 06:11.

    Komentuoti:

Working...
X