Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Šiaip nenustebčiau jeigu tas asfaltas buvo paklotas laikinai ir tiesiog nebuvo pilnai baigti visi gatvės tvarkymo darbai. Artėjo NATO suvažiavimas, buvo nuspręsta pabaigti greit kaip ir yra.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Cirkas tęsiasi.
    Šiaip nenustebčiau jei broką tvarkys, kadangi ties šuliniais jau buvo pasedęs naujas asfaltas, o ir šiaip visa gatvė yra ant akmenų grindinio
    Aš irgi nenustebčiau, bet norisi tikėti, kad tai kitos remonto iteracijos pradžia, nes jeigu taip paliks, kaip dabar, su kosminio aukščio bordiūrais ir asfaltu virš aikštelių, šaligatvių, pradėsiu bombint jiems per smegenis. Lygiai tas pats su įvažom į kiemus ar gatveles, kur supilti kalneliai, tai visų pirma pavojinga pakilt ant dviejų ratų, visų antra - tokio dalyko naujam gatvių standarte neteko tokio cirko matyti


    Click image for larger version

Name:	20230802_170253.jpg
Views:	1077
Size:	1,76 MB
ID:	2066565 Click image for larger version

Name:	20230802_165533.jpg
Views:	1067
Size:	2,62 MB
ID:	2066566

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	20230802_165423.jpg
Views:	1210
Size:	1,87 MB
ID:	2066478
    Ne, bl#t, nebūtina... Tegul pastovi taip iki kitos NATO ar ES gegužinės

    Tai yra geriausias pavyzdys to, kad kartais geriau tiesiog patylėti... visiškai apgailėtina komunikacija.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Cirkas tęsiasi.
    Šiaip nenustebčiau jei broką tvarkys, kadangi ties šuliniais jau buvo pasedęs naujas asfaltas, o ir šiaip visa gatvė yra ant akmenų grindinio

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Dviprasmiškas šūkis, iš vienos pusės labai tinkantis antram Liepkalnio gatvės remonto dubliui. Vadinasi - pabandom iš naujo. Spėju, kad rangovams nereikės mokėti už buvusį/naują asfalto sluoksnį.
    Laukėm šaligatvių tvarkymo, sulaukėm perasfaltavimo. Kažkokios mistikos vyksta - taškymaisi pinigais

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Dviprasmiškas šūkis, iš vienos pusės labai tinkantis antram Liepkalnio gatvės remonto dubliui. Vadinasi - pabandom iš naujo. Spėju, kad rangovams nereikės mokėti už buvusį/naują asfalto sluoksnį.

    Click image for larger version

Name:	20230802_165423.jpg
Views:	1210
Size:	1,87 MB
ID:	2066478 Click image for larger version

Name:	20230802_165741.jpg
Views:	1206
Size:	2,29 MB
ID:	2066479 Click image for larger version

Name:	20230802_165852.jpg
Views:	1199
Size:	2,81 MB
ID:	2066481 Click image for larger version

Name:	20230802_170026.jpg
Views:	1197
Size:	2,26 MB
ID:	2066480

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Tvarkoje.
    O kas tada trukdė / trukdo kitoje pusėje praplatinti gatvę? Panašu, kad dėl eilinės nekomptetencijos, neplanavivmo, nederinimo, ciniškumo ar dar ko buvo sustatyti nauji stulpai ir dar berods dviračių takas paklotas? Kalbu apie dešinę pusę nuotraukoje:
    Nežinau, kas trukdė. Gal tai, kad numatyta platint kitoje pusėje, juolab, kad net nuotraukoj matosi, kad viadukas pasislinkęs kairiau nuo ašies. Tik kad tie planai mūsuose dešimtmečiams pastringa.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkill
    Tvarkoje.
    O kas tada trukdė / trukdo kitoje pusėje praplatinti gatvę? Panašu, kad dėl eilinės nekomptetencijos, neplanavivmo, nederinimo, ciniškumo ar dar ko buvo sustatyti nauji stulpai ir dar berods dviračių takas paklotas? Kalbu apie dešinę pusę nuotraukoje:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1404
Size:	189,7 kB
ID:	2063228

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
    Logiška. Jei ši atkarpa ir nesisieja su oro uostu, bet perklojimą darytų nuo pastotės iki pastotės, t.y. tos pačios prie oro navigacijos

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?
    Urban legends sklinda, kad tiesioginis ryšys su prezidentūra. Bet manau, kad viskas paprasčiau ir ten eina aukštos įtampos elektros kabeliai, kuriuos vis ruošiasi perkloti, bet niekaip neprisiruošia. O slaptumas gal tame, kad nėra įžiedinimo ir vienas mostas kaušu nutrauktų visą oro uosto veiklą
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.10, 09:05.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
    Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Užuodžiu potencialų bullshit.

    Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
    Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkill

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
    Užuodžiu potencialų bullshit.

    Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
    O kam, jeigu paskui galima bus dar kartą atlikti darbus? Be to, stotelių įvažų irgi nebetouoja, nors jos pirmos baisiai susivaro.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    <...>
    Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
    Žinoma, kad ne. Užtenka pasižiūrėti kokios banguotos būna A juostos, arba stotelių įvažos. Ir paskui lopinys šviežio asfalto, kuris po kurio laiko vėl banguojasi

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?
    8D Patiko, gerai skamba.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m
    Buvau išaiškinęs VT temoj su krūva pavyzdžių iš visokių Olandijų. Ten tikrai įvažos plotis skliaustuose. A juostas Vilnius daro siauresnes nei Olandija. Pas juos priklaisomai nuo situacijos yra rekomenduojama net dar plačiau įrengti nei 3,5 m.

    Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Higiena gi. Nevalia liesti normalios civilizacijos infrastrukturos! Jie zinojo ka daro! Va kiek gamyklu buvo pastate, o dabar kas..

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Arba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.
    Tai, o kam perdarinėt, jei puikiai sutelpa 4 juostomis ir avaringumas nėra didelis

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Arba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.

    Komentuoti:

Working...
X