Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Šiaip nenustebčiau jeigu tas asfaltas buvo paklotas laikinai ir tiesiog nebuvo pilnai baigti visi gatvės tvarkymo darbai. Artėjo NATO suvažiavimas, buvo nuspręsta pabaigti greit kaip ir yra.
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąCirkas tęsiasi.
Šiaip nenustebčiau jei broką tvarkys, kadangi ties šuliniais jau buvo pasedęs naujas asfaltas, o ir šiaip visa gatvė yra ant akmenų grindinio
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Tai yra geriausias pavyzdys to, kad kartais geriau tiesiog patylėti... visiškai apgailėtina komunikacija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Cirkas tęsiasi.
Šiaip nenustebčiau jei broką tvarkys, kadangi ties šuliniais jau buvo pasedęs naujas asfaltas, o ir šiaip visa gatvė yra ant akmenų grindinio
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąDviprasmiškas šūkis, iš vienos pusės labai tinkantis antram Liepkalnio gatvės remonto dubliui. Vadinasi - pabandom iš naujo. Spėju, kad rangovams nereikės mokėti už buvusį/naują asfalto sluoksnį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tvarkoje.
O kas tada trukdė / trukdo kitoje pusėje praplatinti gatvę? Panašu, kad dėl eilinės nekomptetencijos, neplanavivmo, nederinimo, ciniškumo ar dar ko buvo sustatyti nauji stulpai ir dar berods dviračių takas paklotas? Kalbu apie dešinę pusę nuotraukoje:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkill
O kas tada trukdė / trukdo kitoje pusėje praplatinti gatvę? Panašu, kad dėl eilinės nekomptetencijos, neplanavivmo, nederinimo, ciniškumo ar dar ko buvo sustatyti nauji stulpai ir dar berods dviračių takas paklotas? Kalbu apie dešinę pusę nuotraukoje:
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
Komentuoti:
-
Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.10, 09:05.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Užuodžiu potencialų bullshit.
Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
<...>
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
Komentuoti:
-
Higiena gi. Nevalia liesti normalios civilizacijos infrastrukturos! Jie zinojo ka daro! Va kiek gamyklu buvo pastate, o dabar kas..
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąArba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.
Komentuoti:
Komentuoti: