Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Šiaip nenustebčiau jeigu tas asfaltas buvo paklotas laikinai ir tiesiog nebuvo pilnai baigti visi gatvės tvarkymo darbai. Artėjo NATO suvažiavimas, buvo nuspręsta pabaigti greit kaip ir yra.
-
Aš irgi nenustebčiau, bet norisi tikėti, kad tai kitos remonto iteracijos pradžia, nes jeigu taip paliks, kaip dabar, su kosminio aukščio bordiūrais ir asfaltu virš aikštelių, šaligatvių, pradėsiu bombint jiems per smegenis. Lygiai tas pats su įvažom į kiemus ar gatveles, kur supilti kalneliai, tai visų pirma pavojinga pakilt ant dviejų ratų, visų antra - tokio dalyko naujam gatvių standarte neteko tokio cirko matytiParašė Kaid Rodyti pranešimąCirkas tęsiasi.
Šiaip nenustebčiau jei broką tvarkys, kadangi ties šuliniais jau buvo pasedęs naujas asfaltas, o ir šiaip visa gatvė yra ant akmenų grindinio
Komentuoti:
-
Ne, bl#t, nebūtina... Tegul pastovi taip iki kitos NATO ar ES gegužinėsParašė Robyla Rodyti pranešimą
Tai yra geriausias pavyzdys to, kad kartais geriau tiesiog patylėti... visiškai apgailėtina komunikacija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Cirkas tęsiasi.
Šiaip nenustebčiau jei broką tvarkys, kadangi ties šuliniais jau buvo pasedęs naujas asfaltas, o ir šiaip visa gatvė yra ant akmenų grindinio
Komentuoti:
-
Laukėm šaligatvių tvarkymo, sulaukėm perasfaltavimo. Kažkokios mistikos vyksta - taškymaisi pinigaisParašė Robyla Rodyti pranešimąDviprasmiškas šūkis, iš vienos pusės labai tinkantis antram Liepkalnio gatvės remonto dubliui. Vadinasi - pabandom iš naujo. Spėju, kad rangovams nereikės mokėti už buvusį/naują asfalto sluoksnį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Nežinau, kas trukdė. Gal tai, kad numatyta platint kitoje pusėje, juolab, kad net nuotraukoj matosi, kad viadukas pasislinkęs kairiau nuo ašies. Tik kad tie planai mūsuose dešimtmečiams pastringa.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tvarkoje.
O kas tada trukdė / trukdo kitoje pusėje praplatinti gatvę? Panašu, kad dėl eilinės nekomptetencijos, neplanavivmo, nederinimo, ciniškumo ar dar ko buvo sustatyti nauji stulpai ir dar berods dviračių takas paklotas? Kalbu apie dešinę pusę nuotraukoje:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tvarkoje.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkill
O kas tada trukdė / trukdo kitoje pusėje praplatinti gatvę? Panašu, kad dėl eilinės nekomptetencijos, neplanavivmo, nederinimo, ciniškumo ar dar ko buvo sustatyti nauji stulpai ir dar berods dviračių takas paklotas? Kalbu apie dešinę pusę nuotraukoje:
Komentuoti:
-
Logiška. Jei ši atkarpa ir nesisieja su oro uostu, bet perklojimą darytų nuo pastotės iki pastotės, t.y. tos pačios prie oro navigacijosParašė sleader Rodyti pranešimąTai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
Komentuoti:
-
Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
Komentuoti:
-
Urban legends sklinda, kad tiesioginis ryšys su prezidentūra. Bet manau, kad viskas paprasčiau ir ten eina aukštos įtampos elektros kabeliai, kuriuos vis ruošiasi perkloti, bet niekaip neprisiruošia. O slaptumas gal tame, kad nėra įžiedinimo ir vienas mostas kaušu nutrauktų visą oro uosto veikląParašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?
Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.10, 10:05.
Komentuoti:
-
Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Komentuoti:
-
Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkillParašė spekas Rodyti pranešimą
Užuodžiu potencialų bullshit.
Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užuodžiu potencialų bullshit.Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
Komentuoti:
-
O kam, jeigu paskui galima bus dar kartą atlikti darbus? Be to, stotelių įvažų irgi nebetouoja, nors jos pirmos baisiai susivaro.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
Komentuoti:
-
Žinoma, kad ne. Užtenka pasižiūrėti kokios banguotos būna A juostos, arba stotelių įvažos. Ir paskui lopinys šviežio asfalto, kuris po kurio laiko vėl banguojasiParašė dondc Rodyti pranešimą
<...>
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
8D Patiko, gerai skamba.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?
Buvau išaiškinęs VT temoj su krūva pavyzdžių iš visokių Olandijų. Ten tikrai įvažos plotis skliaustuose. A juostas Vilnius daro siauresnes nei Olandija. Pas juos priklaisomai nuo situacijos yra rekomenduojama net dar plačiau įrengti nei 3,5 m.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m
Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
Komentuoti:
-
Higiena gi. Nevalia liesti normalios civilizacijos infrastrukturos! Jie zinojo ka daro! Va kiek gamyklu buvo pastate, o dabar kas..
Komentuoti:
-
Tai, o kam perdarinėt, jei puikiai sutelpa 4 juostomis ir avaringumas nėra didelisParašė Creatium Rodyti pranešimąArba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.
Komentuoti:
Komentuoti: