Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	20240813_184706.jpg
Views:	2195
Size:	3,09 MB
ID:	2146177
    A keip gaistrynė pasuks 70km/h važiodama y gaistra?

    Šiaip tikrai pozityviai nustebino, bet girdėjau ten prie to jau belekiek metų stagnuojamo Pelesos/Šviesos skvero (tas ant kurio Šimašiaus VMS nepavyko prasukt 300K ant draugelio "Šviesos bokšto" ir baigės noras kažką daryt) remontuojant šaligatvį kažkam nupjovė didelį kaštoną, tai įdomu ar didysis medžių gynėjas nubaus Grindą 120K eurų, ar šitos demagogijos įsijungia tik su privačiu verslu, kad gaut pigių politinių taškų.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Pasirodo ir Benkunskich siaurina.
    Iš Turgelių gatvės į Liepkalnio išvažiavimas buvo neadekvačiai platus. Džiugu, kad siaurina.

    Labai tikiuosi, kad pakeis šaligatvį nuo Pelesos st (Stoties kryptimi) iki Liepkalnio - Aušros vartų - Drujos - Geležinkelio sankryžos.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Pasirodo ir Benkunskich siaurina.
    Nereikia tokių dalykų viešumoje rašinėti - dar revoliucija kils...

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Pasirodo ir Benkunskich siaurina.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Noriu pasidžiaugti.
    Tvarko Liepkalnio g. atkarpą nuo Pelesos g. iki stadiono.
    Keičia senas apšvietimo atramas į naujas, kai kurias perkelė į šoną bei sankryžų spindulius sumažino

    Click image for larger version

Name:	20240813_184735.jpg
Views:	2159
Size:	2,22 MB
ID:	2146179

    Click image for larger version

Name:	20240813_184533.jpg
Views:	2153
Size:	1,82 MB
ID:	2146178

    Click image for larger version

Name:	20240813_184706.jpg
Views:	2195
Size:	3,09 MB
ID:	2146177

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Burbiškių g. juda

    Click image for larger version

Name:	20240708_190032.jpg
Views:	2439
Size:	2,30 MB
ID:	2139815 Click image for larger version

Name:	20240708_185956.jpg
Views:	2428
Size:	2,74 MB
ID:	2139816 Click image for larger version

Name:	20240708_185804.jpg
Views:	2419
Size:	2,93 MB
ID:	2139817

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Sakalaičių gatvė jau pilnai išasfaltuota ir ištrinkelizuota. Pastarojoje gatvėje liko sukabinti šviestuvus ir smulkūs gerbūvio darbai.
    Pagrindinis darbų veiksmas - Barčių ir Kelmijos sodų 33-ojoje gatvėje.

    Barčių gatvė, sankryža su Kelmijos sodų 52-ąja gatve

    Click image for larger version

Name:	20240621_140350.jpg
Views:	2676
Size:	2,55 MB
ID:	2137520

    Grįžtant link Salininkų gatvės
    Click image for larger version

Name:	20240621_141624.jpg
Views:	2665
Size:	2,57 MB
ID:	2137522

    Kelmijos sodų 33-oji gatvė
    Click image for larger version

Name:	20240621_142231.jpg
Views:	2673
Size:	2,37 MB
ID:	2137525



    Grįžtant link Salininkų gatvės
    Click image for larger version

Name:	20240621_142428.jpg
Views:	2647
Size:	2,17 MB
ID:	2137526

    Ties posūkiu į SB Tyla, sankryža su Kelmijos sodų 23-ąja gatve

    Click image for larger version

Name:	20240621_142611.jpg
Views:	2665
Size:	2,66 MB
ID:	2137524
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Click image for larger version

Name:	image_143272.jpg
Views:	2874
Size:	2,50 MB
ID:	2130792


    Žvilgsnis atgal, link Pervažos
    Click image for larger version  Name:	20240517_110433.jpg Views:	0 Size:	2,64 MB ID:	2130793


    Click image for larger version  Name:	20240517_110546.jpg Views:	0 Size:	2,61 MB ID:	2130794


    Click image for larger version  Name:	20240517_110551.jpg Views:	0 Size:	2,23 MB ID:	2130795


    Dalimis uždarius Sakalaičių gatvę, gyventojų patogumui buvo padarytas papildomas pravažiavimas nuo garažų iki Sakalaičių sodų 5-osios gatvės. Iki rekonstrukcijosčia buvo tik pėsčiųjų takelis su nedideliu kalniuku.
    Click image for larger version  Name:	20240517_110703.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2130796


    Click image for larger version  Name:	20240517_110852.jpg Views:	0 Size:	2,02 MB ID:	2130797


    Prieš gamtą nepasišakosi
    Click image for larger version  Name:	20240517_111220.jpg Views:	0 Size:	2,43 MB ID:	2130798


    Didžioji dalis darbų atlikta - laukiamas paskutinis eksvaldo sluoksnis.
    Click image for larger version  Name:	20240517_111237.jpg Views:	0 Size:	2,76 MB ID:	2130799
    Attached Files
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2024.05.17, 10:57.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
    Man atrodo čia toks atvejis, kur jau net 3 smegenų ląstelių užkietėję automobilistai suprastų, kad nesąmonės padarytos ir tiek eur ištaškyta...
    Deja... Kad ir kokio Romas paklauskit.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Liepkalnio g.

    Darbai į pabaigą, tad pasimatė visi šedevrai.
    Liko nutiesti asfaltą dviračių ir bendrame take.
    Rekomendacija: mesti lauk dviratį ir sėsti normaliai kaip visi modernūs vilniečiai į amerikietišką SUV'ą, nes dviračių greičiau užsimušit nei su SUV'u.
    Kaip norėtųsi, kad apie šį "remontą" parašytų kas straipsnį, nes čia yra max pastangos padaryt viską šūdinai... Man atrodo čia toks atvejis, kur jau net 3 smegenų ląstelių užkietėję automobilistai suprastų, kad nesąmonės padarytos ir tiek eur ištaškyta...

    Komentuoti:


  • Aviat
    replied
    Kasdien sukinėju baranką pro šią vietą, tai ten ir pikta, ir liūdna, ir apmaudu, ir norisi padaryt ką nors negero. Kažkoks advanced paprastasis remontas, kurį po kelių metų už tiek pat pinigėlių bus galima "datvarkyt". Dar viena pavyzdinė vieta į Eksvaldo Bortunsko knygą.

    Edit: ten nėra nei radaro, nei stato trikojus, o infrastruktūra tiesiog paskatina, tad superinė vieta nuo kalno 100km/h pasileist ir suprast kokie judumo prioritetai čia.
    Paskutinis taisė Aviat; 2024.05.08, 09:12.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Ačiū už detalų atnaujinimą, bet like'inti šito ranka nesikelia. Čia šiaip viskas aišku, kaip ir aišku kas bus dar bent 3 metus, bet asmeniškai man šioje situacijoje įdomu kaip dabar jaučiasi Šimašius (kurio vienintelis geras darbas per 2 kadencijas buvo daugmaž ok dviračių infrastruktūros lygio pasiekimas) kuris skatino savo rinkėjus balsuoti už šitą kaimo klouną ir pasakojo, kaip kaimo klounas tęs jo darbus.

    Vienintelis pliusas kurį aš matau, tai kad kai po kažkiek metų teks švaistyt milijonus viso šito šūdo pertvarkymui, galima bus bent jau kažkiek sutaupyt ir naudoti tuos pačius granitinius bortus

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Liepkalnio g.

    Darbai į pabaigą, tad pasimatė visi šedevrai.
    Liko nutiesti asfaltą dviračių ir bendrame take.
    Rekomendacija: mesti lauk dviratį ir sėsti normaliai kaip visi modernūs vilniečiai į amerikietišką SUV'ą, nes dviračių greičiau užsimušit nei su SUV'u.

    1. Link stoties kol kas nepanašu, kad ką nors tvarkys. esamą siaurą taką išardė, tad šiam momentui nėra kaip praeiti.
    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	3,21 MB ID:	2128852

    2. Link Liepkalnio kalno. Takas nutruksta prieš medį, matyt neleido kirsti.
    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	3,49 MB ID:	2128853

    3. Prioritetai. Asfalto plotis pagal maps.vilnius 8,40 m, eismo juosta - 4,20 m. Užsispyręs eksvaldas su savo teisininku vicemeru išvedė teoriją, kad bordiūrai judinami rekonstrukcijos metu. Debilizimo viršunė...
    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	2128854

    4. Atskiri takai. Įdomu kaip klientai važinės į skardos gaminių kioską
    Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	2,92 MB ID:	2128855

    5.
    Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	2,45 MB ID:	2128856

    6. Tik nuo čia prasieda takų apšvietimas
    Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	1,76 MB ID:	2128857

    7. Liepkalnio stotelė. Matosi pavilijono apsaugos zona. Pavilijonas nepritvirtintas, bet būtent kaip dabar stovi - išgręžtos tvirtinimo skylės plytelėse.
    Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	2128858

    8. Sankryža su Dzūkų gatve. Pagal Nyderlandų takų projektavimo pricipą pirmiausia turi būti saugiai ir patogiai išspręsto sankryžos, tačiau VMS nutraukia dviračių taką per sankryžą, skatina dviratininkus pažeidinėt KET, kelti konfliktines situacijas.
    Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2128859

    9. Už sankryžos prasidės bendras asfaltuotas takas. Kelio ženklas irgi pastatytas su "saugia" apsaupos zona.
    Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	2128860

    10. Elektros stulpams irgi pritaikė atitinkamą apsaugos zoną
    Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	0 Size:	2,46 MB ID:	2128861

    11. Toliau tiesiog betonines atramas paliko take #sunkuapeiti?
    Click image for larger version  Name:	11.jpg Views:	0 Size:	2,17 MB ID:	2128862

    12. Vaizdas nuo Dunojaus g. sankryžos salelės link stoties. Kairinio posūkio ilgis matosi, kiek čia teoriškai telpa automobilio? 0,75?
    Click image for larger version  Name:	12.jpg Views:	0 Size:	1,83 MB ID:	2128863

    13. Vaizdas nuo salelės link Liepkalnio kalno. Tradiciškai. Asfaltuoja perteklinį asfalto plotą, kad ji užbraižytų ir jokios naudos neduotų. Mes juk turtingi.
    Click image for larger version  Name:	13.jpg Views:	0 Size:	1,39 MB ID:	2128864

    14. Sankryža su Jotvingių g. Ai, gal nekomentuosiu...
    Click image for larger version  Name:	14.jpg Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	2128865

    15. Mes tikrai turtingi. Ir prioritetą teikiam automobiliams. Nesuprantama, kam reikalingos šioje vietoje parkavimo vietos (iki remonto jų čia nebuvo), o toliau vietas miestas įrengė autoservisui. Vejoje įkišti bordiūrai išduoda, kad daroma be projekto, gaunasi/nesigauna, paliekami elementai, viskas kreiva, šleiva, bandyta sugrųsti. Maždaug 3 bėginiai metrai bordiūrų - 165 eurai palaidoti į veją.
    Click image for larger version  Name:	15.jpg Views:	0 Size:	1,91 MB ID:	2128873

    16. Sėkmės būti nenumuštam nuo kalno besileidžiančio dviratininko/paspirtukiniko, nes pėsčias eini maždaug per takovidury, dėl krūmų. Matomumas abiem kryptimis tiesiog tragiškas.
    Click image for larger version  Name:	16.jpg Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2128875

    17. Apsaugos zoną nuo tvoros irgi neegzistuoja. #nėravietos
    Click image for larger version  Name:	17.jpg Views:	0 Size:	2,81 MB ID:	2128868

    18. Pravažiavus visus pastatus ir gyvenamuosius namus prasideda atskiri takai.
    Click image for larger version  Name:	18.jpg Views:	0 Size:	2,96 MB ID:	2128869

    19.
    Click image for larger version  Name:	19.jpg Views:	0 Size:	1,76 MB ID:	2128870

    20. Sujungimas su esamu Liepkanio g. - Žirnių g. sankryžos taku
    Click image for larger version  Name:	20.jpg Views:	0 Size:	2,15 MB ID:	2128871
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.05.08, 08:43.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiandienos (balandžio 17) vaizdas Sakalaičių gatvėje
    Įvažiavimas nuo Salininkų žiedo (pirma foto) ir link žiedo (antra foto) Click image for larger version

Name:	20240417_121742.jpg
Views:	857
Size:	2,54 MB
ID:	2124732 Click image for larger version

Name:	20240417_121937.jpg
Views:	849
Size:	3,33 MB
ID:	2124733

    Asfaltas paklotas iki Sakalaičių sodų 8-osios gatvės.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Liepkalnio g. suženklino dangą

    Koks proto guzas sugalvojo tokio intensyvumo ir greičio nesilaikymo gatvėje palikti galimybę, nepažeidžiant KET, kas 10 metrų pasukti į kiemus

    Click image for larger version

Name:	20240412_080759.jpg
Views:	1051
Size:	2,53 MB
ID:	2123784

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Sprendžiant pagal VMS pagamintą lentelę su apylankomis, nuo kovo 25 iki spalio 17 dienos bus ribojamas eismas skirtingose KS 33 gatvės atkarpose. Kiek man teko matyti pravažiuojant, bus tiesiamos komunikacijos.
    Matomai dėl jų ir vyksta visas veiksmas

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Šią savaitę prasidėjo darbai Kelmijos sodų 33-ojoje gatvėje.
    Pirminiai stebėjimai iš Salininkų gatvės - patiestos naujos komunikacijos, pati KS33 gatvė išfrezuota.
    nesuprantama, koks tikslas tvarkyti šią gatvelę, jei prieš 10 metų buvo suklotas puikus asfaltas, vėliau įrengtas LED apšvietimas. Tik dėl šaligatvių? juk labai mažai vietos ir neaišku kaip viskas tilps, vietos taip ribota iš pirmo žvilgsnio...

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šią savaitę prasidėjo darbai Kelmijos sodų 33-ojoje gatvėje.
    Pirminiai stebėjimai iš Salininkų gatvės - patiestos naujos komunikacijos, pati KS33 gatvė išfrezuota.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Nemanau, tokiu atveju būtų pažemintas šaligatvis, manau kad bus čia iškili perėja.

    ​​​​​
    Pritariu, kad bortai neįprastai užaukštinti, bet kiti požymiai sako, kad čia įvažiavimas. Be bortų dar turime trinkelių dangą ir įstrižai orientuotą taktilinį paviršių
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.01, 12:18.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Paskutinėje foto man panašu į įvažiavimo bortą.
    Nemanau, tokiu atveju būtų pažemintas šaligatvis, manau kad bus čia iškili perėja.

    ​​​​​

    Komentuoti:

Working...
X