Diskusija prasidėjo nuo to, jog ta požeminė perėja bus modernizuojama ir pritaikoma neįgaliesiems. Bet žinoma, atsiranda žmonių, kurie ir tuo nepatenkinti, nes iš kart nori milijoninių investicijų į gatvės pakišimą po žeme. Gal jau grįžkime į realybę? Progresas daromas mažais žingsniukais, o ne papezėjimais apie idealų miestą ir kaip iš kart čia ir dabar reikia viską keisti 180 laipsnių kampu
Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
Laiptų kokybė niekaip nepakeičia fakto, kad jūs nusišnekėjote sakydamas, jog1 km spinduliu nėra kaip kitaip kirsti gatvės, tik požemine perėja. Kartais tiesiog reik pripažint suklydus...
Prie poliklinikos yra kiti laiptai, kitoje viaduko pusėje - ilga rampa be laiptų... Ai, viskas blogai, ne už tokią Lietuvą mes kovojome!
Yra, bet iki jų eiti reikia kažkur per aplinkui, jeigu eitume nuo stotelės, iš kurios susidaro nemažas pėsčiųjų srautas. Tą labai puikiai parodo berods net keli išmindžioti takai per tą šlaitą tap vieno šaligatvio/laiptų ir kito.
Dėl "ne už tokią Lietuvą kovojome", tai galėčiau pasakyti, kad galbūt kaip tik dabar dar kovojame, kad ne sovietinio miestų planavimo "šedevras" kaip požeminė perėja su laiptais būtų etalonas ir toliau tiražiuojamas visur bei visada. O, kad būtų pasiremta įrodyta ir pagrįsta vakarų šalių praktika, bei požeminės perėjos (ypač tokio tipo) būtų traktuojamos kaip atgyvena, kurios reikia atsisakyti.
Gaila, kad tik sarkazmas naudojamas visiškai ne vietoje, nes tie, kurie kovojo, turbūt ir kovojo už progresyvumą, modernumą ir patogumą pirminiams naudotojams - pėstiesiems.
100 metrų iki viaduko, dar 100 metrų nuo jo. Niekas nevaiksčios papildomų 200 metrų ir nelips ilgesniais laiptais (visada ant viadukų užlipti bus daugiau laiptų pakopų, nei nusileisti į požeminę perėją), kad užtruktų ilgiau ir prasieitų toliau. Kaip ir buvo parašyta - visada renkamasi mažesnė blogybė iš keletos. Tačiau tai nereiškia, kad tokia perėja yra priimtina ir toks sprendimas - labai geras. Jeigu ten būtų vieno lygio reguliuojama pėsčiųjų perėja, kad ir to viaduko vietoje (100 m paėjus į šoną), tai didelis klausimas kiek žmonių leistųsi į tą apspjaudytą siaurą koridoriuką po gatve.
O šiaip tas geras pėsčiųjų priėjimas, tai yra šitie baigiantys sutrupėti laiptai? Ukmergės g. - Google Maps
Nenoriu leistis į beprasmes diskusijas, aš irgi visomis keturiomis už patogų judėjimą pėsčiomis, bet mane nervina sapalionės, apie tai, kaip jau funkcionuojančią 6 juostų eismo gatvę reikia pakišti po žeme, o pėsčiųjų taką padaryti nuliniame lygyje. Mano kartos žmonės to nesulauks.
Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną.
Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.
2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną.
Jokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.
Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs
Realiai ten vienintelis geras sprendimas - pakast eismą tunelyje ir paleist pėsčiuosius viršuje. Nebūtų smagu perėja toj vietoj. Ir kiek pamenu požeminė ten ne pati siauriausia ir liūdniausia. Tai gal bet požeminė geriau nei eilinė perėja.
Aišku visada galima tikėtis, kad tuoj sumažės eismas perpus ir konvertuosim Ukmergės gatvę į siaurą jaukią gatvelę.
Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
1. Ukmergės gatvė (pagal planavimo dok. ir registravimą) nėra greito eismo gatvė, o pagrindinė (B kat.).
2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
3. Taip sakyti galite, jei esate jaunas žmogus, neturite dviračio ir vaikų (spėju). Infrastruktūra turi būti visiems vienodai patogi ir lengva naudotis, šiuo atveju laimi tik auto vairuotojai.
Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
Jokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.
Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs
Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.
Taip, tik Olandijoje, ir dar alternatyvaus pasaulio Lietuvoje.
Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių.
Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.
Kad požeminė perėja būtų pritaikyta neįgaliesiams, ją reikia susprogdinti ir užkasti.
Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
Reikia pabrėžti ir kelis teigiamus šio projekto aspektus, liečiančius šalia esančios infrastruktūros pagerinimą:
1) tvarkoma esama požeminė perėja, pritaikant ją neįgaliesiams;
Kokiu būdu?
jeigu tokiu, kaip ką tik atidaryta Konstitucijos pr. požeminė, tai čia nėra pritaikymas.
Požeminės perėjos yra didelė sovietų ir panašių režimų nesamonė, kur jokioj normalioj šaly šiandien nesutiksi. Galėjo padaryti normalią perėją per vieną naktį ir būtų super.
Senoje pusėje, kur rodė, kad bėga vanduo, per šalčius bėgo kaip krioklys ir puse laiptų buvo tiesiog ledu padengta. Lifto mygtukas veikia, bet niekas neatvažiuoja. Sienų išvaizda tragiška, viskas apibėgę, suskilinėję. Naujoje pusėje atrodo labai niūriai, lygtais būtų prieš tuos pačius 20 metų atidaryta ir palyginus siauriau
Perėja kaip buvusi, savo funkciją atlieka. Žinoma, terminų nesilaikymas čia pagrindinis akcentas - bet pan. Oleksandr kažkaip tai suveda į nac. stadioną, gaila kliko.
Esmė darbų kokybė,tos plokštės atrodo išsišokusios, viduje vanduo, nėra šlaito dviračiams/vežimėliams.
Komentuoti: