Kiek suprantu, Eksvaldas Becirkis, pats to nesuprasdamas, ėmėsi tikrojo savo pašaukimo – atkasti ir įtvirtinti sovietmečio projektavimo klaidas.
liudasbar atrado puikią nuotrauką iš 1980-ųjų Revoliucijos muziejaus statybų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas. Juo labiau visiškai šalia šios perėjos turės atsirasti Konstitucijos pr. sankryža su Kernavės g. Taigi nėra nei prasmės nei logikos tą požeminę perėją ten realizuoti, nes sankryžoje kirsti gatvę vis vien visiems bus paprasčiau ir patogiau.Parašė John Rodyti pranešimą
Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.Parašė sleader Rodyti pranešimąKeliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:
Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Matomai, V. Benkunskas - ne vilnietis.
Požeminė perėja matoma Irmanto Gelūno Konstitucijos pr. 2001 metų nuotraukoje:
Tunelio prieigos matomos šioje dar Revoliucijos muziejaus (tada taip vadintas) statybų metu apie 1980 metus:
Taip pat, šiame tunelyje buvo filmuojamas filmas "Nature Unleashed: Earthquake" (2004). Filmavimo data - 2002 metai (dar prieš Konstitucijos pr. rekonstrukciją iš 2x2 į 3x3 juostas). Pridedu kelias iškarpas iš filmo:
P.S. Metro jokio nebuvo. Filmo fikcija
P.P.S. Nuoroda į filmą Roku platformoje (reikia US VPN): https://therokuchannel.roku.com/deta...ture-unleashedPaskutinis taisė liudasbar; 2024.05.20, 23:29.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Keliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:
Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Turint omeny, koks bukas ir kvailas yra Benkunskas, nenustebčiau, jei jis čia kalba visiškai rimtai.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Šitoje pačioje forumo temoje yra 2001 m nuotrauka su matomu įėjimu į perėją
https://www.miestai.net/forumas/file...9&d=1561562741
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kaip jis gali būti atrastas, jei matosi XXI amžiaus blokeliai ir betonas... ne veltui cirkininkas
- 9 patinka
Komentuoti:
-
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...li-nuotraukos/
Vilniaus meras tikina, jog šulinį dar analizuoja mokslininkai.
Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia, o jos įrengimas ne nuo nulio leistų tą padaryti reikšmingai greičiau ir pigiau“
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąOlandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
Vienas pirmuju WTF postu buvo apie sita pereja. Smaugu, kad po 5 metu pagaliau ja keicia.

https://www.facebook.com/vilnius.wtf...034504/?type=3
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Prailgėja pėsčiųjų tako ilgis skiriamojoje juostoje, Vietoje tiesaus tako, dabar reikės daryti lanką. Manau būtų buvę patogiau palikti esamą tako trajektoriją ir pastumti per kelis metrus stotelių įvažas, kad perėja neprasidėtų jose.Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąOlandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Perėjos vietą paslinko, nes dabartinė labai keistai buvo įrengta įvažų pradžioje, kur jau platėja važiuojamoji dalis. Kiek matau, tai nauja įrengiama kaip ir priklauso, prieš pat įvažas.
Komentuoti:
-
-
Tai ir su mygtukais dažnas atvejis, kad nuspaudus nepravažiuoja nei viena mašina, o visvien lauki 2 minutesParašė Nikas Rodyti pranešimąYra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.
Komentuoti:
-
Klausimėlis: ar yra kažkokios taisyklės, gairės ir pan., kur būtų nurodyta, kiek ir kokioje vietoje normalu yra laukti nuspaudus pėsčiojo mygtuką reguliuojamoje šviesoforinėje perėjoje? Man toks įspūdis susidaro, kad kai atsirado tie mygtukai, tai juos visus smagiai pradėjo kišti visur, visiškai dėdami skersą, kad pėstiesiems reikia žymiai ilgiau laukti nei anksčiau. Taipogi žymiai uoliau pradėjo keisti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas į reguliuojamas, nes mygtukspaudžiai – kantrūs gyvuliai – paspaus ir palauks. Daugybėje vietų anksčiau galėjai laukti max 15 sekundžių, kol kas nors praleis perėjoje – dabar stovėsi, klausysies mašinų birbimo ir uostysi dujas ir dulkes 60-120 sekundžių (o kartais ir ilgiau: žr. avatarą). Ir taip iki kitos reguliuojamos perėjos. Neblogas progresas per keletą metų darnaus judumo fronte, sakyčiau.Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.14, 13:23.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ar ši perėja jau veikia iki išėjimo į Upės gatvę?Parašė Edd Rodyti pranešimąPerėja iš tokios:

Tapo tokia:

Komentuoti:
-
Aiškiau bus kad geros požeminės perėjos yra patogesnės? Geros tai ne tokios kokias sovietai pastatė beje. Arba kai pachalturino Artery statytojai. Pasiimi bloga pavyzdį ir iš to nusprendi kad visi atvejai bus blogi.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
Automobiliam "mygtukai" yra kai būna išmanus šviesoforas, kameromis stebi kiek auto laukia ir pagal tai reguliuoja ciklo greitį.
Komentuoti:
Komentuoti: