Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KEdas
    replied
    Kiek suprantu, Eksvaldas Becirkis, pats to nesuprasdamas, ėmėsi tikrojo savo pašaukimo – atkasti ir įtvirtinti sovietmečio projektavimo klaidas.
    liudasbar atrado puikią nuotrauką iš 1980-ųjų Revoliucijos muziejaus statybų.
    Paskutinis taisė KEdas; 2024.05.20, 23:46.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.
    Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas. Juo labiau visiškai šalia šios perėjos turės atsirasti Konstitucijos pr. sankryža su Kernavės g. Taigi nėra nei prasmės nei logikos tą požeminę perėją ten realizuoti, nes sankryžoje kirsti gatvę vis vien visiems bus paprasčiau ir patogiau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Keliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
    Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:

    Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.
    Patogi galėtų būti, jei būtų padaryta tinkamai, tik tada visvien viskas turėtų kainuoti ne vieną dešimtį milijonų Eur ir tokių pinigų kišimas į požeminę perėją būtų labai kvestionuotinas.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Matomai, V. Benkunskas - ne vilnietis.

    Požeminė perėja matoma Irmanto Gelūno Konstitucijos pr. 2001 metų nuotraukoje:

    Click image for larger version  Name:	11951436_905437266203917_9113170216617529297_o copy.jpg Views:	0 Size:	472,9 kB ID:	2131519

    Tunelio prieigos matomos šioje dar Revoliucijos muziejaus (tada taip vadintas) statybų metu apie 1980 metus:


    Click image for larger version  Name:	27021429_394160857690696_6737842937688488779_o copy.jpg Views:	0 Size:	553,5 kB ID:	2131520

    Taip pat, šiame tunelyje buvo filmuojamas filmas "Nature Unleashed: Earthquake" (2004). Filmavimo data - 2002 metai (dar prieš Konstitucijos pr. rekonstrukciją iš 2x2 į 3x3 juostas). Pridedu kelias iškarpas iš filmo:

    Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (1).png Views:	213 Size:	3,30 MB ID:	2131543
    Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (6).png Views:	214 Size:	4,38 MB ID:	2131547
    Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (7).png Views:	213 Size:	2,66 MB ID:	2131546
    Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (3).png Views:	214 Size:	1,82 MB ID:	2131545
    Click image for larger version  Name:	therokuchannel.roku.com-WatchEarthquakeNatureUnleashed(2004)OnlineforFreeTheRokuChannelRoku (4).png Views:	215 Size:	1,72 MB ID:	2131544

    P.S. Metro jokio nebuvo. Filmo fikcija

    P.P.S. Nuoroda į filmą Roku platformoje (reikia US VPN): https://therokuchannel.roku.com/deta...ture-unleashed
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.05.20, 23:29.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Keliantis juoką tas atradimas. Čia turbūt dauguma vilniečių, kurie gyvena mieste daugiau nei 25 m. atsimena tą tunelį.
    Tik sakyčiau pavojingi yra tokie pasvaičiojimai:
    Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia.
    Nes jis ir buvo užaklintas, kadangi tokios jungties toje vietoje niekam nereikia ir ji niekam nebūtų patogi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Turint omeny, koks bukas ir kvailas yra Benkunskas, nenustebčiau, jei jis čia kalba visiškai rimtai.

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Šitoje pačioje forumo temoje yra 2001 m nuotrauka su matomu įėjimu į perėją
    https://www.miestai.net/forumas/file...9&d=1561562741

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kaip jis gali būti atrastas, jei matosi XXI amžiaus blokeliai ir betonas... ne veltui cirkininkas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Turbūt iš 13 amžiaus. Reiks archeologų.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...li-nuotraukos/

    Vilniaus meras tikina, jog šulinį dar analizuoja mokslininkai.

    Tikimės, kad ateityje jis galėtų tapti vilniečiams patogia požemine perėja, kuri dar palengvintų pėsčiųjų, dviratininkų judėjimą Konstitucijos pr. Tokios jungties mieste reikia, o jos įrengimas ne nuo nulio leistų tą padaryti reikšmingai greičiau ir pigiau“

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps

    Vienas pirmuju WTF postu buvo apie sita pereja. Smaugu, kad po 5 metu pagaliau ja keicia.



    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...034504/?type=3

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Galutinai užbaigė Europos/Artery požeminės perėjos apdailą

    Click image for larger version

Name:	20240421_175652.jpg
Views:	498
Size:	1,65 MB
ID:	2125583

    Click image for larger version

Name:	20240421_175615.jpg
Views:	513
Size:	1,79 MB
ID:	2125582

    Click image for larger version

Name:	20240421_175632.jpg
Views:	501
Size:	1,36 MB
ID:	2125584

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
    Prailgėja pėsčiųjų tako ilgis skiriamojoje juostoje, Vietoje tiesaus tako, dabar reikės daryti lanką. Manau būtų buvę patogiau palikti esamą tako trajektoriją ir pastumti per kelis metrus stotelių įvažas, kad perėja neprasidėtų jose.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Perėjos vietą paslinko, nes dabartinė labai keistai buvo įrengta įvažų pradžioje, kur jau platėja važiuojamoji dalis. Kiek matau, tai nauja įrengiama kaip ir priklauso, prieš pat įvažas.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.
    Tai ir su mygtukais dažnas atvejis, kad nuspaudus nepravažiuoja nei viena mašina, o visvien lauki 2 minutes

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Klausimėlis: ar yra kažkokios taisyklės, gairės ir pan., kur būtų nurodyta, kiek ir kokioje vietoje normalu yra laukti nuspaudus pėsčiojo mygtuką reguliuojamoje šviesoforinėje perėjoje? Man toks įspūdis susidaro, kad kai atsirado tie mygtukai, tai juos visus smagiai pradėjo kišti visur, visiškai dėdami skersą, kad pėstiesiems reikia žymiai ilgiau laukti nei anksčiau. Taipogi žymiai uoliau pradėjo keisti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas į reguliuojamas, nes mygtukspaudžiai – kantrūs gyvuliai – paspaus ir palauks. Daugybėje vietų anksčiau galėjai laukti max 15 sekundžių, kol kas nors praleis perėjoje – dabar stovėsi, klausysies mašinų birbimo ir uostysi dujas ir dulkes 60-120 sekundžių (o kartais ir ilgiau: žr. avatarą). Ir taip iki kitos reguliuojamos perėjos. Neblogas progresas per keletą metų darnaus judumo fronte, sakyčiau.
    Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.14, 13:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Perėja iš tokios:


    Tapo tokia:
    Ar ši perėja jau veikia iki išėjimo į Upės gatvę?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).

    Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
    Aiškiau bus kad geros požeminės perėjos yra patogesnės? Geros tai ne tokios kokias sovietai pastatė beje. Arba kai pachalturino Artery statytojai. Pasiimi bloga pavyzdį ir iš to nusprendi kad visi atvejai bus blogi.

    Automobiliam "mygtukai" yra kai būna išmanus šviesoforas, kameromis stebi kiek auto laukia ir pagal tai reguliuoja ciklo greitį.

    Komentuoti:

Working...
X