Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.

    Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
    Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
    Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.
    Tai dabar įsūdys 28 mln. EUR baudą...
    Įtariu, kad atstatymas kainuotų keleriopai pigiau.
    Ir klausimas, ar už kitus nuardytus/uždarytus kelius nebus baudų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.

    Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
    Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
    Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Sorry už durną klausimą. Ruožas iki šiol neatstatytas??

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Reikėtų sulyginti papildomai uždirbtą sumą ir tos baudos sumą. Bet kokiu atveju tokie sabotažiniai bėgių nuardymai dėl tariamos rekonstrukcijos neatrodo civilizuotai. Po to norima su Lenkija gerų santykių.
    Premjerai dalinasi atsakomybę - vienas nuardė, nes reikėjo rekonstruoti, o kitas "pamiršo", kad reikia rekonstruoti :
    2008 metais susisiekimo ministru buvęs A.Butkevičius tvirtina, kad Rengės geležinkelio ruožą reikėjo rekonstruoti, nes jis buvo avarinės būklės, o sprendimas jo neatstatyti priimtas jau A.Kubiliaus Vyriausybės kadencijos metu.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ymo-667-861348

    Čia dar ir klausimas, kiek konservatoriai buvo pajėgūs paspausti Dailydką. Matyt, kad nelabai.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.10.02, 14:05.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Buvo elementari praktika, siekant, kad LG ir Klaipėdos uostas nenukentėtų dėl Orleno siekio vežti viską per Latviją. Bent uždirbo, nes be to būtų viskas š krūva valstybė, kuri atidavė tokią gamyklą lenkams ir dar produkciją išgabena per Latviją, kai turi patys uostą. Latviai, žinoma, rėkauja dėl konkurencijos ir t.t., nes jiems toks kasnelis buvo atimtas, kai jie mūsų konkurentai.
    Nežinau, ar čia turėtume kaltinti Lietuvos valdžią dėl netolerigiškumo, ar atvirkščiai. Protekcionizmas ir ekoniminė nauda sau: taip, laisva rinka ir konkurencija: ne.
    Dabar, žinoma, užspaudė EK. Žiūrėsime.
    Šiaip būtų įdomu paskaičiuoti, kiek būtume praradę lėšų, jeigu ne šitas bėgių nuardymas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kai būtų pareikalauta asmeninės tokius sprendimus priėmusių atsakomybės, greitai baigtųsi visai šaliai daug kainuojančios nesąmonės.
    Kalbat, lyg kažkas tuos bėgius būtų pardavęs į metalo supirktuvę dėl asmeninės naudos, manau LG dėl išardytų bėgių per tiek metų papildomai uždirbo daugiau nei ta bauda.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.10.02, 13:21.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kai būtų pareikalauta asmeninės tokius sprendimus priėmusių atsakomybės, greitai baigtųsi visai šaliai daug kainuojančios nesąmonės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pirmadienį Europos Komisijos (EK) posėdyje priimtas sprendimas dėl sankcijų paskelbimo valstybės valdomai įmonei „Lietuvos geležinkeliai“.

    Eurokomisarai nutarė, kad 2008 metais bėgius iš Mažeikių į Rengę išardę geležinkeliai apribojo konkurenciją ir už tai jiems skyrė 27 873 000 eurų baudą.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Latvija iesniedz Lietuvai notu par satiksmes atjaunošanu starp Mažeiķiem un Reņģi

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O latviai tegul paaiškina, kur išgaravo geležinkelis Iš Liepojos į Priekulę ir toliau į Skuodą bei Lušę.
    Ruožas Lūšė-Priekulė-Skuodas niekur neišgaravo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia ausimis plakti savo žandų. Latvija padarė taip pat daug, kad traukiniai pas ją iš Lietuvos nevažiuotų sočiuoju laikotarpiu. O kai atėjo blogi laikai, tai prireikė atsikąsti ir naftos produktų gabenimo per Latvijos uostus. O kur ji buvo anksčiau? Artimiausias uostas naftos produktams iš Mažeikių - Liepoja ir geležinkelis per Priekulę. Tegul patys jį ir atstatinėja. Lietuvos pusėje jis yra. Aišku, irgi jau reikėtų rekonstruoti.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O latviai tegul paaiškina, kur išgaravo geležinkelis Iš Liepojos į Priekulę ir toliau į Skuodą bei Lušę.
    Įdomu kuris ruožas buvo naudingesnis, ar mūsų, kurį nurinkom, ar latviškas... Trumpai sakant, prisišikom, tai ir srėbkim o ne ieškokim š*knoj smegenų

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O latviai tegul paaiškina, kur išgaravo geležinkelis Iš Liepojos į Priekulę ir toliau į Skuodą bei Lušę.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Latviai įteikė notą su reikalavimu.
    http://rus.tvnet.lv/novosti/obschjes...zheykyay_renge
    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...audos-2749171/
    Latvijos spaudimas
    Rugsėjo pradžioje premjeras pranešė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ koncernui „ Orlen“ pateikė pasiūlymą, kaip išspręsti ginčą dėl išardyto geležinkelio. Tuomet premjeras sakė, kad pasiūlymas apima palankius „ Orlen“ krovinių gabenimo tarifus mainais į tai, kad ruožas nebūtų atstatytas. Tačiau Latvijos vyriausybė šią savaitę oficialiai nota informavo Lietuvą, kad, nepaisant lietuvių ir lenkų sutarimų, ji ir toliau reikalauja atstatyti ruožą.
    „Notą gavome ir analizuojame“, - BNS sakė užsienio reikalų ministro atstovė spaudai Rasa Jakilaitienė. Notos turinio ji nekomentavo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką reiškia viskas veikia? Dėl to GSM-R - tikriausiai išjungtas. Nes Mažeikių - Šiaulių liniją dengia kitos stotys.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip.
    Tai išeitų, viskas yra veikia, trūksta tik bėgių?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Buvusios Auksūdžio stotelės pastatas. Nudažytas ir aptvarkytas. Gyvenamas.
    Puiki apžvalga.
    Ar foto matome GSM-R bokštą???

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    šaunus reportažas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kilometrų stulpelis maždaug pusiaukelėje tarp tilto per Vadakstį ir Rengės pervažos. Kairėn - Lietuva.



    Dar kiek paėjus Rengės link. Jau matosi veikiantis stoties šviesoforas iš Lietuvos pusės.



    Vaizdas Lietuvos link.



    Dar labiau priartėjus prie Rengės. Geležinkelis prižiūrimas iki pat tilto. Tas matyti. Žolė purškiama, ant bėgių matosi, kad jais pravažiuoja kokia drezina ar kita kelio mašina. O iki šio šviesoforo privažiuoja ir lokomotyvas, kai manevruoja stotyje su vagonais.



    Vėl vaizdas Lietuvos link.



    Dar arčiau Rengės pervažos ir stoties.



    Nuo pervažos Lietuvos link.



    Rengės stoties vaizdas nuo pervažos. Stovi nenaudojami vagonai.



    Stoties pastatas.



    Memorialinė lenta.



    Šiukšlių dėžė ir gelžbetoninis "konteineris". Tokių Lietuvoje jau nebeišlikę naudojamose linijose, tačiau išlikę išardytoje linijoje Alytus - Varėna.



    Tikriausiai buvęs tarpukarinis muitinės pastatas.



    Pabaiga




    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.12, 06:47.

    Komentuoti:

Working...
X