Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
Geležinkelį numarino muitinė? Tai gal Rengės ruože jos nebuvo? Geležinkelį numarino latviai, jiems tada pakako Rusijos, Baltarusijos naftos produktų ir kitų krovinių, vežamų per Liepoją ir Ventspilį. O labiausiai parūpo MN naftos produktai, kai Rusija pradėjo mažinti srautus dėl rusobofijos ir NATO, o ypač prasidėjus krizei. Va tada latviai pamatė, kad yra braliukai, iš kurių galima "atimti" kai ką. Na ir Orlen interesai sutapo. Kiekviena šalis ES traukia į save. Kas netraukia į save, tam galas - gyvename kapitalizme. Deja. Kas žaidžia garbingai? Lenkija, kuri naudoja MN politiniam Lietuvos spaudimui dėl lenkų "teisių"?Paskutinis taisė Al1; 2017.10.09, 08:06.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.
Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.
Komentuoti:
-
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąŠitoje istorijoje mane stebina delfistai ir kitų portalų žinovai. Kala prie kryžiaus LG, kalba apie kažkokius parduotus bėgius, džiaugiasi bauda, kaltina visus, bet nei vienas nepasako, kad tie bėgiai buvo naudingi tik Latvijai ir Lenkijai, kuri valdo gamyklą Lietuvoje. Arba žmonės visai nupušo ir nesigaudo realijose, arba čia kažkoks užsakytas puolimas. Kiekviena šalis, KIEKVIENA, žiūri savo ekonominių interesų, kiekviena šali būtų pasielgusi panašiai. Kokie turėtų būti idiotai, jeigu nebūtų tų bėgių nuardę. Lietuva čia būtų pralošusi dvigubai.
Komentuoti:
-
R. Masiulis tikina, kad neturėjo galimybių išvengti EK baudos
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75956729
Piktinasi reakcijomis į „Lietuvos geležinkelių“ baudą: patys ėdame savus
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75955599
Komentuoti:
-
Šitoje istorijoje mane stebina delfistai ir kitų portalų žinovai. Kala prie kryžiaus LG, kalba apie kažkokius parduotus bėgius, džiaugiasi bauda, kaltina visus, bet nei vienas nepasako, kad tie bėgiai buvo naudingi tik Latvijai ir Lenkijai, kuri valdo gamyklą Lietuvoje. Arba žmonės visai nupušo ir nesigaudo realijose, arba čia kažkoks užsakytas puolimas. Kiekviena šalis, KIEKVIENA, žiūri savo ekonominių interesų, kiekviena šali būtų pasielgusi panašiai. Kokie turėtų būti idiotai, jeigu nebūtų tų bėgių nuardę. Lietuva čia būtų pralošusi dvigubai.
Komentuoti:
-
Privatus verslas irgi aplipęs uosto veiklą, taip kad interesas buvo. O tai, kad Klaipėdos nafta yra valstybinė, tai tik dar labiau patvirtina tai, jog LG gavo nurodymą ir palaikymą iš viršaus daryti viską, kad naftos produktai per Latvijos uostus nebūtų išvežami. Va tik kad bukai padarė, tai faktas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal krovos kompanijos valstybinės? Taigi, kad ne. Gal tik dalis akcijų priklauso valstybei, bet ne kontroliniai paketai.
Komentuoti:
-
Tai gal krovos kompanijos valstybinės? Taigi, kad ne. Gal tik dalis akcijų priklauso valstybei, bet ne kontroliniai paketai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
Man tik klausimas kodėl tokia didelė bauda? 80 proc. maksimalios.
Mes ir traukiniu iš Lenkijos perkame tokius, kokių nereikia... Kad tik pamaloninti.
O dabar turime ir baudą, traukinius niekam tikusius.
Komentuoti:
-
O ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kaip, po galais, banditas Dailydka yra laisvėje? Jis vogė, kenkė valstybei ir pridarė daugiamilijoninės žalos valstybei. Tas ir pykdo Lietuvoje, kad nusikaltėliai dėl kažkokių priežasčių yra laisvėje, o pati baisiausia įmanoma bausmė jiems yra išėjimas iš darbo "šalių susitarimu". Tokie brudai turėtų pūti kaliūzėje.
Komentuoti:
-
Tai dar kartą kartoju, kad LG liko kraštiniais, kai tikrieji kaltinikai, visą tai leidę net iniciavę, lieka už uždangos. Jie gi savo kišenes prisikrovė, o dabar teks už viską atsakyti tik LG.
Kiti ruožai ne prie ko. Niekas dėl jų nesiskundžia. Galiausiai jie visi išardyti ar uždaryti oficialiai, kaip ir priklauso pagal įstatymus, o su šituo ruožu išėjo chrenovai. Jis gi oficialiai remontuojamas. Reikėjo ne remontuoti, o uždaryti. Ir neardyti, o tiesiog pasakyti, kad nesaugu. Po kurio laiko buvo galima oficialiai išardyti. Tada niekas nebūtų prisikabinęs.
Komentuoti:
Komentuoti: