Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
    Bet kažkodėl latviai nelabai prisimena kai (jau prie ES) buvo vienu periodu praktiškai uždarę sieną su Lietuva krovininiams automobiliams nes nenorėjo kad jie kauptųsi prie Latvijos-Rusijos sienos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

    Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
    MN vogė, nes reikėjo parodyti piliečiams, kad valstybė nesugeba susitvarkyti. Nereikia kibti ant prichvatizatorių kabliuko. Dauguma įmonių buvo parduotos su tuo lozungu. Specialiai buvo įmonės stekenamos, leidžiant vogti. Tokiu būdu kaina numušama buvo ir sudaromas atitinkamas informacinis fonas privatizacijos reikalingumo argumentavimui. Ir dar įdomu, kaip ten buvo su tuo, kad Williamsui dar primokėjo? Tai kur tie efektyvūs jankių manageriai? Nebent efektyvumas tame, kad sugeba iš valstybės numelžti. O kur dar Kiesų žmogžudystė, taip ir neišaišinta. Aišku, kad ji buvo susijusi su MN rengimu privatizacijai ir tokiu būdu buvo parodyta, kad kas stos skersai kelio prichvatizatoriams, tiems bus galas.
    Geležinkelį numarino muitinė? Tai gal Rengės ruože jos nebuvo? Geležinkelį numarino latviai, jiems tada pakako Rusijos, Baltarusijos naftos produktų ir kitų krovinių, vežamų per Liepoją ir Ventspilį. O labiausiai parūpo MN naftos produktai, kai Rusija pradėjo mažinti srautus dėl rusobofijos ir NATO, o ypač prasidėjus krizei. Va tada latviai pamatė, kad yra braliukai, iš kurių galima "atimti" kai ką. Na ir Orlen interesai sutapo. Kiekviena šalis ES traukia į save. Kas netraukia į save, tam galas - gyvename kapitalizme. Deja. Kas žaidžia garbingai? Lenkija, kuri naudoja MN politiniam Lietuvos spaudimui dėl lenkų "teisių"?
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.09, 08:06.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

    Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
    Orlen ne valstybės rankose yra? Tik skirtumas, kad kitos ir kitai šaliai naudą neša, o jūs kaip naivuolis kalbat, kad jiems ir bėgius dar reiktų naujus nutiesti, kad ir taip Lietuvoje geras monopolines sąlygas dar pasigerinti ir LG su uostu netektų pajamų. Laisva rinka? Įdomu, kuriame pasaulyje ji yra, realybėje kiekviena šalis gina savo interesus, o ne kitų: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/voki...okisku-/194165

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.

    Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
    Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
    Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.
    Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Grįžtam prie temos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tik pasitikslinsiu - apmoka gosdepas?
    Apmoka vietiniai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Šitoje istorijoje mane stebina delfistai ir kitų portalų žinovai. Kala prie kryžiaus LG, kalba apie kažkokius parduotus bėgius, džiaugiasi bauda, kaltina visus, bet nei vienas nepasako, kad tie bėgiai buvo naudingi tik Latvijai ir Lenkijai, kuri valdo gamyklą Lietuvoje. Arba žmonės visai nupušo ir nesigaudo realijose, arba čia kažkoks užsakytas puolimas. Kiekviena šalis, KIEKVIENA, žiūri savo ekonominių interesų, kiekviena šali būtų pasielgusi panašiai. Kokie turėtų būti idiotai, jeigu nebūtų tų bėgių nuardę. Lietuva čia būtų pralošusi dvigubai.
    Visi nori būti teisuoliais. Čia ta dilema ar būti saviškiu, ar teisuoliu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tik pasitikslinsiu - apmoka gosdepas?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    R. Masiulis tikina, kad neturėjo galimybių išvengti EK baudos

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75956729

    Piktinasi reakcijomis į „Lietuvos geležinkelių“ baudą: patys ėdame savus

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75955599

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Šitoje istorijoje mane stebina delfistai ir kitų portalų žinovai. Kala prie kryžiaus LG, kalba apie kažkokius parduotus bėgius, džiaugiasi bauda, kaltina visus, bet nei vienas nepasako, kad tie bėgiai buvo naudingi tik Latvijai ir Lenkijai, kuri valdo gamyklą Lietuvoje. Arba žmonės visai nupušo ir nesigaudo realijose, arba čia kažkoks užsakytas puolimas. Kiekviena šalis, KIEKVIENA, žiūri savo ekonominių interesų, kiekviena šali būtų pasielgusi panašiai. Kokie turėtų būti idiotai, jeigu nebūtų tų bėgių nuardę. Lietuva čia būtų pralošusi dvigubai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privatus verslas irgi aplipęs uosto veiklą, taip kad interesas buvo. O tai, kad Klaipėdos nafta yra valstybinė, tai tik dar labiau patvirtina tai, jog LG gavo nurodymą ir palaikymą iš viršaus daryti viską, kad naftos produktai per Latvijos uostus nebūtų išvežami. Va tik kad bukai padarė, tai faktas.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gal krovos kompanijos valstybinės? Taigi, kad ne. Gal tik dalis akcijų priklauso valstybei, bet ne kontroliniai paketai.
    Pagrindine krovos kompanija yra Klaipedos Nafta, kurioje valstybei priklauso 72% akciju.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai gal krovos kompanijos valstybinės? Taigi, kad ne. Gal tik dalis akcijų priklauso valstybei, bet ne kontroliniai paketai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Kodėl privatus?
    Nes priklauso "režimui"

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
    Kodėl privatus?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
    Ok, ačiū. Dabar aiškiau.

    Man tik klausimas kodėl tokia didelė bauda? 80 proc. maksimalios.

    Mes ir traukiniu iš Lenkijos perkame tokius, kokių nereikia... Kad tik pamaloninti.

    O dabar turime ir baudą, traukinius niekam tikusius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Masiulis liepė išardyti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nesuprantu, kaip, po galais, banditas Dailydka yra laisvėje? Jis vogė, kenkė valstybei ir pridarė daugiamilijoninės žalos valstybei. Tas ir pykdo Lietuvoje, kad nusikaltėliai dėl kažkokių priežasčių yra laisvėje, o pati baisiausia įmanoma bausmė jiems yra išėjimas iš darbo "šalių susitarimu". Tokie brudai turėtų pūti kaliūzėje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai dar kartą kartoju, kad LG liko kraštiniais, kai tikrieji kaltinikai, visą tai leidę net iniciavę, lieka už uždangos. Jie gi savo kišenes prisikrovė, o dabar teks už viską atsakyti tik LG.
    Kiti ruožai ne prie ko. Niekas dėl jų nesiskundžia. Galiausiai jie visi išardyti ar uždaryti oficialiai, kaip ir priklauso pagal įstatymus, o su šituo ruožu išėjo chrenovai. Jis gi oficialiai remontuojamas. Reikėjo ne remontuoti, o uždaryti. Ir neardyti, o tiesiog pasakyti, kad nesaugu. Po kurio laiko buvo galima oficialiai išardyti. Tada niekas nebūtų prisikabinęs.

    Komentuoti:

Working...
X