Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Esant tam tikram jau dideliam srautui prasideda sinergija. Įmonė turi geras išsikrovimo sąlygas Klaipėdoje, bet reikia į Rygą. Ir atvirkščiai. Visi Vakarai taip gyvena. Mus verčia atstatyti, bet reikia Latviją statyti į kampą dėl visų uždarytų ruožų ir dėl keleivinio Vilnius-Ryga.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O ką vežti yra iš Klaipėdos į Rygą ar atvirkščiai? Nieko. Srautai ateina iš Rusijos ar Baltarusijos ar Azijos ir keliauja į Rygą ar Klaipėdą skirtingais keliais. Ir jei jau pateko į Rygą, tai į Klaipėdą niekas neveš. Taip pat ir atvirkščiai. Taip pat ir jūra, jei krovinys skirtas Latvijai, tai per Klaipėdą jo neveš. Ir atvirkščiai. Todėl buvo ką vežti tik tarybiniais laikais. Caro laikais Klaipėda buvo vokiečių.
Komentuoti:
-
O kokia nauda iš to LG? Trumpesnis kelias į Klaipėdą šiek tiek, bet svetima teritorija. Ir mokesčiai už infrastruktūrą kitos valstybės geležinkeliams. Latviams gi iš Rengės ruožo nauda akivaizdi - ir patys veža, ir savo uostui gauna krovinius, kurių iki šiol negali pritraukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai apie ką aš ir kalbu. Dėl ko Lietuva tyli ? Neskundžia Latvijos ? Jeigu atstatom ruožus - tai abu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtkarpa Latvijoje buvo uždaryta daug-daug anksčiau nei Skuodas.
Komentuoti:
-
O ką vežti yra iš Klaipėdos į Rygą ar atvirkščiai? Nieko. Srautai ateina iš Rusijos ar Baltarusijos ar Azijos ir keliauja į Rygą ar Klaipėdą skirtingais keliais. Ir jei jau pateko į Rygą, tai į Klaipėdą niekas neveš. Taip pat ir atvirkščiai. Taip pat ir jūra, jei krovinys skirtas Latvijai, tai per Klaipėdą jo neveš. Ir atvirkščiai. Todėl buvo ką vežti tik tarybiniais laikais. Caro laikais Klaipėda buvo vokiečių.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąIš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.
Komentuoti:
-
Vat klausimas kodėl nekelia. Gal todel, kad Skuodas-Darbėnai prarasta?Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąIš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš kur trumpesnis? Iš Rygos? Iš Mažeikių į Rygą trumpesnis, ne į Ventspilį ir tuo labiau ne iš Rygos į Klaipėdą.
.
Komentuoti:
-
Iš kur trumpesnis? Iš Rygos? Iš Mažeikių į Rygą trumpesnis, ne į Ventspilį ir tuo labiau ne iš Rygos į Klaipėdą.
Nusispjaut ant MN, kuri yra lenkųl, tuo labiau ant Latvijos interesų. LG padarė tai ne savo noru, o iš valstybinių interesų. Tik išdavikai valdžioje LG padarė kraštiniu, nes būtent su jų sutinkimu buvo išardytas ruožas, gelbėjant tiek LG, bet pirmiausiai uostą ir Lietuvos biudžeto įplaukas, kurių būtų netekusi Lietuva, jei MN vežtų krovinius per Latviją. O tai dar ir darbo vietos, ir Klaipėdos miesto gebūvis ir t.t.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąNesvarbu kas gali pigiau. bet geležinkelio ruožus nuardė kenkėjiškai - tai padarė tik LG. Analogiškai LG galėtų apskūsti Latvijos geležinkelius už geležinkelio išardymą iš Mažeikių į Liepoją.Paskutinis taisė Al1; 2018.01.25, 07:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teisingai pastebėjot ! Eureka. Būtent, iš Rygos ar iš Ventspilio į Klaipėdą trumpesnis kelias nei per Joniškį - Šiaulius.
Komentuoti:
-
O koks poreikis apart Mažeikių Naftos? Iš Rygos ar Ventspilio trumpesnis kelias vežti krovinius į Klaipėdą?Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąKas nemato poreikio tegu akis gerai su muilu prasiplauna.
Komentuoti:
-
Nesvarbu kada pastatytas, naujo jo dabar nestatytų, nes nėra jokio poreikio ir nesimato.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTai kad tas ruožas pastatytas dar gerokai iki Sovietų Sąjungos.
Komentuoti:
-
Svarbu. Daugiau brangių krovinių LG + naftos terminalui = mažiau pelno lenkų Mažeikių Naftai = daugiau pelno LG, mokesčių valstybei, darbo vietos ir t.t. Ruožas vienareikšmiškai neneša jokios naudos Lietuvos gyventojams.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąNesvarbu kas gali pigiau.
Jeigu jis nebūtų buvęs pastatytas sovietų sąjungos, tai niekas jo už jokius pinigus dabar naujo nestatytų.
Komentuoti:
-
Nesvarbu kas gali pigiau. bet geležinkelio ruožus nuardė kenkėjiškai - tai padarė tik LG. Analogiškai LG galėtų apskūsti Latvijos geležinkelius už geležinkelio išardymą iš Mažeikių į Liepoją.
Komentuoti:
-
Tada blogai. Nebent pasirašys kokią ilgalaikę sutartį LG + terminalas Klaipėdoje už gerą kainą/greitį/kokybę, kokios latviai nepermuštų. Tas ruožas įneša konkurencijos, kas reiškia, kad Lietuvai reikės labai pasistengti dėl MN krovinių ir bus mažiau pelno. Nenaudingas ruožas. Todėl jį ir išardė. Tik labai negudriai ir grubiai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO jie gali pigiau. Iki Rygos šiek tiek arčiau nei iki Klaipėdos.
Komentuoti:
-
Negaus tik tokiu atveju, jei latviai pasiūlys transportavimą pigiau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe LG dar yra uostas, kuris negaus krovinių. Kam nuo to geriau? Bet kraštiniu liko LG.
Komentuoti:
-
Be LG dar yra uostas, kuris negaus krovinių. Kam nuo to geriau? Bet kraštiniu liko LG.
Komentuoti:
Komentuoti: