Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Esant tam tikram jau dideliam srautui prasideda sinergija. Įmonė turi geras išsikrovimo sąlygas Klaipėdoje, bet reikia į Rygą. Ir atvirkščiai. Visi Vakarai taip gyvena. Mus verčia atstatyti, bet reikia Latviją statyti į kampą dėl visų uždarytų ruožų ir dėl keleivinio Vilnius-Ryga.
    Jau dėl keleivinio tai LG ir piršto manau nepakrutins...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    O ką vežti yra iš Klaipėdos į Rygą ar atvirkščiai? Nieko. Srautai ateina iš Rusijos ar Baltarusijos ar Azijos ir keliauja į Rygą ar Klaipėdą skirtingais keliais. Ir jei jau pateko į Rygą, tai į Klaipėdą niekas neveš. Taip pat ir atvirkščiai. Taip pat ir jūra, jei krovinys skirtas Latvijai, tai per Klaipėdą jo neveš. Ir atvirkščiai. Todėl buvo ką vežti tik tarybiniais laikais. Caro laikais Klaipėda buvo vokiečių.
    Esant tam tikram jau dideliam srautui prasideda sinergija. Įmonė turi geras išsikrovimo sąlygas Klaipėdoje, bet reikia į Rygą. Ir atvirkščiai. Visi Vakarai taip gyvena. Mus verčia atstatyti, bet reikia Latviją statyti į kampą dėl visų uždarytų ruožų ir dėl keleivinio Vilnius-Ryga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kokia nauda iš to LG? Trumpesnis kelias į Klaipėdą šiek tiek, bet svetima teritorija. Ir mokesčiai už infrastruktūrą kitos valstybės geležinkeliams. Latviams gi iš Rengės ruožo nauda akivaizdi - ir patys veža, ir savo uostui gauna krovinius, kurių iki šiol negali pritraukti.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atkarpa Latvijoje buvo uždaryta daug-daug anksčiau nei Skuodas.
    Tai apie ką aš ir kalbu. Dėl ko Lietuva tyli ? Neskundžia Latvijos ? Jeigu atstatom ruožus - tai abu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.
    O ką vežti yra iš Klaipėdos į Rygą ar atvirkščiai? Nieko. Srautai ateina iš Rusijos ar Baltarusijos ar Azijos ir keliauja į Rygą ar Klaipėdą skirtingais keliais. Ir jei jau pateko į Rygą, tai į Klaipėdą niekas neveš. Taip pat ir atvirkščiai. Taip pat ir jūra, jei krovinys skirtas Latvijai, tai per Klaipėdą jo neveš. Ir atvirkščiai. Todėl buvo ką vežti tik tarybiniais laikais. Caro laikais Klaipėda buvo vokiečių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Atkarpa Latvijoje buvo uždaryta daug-daug anksčiau nei Skuodas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.
    Vat klausimas kodėl nekelia. Gal todel, kad Skuodas-Darbėnai prarasta?

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš kur trumpesnis? Iš Rygos? Iš Mažeikių į Rygą trumpesnis, ne į Ventspilį ir tuo labiau ne iš Rygos į Klaipėdą.
    .
    Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur trumpesnis? Iš Rygos? Iš Mažeikių į Rygą trumpesnis, ne į Ventspilį ir tuo labiau ne iš Rygos į Klaipėdą.

    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Nesvarbu kas gali pigiau. bet geležinkelio ruožus nuardė kenkėjiškai - tai padarė tik LG. Analogiškai LG galėtų apskūsti Latvijos geležinkelius už geležinkelio išardymą iš Mažeikių į Liepoją.
    Nusispjaut ant MN, kuri yra lenkųl, tuo labiau ant Latvijos interesų. LG padarė tai ne savo noru, o iš valstybinių interesų. Tik išdavikai valdžioje LG padarė kraštiniu, nes būtent su jų sutinkimu buvo išardytas ruožas, gelbėjant tiek LG, bet pirmiausiai uostą ir Lietuvos biudžeto įplaukas, kurių būtų netekusi Lietuva, jei MN vežtų krovinius per Latviją. O tai dar ir darbo vietos, ir Klaipėdos miesto gebūvis ir t.t.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.25, 06:56.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Teisingai pastebėjot ! Eureka. Būtent, iš Rygos ar iš Ventspilio į Klaipėdą trumpesnis kelias nei per Joniškį - Šiaulius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Kas nemato poreikio tegu akis gerai su muilu prasiplauna.
    O koks poreikis apart Mažeikių Naftos? Iš Rygos ar Ventspilio trumpesnis kelias vežti krovinius į Klaipėdą?

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Kas nemato poreikio tegu akis gerai su muilu prasiplauna.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Tai kad tas ruožas pastatytas dar gerokai iki Sovietų Sąjungos.
    Nesvarbu kada pastatytas, naujo jo dabar nestatytų, nes nėra jokio poreikio ir nesimato.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Tai kad tas ruožas pastatytas dar gerokai iki Sovietų Sąjungos.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Nesvarbu kas gali pigiau.
    Svarbu. Daugiau brangių krovinių LG + naftos terminalui = mažiau pelno lenkų Mažeikių Naftai = daugiau pelno LG, mokesčių valstybei, darbo vietos ir t.t. Ruožas vienareikšmiškai neneša jokios naudos Lietuvos gyventojams.

    Jeigu jis nebūtų buvęs pastatytas sovietų sąjungos, tai niekas jo už jokius pinigus dabar naujo nestatytų.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Nesvarbu kas gali pigiau. bet geležinkelio ruožus nuardė kenkėjiškai - tai padarė tik LG. Analogiškai LG galėtų apskūsti Latvijos geležinkelius už geležinkelio išardymą iš Mažeikių į Liepoją.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O jie gali pigiau. Iki Rygos šiek tiek arčiau nei iki Klaipėdos.
    Tada blogai. Nebent pasirašys kokią ilgalaikę sutartį LG + terminalas Klaipėdoje už gerą kainą/greitį/kokybę, kokios latviai nepermuštų. Tas ruožas įneša konkurencijos, kas reiškia, kad Lietuvai reikės labai pasistengti dėl MN krovinių ir bus mažiau pelno. Nenaudingas ruožas. Todėl jį ir išardė. Tik labai negudriai ir grubiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O jie gali pigiau. Iki Rygos šiek tiek arčiau nei iki Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Be LG dar yra uostas, kuris negaus krovinių. Kam nuo to geriau? Bet kraštiniu liko LG.
    Negaus tik tokiu atveju, jei latviai pasiūlys transportavimą pigiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Be LG dar yra uostas, kuris negaus krovinių. Kam nuo to geriau? Bet kraštiniu liko LG.

    Komentuoti:

Working...
X