Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Įdomu ar ši bauda būtų ne paskutinė, ar PKN Orlen gali vėl inicijuoti naują skundą dėl nuardyto geležinkelio neatstatymo?
Komentuoti:
-
Įdomu, bauda bus didesnė už pajamas, kurias papildomai gavo Lietuvos geležinkeliai iš Orlen išardę ruožą?
Komentuoti:
-
Europos Komisija skirs baudą „Lietuvos geležinkeliams“ už Rengės ruožo išardymą. Greičiausiai apie tai trečiadienį už uždarų durų ir kalbėjosi naujasis „PKN Orlen“ vadovas Wojciechas Jasinskis su Lietuvos premjeru Algirdu Butkevičiumi. Po susitikimo nė viena pusė neteikė komentarų.Paskutinis taisė Salvijus; 2016.03.18, 14:55.
Komentuoti:
-
Niekas neatsakys. Tai tik smulkmena palyginti su tuo, ko pridirbta Lietuvoje per 25 metus.
Komentuoti:
-
Bet esmės nekeičia - bet kokiu LG kartu tuometiniu SM vadovu A.B. 2088 m. nuardydami geležinkelį prisidirbo. Kas už tai atsakys?
Komentuoti:
-
EK vykdo tyrimą ir kol kas jokio sprendimo dar nepaskelbė. Todėl visa tai yra tik pliurpalai. Gal nubaus, o gal ir nenubaus. Gal nubaus nedidele bauda, o gal tik įpareigos atstatyti ruožą. LG yra šilta vieta ir politinės grupuotės valdžioje nori turėti LG savo kontrolėje. Dabar LG socdemų rankose, o juk pinigų nori ir liberalai su konservatoriais.
Komentuoti:
-
Pakartosiu, ką rašiau kitoje temoje apie tą patį straipsnį.
Kol kas nieko ten EK nenustatė ir dar neaišku, kuo viskas baigsis, koks sprendimas bus priimtas. Tiesiog matyt kai kas nori paimti į savo nagus LG. Juk tai "aukso kasykla" visoms politinėms grupuotėms. Dar tie milijardai RB2 statybai irgi labai vilioja.
Komentuoti:
-
to ir reikėjo tikėtis
Komentuoti:
-
Europos Komisijai pateiktas atsiliepimas dėl Rengės ruožo
http://www.litrail.lt/-/europos-komi...l-renges-ruozo
Balandžio 8 d. AB „Lietuvos geležinkeliai" Europos Komisijai pateikė atsiliepimą į šių metų sausį gautą prieštaravimo pareiškimą. „Lietuvos geležinkeliai" atsiliepime pateikė pagrįstus argumentus, paneigiančius bet kokius kaltinimus dėl konkurencijos ribojimo, kurį neva galėjo sąlygoti Lietuvą ir Latviją jungiančių geležinkelio bėgių išmontavimas 2008 metais. Rengės geležinkelio ruožas išardytas dėl kritinės jo būklės, siekiant išvengti didelio masto incidentų.
Raštu Europos Komisijai argumentus išdėsčiusi bendrovė „Lietuvos geležinkeliai", remdamasi Europos Komisijos reglamentu, paprašė galimybės leisti savo poziciją paaiškinti ir žodžiu. Tokia galimybė turėtų būti sudaryta gegužės pabaigoje vyksiančiame atvirame posėdyje.
Deja atsakymo turinio puslapyje nera. Idomu butu susipazinti, ka ten parase - bet Lietuvos Gelezinkeliuose daug neskaidrumo ar net slaptumo :-(. Tai gal Europos Komisijos Konkurencjios Komisariatas patalpins ateinanciomis dienomis visos bylos rastus. :-)
Europos Komisjos pranesimai apie sita byla pateiktos puslapyje: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-2940_lt.htm
Galima tiketis kad ji bus maziau paslaptinga negu LG. Be to LG ne skelbia kodel net 7 metus netaiso 19km atkarpos, del kritines jo bukles galima gincitis, bet priezastis tokio ilgo neveiklumo yra neaiski. Per siuos 7 metus LG sugebejo suremontuoti ir eletrifikuoti keliasdesimt, netgi kelius simtus kilomtru begiu, ruosiasi statyti rail baltica trasa, o nesugebejo patiesti 19km svarbios atkarpos. Sunku ne izvelgti tycinio pasyvumo ir veikimo nenaudai naftininkams ir Latvijos kroviniams.Paskutinis taisė mellopark; 2015.04.11, 23:08.
Komentuoti:
-
Čia ale ne tas pats rašo veikėjas? Kur "latvis" disident paklausė
Jug patys LG išardė tą geležinkelį , kam čia tas išrašas iš visokiausių dokumentų...
Komentuoti:
-
XXXIX SKYRIUS
NUSIKALTIMAI IR BAUDŽIAMIEJI NUSIŽENGIMAI TRANSPORTO EISMO SAUGUMUI
278 straipsnis. Transporto priemonių ar kelių, juose esančių įrenginių netinkama priežiūra ar remontas
1. Tas, kas netinkamai atliko geležinkelio, vandens arba oro transporto priemonių ar kelių, keliuose esančių signalizacijos ar ryšių įrenginių, dujotiekio, naftotiekio, elektros ar ryšių linijų priežiūrą ar remontą, jeigu dėl to buvo sunkiai sužalotas žmogus arba padaryta didelės turtinės žalos,
baudžiamas teisės dirbti tam tikrą darbą arba užsiimti tam tikra veikla atėmimu arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
280 straipsnis. Transporto priemonių ar kelių, juose esančių įrenginių sugadinimas
1. Tas, kas išardė ar sugadino transporto priemonę ar kelią, dujotiekį, naftotiekį, elektros ar ryšių liniją, juose esantį įrenginį, ryšių ar signalizacijos priemonę, jeigu tai grėsė sunkiais padariniais,
baudžiamas areštu arba laisvės atėmimu iki trejų metų.
Komentuoti:
-
Taip, ne kartą rašyta ir šioje temoje šalininkai ir priešininkai ne vieną ietį sulaužė.
Paskutinieji skelbti duomenys liudija, kad pervežimai geležinkeliais į Latviją mažėja. O ir šiuos daugiausia sudaro naftos produktai (daug nereikia spėlioti iš kokios įmonės). Tad jei ši linija veiktų - ji ir būtų labiausiai apkrauta kroviniams į Latviją. O daugiau viskas kaip ir aišku kodėl
http://www.litrail.lt/-/lankesi-latv...liu-delegacijaPaskutinis taisė Salvijus; 2015.03.23, 13:53.
Komentuoti:
-
Dėl atsatymo linijos i Renges geležinkėlio stoti aukščiausi valstybės ir vėžėjo vadovai turėjo pilna burna pažadu.
Butkevičiaus pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/DYad0L
Grybauskaitės pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/8y5qyG
Lietuvos Geležinkėliu pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/nq0daw
Liberalo Masiulio pažadai dėl linijos atsatymo:http://goo.gl/22eGNr
Sekmoko - konservatoriu pažadai: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=32942979
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=30183353Paskutinis taisė grandi; 2015.03.23, 12:33.
Komentuoti:
-
Taigi kam reikėjo ardytį šitą atkarpą. Jokio pelno nebus iš tokio sabotažo, teismai būs praloštį, o baudą didesnė nėgu uždirbtį pinigai. Mažėikių Naftą aiškai norėtų ir per Latvijos uostus vežtį nafta: Liepoja, Riga, Venstpili kuris yra ganą toli, bet tūri didelius naftos sandelius. Devyniolikos kilometrų atkarpos panaikinimas, tyčią, visus šitus kėlius uždarė ir privertė komapnija vežioti dėgalus per Šiaulius, vietoj tiesaus kėlio i Rigą. Taip pat Liepojos uostas pasidarė nepasėkiamas, ir liko tiktai Klaipėdos uostas, į kuri irgį rėikia vėžtį krovininius per Šiaulus nės trumpėsno kėlio nėrą. Per ši laikotarpį nuo 2008 mėtų, Lietuvos Geležinkėliai sugėbėjo elektrifikuoti ir suremontuoti kėlisdešimt kilometrų bėgių už Europos Sąjungos lėšas.
Komentuoti:
-
Parašė juristas Rodyti pranešimąTaip išmokau rašyti, ar visi vienodai tūrį šitą mokėtį, vieni geriau kiti blogiau rašo, kaip su matematiką. Bėje kievienas yra unikalus, ir rašo kaip norį ir kaip moką.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai kodėl pas tamstą tokia keista rašyba?Paskutinis taisė juristas; 2015.03.22, 19:11.
Komentuoti:
-
Parašė juristas Rodyti pranešimąNė ne latvis, taigi šitamė raportė žėmiau ir lietuviškai ir angliškai yrą. Trijų kalbų oficialus URM raštas, dėl bedradarviamo su Lietuvą. Jam įvardintą kad Latviją siekią atstatymo gelėžinkėlių i Liepoja ir i Rengė.
Komentuoti:
Komentuoti: