Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
-
Vakar teko kirsti geležinkelį Duobelės-Tervetės plentu. Pervažoje ties Aurių stotimi mediniai pabėgiai pakeisti naujais. Jei prižiūri vadinas, geležinkelis dar nėra nurašytas.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMinistras negali viešame pareiškime tiesmukai kalti į kaktą, "neremontuosim, nes Lietuvai neapsimoka"
Todėl kalba mandagiai: taip taip, žinoma, svarbu, būtinai remontuosime, BET dar ne dabar, reikia pažiūrėti kompleksiškai... Tas "bet" ir yra esminis žodis, kuris reiškia "ne". Visų šitų mandagybių nereikia priimti pažodžiui.
O kadangi Latvijai tas ruožas tiesiogiai ekonomiškai naudingas - tai natūralu, kad jo būklė palaikoma padori.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTegul latviai sumąsto paremontuoti. Tai į Ventspilį iš viso krovinių iš Orleno nebus. Veš per Klaipėdą.
Komentuoti:
-
Tegul latviai sumąsto paremontuoti. Tai į Ventspilį iš viso krovinių iš Orleno nebus. Veš per Klaipėdą.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTodėl mes Lietuvoje ir mokam brangiausiai, nes įmonė turi dirbti pelningai, o kaip ji dirbs pelningai jei infrastrktūra veiki tik viena kryptimi.
Kai statė Mažeikių Naftą buvo galvojama ir apie logistiką - kaip patogiausiai ir arčiausiai pristatyti produkciją.
Įdomu ar sovietmečiu MN produkciją keliavo per Ventspilį.
Dabar kas vyksta, aišku, absurdas. Pvz., jei latviai sumąstys kokį tiltuką paremontuoti tarp Jelgavos ir Joniškio (Šarkių), tai į Ventspilį MN kroviniai bus „lupami“ net per Daugpilį...Jėga.
Ventspilio terminalas:
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTodėl mes Lietuvoje ir mokam brangiausiai, nes įmonė turi dirbti pelningai, o kaip ji dirbs pelningai jei infrastrktūra veiki tik viena kryptimi.
Kai statė Mažeikių Naftą buvo galvojama ir apie logistiką - kaip patogiausiai ir arčiausiai pristatyti produkciją.
Įdomu ar sovietmečiu MN produkciją keliavo per Ventspilį.
Komentuoti:
-
Jei nebus kažkokio persilaužimo, jau nelabai bus svarbu, per kur bent kelerius metus NEvažinės traukiniai - ar per Reņģę į Rygą ar per Vainiuodę (Vaiņode) - Priekulę į Liepoją.
Bet žurnalistų geografinis neraštingumas kartais užmuša - "Slyšal znon, neznaju gdie on":
Pora žurnalistinių pasažų iliustracijų. (žemėlapio pagrindas iš www.zl.lv)
1. žiedeliai: Mažeikiai-Reņģe-Glūda-Liepoja
Gal šis variantas iki Liepojos per Rengę kažkiek išties būtų realus - bent realesnis, nei į Liepoją per Šiaulius ir Jelgavą
Delfi.lt 2012.04.20
Latvijos prezidentas domisi išardytu geležinkeliu Mažeikiai-Rengė
Latvijos prezidentas Andris Berzinis, lankydamasis Saldaus regione, domėjosi išardytos geležinkelio linijos Mažeikiai-Rengė reikalais
A. Berzinis ir jį lydintys asmenys apžiūrėjo Rengės geležinkelio stotį Latvijos pasienyje ir įsitikino, kad ji gali dirbti pagal visus techninius reikalavimus, pranešė prezidento spaudos tarnyba.
Liepojos meras Uldis Sesks pabrėžė šios geležinkelio linijos svarbą didinant krovinių srautą per Liepojos uostą
http://m.delfi.lt/verslas/article.php?id=58367974
2. uogelės: Mažeikiai - Reņģe - Darbėnai - Klaipėda
Veidas.lt 2012.05.10
Apie suvalkietišką tvirtumą ir “lietuvišką družbą“
Pastaruoju metu netgi prezidentiniu lygiu tapo aptarinėjamas kitas, palyginti smulkus, bet Latvijai svarbus geležinkelio projektas: 19 km ruožo nuo Mažeikių iki Lietuvos–Latvijos sienos atstatymas.
Šis geležinkelis pašaipiai vadinamas „lietuviška družba“, mat jo išardymas dėl tariamo susidėvėjimo su „Lietuvos geležinkeliais“ dėl palankesnių naftos produktų gabenimo kainų konfliktuojančią gamyklą „Orlen Lietuva“ paliko be tiesiausio maršruto į Latvijos uostus ir gerokai prailgino į „Klaipėdos naftą“ riedančių sąstatų kelionę. Šiuo metu naftos cisternos priverstos iš gamyklos grįžti iki Radviliškio ir iš ten pradėti savo kelionę pajūrio link.
Atstačius geležinkelio ruožą iki Latvijos sienos, sąstatai iš „Orlen Lietuva“ į Klaipėdą galėtų važiuoti pro Rengę ir Darbėnus, kirsdami nedidelį gabalą Latvijos teritorijos.
Tiesa, prieš tai reikėtų rekonstruoti ne mažiau nei išardytasis susidėvėjusį Darbėnų geležinkelio ruožą, kuris taptų aktualus ir Būtingės giliavandenio uosto statybos atveju, o apie tokius darbus nieko negirdėti.
Tad kol kas Latvijos uostininkai trindami rankas skaičiuoja, kad ruožo atstatymas jiems per metus pridėtų apie 1 mln. tonų krovinių. Norėdami to išvengti, „Lietuvos geležinkeliai“ būtų priversti naftininkams siūlyti dar palankesnes naftos produktų vežimo kainas.
http://www.veidas.lt/apie-suvalkieti...ruzba%E2%80%9C
Komentuoti:
-
Todėl mes Lietuvoje ir mokam brangiausiai, nes įmonė turi dirbti pelningai, o kaip ji dirbs pelningai jei infrastrktūra veiki tik viena kryptimi.
Kai statė Mažeikių Naftą buvo galvojama ir apie logistiką - kaip patogiausiai ir arčiausiai pristatyti produkciją.
Įdomu ar sovietmečiu MN produkciją keliavo per Ventspilį.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOrlenai nesėdi ausis suglaudę - jie tiesiog pridėda transportavimo išlaidas prie kiekvieno litro kainos.
Komentuoti:
-
Parašė CombatNesuprantu tik viena: kodėl „Orlen Lietuva“ užima visiško „lapausio“ poziciją visais tais klausimais? Gi jų šikna jau atvirai spardoma, o jie sėdi ausis sugliaudę. Negi į tokią nemenką gamyklą surinkti visiški liurbiai?
Komentuoti:
-
Parašė CombatPanašaus atsakymo ir tikėjausi. Akcizas tai – ne tie mokesčiai, kuriuos būtų galima palikti Savivaldybei.
Valstybės elgesys panašus į reketininko. Nureketavome aukso kiaušinius, o plunksnas ir kakučius vietiniams palikime.
Bet kokiu atveju kilmė visų tų surenkamų mokesčių yra iš Mažeikių rajono, kur ir bazuojasi „Orlen Lietuva“. Ne vietiniai kalti, kad Vilnius visus tuos mokesčius susigriebia sau ir nieko nepalieka vietoj, iš kurios tos akcizinės pajamos kyla. Todėl tie „reketininkai“ Mažeikiams yra skolingi bent jau geležinkelio tunelį.
Parašė Combat Rodyti pranešimąGeležinkelis Mažeikiuose trukdo ne pėstiesiems ir automobiliams (pasenusi koncepcija), bet apskritai! Geležinkelis patiems Mažeikiams, kaip miestui, tapo praktiškai nebereikšmingas (išskyrus keleivinuką) nepaisant to, kad jis dar Caro laikais buvo nuklotas.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąTaip, turtingi! Bent jau Mažeikiai tokiais turėtų būti:
Jei kas turit duomenis, įmeskit, kiek per visus metus buvo mokesčių sumokėta 2010 ir 2011.
Taigi, netgi tas 20 proc., kurį reikėtų sumokėti, jei ES skirtų finansavimą, būtų viso labo tik trupiniai.
Geležinkelis Mažeikiuose trukdo ne pėstiesiems ir automobiliams (pasenusi koncepcija), bet apskritai! Geležinkelis patiems Mažeikiams, kaip miestui, tapo praktiškai nebereikšmingas (išskyrus keleivinuką) nepaisant to, kad jis dar Caro laikais buvo nuklotas.
Taigi, kai Mažeikiuose yra toks galingas mokesčių mokėtojas, galima būtų tam miestui savotiškai ir atsidėkoti, o ne vien tik mestelėti kaulą nugraužti mėsos likučius.
Paviršutiniškai žiūrint nepanašu į klondaiką: http://www.mazeikiai.lt/go.php/lit/P...ajono_s/4863/2
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai turtingi esame? Pinigų nėra kur dėti? Geležinkelis dabar Mažeikiuose labiausiai trukdo dėl to, kad ilgam uždaromos pervažos. Taip pat pėstiesiems nesaugu eiti per bėgius ties stotimi. Namai stovi gan toli nuo geležinkelio ir triukšmas - mažas argumentas. Galiausiai namai pastatyti tuomet, kai geležinkelis jau buvo. Patys kalti, kad statėsi prie geležinkelio. Daugiabučiai tik keli arti geležinkelio. Kaune, Vilniuje, Kalipėdoje jų daug daugiau arti geležinkelio, bet tai nėra argumentas iškelti ar kišti po žeme geležinkelį, kuriuo dar ir eismas intensyvesnis nei Mažeikiuose.
Didžiausia mokesčių mokėtoja Lietuvoje pernai išliko Lenkijos naftos koncerno "Orlen" valdoma Lietuvos naftos bendrovė "Orlen Lietuva" - ji 2010 metų sausį-spalį valstybei sumokėjo 865,463 mln. litų, rašo žurnalas "Versus", remdamasis Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis.
Taigi, netgi tas 20 proc., kurį reikėtų sumokėti, jei ES skirtų finansavimą, būtų viso labo tik trupiniai.
Geležinkelis Mažeikiuose trukdo ne pėstiesiems ir automobiliams (pasenusi koncepcija), bet apskritai! Geležinkelis patiems Mažeikiams, kaip miestui, tapo praktiškai nebereikšmingas (išskyrus keleivinuką) nepaisant to, kad jis dar Caro laikais buvo nuklotas.
Taigi, kai Mažeikiuose yra toks galingas mokesčių mokėtojas, galima būtų tam miestui savotiškai ir atsidėkoti, o ne vien tik mestelėti kaulą nugraužti mėsos likučius.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąKuom svarbesnis gali būti „didelio miesto“ projektas už „mažo miesto projektą“? Mažame mieste irgi gyventi reikia. Vilnius, palyginti su dideliais miestais, taip pat bažnytkaimis (katedrakaimis).
Skirs ar neskirs – niekas dabar to negali pasakyti.
Net jei 20 proc., verta imtis; mažiau lėšų per visokiausius VEKS ir LEO LT bus plaunama.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą sakau, kad ES neskirs visų pinigų tokiam projektui. 20 o gal ir daugiau procentų reikės patiems dengti. O tai sudaro dešimtis milijonų, nes tunelio tiesimas kainuos tikrai labai daug. Jei tokiam dideliam projektui, kaip RailBaltica reikia milijardų ir RailBaltica duotų naudą visai šaliai ir regionui, tai čia tik kažkokio mažo miesto projektas... Nauda minimali. Praėjo tie laikai, kai ES švaistėsi lėšomis utopiniams projektams, kurie labiausiai buvo reikalingi tik tiems, kas juos inicijavo dėl lėšų prapompavimo.
Skirs ar neskirs – niekas dabar to negali pasakyti.
Net jei 20 proc., verta imtis; mažiau lėšų per visokiausius VEKS ir LEO LT bus plaunama.
Komentuoti:
-
Dar kartą sakau, kad ES neskirs visų pinigų tokiam projektui. 20 o gal ir daugiau procentų reikės patiems dengti. O tai sudaro dešimtis milijonų, nes tunelio tiesimas kainuos tikrai labai daug. Jei tokiam dideliam projektui, kaip RailBaltica reikia milijardų ir RailBaltica duotų naudą visai šaliai ir regionui, tai čia tik kažkokio mažo miesto projektas... Nauda minimali. Praėjo tie laikai, kai ES švaistėsi lėšomis utopiniams projektams, kurie labiausiai buvo reikalingi tik tiems, kas juos inicijavo dėl lėšų prapompavimo.
Komentuoti:
Komentuoti: