Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
A. Ramanauską reikėtų irgi pasodinti, nes jis šimtus kartų Albino lūpomis rapino "mūšti pideraaastus"...
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNegaliu, juokas kaip paėmė . Kad nors Udriaus nesulaikytų kaip teorisito. Nu nejuokink pasaulio, mūsų spec. starnybos, manau, tikrai ne visiškai avinai sėdi ir atsektų, kodėl jis taip pasakė. Nu apskritai čia kažkoks absurdas tokias prielaidas daryti
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPavojinga taip Udriau virtualioje erdvėje samprotauti. Atsitikus panašiai nelaimei gali turėti labai daug rūpesčių.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAle man vakar tokia durna mintis kilo į galvą... Gi kelias tarp Mažeikių ir Šiaulių tai vienkelis. O kas bus jei neduok dieve įvyks tokia nelaimė kaip Ventspilyje ar per Bražuolės upelį? Taigi Lietuva liks be alternatyvaus kuro tiekimo kelio... Jei būtų dar viena šaka Mažeikiai - Renkė, tai išgyventume, dabar ? Gaila tik kad lenkai neskaito lietuviškai šito forumo, va tai tada LG būtų...
Šiais laikais problemos dėl kuro Lietuvai tikrai nebūtų, alternatyvų tikrai daug.
Be to, Lietuva nuolatos laiko kuro rezervą sandėliuose, kurio pakaktų išgyventi mėnesį.
Komentuoti:
-
Eismo visiškai nenutraukinės. Gal tik atskiromis dienomis. Tuomet tikriausiai paleis per Daugpilį. O dėl kuro pergyventi nereikia. Alternatyva visada yra. Realiai, esant reikalui per porą dienų (čia gan ilgas laiko tarpas) būtų galima suorganizuoti trukinių eismą laikinu keliu per avarijos vietą, o po to galvoti apie kapitalinę rekonstrukciją. Kuro rezervai Lietuvoje yra.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO kada čia bus tie remontai ??? Gal naktimis traukinius leis...
Komentuoti:
-
Pamiršai paminėti, kad artimoje ateityje planuojama ruožo Šiauliai-Latvijos siena (Meitenės kryptis) kapitalinė rekonstrukcija. Tad tranzitas minėtu keliu irgi taps gana komplikuotas. Būtų galima nukreipt per Mažeikius, bet...
Tiesa yra kita alternatyva - per Daugpilį.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.27, 13:58.
Komentuoti:
-
Ale man vakar tokia durna mintis kilo į galvą... Gi kelias tarp Mažeikių ir Šiaulių tai vienkelis. O kas bus jei neduok dieve įvyks tokia nelaimė kaip Ventspilyje ar per Bražuolės upelį? Taigi Lietuva liks be alternatyvaus kuro tiekimo kelio... Jei būtų dar viena šaka Mažeikiai - Renkė, tai išgyventume, dabar ? Gaila tik kad lenkai neskaito lietuviškai šito forumo, va tai tada LG būtų...
Komentuoti:
-
Savaitgalį vėl buvo galimybė pabuvoti Aurių geležinkelio stotyje. Šiek tiek nustebome pamatę, jog ant bėgių nebeaugo krūmai ir žolės (kaip buvo vasarą). Pati stotis vis dar geros būklės, neapgriuvus, neprišiukšlinta ir neaprašinėta, matosi dar skelbimų likučiai.
Paskutinis taisė Kristinėlė; 2010.10.24, 12:11.
Komentuoti:
-
Siena tarp Lietuvos ir Latvijos eina Vadaksties upe. Per ją yra geležinkelio tiltas. Privažiuoti prie jo nebuvo galima, ir dėl laiko stokos iki tilto nebuvau nuėjęs.
Rengė. Pervaža dar nebaigta remontuoti. Už pervažos Lietuvos pusėn bėgiai apžėlę.
Tokie namelių buvo pastatyta geležinkelyje ne vienas. Prie Rengės pervažos.
Stotis. Nyku.
Sandėlys.
Bėgiai surūdiję, vagonai taip pat seniai atvaryti.
Lietuva netoli...
Komentuoti:
-
Laižuva. Tik laiko klausimas, kada pastatą nugriaus.
Pervaža
Dešinėje būta perono.
Kelio Laižuva - Jučiai (Nr. 1004) pervaža. Paskutinė pervaža Lietuvos pusėje.
Kairiajame viršutiniame nuotraukos ketvirtyje matosis vejo malūno mūrinis bokštas. Ten jau Latvija.
Komentuoti:
-
Bet GSM ryšio įrengimo projektas ir sąmatos buvo patvirtinti anksčiau, dar prieš išardant liniją. Pinigai skirti, vadinasi statyti reikia.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBokštą turbūt pastatė prieš išardant liniją.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBokštą turbūt pastatė prieš išardant liniją.
Komentuoti:
-
GSM-R bokštelį pastatė. Naujas ilgai nebeegzistuojančios stoties artefaktas, ir dar nuardytame ruože.
Komentuoti:
-
Barbarizmas. Buvusi pervaža rajoniniame kelyje 2702, pirmoji nuo Mažeikių. Visose kitose pervažose bėgiai palikti.
Laižuvos link.
Ten, kur berželis, seno pastato pamatai. Akmeniniai. Tikriausiai tipinio plytinio namelio, kurių buvo pastatyta ruožo prižiūrėtojams. Pagal pamatus atrodo, jog namelis buvo panašus į išlikusią Laižuvos stotį ar namelį prie pervažos Rengėje (nuotraukos bus vėliau).
Ši vieta tarybiniame topografiniame žemėlapyje, sudarytame prieš karą, pavaizduota kaip Auksūdžio stotis. Taip pat dar viena stotelė ar stotis pavaizduota arčiau Auksūdžio kaimo, maždaug 2 km Laižuvos link nuo tos vietos, kur išlikę pamatai.
Tuo tarpu Vikipedijoje rašoma, kad vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metu stotelę pavadino Auksode. O tarpukaryje įrengta nauja stotelė prie kelio Viekšniai-Laižuva (tas pats dabartinis 2702) (http://www.mke.lt/Auks%C5%ABdys#cite_ref-3).
Ties pamatų vieta. Laižuvos link.
Mažeikių link.
Ties kelio Nr.2702 pervaža netoli Auksūdžio. Vaizdas Laižuvos link. Čia būta stotelės, o gal ir stoties. Įrengta tarpukaryje, panakinta maždaug šeštajame XX a. dešimtmetyje.
Ties ta pačia pervaža, Mažeikių link.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.18, 22:41.
Komentuoti:
Komentuoti: