Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silwer
    replied
    Sveiki forumieciai, jus kaip jau pazenge "gelezinkelininkai" gal but galesit atsakyti i viena svarbu klausimeli.
    Tas isardytas ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos buvo atstatytas ar ne? Ar ji tik isarde ir taip paliko? Taip pat domina koks gelezinkelio isardymo laipsnis (Nuimti tik begiai ar ir pabegiai?)

    http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...0bdd53800fc0bc
    gal zinote ar cia tas pats ruozas? 19,025km ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos.

    Buciau labai dekingas uz informacija.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Gal jo ir ši viso nebebus. . . .


    Tunelis su politiniu atspalviu?
    Nereikėjo uždaryti ruožo Klaipėdos kryptimi - ešelonų būtų mažiau ir šio ruožo rekonstrukcija būtų pigesnė nei tunelis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek pigiau kainuos pastatyti du viadukus, nei sukišti vieną kelią po žeme. Pervažos išliktų, pėsčiųjų tilto reikia ir jį vis tiek tektų statyti... Statant viaduką Laisvės g. tektų išpirkti kelis nuosavus namus, kurie yra seni ir gyventojai tikrai neprieštarautų, kad jiems būtų suteikta galimybė pabėgti iš intensyvios automobilių ir traukinių eismo zonos.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    /\ kai tik atsiranda vykęs pasiūlymas, iš karto atsiranda ir skeptikas, sakantis, kad tai nesąmonė ir neįmanoma.
    iki stoties ateina bėgiai ir manevravimo kelynas dabartiniame lygyje, o tranzitui tunelis. pvz.:paryžiuje taip yra kone visose stotyse.
    reikia bent jau pradėti pagaliau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nesąmonė. Visą stotį reikėtų naikinti. Iš jos veda privažiuojamieji keliai į įmones ir stoties kelynas naudojamas manevravimui bei vagonų laikymui. Niekas gi po žeme dvikelio netiestų. Be to tunelį reikėtų pradėti ne nuo Laisvės ir Algirdo g. pervažų o gerokai nuo toliau, nes nuolydžiai riboja...
    Visą stotį tektų likviduoti ir iškelti į Ventą ar plėsti Bugenius. Tunelis - utopija. Pakaktų poros viadukų Laisvės g. ir Algirdo g. ir pėsčiųjų tiltą reikia atstatyti prie stoties, įrengti akustines sieneles.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Gal jo ir ši viso nebebus. . . .


    Tunelis su politiniu atspalviu?
    miestui tai būtų fantastiškas sprendimas, todėl visi mažeikių politikai turi dėl jo stipriai pasistengti

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Na, gal yra žinių kaip laikosi šis ruožas?
    Gal jo ir ši viso nebebus. . . .


    Tunelis su politiniu atspalviu?

    Komentuoti:


  • EdvinasB
    replied
    Nieko gero.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Na, gal yra žinių kaip laikosi šis ruožas?

    Komentuoti:


  • Mindaugas93
    replied
    Reikės ritoi nueit ir pažiurėt, ar jau pradėjo tiest ar ne

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    19km per daugiau nei metus.. Mažoki tempai, ne?

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Pagaliau išsisprendė. Bet tada bus miręs Šiauliai - Joniškis - LT siena ruožas, ar aš klystu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiuo metu pradėtas remontuoti "Lietuvos geležinkelių" ir "Orlen Lietuva" konfliktų židiniu tapęs geležinkelio ruožas Bugeniai-Rengė bus baigtas kitu metų kovą.

    Lietuvos geležinkelių" vadovas Stasys Dailydka teigė, kad 19 km ruožo rekonstravimo darbai vyksta pagal grafiką.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tspiliu-325457

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Taigi, arbitražinio teismo nuomone, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kaip viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja tinkamai atlieka jai priskirtas funkcijas ir jokių įsipareigojimų AB „Orlen Lietuva“ atžvilgiu suremontuoti Bugeniai-Rengė ruožą neturi.
    Tai gali ramia sąžine bėgių tarp Mažeikių ir Rengės ir nebenutiesti?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    [...] arbitražinis teismas paneigė AB „Orlen Lietuva“ reiškiamus kaltinimus AB „Lietuvos geležinkeliai“ tyčiniu ruožo Bugeniai-Rengė demontavimu [...]
    [...] nustatė, kad riktas ruože Bugeniai-Rengė įvyko dėl objektyvių priežasčių ir nėra bei negali būti pagrindo konstatuoti, kad AB „Lietuvos geležinkeliai“ kaip viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja pažeidė geležinkelių transporto veiklą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir juose įtvirtintas savo pareigas. Arbitražinis teismas konstatavo, kad byloje esantys įrodymai paneigia AB „Orlen Lietuva“ prielaidas, kad AB „Lietuvos geležinkeliai“ nedėjo visų racionalių pastangų, siekdama pašalinti riktą. Taigi, arbitražinio teismo nuomone, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kaip viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja tinkamai atlieka jai priskirtas funkcijas ir jokių įsipareigojimų AB „Orlen Lietuva“ atžvilgiu suremontuoti Bugeniai-Rengė ruožą neturi.[...]

    Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Teismas jau iš LG Orlenui yra priteisęs dešimtmilijonines kompensacijas už tą tarifų padidinimą. Nes pripažino jį neteisėtu. Tai kaip suprasti? Lenkai sutartį dėl tarifų pasirašė, o po to išdūrė LG?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Karas vis dar vyksta:

    „Lietuvos geležinkeliams“ su „Orlen Lietuva“ susitarimo rasti nepavyksta


    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=38219957

    Citata iš ten:

    „Orlen Lietuva“ reikalauja atstatyti prieš porą metų neva dėl nusidėvėjimo išardytą geležinkelio atkarpą nuo įmonės iki Rengės prie Latvijos sienos, o kol jos nėra, per Joniškį vežamiems naftos produktams taikyti iki ruožo išardymo galiojusius tarifus.

    „Kalbant apie Rengę, atstatymas būtinas, bet kol nebus atstatomas tas ruožas, geležinkeliai galėtų taikyti tokius tarifus, kokius taikė, kol egzistavo ta Rengės atkarpa“, – teigė Orlen Lietuva“ atstovas spaudai Jacekas Komaras.

    „Lietuvos geležinkeliai“ neketina grįžti prie, jų nuomone, diskriminacinių, konkurenciją varžiusių sąlygų, buvusių iki 2009-ųjų, kol tarp įmonių pasirašyta nauja sutartis. Parduodant Mažeikių įmonę „Williams International“, 1999-ųjų sutartis numatė milžiniškas nuolaidas naftos produktams pervežti, o mažesnių geležinkelio tarifų neleido taikyti jokiam kitam ūkio subjektui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokių regionų Lietuvoje, kurie neturi alternatyvaus susisiekimo geležinkeliu kiek tik nori. Kai kurie iš viso jokios alternatyvos autotransportui neturi. O iš tiesų tai jokios alternatyvos ir nereikia, nes ČP atveju esant poreikiui eismą galima atkurti per pora parų. Per tiek dienų Lietuva nepritruks kuro. Taip, gamyklą turbūt tektų stabdyti. Bet tai jau grynai komercinis klausimas ir jokios grėsmės nacionaliniams saugumui dėl to nekyla.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Pavojinga taip Udriau virtualioje erdvėje samprotauti. Atsitikus panašiai nelaimei gali turėti labai daug rūpesčių.

    Šiais laikais problemos dėl kuro Lietuvai tikrai nebūtų, alternatyvų tikrai daug.
    Be to, Lietuva nuolatos laiko kuro rezervą sandėliuose, kurio pakaktų išgyventi mėnesį.
    O gal geriau paieškoti kur kitur kas atsakingas už tai, kad viena stambiausių įmonė ir visas regionas nebeturi alternatyvaus geležinkelio susisiekimo esamam?

    O dėl tarnybų - jei jos reaguoja į tokius pasamprotavimus forumuose (beje, LR konstitucija tokią teisę garantuoja) ir remiantis jais iškart identifikuoja "kaltus" - tai tokios ir tarnybos...
    Geriau tokios tarnybos pabandytų paieškot atsakymo kas atsakingas, kad regionas nebeturi alternatyvaus geležinkelio susisiekimo.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.30, 21:28.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Ramanauskui porą metų praleisti Pravieniškėse, manau būtų naudinga.
    Bet grįžus jo žodynas bus dar platesnis ir sodresnis

    Komentuoti:

Working...
X