Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tu vis dar isitikines, kad cia tik LG ir MN konfliktas? Ir kad uz LG nekyso kai kuriu kitu Lietuvos politiniu-ekonominiu grupuociu ausys. Galiausiai jie (grupuotes) nieko neprarado, o uz viska teks atsakyti tik LG.
    Visu 100 proc. Galima sakyti, kad net ne įsitikinęs, o žinau. O kad atsakyti LG teks, tai taip pat savaime aišku.

    Atsakyti teks gal ir Valstybinei geležinkelių inspekcijos darbuotojams dėl Akto, kuris Susisiekimo ministerijai buvo pateiktas jame surašius tikrovės aiškiai neatitinkančius duomenis - geležinkelio kelias tikrai nebuvo avarinės būklės.

    Taigi, panašu, anksčiau ar vėliau, vieniems teks atsakyti dėl nusikalstamos veiklos, o kitiems – dėl kolaboravimo.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tu vis dar isitikines, kad cia tik LG ir MN konfliktas? Ir kad uz LG nekyso kai kuriu kitu Lietuvos politiniu-ekonominiu grupuociu ausys. Galiausiai jie (grupuotes) nieko neprarado, o uz viska teks atsakyti tik LG.
    Vakar "Kauno dienos" portalo svečiui buv. susisiekimo ministrui A. Butkevičiui buvo pateiktas klausimas: "1) Kokie poltiniai svertai (vidaus, išorės) lėmė kai Jums vadovaujant Susisiekimo ministerijai buvo demontuotas geležinkelis Mažeikiai-valstybės siena (Rengės kryptis)?".
    Gautas atsakymas: "Jokie politiniai svertai nelėmė šio kelio demontavimo. Geležinkelių transporto inspekcija pateikė susisiekimo ministerijai aktą, kuriame buvo pabrėžta, kad šis kelias buvo avarinės būklės ir Susisiekimo ministerijoje valdybos posėdyje buvo nurodyta AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovams sutvarkyti šį kelią iki tinkamos būklės, tačiau man yra nesuprantama, kodėl taip ilgai užsitęsė šio kelio rekonstravimo darbai."
    Pagal tokį atsakymą išeitų, kad dėl tokios gaišaties atsakinga LG, o politika nei užsienio, nei vidaus nieko dėta...

    http://kauno.diena.lt/lt/portalo-sve...butkevicius-21
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.13, 10:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tu vis dar isitikines, kad cia tik LG ir MN konfliktas? Ir kad uz LG nekyso kai kuriu kitu Lietuvos politiniu-ekonominiu grupuociu ausys. Galiausiai jie (grupuotes) nieko neprarado, o uz viska teks atsakyti tik LG.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    „Lietuvos geležinkelių“ generalinį direktorių atstatydinti nuo vasario 17d. !

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Jei kas nematėte šiandien per LTV-1 "Panoramos" žiūrėkite kartojimą per LTV-2 apie 22:25 val.
    1. S.Dailydka žurnalistei aiškiai pasakė, kad reikia parengti geležinkelio remonto projektą. O tai reiškia ne ką kitką, kad geležinkelis Mažeikiai – Rengė „Lietuvos geležinkelių“ buvo tiesiog nachališkai nuplėštas, nes GELEŽINKELIO KELIO REMONTO BE PROJEKTO NIEKAS NIEKADA NEPRADEDA!

    2. S.Dailydka pasakė, kad geležinkelio kelio atstatymas kainuos apie 40 mln litų. Atkreiptinas dėmesys, kad kaina žinoma, kai nėra dar nei projekto, nei sąmatos (pastaroji daroma tik esant projektui). Ir, mano supratimu, remonto kaina užaukštinta per 10 mln litų. Dosnus atlygis saviškiams?

    3. PKN Orlen aiškiai pasakė, kad prarado rinkas Estijoje per „Lietuvos geležinkelius“. Kiek „Lietuvos geležinkeliai“ dar turės sumokėti „Orlen Lietuvai“ už prarastas rinkas?


    Ir pati laikysena to S.Dailydkos nachališka – šypso lyg niekur nieko, kai tiek pridirbo.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Jei kas nematėte šiandien per LTV-1 "Panoramos" žiūrėkite kartojimą per LTV-2 apie 22:25 val.
    Buvo/bus gana platus reportažas dėl nuardyto geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė ir jo atstatymo.
    Kaip teigiama reportaže MN dėl šio geležinkelio nuardymo visiškai prarado rinką Estijoje, kurią siekiama susigrąžinti. Geležinkelio atstatymo darbai kainuos 41 mln., truks 0,5 m. konkursas + 1,5 m. statybos darbai. Atstatymo darbus LG turės atlikti savo lėšomis.

    Tiesiogiai čia: http://www.lrt.lt/standalone.php?cha...6&quality=high

    Šiek tiek info apie susitikimą: http://www.programva.com/en/bernardinailt
    http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-tarybai/40392
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.13, 09:15.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dėl Klaipėdos Lietuva skundžiama Briuseliui
    2010 m. vasario 10 d.
    http://www.ve.lt/?data=2010-02-10&ru...rub=1190113119

    2010-02-10
    „Orlen“ skųs Lietuvą Europos Komisijai
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...pildyta-262769

    Pasak jo, Lenkijos koncernas taip pat nepagrįstai skundžiasi dėl uždarytos trasos į Latviją. Esą daroma viskas, kad ją kuo greičiau vėl atidaryti. „LG paskelbė konkursą tos trasos rekonstrukcijai, ir ji bus rekonstruojama mūsų bendrovės lėšomis, nors tai ir yra viešos infrastruktūros objektas“, - akcentavo V.Nikitinas.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.02.10, 23:29.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kilo sujudimas dėl likviduojamo keleivinio traukinio Ryga-Rengė.
    Straipsnyje "Likvidavus traukinio maršruta Ryga-Rengė pasienio regionas pasmerktas sunykimui" rašoma:
    Nepasitenkinimą sukėlė Sladus kr. Rengės pag. gyventojai. Geležinkelis nuo seno buvo susisiekimo priemonė, o autobusai tik priveždavo prie artimiausių stočių. Atkūrus nepriklausomybę ruože buvo uždaryta daugelis keleivinių traukinių, net nurinkti bėgiai - "didžiausias absurdas".
    Toliau aprašoma šio ruožo istorija. Rašoma, kad anksčiau traukinys kursavo kaip Ryga-Mažeikiai, 7-10 dešimmečiuose kursavo traukinys Ryga-Klaipėda. Nemažai buvo vežama naftos pruduktų į Rygą ir toliau. Buvo dar ir papildomas traukinys Ryga-Rengė, kuris kursuodavo penktadieniais, sekmadieniais ir buvo vadinams studentų traukiniu. Likviduojamu traukiniu į darbą važiuodavo ir dirbantys Jelgavoje bei Rygoje.
    Šendienos situacija yra tokia:
    1) bėgiai Mažeikių-Rengės ruože nurinkti, nors ES reikalauja, kad bėgiai kertantys valstybines sienas nebūtų demontuojami. Bėgių nurinkimo pagrindas - būtina rekonstrukcija, nors apie 1980 m. buvo pakloti nauji betoniniai pabėgiai. Mūsų nuomone, pagrindinė geležinkelio demontavimo priežastis Lietuvos noras mažiau duoti uždirbti LDZ ir krovinius vežti daugiau savo teritorija bei per Butingės terminalą. Projektas dėl Butingės "sugriuvo", MN nenorėjo gabenti priodukcijos per Liepojos terminalą, tad arčiausias kelias liko per Rengę į Rygą.
    2) ruože kursuoja tik 1 keleivinis traukinys Ryga-Rengė 2 kartus į dieną.
    Kodėl reikia palikti traukinį:
    1) susisiekimas traukiniu pigesnis ir patogesnis;
    2) Žiema autokeliai yra labai blogos būklės ir nepravažiuojami, o ir tie patys yra žemiausios kategorijos. Neaišku, kad juos išasfaltuos.
    3) dabartiniai autobusų maršrutai negali sutalpinti visų keleivių;
    4) dažnai nauji autobusų maršrutai uždaromi kaip kad sekmadieninis Ryga-Ruba (vietoj penktadieniais ir sekmadieniais kursavusio traukinio Ryga-Rengė).
    Ir t.t.
    Pasirašo Saldus kr. vadovybė.
    Šaltinis: http://www.diena.lv/lat/tautas_balss...emta-iznicibai

    P. S. kai kurie teiginiai (dėl Butingės terminalo ir Liepojos) neatitinka tikrovės, tačiau perpasakojau kas staripsnyje parašyta.

    Komentaruose (vox populis) - pasipiktinimai, siūloma atkurti buvusį traukinį Ryga-Klaipėda, ypač kritikuojami lietuviai (randama visokių epitetų) už bėgių nuardimą (nepadėkojimo reikėtų tikėtis).

    Kituose straipsniuose tiegiama, kad tai turės didelės neigiamos įtakos regiono tolimesnei raidai. Kalbama, kad Žiemgalos regiono vystimo agentūra susitiko su PV Anduliu Židkovu dėl šios problemos sprendimo.
    http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=29715857

    http://www.delfi.lv/news/national/po...hp?id=29695475

    http://zz.lv/portals/vietejas/raksts.html?xml_id=19726

    http://www.jelgavnieki.lv/?act=4&art=15341

    http://www.diena.lv/lat/politics/reg...urses#comments
    Komentaruose siūlyta maršrutą pratęsti iki Mažeikių - panašiai kaip Ryga-Lugaži-Valga, tačiau kitame užsimenama, kad bėgių seniai jau nebėra...
    ir t. t. - pilnas internetas straipsnių.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.07, 15:01.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kaip ir minėjau netrukus pasirodė ir oficiali informacija dėl traukinio Ryga-Rengė uždarymo - bus uždaromas savaitę vėliau nei anksčiau rašiau - 2010-02-22.
    Priežastis - pati brangiausia traukinio dotacija Latvijoje ir lėšų stygius.

    Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1724

    Taigi, kas nespėjote pasinaudokite proga.
    Greitai šią temą bus galima užrakinti, nes su dyzeliuko uždarymu užverstas ir paskutinis šio geležinkelio istorijos puslapis.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.04, 11:01.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kad panaikinamas kelevinis traukinys dar nereiskia, jog bus puolama ardyti begius.
    O tai kam jį daugiau laikyt?
    2009-07-01 uždarė Bėnės stotį, liko tik Rengės. Ruože Rengė-Glūda jokia vietos krova nevykdoma. Potenciali vieta būtų Aucė - ten tik liko 1 kelias. Jei Bėnės stotį uždarė - matyt ir ten krovos nėra.
    Žinoma, nereiškia, kad tuoj ims ir puls nurinkinėt. Ilgainiui užaugs krūmais kaip kad Lūšė-Vainiuodė-Priekulė-Skuodas ir niekam tai neberūpės. Verta pamatyti - vaizdeliai egzotiški, kaip latviai rašo "atrodo kaip po II pasaulinio karo".
    Jei nebūtų likę keleiviniai, būtų uždarę ir ruožą link Marcinkonių - ten krovos manau irgi nėra.
    Pagrindinis ruožo klientas buvo MN, bet tai jau istorija.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.03, 20:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad panaikinamas kelevinis traukinys dar nereiskia, jog bus puolama ardyti begius.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Naujausios žinios (neoficialūs šaltiniai iš LDZ, artimiausiu metu turėtų pasirodyti ir oficialiai). Nuo 2009-02-15 bus uždarytas traukinys Ryga-Rengė.
    Taigi, kaip rašiau vasarą pasak LDZ išlaikyti liniją dėl 1 dyzeliuko yra per didelė prabanga. Ir mūsų "remontas" 2008 m. tikriausiai nemažai prisidėjo, kad greitu metu Pabaltijyje išnyks dar viena geležinkelio linija (beje, viena seniausių).
    Įsivaizduoju, kaip „Lietuvos geležinkeliai“ ploja katučių. Ir „Orlen Lietuva“ liks „ant ledo“ visam laikui.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Naujausios žinios (patikimi šaltiniai, artimiausiu metu turėtų pasirodyti ir oficialiai). Nuo 2010-02-15 bus uždarytas dyzelinis traukinys Ryga-Rengė.
    Taigi, kas nespėjote pasinaudokite paskutine proga pavažiuoti buvusiu maršrutu Mažeikiai-Ryga.

    Taigi, kaip rašiau vasarą pasak LDZ išlaikyti liniją dėl 1 dyzeliuko yra per didelė prabanga. Ir mūsų "remontas" 2008 m. tikriausiai nemažai prisidėjo, kad greitu metu Pabaltijyje išnyks dar viena geležinkelio linija (beje, viena seniausių).
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.03, 14:49. Priežastis: suklydau datą vietoj 2009 turi būti 2010 m.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Nėra jokio Mažeikiai – Rengė geležinkelio kelio remonto

    Tikėjusiems „Lietuvos geležinkelių“ įžūliu melu, kad yra remontuojama geležinkelio linija Mažeikiai – Rengė, teks skaudžiai nusivilti, nes dabar yra tik tik užbaigtas galimybių studijų parengimo paslaugų pirkimo konkursas. Štai:

    3126
    Susieti skelbimai
    OJEU5
    Paskelbtas: 2009-10-28; Pasiūlymų teikimo terminas: 2009-12-08 [P]; Peržiūrėta 32 kartų
    Pirkimo objektas: Projekto „Regioninės reikšmės geležinkelių linijų rekonstravimas (Lentvaris–Marcinkonys–v.s. su Baltarusija, Švenčionėliai–Utena, Mažeikiai–v.s. su Latvija, Jonava–Rizgonys, Šeštokai–Alytus, Kretinga–Skuodas–v.s. su Latvija, Bugeniai–v.s. su Latvija)“ galimybių studijos parengimo paslaugos [E]
    Perkančioji organizacija: AB 'Lietuvos geležinkeliai' (110053842)

    Taip pat siūlau atkreipti dėmesį į tai, kad galimybių studija (ne kapitalinio kelio remonto projekto rengimo darbai!) rengiama tiems geležinkelių ruožams, kuriuos LG nudraskytų su didžiausiu entuziazmu jau šiandien pat. Dabar, neabejoju, „Lietuvos geležinkeliai“ galimybių studijoje nori gauti išvadas, kad „neapsimoka, neperspektyvu, ir t.t.“, kuriomis jie visiems mosikuotų panosėje ir aiškintų, kad va, štai galimybių studijos išvados tokios yra. Šituo jie norės paremti „oficialią versiją“, kad remontuoti tų geležinkelio linijų neapsimoka (na, dėl vaizdo, įkišo ir Jonava – Rizgonys, kad neatrodytų, kad studija perkama vien tik neigiamoms išvadoms).

    Neabejoju, kad konkurso nugalėtojai bus tie, kurie įsipareigos sudėti „tiesą“ apie tai, kad rekonstruoti galima, bet labiau reikėtų demontuoti tas geležinkelio linijas, dėl kurių „Lietuvos geležinkeliai“ labiausiai irzta šiandien.

    Tokių studijų pirkėjas turėtų būti ne tendencinga įmonė „Lietuvos geležinkeliai“, bet Susisiekimo ministerija.

    Taigi, „Lietuvos geležinkeliai“, demontavę geros būklės Mažeikiai – Rengė geležinkelio kelią prisidengdami jo kapitaliniu remontu, kurio projekto nei popieriuje nei mintyse nebuvo, padarė nusikaltimą neabejotinai.
    Paskutinis taisė Combat; 2010.02.17, 10:55.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    gal jau temos pavadinime vietoj (buv.) parasyti (bus.)?
    Manau, kad paleistos kalbos apie tai, kad „geležinkelis Mažeikiai – Rengė bus atstatytas“, yra ne kas kita, kai „opiumas liaudžiai“. Tipo, aprimkit, nes Vyriausybė nurodė, o Susisiekimo ministerija užsiims.

    Lietuviai dažniausiai yra nuoširdžiai patiklūs žmonės, patikintys bet kuria pasakėle tautai užliūliuoti. Lenkai, turbūt, taip pat pasižymi tokia pačia charakteristika, nes žr., kiek jau laiko Vyriausybė juos mausto. Susisiekimo ministerija kartu su „Lietuvos geležinkeliais“ demontuotą kelią dar kokius 2 - 3 metus atstatinės, o per tą laiką, „а вось“, ir visai jo atstatyti nebereikės.

    Žaviuosi Vyriausybe ir „Lietuvos geležinkelių“ administracija, kurie visapusiškai pasižymi žmonių mulkinimo meistrų požymiais: iš pradžių geležinkelio liniją demontavo dėl niekaip neįrodomų priežasčių, kuriomis bandoma teisinti geležinkelio kelio nuardymą, po to iškėlė oficialią versiją (kurios vėlgi autorystė neįrodoma), kad geležinkelio liniją remontuoti nebeverta, ir kai žmonių pasipiktinimas vis augo, o aplinka klostėsi vis nepalankesnė „Lietuvos geležinkelių“ administracijos naudai, metė bajerį, prisidengdami „Orlen Lietuva“ (buvusi Mažeikių nafta), kad „Mes atstatysim. . .“ Visa tai gavau iš šaltinio, kurio atskleisti čia nenoriu.

    P.S. Yra nepatenkintų, kad šioje temoje diskutuojama apie Mažeikiai – Rengė geležinkelio linijos demontavimą. Sykį jau siūliau, kad reikia sukurti temą „Mažeikiai – Rengė (Latvija) geležinkelio demontavimas“, nes dabar esamoje temoje visos diskusijos apie tai praktiškai ir vyksta (jei linija Mažeikiai – Glūda bus demontuota, tai ir diskutuoti nebebus apie ką). Dar sykį siūlau sukurti tokią atskirą temą (esamą temą siūlau pervadinti į mano siūlomą, o į naujai sukurtą „Gelžk. Mažeikiai – Jelgava“ perstumti likučius, nesusijusius su demontavimu).

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied

    Geriau (Statomas)

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    gal jau temos pavadinime vietoj (buv.) parasyti (bus.)?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Gal būkim optimistais;čia gal nurinko, o po krizės gal nuties iš naujo

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Combat
    Įvertinus aukščiau išdėstytas prielaidas ir faktus, Valstybės kontrolierę prašome:
    3. Atsakymą, su nurodytais rekvizitais, įkelkite į forumą www.miestai.net> DISKUSIJOS> Infrastruktūra ir susiekimas> Bėginis transportas> tema „Gelžk. Mažeikiai – Jelgava (buv.).

    OK OK, tarkime jie parašys atsakymą su visais rekvizitais, bet kaip ta Valstybės kontrolė įkels į forumą? Juk rašyti pranešimus gali tik registruoti vartotojai. Galėjai nebent reikalavime nurodyti, kad gautas atsakymas bus patalpintas miestai.net forume.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Combat
    Aptarkime šitokį projektą. Pasirašantys, duokite man įvertį „pasirašau“.
    Jeigu jau rašai skundą - tai rašyk rimtai. Dabartinis tavo tekstas su "riktais", "iš viršaus", kitais spalvingais žodeliais kabutėse ir pakvietimais rašyti į internetinius forumus, atrodo vaikiškai nerimtai. Gavęs tokį, pamatyčiau kalendoriuje, kad dabar pilnatis - ir viskas taptų aišku.

    O superhitas tai šis sakinys - "įrodymų, pridėti negalime, tik žinome, kad taip buvo"

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Baikim žaist vaikų darželį. Suaugę žmonės esam. Pagal bet kokį etiketą tokių raštų, ypač forumuose, niekas taip nemėto.

    Komentuoti:

Working...
X