Parašė aesde
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
-
Parašė Al1Lenkai isidirbineja ne tiek del gelezinkelio - tai, zinoma, koziris ju rankose, kiek del "Klaipedos naftos" pirkimo. Jie nori monopolizuoti ir taip beveik monopoline naftos produktu didemenines prekybos rinka Lietuvoje. Ka i tai atsakys laisvos rinkos salininkas?
Kas dėl monopolijos, tai nereikia tirštinti spalvų. Pasaulyje sėkmingai egzistuoja (savo segmentuose) ne viena monopolija, ir niekas tame didelio blogio neįžvelgia (pvz Microsoft, Coca Cola), juk nedraudžiama tapti monopolininku, draudžiama tik naudotis monopoline padėtimi. Štai pvz ŠVYTURYS prieš kelis metus gavo keletą baudų ir toliau sėkmingai užima monopolines pozicijas (užima 48,5proc. LTU alaus rinkos). Vartotojas to gali ir nežinoti, nes parduotuvėse alaus pasirinkimas kone milžiniškas. Lietuva yra maža valstybė su gana maža rinka, todėl monopolijos yra labai lengva atsirasti. Tokiais atvejais valstybė stengiasi užtikrinti konkurenciją šalies viduje importuojama produkcija. Pvz esu girdėjęs, kad MN niekada negamino A98 benzino (nors pats tuo abejoju), kai kurios benzino rūšys (maišytos su priedais) atvežamos iš užsienio, taip pat labai grubiai skaičiuojant apie pusę automobilinių dujų atvežama iš Rusijos (Orenburgo ir kitur). Lietuvoje taip pat negaminamas aviacinis kuras. Taigi apibendrinus, didelės įmonės Lietuvoje yra pasmerktos monopolinei veiklai. Lietuvos vyriausybės pagrindinis tikslas turėtų būti skatinti tokių įmonių produkcijos eksportą.
Komentuoti:
-
aš irgi pritariu: velniop visokias tvarkas, velniop visokius statybos leidimus, imam paskutinio kapitalinio remonto projektą, kada jis ten paskutinį kartą darytas? prie 30 metų? 40? o gal geriau iš vis originalų trasos tiesimo projektą? tik kokiuose archyvuose tų projektų ieškoti reikia? nu nesvarbu. nesvarbu ir tai, kad nuo to laiko pasikeitė technologijos - bedarbių gretimuose rajonuose (ypač Akmenės) pakanka, kad vėl naudoti ne pripirktą techniką, o žmogaus darbo jėgą.
apskritai tai išvis kam tie seni projektai, juk yra senų sovietinę mokyklą baigusių meistrų, kurie gali "iš akies" atstatyti.
Komentuoti:
-
na, musiskiai tai dabar vel neaiskia pozicija uzeme... kaip ir rasiau, terminai visai realus, be to, nesuprantu, koki konkursa reikia skelbt, kai dvi LG dukterines imones (Lentvaryje ir Silenuose) turi tokia kelio tiesimo technika, kurios ir kaimynai pavydi. koki nauja projekta jiems reikia daryti? lai paima senaji, ir atstato linija - yra TNN, yra topografiniai zemelapiai su pazymeta gelezinkelio linija, yra dar keletas butinu instrukciju - pirmyn, dirbam, judam! kai nuarde begius, tai jokio konkurso neskelbe. ot tai butu "Volmeta" (ar kita metalo lauzo supirkimu uzsiimanti firma) rankas pasisildzius ant sito konkurso!
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąManau, kad lenkus tik pazadais pasers. Po 36 menesiu LR bus kita valdzia, ne sita.
Komentuoti:
-
Manau, kad lenkus tik pazadais pasers. Po 36 menesiu LR bus kita valdzia, ne sita.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSusisiekimo viceministras Arūnas Štaras Diena.lt teigė, esą lenkų keliami terminai yra neįmanomi.
Va taip yra, kai „Lietuvos geležinkeliams“ vadovauja diletantai. Pradėjo geležinkelio kelio remonto darbus be projekto. . . . .
Komentuoti:
-
kai nudraskyt - per savaite, kai atstatyt - per 3 metus? tai ka jie ten - viena kelininku brigada nusius ir visa darba rankom atliks? juk jei yra paruostos begiu gardeles, tuos 19 km imanoma per menesi paklot, surichtavot ir atlikt bandomaji vaziavima. juk sankasa tai bus ta pati, tik kur ne kur teks pataisyt, ka patys sugadino ardydami...
Komentuoti:
-
Šiandien yra straipsnis Kauno dienoje, na manau ir Vilniaus dienoje bus.
http://www.diena.lt/naujienos/ekonom...pildyta-271702
Kai kurie punktai yra iš fantastikos elementų:
"Lietuvos Vyriausybė, anot PAP, pažadėjo šią atšaką atstatyti per 36 mėnesius, tačiau lenkams trejų metų terminas nėra priimtinas. "
"Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras Diena.lt teigė, esą lenkų keliami terminai yra neįmanomi. Esą geležinkelio atšaką tarp Mažeikių ir Latvijos galima sutvarkyti greičiau nei per trejus metus, tačiau tikrai ne per keletą mėnesių."
Komentuoti:
-
Čia nesenas straipsnelis apskrities laikraštyje šiuo ir kitu klausimu (Mažeikiai-Skuodas-Klaipėda).
http://www.budas.lt/component/conten....html#JOSC_TOP
Keletas citatų:
"Mažeikių „Sodros“ direktorė, Tarybos narė Laima Nagienė, remdamasi dirbančiųjų analize, pabrėžė, kad, jei neliktų „Naftos“, Mažeikiai būtų kaimas."
"E. Masiulis patikino, kad, jei jis būtų tuomet buvęs ministru, to daryti nebūtų leidęs. „Jei „Lietuvos geležinkeliai“ prarastų tokį klientą kaip „Orlen Lietuva“, tektų atleisti darbuotojų."Paskutinis taisė Salvijus; 2010.03.26, 14:49.
Komentuoti:
-
Parašė Horizon Rodyti pranešimą'Lietuva sutiko nutiesti 19 kilometrų geležinkelio liniją, siekiant pagerinti logistiką „Mažeikių naftos“ gamyklai'
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30183353
Tai čia tas pats ruožas mažeikiai - rengė?
Komentuoti:
-
'Lietuva sutiko nutiesti 19 kilometrų geležinkelio liniją, siekiant pagerinti logistiką „Mažeikių naftos“ gamyklai'
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30183353
Tai čia tas pats ruožas mažeikiai - rengė?
Komentuoti:
-
Visa ta diskusija perkelta į Ekonomikos temą:
http://www.miestai.net/forumas/showt...770#post415770
Komentuoti:
-
Iš patikimo šaltinio sužinojau, kad ministras kumščiu trenkęs į stalą ir nurodęs „Lietuvos geležinkeliams“ atstatyti geležinkelio kelią Mažeikiai – Rengė dar šiais metais.
Taigi, bus taip: „Lietuvos geležinkeliai“ naujas viršutinio geležinkelio kelio konstrukcijas suvarys be kap. kelio remonto projekto (patį projektą padarys vėliau ir numes į stalčių), naujai nuklotas gardes patvarkys pagal einamojo remonto technologiją (išvalys ir sukedens po geležinkelio keliu esančią skaldą, kur trūks – papils naujos, nupurkš žolę ir ekskavatoriaus kaušu kai kur pakrapštys geležinkelio sankasą ir pagriovius).
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąlabai gaila, jog taip nutinka su maršrutais... latvių mąsteliu 50 keleivių tikrai yra mažai...turėtų jie bent pora automotrisių manau reisas ir toliau veiktų
Nes iš Kauno į Marijampolę važinėjanti AR2 yra RVR (Rygas vagona rupnica) gaminys... Kaip ir ER9M arba DR1A.
Komentuoti:
-
labai gaila, jog taip nutinka su maršrutais... latvių mąsteliu 50 keleivių tikrai yra mažai...turėtų jie bent pora automotrisių manau reisas ir toliau veiktų
Komentuoti:
-
Vasario 10-11 d. lankiausi Rygoje. Pasinaudojau proga vasario 10 d. ir nuėjau į geležinkelio stotį pasižiūrėt į retinamus (Ryga-Gulbene, Ryga-Liepoja nuo vasario 15 d.) ir uždaromus paskutinius (Ryga-Rengė nuo vasario 22 d.) traukinių maršrutus.
Su Ryga-Rengė 19:05 val. nuvažiavau iki Jelgavos ir elektriniu traukiniu grįžau atgal. Iki Jelgavos traukinys važiavo pilnas, nuo Jelgavos gerokai mažiau. Pasak konduktorių nuo Jelgavos paprastai važiuoja iki 50 keleivių, o tą dieną į Rengę iš Rygos apie 3. Konduktorei, su kuria bendravau, reisas šiuo traukiniu buvo paskutinis kaip ir daugeliui... Palinkėjau kažkada susitikt kitokiomis aplinkybėmis - gal nauju traukiniu ir galbūt Mažeikių stotyje kaip kad anksčiau kursavo šis traukinys iki 1997 m.
Traukinys Ryga-Rengė paskutinį kartą važiavo vakar, šiandien ryte grįžo atgal į Rygą. Tikriausiai tai apskritai paskutinis traukinys (prekiniai nebevažinėja), netrukus geležinkelis užels žole ir krūmais.
Atspirašau už kai kurių nuotraukų kokybę.
Trivagonis traukinys DR1A-267.6 Ryga-Rengė Rygos GS
Nuotrauka daryta traukiniui tik atvykus
Jelgavos GS
Bilietas (jau tapęs istoriniu) Ryga-Jelgava-Ryga. Galima važiuot bet kokiu traukiniu, bet kokiu laiku nurodytą dieną/ dienomis. Atgalinis galioja 2 dienas
Grįžau elektriniu traukiniu Jelgava-Ryga. Traukinys gamintas 1981 m., renovuotas 2008 m. RVR už ES lėšas. Kažkas bandė įrodinėti, kad latvių traukiniai renovuoti tik teptuku...
Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.23, 10:30.
Komentuoti:
-
Tie kas nematė vakar dienos (2010-02-12) "Panoramos" apie Mažeikių-Rengės geležinkelio problemą galima pažiūrėti LRT archyve http://www.lrt.lt/archyvas/ - ties 25 min.
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVakar "Kauno dienos" portalo svečiui buv. susisiekimo ministrui A. Butkevičiui buvo pateiktas klausimas: "1) Kokie poltiniai svertai (vidaus, išorės) lėmė kai Jums vadovaujant Susisiekimo ministerijai buvo demontuotas geležinkelis Mažeikiai-valstybės siena (Rengės kryptis)?".
Gautas atsakymas: "Jokie politiniai svertai nelėmė šio kelio demontavimo. Geležinkelių transporto inspekcija pateikė susisiekimo ministerijai aktą, kuriame buvo pabrėžta, kad šis kelias buvo avarinės būklės ir Susisiekimo ministerijoje valdybos posėdyje buvo nurodyta AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovams sutvarkyti šį kelią iki tinkamos būklės, tačiau man yra nesuprantama, kodėl taip ilgai užsitęsė šio kelio rekonstravimo darbai."
Pagal tokį atsakymą išeitų, kad dėl tokios gaišaties atsakinga LG, o politika nei užsienio, nei vidaus nieko dėta...
http://kauno.diena.lt/lt/portalo-sve...butkevicius-21Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 11:55.
Komentuoti:
Komentuoti: