Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    aš irgi pritariu: velniop visokias tvarkas, velniop visokius statybos leidimus, imam paskutinio kapitalinio remonto projektą, kada jis ten paskutinį kartą darytas? prie 30 metų? 40? o gal geriau iš vis originalų trasos tiesimo projektą? tik kokiuose archyvuose tų projektų ieškoti reikia? nu nesvarbu. nesvarbu ir tai, kad nuo to laiko pasikeitė technologijos - bedarbių gretimuose rajonuose (ypač Akmenės) pakanka, kad vėl naudoti ne pripirktą techniką, o žmogaus darbo jėgą.

    apskritai tai išvis kam tie seni projektai, juk yra senų sovietinę mokyklą baigusių meistrų, kurie gali "iš akies" atstatyti.
    Pirmieji projektai (leidimas statyti išduotas 1872-03-18, priduotas 1873-11-01) turėtų būt S. Peterburgo archyve (priklausė Rygos-Jelgavos geležinkelio bendrovei), o kapitalinės rekonstrukcijos 1980 m. - Maskvoje (labai tikėtina).

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1
    Lenkai isidirbineja ne tiek del gelezinkelio - tai, zinoma, koziris ju rankose, kiek del "Klaipedos naftos" pirkimo. Jie nori monopolizuoti ir taip beveik monopoline naftos produktu didemenines prekybos rinka Lietuvoje. Ka i tai atsakys laisvos rinkos salininkas?
    Ką čia šneki? Monopolizuoti... Jiems tas Klaipėdos terminalas pirmiausia reikalingas naftos produkcijos eksportui. O štai exministras Butkevičius su LG va(l)dovu Dailydka ne tik kad nesileido į kalbas dėl "Klaipėdos naftos", bet dar ir nuardė bėgius iš Mažeikių į Rengę. Kam išvis įsileisti užsienio investuotoją, jeigu vėliau jam yra sąmoningai trukdoma?
    Kas dėl monopolijos, tai nereikia tirštinti spalvų. Pasaulyje sėkmingai egzistuoja (savo segmentuose) ne viena monopolija, ir niekas tame didelio blogio neįžvelgia (pvz Microsoft, Coca Cola), juk nedraudžiama tapti monopolininku, draudžiama tik naudotis monopoline padėtimi. Štai pvz ŠVYTURYS prieš kelis metus gavo keletą baudų ir toliau sėkmingai užima monopolines pozicijas (užima 48,5proc. LTU alaus rinkos). Vartotojas to gali ir nežinoti, nes parduotuvėse alaus pasirinkimas kone milžiniškas. Lietuva yra maža valstybė su gana maža rinka, todėl monopolijos yra labai lengva atsirasti. Tokiais atvejais valstybė stengiasi užtikrinti konkurenciją šalies viduje importuojama produkcija. Pvz esu girdėjęs, kad MN niekada negamino A98 benzino (nors pats tuo abejoju), kai kurios benzino rūšys (maišytos su priedais) atvežamos iš užsienio, taip pat labai grubiai skaičiuojant apie pusę automobilinių dujų atvežama iš Rusijos (Orenburgo ir kitur). Lietuvoje taip pat negaminamas aviacinis kuras. Taigi apibendrinus, didelės įmonės Lietuvoje yra pasmerktos monopolinei veiklai. Lietuvos vyriausybės pagrindinis tikslas turėtų būti skatinti tokių įmonių produkcijos eksportą.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    aš irgi pritariu: velniop visokias tvarkas, velniop visokius statybos leidimus, imam paskutinio kapitalinio remonto projektą, kada jis ten paskutinį kartą darytas? prie 30 metų? 40? o gal geriau iš vis originalų trasos tiesimo projektą? tik kokiuose archyvuose tų projektų ieškoti reikia? nu nesvarbu. nesvarbu ir tai, kad nuo to laiko pasikeitė technologijos - bedarbių gretimuose rajonuose (ypač Akmenės) pakanka, kad vėl naudoti ne pripirktą techniką, o žmogaus darbo jėgą.

    apskritai tai išvis kam tie seni projektai, juk yra senų sovietinę mokyklą baigusių meistrų, kurie gali "iš akies" atstatyti.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    na, musiskiai tai dabar vel neaiskia pozicija uzeme... kaip ir rasiau, terminai visai realus, be to, nesuprantu, koki konkursa reikia skelbt, kai dvi LG dukterines imones (Lentvaryje ir Silenuose) turi tokia kelio tiesimo technika, kurios ir kaimynai pavydi. koki nauja projekta jiems reikia daryti? lai paima senaji, ir atstato linija - yra TNN, yra topografiniai zemelapiai su pazymeta gelezinkelio linija, yra dar keletas butinu instrukciju - pirmyn, dirbam, judam! kai nuarde begius, tai jokio konkurso neskelbe. ot tai butu "Volmeta" (ar kita metalo lauzo supirkimu uzsiimanti firma) rankas pasisildzius ant sito konkurso!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir tame "istorija" su gelezinkeliu tikrai ne lemiama vaidmeni suvaidins...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Manau, kad lenkus tik pazadais pasers. Po 36 menesiu LR bus kita valdzia, ne sita.
    Manau, kad lenkų katrybė turės ribą. Po 36 mėnesių Mažeikiuose bus kita kompanija, ne PKN Orlen.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Manau, kad lenkus tik pazadais pasers. Po 36 menesiu LR bus kita valdzia, ne sita.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras Diena.lt teigė, esą lenkų keliami terminai yra neįmanomi.
    „Tikrai galime anksčiau sutvarkyti, bet iki rugsėjo - vargiai įmanoma. To norėti yra nerealu“, - sakė A.Štaras. Anot jo, geležinkelio atšakos tiesimui reikėtų skelbti viešąjį konkursą, o vien jam įvykdyti prireiktų beveik dviejų mėnesių. Ką bekalbėti apie projektavimą bei pačius atšakos tiesimo darbus.

    Va taip yra, kai „Lietuvos geležinkeliams“ vadovauja diletantai. Pradėjo geležinkelio kelio remonto darbus be projekto. . . . .

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    kai nudraskyt - per savaite, kai atstatyt - per 3 metus? tai ka jie ten - viena kelininku brigada nusius ir visa darba rankom atliks? juk jei yra paruostos begiu gardeles, tuos 19 km imanoma per menesi paklot, surichtavot ir atlikt bandomaji vaziavima. juk sankasa tai bus ta pati, tik kur ne kur teks pataisyt, ka patys sugadino ardydami...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiandien yra straipsnis Kauno dienoje, na manau ir Vilniaus dienoje bus.

    http://www.diena.lt/naujienos/ekonom...pildyta-271702

    Kai kurie punktai yra iš fantastikos elementų:

    "Lietuvos Vyriausybė, anot PAP, pažadėjo šią atšaką atstatyti per 36 mėnesius, tačiau lenkams trejų metų terminas nėra priimtinas. "

    "Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras Diena.lt teigė, esą lenkų keliami terminai yra neįmanomi. Esą geležinkelio atšaką tarp Mažeikių ir Latvijos galima sutvarkyti greičiau nei per trejus metus, tačiau tikrai ne per keletą mėnesių."

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Čia nesenas straipsnelis apskrities laikraštyje šiuo ir kitu klausimu (Mažeikiai-Skuodas-Klaipėda).
    http://www.budas.lt/component/conten....html#JOSC_TOP

    Keletas citatų:
    "Mažeikių „Sodros“ direktorė, Tarybos narė Laima Nagienė, remdamasi dirbančiųjų analize, pabrėžė, kad, jei neliktų „Naftos“, Mažeikiai būtų kaimas."

    "E. Masiulis patikino, kad, jei jis būtų tuomet buvęs ministru, to daryti nebūtų leidęs. „Jei „Lietuvos geležinkeliai“ prarastų tokį klientą kaip „Orlen Lietuva“, tektų atleisti darbuotojų."
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.03.26, 14:49.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Horizon Rodyti pranešimą
    'Lietuva sutiko nutiesti 19 kilometrų geležinkelio liniją, siekiant pagerinti logistiką „Mažeikių naftos“ gamyklai'

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30183353

    Tai čia tas pats ruožas mažeikiai - rengė?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Horizon
    replied
    'Lietuva sutiko nutiesti 19 kilometrų geležinkelio liniją, siekiant pagerinti logistiką „Mažeikių naftos“ gamyklai'

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30183353

    Tai čia tas pats ruožas mažeikiai - rengė?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visa ta diskusija perkelta į Ekonomikos temą:
    http://www.miestai.net/forumas/showt...770#post415770

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Iš patikimo šaltinio sužinojau, kad ministras kumščiu trenkęs į stalą ir nurodęs „Lietuvos geležinkeliams“ atstatyti geležinkelio kelią Mažeikiai – Rengė dar šiais metais.

    Taigi, bus taip: „Lietuvos geležinkeliai“ naujas viršutinio geležinkelio kelio konstrukcijas suvarys be kap. kelio remonto projekto (patį projektą padarys vėliau ir numes į stalčių), naujai nuklotas gardes patvarkys pagal einamojo remonto technologiją (išvalys ir sukedens po geležinkelio keliu esančią skaldą, kur trūks – papils naujos, nupurkš žolę ir ekskavatoriaus kaušu kai kur pakrapštys geležinkelio sankasą ir pagriovius).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    labai gaila, jog taip nutinka su maršrutais... latvių mąsteliu 50 keleivių tikrai yra mažai...turėtų jie bent pora automotrisių manau reisas ir toliau veiktų
    Tą porą automotrisių jie galėtų pasigaminti.
    Nes iš Kauno į Marijampolę važinėjanti AR2 yra RVR (Rygas vagona rupnica) gaminys... Kaip ir ER9M arba DR1A.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    labai gaila, jog taip nutinka su maršrutais... latvių mąsteliu 50 keleivių tikrai yra mažai...turėtų jie bent pora automotrisių manau reisas ir toliau veiktų

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Vasario 10-11 d. lankiausi Rygoje. Pasinaudojau proga vasario 10 d. ir nuėjau į geležinkelio stotį pasižiūrėt į retinamus (Ryga-Gulbene, Ryga-Liepoja nuo vasario 15 d.) ir uždaromus paskutinius (Ryga-Rengė nuo vasario 22 d.) traukinių maršrutus.
    Su Ryga-Rengė 19:05 val. nuvažiavau iki Jelgavos ir elektriniu traukiniu grįžau atgal. Iki Jelgavos traukinys važiavo pilnas, nuo Jelgavos gerokai mažiau. Pasak konduktorių nuo Jelgavos paprastai važiuoja iki 50 keleivių, o tą dieną į Rengę iš Rygos apie 3. Konduktorei, su kuria bendravau, reisas šiuo traukiniu buvo paskutinis kaip ir daugeliui... Palinkėjau kažkada susitikt kitokiomis aplinkybėmis - gal nauju traukiniu ir galbūt Mažeikių stotyje kaip kad anksčiau kursavo šis traukinys iki 1997 m.
    Traukinys Ryga-Rengė paskutinį kartą važiavo vakar, šiandien ryte grįžo atgal į Rygą. Tikriausiai tai apskritai paskutinis traukinys (prekiniai nebevažinėja), netrukus geležinkelis užels žole ir krūmais.
    Atspirašau už kai kurių nuotraukų kokybę.

    Trivagonis traukinys DR1A-267.6 Ryga-Rengė Rygos GS


    Nuotrauka daryta traukiniui tik atvykus


    Jelgavos GS


    Bilietas (jau tapęs istoriniu) Ryga-Jelgava-Ryga. Galima važiuot bet kokiu traukiniu, bet kokiu laiku nurodytą dieną/ dienomis. Atgalinis galioja 2 dienas


    Grįžau elektriniu traukiniu Jelgava-Ryga. Traukinys gamintas 1981 m., renovuotas 2008 m. RVR už ES lėšas. Kažkas bandė įrodinėti, kad latvių traukiniai renovuoti tik teptuku...






    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.23, 10:30.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tie kas nematė vakar dienos (2010-02-12) "Panoramos" apie Mažeikių-Rengės geležinkelio problemą galima pažiūrėti LRT archyve http://www.lrt.lt/archyvas/ - ties 25 min.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Vakar "Kauno dienos" portalo svečiui buv. susisiekimo ministrui A. Butkevičiui buvo pateiktas klausimas: "1) Kokie poltiniai svertai (vidaus, išorės) lėmė kai Jums vadovaujant Susisiekimo ministerijai buvo demontuotas geležinkelis Mažeikiai-valstybės siena (Rengės kryptis)?".
    Gautas atsakymas: "Jokie politiniai svertai nelėmė šio kelio demontavimo. Geležinkelių transporto inspekcija pateikė susisiekimo ministerijai aktą, kuriame buvo pabrėžta, kad šis kelias buvo avarinės būklės ir Susisiekimo ministerijoje valdybos posėdyje buvo nurodyta AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovams sutvarkyti šį kelią iki tinkamos būklės, tačiau man yra nesuprantama, kodėl taip ilgai užsitęsė šio kelio rekonstravimo darbai."
    Pagal tokį atsakymą išeitų, kad dėl tokios gaišaties atsakinga LG, o politika nei užsienio, nei vidaus nieko dėta...

    http://kauno.diena.lt/lt/portalo-sve...butkevicius-21
    O ko daugiau galima tiketis is politiko? Negi jis ims mustis kumciu i krutine? Ar politikai Lietuvoje uz savo darbus atsako? Koks jis ministras, jei nezinojo, kas vyksta?
    Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 11:55.

    Komentuoti:

Working...
X