Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos (archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    Manau jis labai teisus. Šiuo metu ieškom darbuotojų toje pačioje srityje, atlyginimą 90% atvejų mokam tokį, kokio žmogus ir paprašo (na nebent jau visiškai neadekvatus).. deja pasamdyti reikiamus žmones sekasi labai sunkiai, iš gan nemažo srauto CV, bent minimalius reikalavimus atitinka vienas per savaitę.. na o suradus ir pasamdžius neretai prasideda visokie navarotai a la man stalas toks netinka, nedirbsiu su laptopu, man i darbą važinėti per toli (pvz. iš Kauno centro i Technopolį), nepatinka bendradarbiai ir pan.. nors darbas tikrai įdomus, dirbam prie projektų įvairiose Europos šalyse. Atlyginimai - 3-6k ir daugiau į rankas.
    Dabar pažiūrėjau ką siūlo viena iš Technopolyje įsikūrusių įmonių ir nusprendžiau, kad nedomina - užkliuvo ne stalai, ne kompai, o keistas darbų paskirstymas
    kaip?

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Nyderlanduose irgi valandinis. Vaikai nuo 12 metu jau gali dirbti. Minimalus valandinis priklauso nuo darbuotojo amziaus. Jei vaikas gauna 6 €/val, tai jaunam zmogui nemažiau - 10 €/val. Vaikai gali dirbti kad ir dvi valandas i savaite. Darbdavys suinteresuotas priimti i nekvalifikuota darba vaika/studenta, nes mažiau moketi reikia.
      Turbūt vaikinai Silicon Valley nė nenutuokia, kad Nyderlanduose net vaikas uždirba daugiau. Matyt, kaip supersiauri specialistai, net nenutuokia, kad kažkur ne Amerikoje gali būti geriau

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Dabar pažiūrėjau ką siūlo viena iš Technopolyje įsikūrusių įmonių ir nusprendžiau, kad nedomina - užkliuvo ne stalai, ne kompai, o keistas darbų paskirstymas
        Apie ka as ir kalbu, isrankus tie darbuotojai Lietuvoje. Labai isrankus.

        Comment


          Parašė justs Rodyti pranešimą
          Nepatinka - eik lauk, tik apie jokias išeitines negalvok, bet kokiu atveju išeisi "savo noru".
          Kokiais metodais galima pasiekt tą "savo noru", kai to noro nėra?
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Parašė Combat Rodyti pranešimą
            Iš patikimo šaltinio sužinojau, kad ministras kumščiu trenkęs į stalą ir nurodęs „Lietuvos geležinkeliams“ atstatyti geležinkelio kelią Mažeikiai – Rengė dar šiais metais.
            Vadinas, panašu, jog Orlen galės ne tik žodžiais, bet ir darbais išsikalinėt iš mūsų.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Kaži, kas čia iš ko darbais išsikalinėja, Orlen iš mūsų reikalaudama normalių sąlygų įmonės veiklai, ar pervežimų geležinkeliais monopolistas, kuris nepagrįstais veiksmais sunaikino valstybinį turtą tam, kad pakenktų konkuruojančiai pervežimų įmonei („Orlen“ turi tokią licenziją naftai vežioti) Galbūt netgi tam, kad „Mažeikių naftos“ kaina smarkiai nukristų ir Rusijos naftos įmonėms perpirkimas būtų dar pigesnis, o liaudis džiaugtųsi, kad mother Russia išgelbėjo sunkioje padėtyje atsidūrusią įmonę (nei naftotiekis veikia, nei bėgiai į įmonę eina...) Kaži, kaip čia dar Europa už tokių stambaus masto aferų sukimą ir tam tikrų suinteresuotų grupių (Klaipėdos uosto, LG) protegavimą multimilijoninių baudų Lietuvos valstybei neišrašė

              Comment


                Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                Gal reikia imtis kažkokių veiksmų dėl tokių dalykų
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29856741
                O kaip manai, kas suinteresuotas akcizo mažinimu? Gal vairuotojai? Kaip manai, jei akcizas būtų sumažintas, sakykime 20ct, kiek realiai sumažėtų degalų kainos?

                Comment


                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                  Kaži, kas čia iš ko darbais išsikalinėja, Orlen iš mūsų reikalaudama normalių sąlygų įmonės veiklai, ar pervežimų geležinkeliais monopolistas, kuris nepagrįstais veiksmais sunaikino valstybinį turtą tam, kad pakenktų konkuruojančiai pervežimų įmonei („Orlen“ turi tokią licenziją naftai vežioti) Galbūt netgi tam, kad „Mažeikių naftos“ kaina smarkiai nukristų ir Rusijos naftos įmonėms perpirkimas būtų dar pigesnis, o liaudis džiaugtųsi, kad mother Russia išgelbėjo sunkioje padėtyje atsidūrusią įmonę (nei naftotiekis veikia, nei bėgiai į įmonę eina...) Kaži, kaip čia dar Europa už tokių stambaus masto aferų sukimą ir tam tikrų suinteresuotų grupių (Klaipėdos uosto, LG) protegavimą multimilijoninių baudų Lietuvos valstybei neišrašė
                  Na nebukim naivus ar kvaili. LG yra valstybine, uostas yra valstybiniai ir jie yra ju interesai yra valstybes interesai. As dar karta kartoju. LG isarde gelezinkeli po signalu is itakingu grupiu ir kai kuriu valdininku bei su tyliu politiku palaiminimu ir konkreciai susisiekimo ministerija apie tai zinojo. Taciau kadangi nera jokiu oficialiu dokumentu, ministerija dabar gali vaizduoti nekalta mergele, atsakomybe nuleisdama tik LG... Suinteresuota privacia grupe as cia matau tik viena - B. Lubio. Spaudoje pasirode uzsakomieji strapsniai apie "RailBalticos" nereiklainguma. O juk terminalo dar net nera. Tuo tarpu Klaipedos uoste Lubys interesai realus ir akivaizdus.
                  O del naftos gamyklos - ji dabar dirba Lenkijos interesu naudai. Todel ir nera jokios prasmes jai sudasryti geras verslo salygas. Kiek dar Lenkija ant Lietuvos gali sikti?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O del naftos gamyklos — ji dabar dirba Lenkijos interesu naudai. Todel ir nera jokios prasmes jai sudasryti geras verslo salygas. Kiek dar Lenkija ant Lietuvos gali sikti?
                    Kažin ar lenkija čia išvis kažkuo dėta. Juk iki 1999m. mažeikių nafta buvo Lietuvos valstybinė įmonė, kurios visas 100proc. akcijų priklausė valstybei. Problema ta, kad ši įmonė dar statybos metu buvo pasmerkta žlugimui, jeigu kartais Lietuva taptų nepriklausoma (tai būdinga ne tik MN). Dar prieš ~12 metų buvo juokaujama, kad labiausiai apsimokėtų visą gamyklą apdrausti ir jau kitą dieną susprogdinti (aišku, tai tik pokštas, nes jokia draudimo kompanija nemokėtų draudimo išmokos tyčia susprogdintai įmonei). Taigi žiūrim ką turim: naftotiekis į Būtingę dar nenutiestas, naftotiekis per Biržus/Polocką į Rusiją gali bet kada "užsilenkti" (taip vieną dieną ir nutiko), tai kas lieka? Praktiškai tik geležinkelis. Ai, tiesa, mes ir tą nuardėm.... Na ką gi, pasidžiaukime, kad iki tol dar spėta Būtingės terminalą pastatyti, o tai nebegalėtume net lenkų kaltinti, nes pačios įmonės nebebūtų. Beje, prieš 20 metų Lietuvai prognozuotas sparčiausias iš Baltijos šalių ekonominis kilimas būtent tik dėl MN. Sarkastiška?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      na va taip ir gavosi kaip sakiau - nuardyt kainavo pinigus, atstatyt kainuos pinigus, tokie zaidimai kainavo didele dali salies ivaizdzio tarp galimu investuotoju, o kokia nauda? metai siek tiek didesniu pajamu? Ar jos bent tiesiogines nuardymo ir atstatymo islaidas padengs? O kaip ivertinti zymiai isaugusi PKN nora statyt naftotieki i klaipeda kuris atims labai daug pajamu is LG?

                      Ivertinus A1 minimus nacionalinius interesus daug racionaliau buvo ne nuardyti ruoza, o pastoviai bet po truputi ji remontuoti taip maksimaliai sumazinant pralaiduma. Nebutu veltui ismesti pinigai, nereiketu pries nieka teisintis, nesigadintume ivaizdzio, neerzintume PKN'o. Galutine nauda akivaizdziai didesne nei dabar.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O del naftos gamyklos - ji dabar dirba Lenkijos interesu naudai.
                        Prieš šitaip teigiant, siūlyčiau pasidomėt, kas yra didžiausias Lietuvos mokesčių mokėtojas.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Kažin ar lenkija čia išvis kažkuo dėta. Juk iki 1999m. mažeikių nafta buvo Lietuvos valstybinė įmonė, kurios visas 100proc. akcijų priklausė valstybei. Problema ta, kad ši įmonė dar statybos metu buvo pasmerkta žlugimui, jeigu kartais Lietuva taptų nepriklausoma (tai būdinga ne tik MN).
                          Leiskit priminti, kad 27,52 % PKN Orlen S.A. akciju priklauso Lenkijos Respublikai, o 100 % MN akciju priklauso PKN Orlen S.A. Taigi, neatsitiktinai, Lenkija, gindama ir atstovaudama savo valstybinius ir privaciu akcininku interesus, naudoja politinius svertus pries Lietuva.
                          O snekos apie is anksto pasmerkta zlugima - demagogija.

                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Taigi žiūrim ką turim: naftotiekis į Būtingę dar nenutiestas, naftotiekis per Biržus/Polocką į Rusiją gali bet kada "užsilenkti" (taip vieną dieną ir nutiko), tai kas lieka? Praktiškai tik geležinkelis. Ai, tiesa, mes ir tą nuardėm.... Na ką gi, pasidžiaukime, kad iki tol dar spėta Būtingės terminalą pastatyti, o tai nebegalėtume net lenkų kaltinti, nes pačios įmonės nebebūtų. Beje, prieš 20 metų Lietuvai prognozuotas sparčiausias iš Baltijos šalių ekonominis kilimas būtent tik dėl MN. Sarkastiška?
                          Snekekim apie dabartine situacija, o ne kas butu buve, jei Butinges nebutu buve. Butinges statyba - bene vienintelis teisingas valstybes valdzios igyvendintas sprendimas visame sitame naftos reikale... O visi kiti po to seke sprendimai ir vykdoma politika - zaliga Lietuvai. Zalinga politika butu buve ir atiduoti naftos produktu gabenima atiduoti latviams.

                          Comment


                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Prieš šitaip teigiant, siūlyčiau pasidomėt, kas yra didžiausias Lietuvos mokesčių mokėtojas.
                            Ir duotu dar didesne nauda, jei priklausytu Lietuvai.

                            Comment


                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Prieš šitaip teigiant, siūlyčiau pasidomėt, kas yra didžiausias Lietuvos mokesčių mokėtojas.
                              Ką reiškia didžiausias mokesčių mokėtojas? Didžiają dalį tų mokesčių sudaro akcizas už degalus, kurį sumoką ne MN, o tie kurie perka degalus, taigi jei nebūtų MN, akcizai vistiek būtų mokami už importuojamus degalus.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Leiskit priminti, kad 27,52 % PKN Orlen S.A. akciju priklauso Lenkijos Respublikai, o 100 % MN akciju priklauso PKN Orlen S.A. Taigi, neatsitiktinai, Lenkija, gindama ir atstovaudama savo valstybinius ir privaciu akcininku interesus, naudoja politinius svertus pries Lietuva.
                                O snekos apie is anksto pasmerkta zlugima - demagogija.
                                Tai Tamstos rašliavos yra persunktos demagogija. Kaltini dėl visko Lietuvos valdžią, bet kai ta pati valdžia atsisako veiklos perduodama ją privačiam subjektui — vėl negerai? Tai gal nuardom geležinkelio atšaką iš Bugenių į Kuršėnus, taip palikdami MN visiškai be geležinkelio, dar padvigubinam mokesčius už naudojimąsi Būtingės terminalu (juk tai naudinga Lietuvai — gausim gerokai daugiau pajamų), ir tegul sau bankrotinasi užsienio kapitalo įmonė? Manai, kad tokie viražai niekada nesulaukia atsako? Su tokiu požiūriu ne tik RailBaltiką, bet ir ViaBaltiką iki pat Berlyno galime pamiršti. Skraidysi užsienio šalių aviakompanijomis ir toliau keiksi Lietuvos valdžią. Kągi — daugumai statistinių lietuvių tas būdinga.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                  Ką reiškia didžiausias mokesčių mokėtojas? Didžiają dalį tų mokesčių sudaro akcizas už degalus, kurį sumoką ne MN, o tie kurie perka degalus, taigi jei nebūtų MN, akcizai vistiek būtų mokami už importuojamus degalus.
                                  O GPM, gaunamas iš >3000 darbuotojų? Plius jiems nereikia mokėti bedarbio pašalpų. O PVM? O nekilnojamojo turto mokestis? O pajamos iš Būtingės terminalo? Iš ko gyvena Klaipėdos nafta? Buvo laikas, kai LG gaudavo apie 1/3 pajamų vien iš MN produkcijos pervežimo.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    O GPM, gaunamas iš >3000 darbuotojų? Plius jiems nereikia mokėti bedarbio pašalpų. O PVM? O nekilnojamojo turto mokestis? O pajamos iš Būtingės terminalo? Iš ko gyvena Klaipėdos nafta? Buvo laikas, kai LG gaudavo apie 1/3 pajamų vien iš MN produkcijos pervežimo.
                                    Skaityk ką rašau. Didžiąją dalį mokesčių sudaro vartotojų sumokami mokesčiai (akcizai, PVM). Dėl visų kitų tavo išvardintų mokesčių betkuris didelis prekybos tinklas lenkia MN. (pvz. VP >10000 darbuotojų)

                                    Comment


                                      D.Grybauskaitė: naftos perdirbimo gamykla Mažeikiuose ekonomiškai nėra strateginė

                                      R.Kuodis: „Mažeikių naftos“ reikšmė pervertinama

                                      Tuo metu R. Kuodis sako, kad „Mažeikių naftos“ reikšmė apskritai yra pervertinama.
                                      „Tai, kad Vyriausybė kalba apie šiuos klausimus, rodo, kad klausimas yra politinis. Tai yra sena Lietuvos bėda. „Mažeikių naftos“ strateginė reikšmė nuolat yra pervertinama. Benzinas nėra tiek svarbi prekė, kiek duona. Benziną mes galime atsivežti iš daugybės vietų.
                                      Pasak jo, visuomenėje nuolat skleidžiami su „Mažeikių nafta“ susiję mitai. „Pavyzdžiui, sakoma, kad tai yra didžiausias mokesčių mokėtojas Lietuvoje. Bet tai yra degalų pirkėjų nuopelnas. Šitie pinigai ateitų bet kuriuo atveju“, – teigia R. Kuodis.
                                      Visiem, kurie deda į kelnes, kad tik lenkam nebūtų blogai dėl geležinkelio. Tegu jie pasistato produktotiekį į Klaipėdą ir bus ramu.

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Tai Tamstos rašliavos yra persunktos demagogija. Kaltini dėl visko Lietuvos valdžią, bet kai ta pati valdžia atsisako veiklos perduodama ją privačiam subjektui — vėl negerai? Tai gal nuardom geležinkelio atšaką iš Bugenių į Kuršėnus, taip palikdami MN visiškai be geležinkelio, dar padvigubinam mokesčius už naudojimąsi Būtingės terminalu (juk tai naudinga Lietuvai — gausim gerokai daugiau pajamų), ir tegul sau bankrotinasi užsienio kapitalo įmonė? Manai, kad tokie viražai niekada nesulaukia atsako? Su tokiu požiūriu ne tik RailBaltiką, bet ir ViaBaltiką iki pat Berlyno galime pamiršti. Skraidysi užsienio šalių aviakompanijomis ir toliau keiksi Lietuvos valdžią. Kągi — daugumai statistinių lietuvių tas būdinga.
                                        Kazin...
                                        Tai ir negerai, kad valdzia atsisake tokios veiklos, kuris duoda gerus pelnus ir nauda kitose salyse... O visa kita tai tik pasekmes tokios politikos - kiti (uzsienieciai) padarys geriau. Bet geriau sau, o ne Lietuvai ir jos zmonems. Tik nereikia priklaisioti cia man mokeciu mokejimo. Mokesciai dar ne viskas. Idomu, kaip gyventu kokie nors arabai, jei viskas butu buve atiduota uzsienio kompaniju kontrolei?
                                        Kas del MN. Tai gelezinkelis i Latvija imones veiklai nebuvo gyvybiskai reikalingas. O RailBaticos ar taip ar taip gali nebuti. Nes Lenkija ziuri tik savo vienpusiu interesu ir kiek nuolaidu Lietuva jiems nepadarytu, vis bus maza... Tai kuo mes tapsime galiausiai?

                                        Comment


                                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                          D.Grybauskaitė: naftos perdirbimo gamykla Mažeikiuose ekonomiškai nėra strateginė

                                          R.Kuodis: „Mažeikių naftos“ reikšmė pervertinama





                                          Visiem, kurie deda į kelnes, kad tik lenkam nebūtų blogai dėl geležinkelio. Tegu jie pasistato produktotiekį į Klaipėdą ir bus ramu.

                                          Demagogija. O kaip gi kitaip savo politine impotencija pridengti... Juk lenkai sia kova laimi, kol kas. O Lietuva neturi kuo atsakyti.

                                          Kuodys irgi nusisneka. Benzina galime atsivezti, o duonos negalime? Duona galima greit pakeisti kitais produktais, o benzimo nelabai kuo pakeisi per trumpa laika. Keistai skamba tokie Kuodzio zodziai, zinant kaip jis atsiliepia apie musu zemes uki. Tai tegul paskelbia zemes uki strategine ekonomikos saka.

                                          Del mokesciu jis irgi nusisneka. Tai gal nieko negaminkime, viska galima atsivezti. Mokesciai gi irgi bus mokami...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.03.12, 11:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X