Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Abu jie yra vieši interesai. O pinigai taip pat vieši ir ribotas jų kiekis.
    Apie pinigus nieks nieko nežino, nes net nebandė sužinoti, o kad sužinoti, reikalingi projektiniai tyrimai, sąmatos.

    Dėl pinigų visas aišku bus, jei bus pasibelsta į Briuselio duris: „tuk tuk, mums reikia pinigų geležinkelio tuneliui dėl štai tokios koncepcijos įgyvendinimo“ ir tik tada, jei iš ten (ne iš kokio Vilniaus biurokrato!) bus atsakyta, kad tokių pinigų nėra ir nebus, kad ta koncepcija niekaip nebus įtraukta į jokius planus, va tada galima teigti, kad „žiūrim, ką turim“.

    Dabar tik dirbti reikia, kad būtų atlikti projektiniai tyrimai (galimybių studija dar vadinama), kad būtų aišku, ko ir kiek reikia ir kad toks investicijų poreikis būtų „įgrūstasas“ į ES struktūrinius fondus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Abu jie yra vieši interesai. O pinigai taip pat vieši ir ribotas jų kiekis.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokie dar gyventojai, kokie dar teismai? Viadukus statyti reikia minimalaus gyventojų atsiklausimo. Visa žemė valdiška - ima ir stato. Kiek kėbliau dėl Laisvės g. viaduko - gali tekti pora namukų nugriauti.
    Tuo labiau būtų statoma už iš ES, valstybės biudžeto, lėšas. Savivaldybės investicijos minimalios.
    Pvz., viešas interesas labiau gali būti geležinkelio tunelis, nei viadukas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokie dar gyventojai, kokie dar teismai? Viadukus statyti reikia minimalaus gyventojų atsiklausimo. Visa žemė valdiška - ima ir stato. Kiek kėbliau dėl Laisvės g. viaduko - gali tekti pora namukų nugriauti.
    Tuo labiau būtų statoma už iš ES, valstybės biudžeto, lėšas. Savivaldybės investicijos minimalios.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai gal tada taip pigiausiai būtų?
    Atvaizdas


    Esamą liniją paliekant dyzeliukams ir manevriniams išvežiojamiesiems traukiniams.
    Tokiu atveju esamą liniją reiktų naikinti pilnai, dyzeliukus įleisti ir išleisti per Rygos liniją (iki dabartinio prisijungimo Mažeikiuose), o krovimo frontus aptarnauti iš Ventos.

    Bet kokiu atveju tai problemos neišspręstų, o tik nustumtų ją tolyn ir sukeltų naujas.

    Reikia skaičiuoti, sulyginti du variantus, sudėti visus pliusus ir minusus: apvažiavimas ir geležinkelio tunelis. Dabar taip viską vienareikšmiškai pasakyti yra sudėtinga.

    Dar vienas dalykas: Mažeikių Savivaldybė apie tai, ką mes čia svarstome, nieko nežino; apie geležinkelio tunelį jie sužino iš vietinio laikraščio, kažką viena ausimi išgirsta, ir tai be detalių. Jie yra „užsikirtę“ ant tiltų ir viadukų. Bet praktika tokia, kad jei jų interesai susikerta su vietinių iniciatyvių gyventojų, tada abi pusės eina „į miltus“ – iki teismų ir prokuratūrų. Tada arba Savivaldybė nusileidžia, arba iš visų investicijų lieka tik šnipštas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai gal tada taip pigiausiai būtų?


    Esamą liniją paliekant dyzeliukams ir manevriniams išvežiojamiesiems traukiniams.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Matai mes gyvenam mieste kur Zuokas pareigas turi ir gal kiek iš arčiau matom kaip skiriasi šio pono vizijos nuo galimybių, tad.. Pasvajoti yra gražu, tačiau po to dar tenka ir paskaičiuoti, įvertinti galimybes.
    Tai gal reikia iš pradžių paskaičiuoti, įvertinti galimybes, pateikti sąmatą taip, kaip Zuokas sako:

    ....rajono Taryba turi priimti sprendimus, architektai turi suprojektuoti viską, kad būtų galima pateikti prašymą 2014 metų Europos Sąjungos fondų finansuojamai programai ir jos lėšomis tokį projektą finansuoti.
    O toliau, kaip įsivaizduoju, Vilniuje yra struktūros, kurios ir privalo tuos pinigus iš ES gauti. Sava dalis, įsivaizduoju, turėtų būti ne didesnė, nei kad būtų statant tuos visus tiltus ir viadukus.

    Beje, pamiršau pridurti: jei iš Vilniaus nenumeta „šekit“, tai mažeikiškiai dirbti į ateitį nemoka.
    Paskutinis taisė Combat; 2012.04.03, 22:33.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    O Jūs žr. ką Zuokas sakė, iš kur juos paimti. Nuorodą į straipsnį yra kažkur žemiau. Jis nekalbėjo, kad tie pinigai turi būti paimti iš Mažeikių.
    Matai mes gyvenam mieste kur Zuokas pareigas turi ir gal kiek iš arčiau matom kaip skiriasi šio pono vizijos nuo galimybių, tad.. Pasvajoti yra gražu, tačiau po to dar tenka ir paskaičiuoti, įvertinti galimybes.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kas duos??? Kas??? Biudžetas? Bankai? Neverta ten ta žemė po geležinkelio stoties kelynu nei dešimtadalio tos sumos. ES tokio projekto irgi 100 proc. nefinansuos.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Man tik labai smalsu - ar turi Mažeikiai tuos 200-300 mln. Lt?
    O Jūs žr. ką Zuokas sakė, iš kur juos paimti. Nuorodą į straipsnį yra kažkur žemiau. Jis nekalbėjo, kad tie pinigai turi būti paimti iš Mažeikių.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Man tik labai smalsu - ar turi Mažeikiai tuos 200-300 mln. Lt?

    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Rinkimai artėja.



    Kas dėl geležinkelio atšakų – sutinku, bet tunelis šiaip – reikalingas. Tunelis iš pagrindų sudrebintų Mažeikių „gyvybę“ (apie 1,4 km ilgio, 370 tūkst. kub. m. žemės darbų, 250 tūkst. kub.m betono, 7,7 tūkst. t. metalo konstrukcijų, statybų trukmė – šiek tiek virš 2 metų, bendra kaina ne tokia jau ir didelė: 200 – 250 mln. litų; jei brangiau – „otkatams“ ir pinigų plovimui), pakeistų ir atnaujintų to mirštančio miesto įvaizdį.

    Mažeikiai niekada nebebus kažkokiu tai pramoniniu miestu („Nafta“ nesiskaito). Bet jie randasi „Europos Šiaurės Venecijoje“ – netoli geriausių ir gražiausių pajūrio zonų (gal net visos Europos, jei atmesti šaltąjį laikotarpį), tik pateikiami labai smaluotai ir mazutuotai, nes tokie ir yra.

    Nuo Mažeikių viskas yra per 1 val 45 min į visas puses – Klaipėda, Liepoja, Ryga, o Platelių ežeras yra dar arčiau. Todėl, jei tinkamai parengti integravimo viziją į Vakarų Lietuvos ir Latvijos Kuršžemės turistines/ rekreacines erdves, Mažeikiai galėtų tapti naujuoju „Las Vegasu“. Tokiu atveju esama virš žemės geležinkelio stotis labai maišytų, o tunelis būtų „labai į vietą“. Iš tunelio iškastas žemes galima panaudoti kalnui supilti buvusio miesto sąvartyno vietoje ir ten slidinėjimo trasą įrengti.

    Atsilaisvinusias erdves galima užstatyti biurų pastatais (o tai dabar „Orlen Lietuva“ administracija randasi kaime, kurio pavadinimo neprisimenu), Mažeikiuose išsimėčiusius savivaldybės „vientus“ sutelkti į vieną pastatą, darbo biržą „atitempti“ į centrą taip pat, pastatyti turizmo traukos objektus, pvz., kokią piramidę ir Trafalgaro skvero kopiją, pastatyti naują prekybos centrą, autobusų stotį, kombinuotą su geležinkelio keleivių laukiamąja sale, pastatyti miesto areną, o tai dar, žiūrėk, gal netgi koks „finansų industrijos“ centras atsirastų.

    Vilnius naujai persistatė, kodėl Mažeikiai negalėtų? Bėda tik ta, kad Savivaldybėje dirba „tuščios vietos“ ir ne jų nosiai tokio mąsto pertvarkymus Mažeikiuose atlikti ir dar viena bėda – pas didžiąją dalį lietuvių nėra futuristinio mąstymo; kol „dašunta“ – 10 metų praeina ir iniciatyvos kažką keisti gali būti labai labai pavėluotos.

    Taigi, tunelis Mažeikiuose, principe, reikalingas ne dėl pėsčiųjų saugumo ir autogrūsčių problemų sprendimų. Tos problemos lieka tik 4–oje ir 5–je vietose viso labo.

    Pvz., Vilnius iš Mažeikių „nudžiovė“ idėją pakišti geležinkelį po „apačia“ – planuojama uždengti Vilniaus geležinkelio keleivinės stoties kelyną, o ant viršaus – viskas labai panašu į tai, ką aukščiau aprašiau dėl Mažeikių.

    Bet aš manau, kad Mažeikių raidos scenarijus bus toks: gyventojai, kadangi gyventojų amžius, jam plečiantis, buvo labai jaunas, ima sparčiai senti, vienu metu greit ir išmirs, o jaunimas, nematydamas absoliučiai jokių perspektyvų Mažeikiuose, nes taip ir yra, išsivažinės kas sau, todėl miestas gali sparčiai kristi iki kokių 25 tūkst., gyventojų dydžio, o tai bus dar viena katastrofa socialine ir ekonomine prasme (ar yra besidžiaugiančių Didžiasalio likimu, ar tapo Lietuvai nuo to lengviau?).

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Zuoko paistalai. Ir nuo kada Zuokui rajonai parūpo??? Kai taip tai rėkia, kad iš Vilniaus atimami pinigai ir perskirstomi rajonams...
    Rinkimai artėja.

    Nereikalingas tas tunelis. Tiesiog reikia išplėsti Ventos stotį - tą net ir statant tunelį reikėtų daryti. Ir to pakanka, kad per Mažeikius būtų palikti 2-3 keliai, o atšakos į pramonės įmones šiaurinėje miesto dalyje eitų nuo Ventos stoties pusės. Pastatyti du automobilių viadukus ir pėsčiųjų tiltą ties stotimi ir pakanka. O lyginimas su kitais Europos miestais tėra demagogija. Geležinkelis kišamas po žeme didmiesčiuose su tankiu užstatymu. Ir jis kišamas keleiviams gabenti, o ne kroviniams.
    Kas dėl geležinkelio atšakų – sutinku, bet tunelis šiaip – reikalingas. Tunelis iš pagrindų sudrebintų Mažeikių „gyvybę“ (apie 1,4 km ilgio, 370 tūkst. kub. m. žemės darbų, 250 tūkst. kub.m betono, 7,7 tūkst. t. metalo konstrukcijų, statybų trukmė – šiek tiek virš 2 metų, bendra kaina ne tokia jau ir didelė: 200 – 250 mln. litų; jei brangiau – „otkatams“ ir pinigų plovimui), pakeistų ir atnaujintų to mirštančio miesto įvaizdį.

    Mažeikiai niekada nebebus kažkokiu tai pramoniniu miestu („Nafta“ nesiskaito). Bet jie randasi „Europos Šiaurės Venecijoje“ – netoli geriausių ir gražiausių pajūrio zonų (gal net visos Europos, jei atmesti šaltąjį laikotarpį), tik pateikiami labai smaluotai ir mazutuotai, nes tokie ir yra.

    Nuo Mažeikių viskas yra per 1 val 45 min į visas puses – Klaipėda, Liepoja, Ryga, o Platelių ežeras yra dar arčiau. Todėl, jei tinkamai parengti integravimo viziją į Vakarų Lietuvos ir Latvijos Kuršžemės turistines/ rekreacines erdves, Mažeikiai galėtų tapti naujuoju „Las Vegasu“. Tokiu atveju esama virš žemės geležinkelio stotis labai maišytų, o tunelis būtų „labai į vietą“. Iš tunelio iškastas žemes galima panaudoti kalnui supilti buvusio miesto sąvartyno vietoje ir ten slidinėjimo trasą įrengti.

    Atsilaisvinusias erdves galima užstatyti biurų pastatais (o tai dabar „Orlen Lietuva“ administracija randasi kaime, kurio pavadinimo neprisimenu), Mažeikiuose išsimėčiusius savivaldybės „vientus“ sutelkti į vieną pastatą, darbo biržą „atitempti“ į centrą taip pat, pastatyti turizmo traukos objektus, pvz., kokią piramidę ir Trafalgaro skvero kopiją, pastatyti naują prekybos centrą, autobusų stotį, kombinuotą su geležinkelio keleivių laukiamąja sale, pastatyti miesto areną, o tai dar, žiūrėk, gal netgi koks „finansų industrijos“ centras atsirastų.

    Vilnius naujai persistatė, kodėl Mažeikiai negalėtų? Bėda tik ta, kad Savivaldybėje dirba „tuščios vietos“ ir ne jų nosiai tokio mąsto pertvarkymus Mažeikiuose atlikti ir dar viena bėda – pas didžiąją dalį lietuvių nėra futuristinio mąstymo; kol „dašunta“ – 10 metų praeina ir iniciatyvos kažką keisti gali būti labai labai pavėluotos.

    Taigi, tunelis Mažeikiuose, principe, reikalingas ne dėl pėsčiųjų saugumo ir autogrūsčių problemų sprendimų. Tos problemos lieka tik 4–oje ir 5–je vietose viso labo.

    Pvz., Vilnius iš Mažeikių „nudžiovė“ idėją pakišti geležinkelį po „apačia“ – planuojama uždengti Vilniaus geležinkelio keleivinės stoties kelyną, o ant viršaus – viskas labai panašu į tai, ką aukščiau aprašiau dėl Mažeikių.

    Bet aš manau, kad Mažeikių raidos scenarijus bus toks: gyventojai, kadangi gyventojų amžius, jam plečiantis, buvo labai jaunas, ima sparčiai senti, vienu metu greit ir išmirs, o jaunimas, nematydamas absoliučiai jokių perspektyvų Mažeikiuose, nes taip ir yra, išsivažinės kas sau, todėl miestas gali sparčiai kristi iki kokių 25 tūkst., gyventojų dydžio, o tai bus dar viena katastrofa socialine ir ekonomine prasme (ar yra besidžiaugiančių Didžiasalio likimu, ar tapo Lietuvai nuo to lengviau?).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Zuoko paistalai. Ir nuo kada Zuokui rajonai parūpo??? Kai taip tai rėkia, kad iš Vilniaus atimami pinigai ir perskirstomi rajonams...
    Nereikalingas tas tunelis. Tiesiog reikia išplėsti Ventos stotį - tą net ir statant tunelį reikėtų daryti. Ir to pakanka, kad per Mažeikius būtų palikti 2-3 keliai, o atšakos į pramonės įmones šiaurinėje miesto dalyje eitų nuo Ventos stoties pusės. Pastatyti du automobilių viadukus ir pėsčiųjų tiltą ties stotimi ir pakanka. O lyginimas su kitais Europos miestais tėra demagogija. Geležinkelis kišamas po žeme didmiesčiuose su tankiu užstatymu. Ir jis kišamas keleiviams gabenti, o ne kroviniams.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.03, 10:43.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    A.Zuokas remia geležinkelio tunelio Mažeikiuose idėją

    ....Mažeikiai, giliu mano įsitikinimu, stovi ant tos pačios lentynos, kaip stovi Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Marijampolė ir panašiai. Nes jūs turite vieną svarbiausių gamyklų Lietuvoje.
    Ir visą laiką Mažeikiai pasižymėjo orientacija į skirtingą pramonę – šiandien važinėjant po Mažeikius matyti, kiek stovi tuščių pramoninių pastatų…
    Tad gal sakyčiau, kad Mažeikiai pametė tą kryptį – nebežino, kurlink ir ko jie eina. O Mažeikiai yra ta vieta, į kurią turėtų būti nukreiptas ir centrinės valdžios, ir savivaldos dėmesys. Būtinas ir europinių lėšų pritraukimas, kad Mažeikiai atkurtų tą galią, kurią anksčiau turėjo – kaip pramoninis, aukštos kvalifikacijos specialistų centras....Kita tema – dėl geležinkelio, kuris dalija miestą į dvi dalis. Turiu krūvą pavyzdžių, kaip tai padaryta kituose Europos miestuose – problemą jie išsprendė geležinkelį pakišdami po žeme. Tai apjungtų miestą ir tas apjungimas mažeikiškiams sukurtų visiškai kitą gyvenimo kokybę. Nereikia žiūrėti į tokį projektą iš mažo miestelio pozicijų – pinigų galima gauti, tik reikia dirbti.
    Šiandien esame atskridę sraigtasparniu, tad apžiūrėsime trasą iš viršaus ir padarysime nuotraukų, kad galėtume pasiūlyti atitinkamų projektinių idėjų. Vėlgi – jūsų rajono Taryba turi priimti sprendimus, architektai turi suprojektuoti viską, kad būtų galima pateikti prašymą 2014 metų Europos Sąjungos fondų finansuojamai programai ir jos lėšomis tokį projektą finansuoti.....
    A. Zuokas: „Mažeikiai turi susigrąžinti prarastą potencialą“

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Mažeikių geležinkelio stotis XX a. pr. atvirukas

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien važiuojant į Duobelę, ties Aurių stotimi, sniege matyti, kad vis dėlto kažkoks eismas Rengės kryptimi vyksta.
    Įdomu kiek pasistūmėjo darbai (tarkim bėgių arba gardelių gamyba) ruože Mažeikiai-Rengė. Kiek pamenu pagal įvykusį konkursą už ES lėšas ar šiemet, ar kitų metų pradžioje turi priduoti ruožą eksploatacijai.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Silwer Rodyti pranešimą
    dar nebuvau perskaites visos temos, kai parsiau. Taciau po tavo komentaro ir ilgo skaitymo viskas su siuo projektu tapo aisku.
    Na taip. LR Transporto investicijų direkcija siūlo, o „Lietuvos geležinkeliai“ nenori. .. .

    Komentuoti:


  • Silwer
    replied
    Parašė bosco Rodyti pranešimą
    Viskas nurinkta, tik balastas paliktas (skalda) ir pervažos. Daugiau nieko.
    dar nebuvau perskaites visos temos, kai parsiau. Taciau po tavo komentaro ir ilgo skaitymo viskas su siuo projektu tapo aisku.

    tai, kad toje temoje ir parasiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Yra atskira tema:
    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=8258

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Parašė Silwer Rodyti pranešimą
    Sveiki forumieciai, jus kaip jau pazenge "gelezinkelininkai" gal but galesit atsakyti i viena svarbu klausimeli.
    Tas isardytas ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos buvo atstatytas ar ne? Ar ji tik isarde ir taip paliko? Taip pat domina koks gelezinkelio isardymo laipsnis (Nuimti tik begiai ar ir pabegiai?)

    http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...0bdd53800fc0bc
    gal zinote ar cia tas pats ruozas? 19,025km ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos.

    Buciau labai dekingas uz informacija.
    Viskas nurinkta, tik balastas paliktas (skalda) ir pervažos. Daugiau nieko.

    Komentuoti:

Working...
X