Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Atskirs ne keleivių ir krovinių vežimą, o infrastruktūrą ir krovinių su keleiviais vežimą, tad ir toliau skirs iš savų, apskritai viskas toliau bus tas pats, tik formaliai bus keli UAB'ai, LG ir taip yra atskiros direkcijos infrastruktūrai, kroviniams, keleiviams, tik visus formalumus liks sutvarkyti.
    Pirmame etape galbūt. Vėliau to neturėtų būti. Direkcija tai ne UAB'as. Vienos įmonės viduje mokesčiai už infrastruktūrą yra virtualūs, kaip ir daugybė kitų finansinių srautų. O atskirų įmonių, tegul ir po vienu holdingo "stogu", jau realūs biudžetai turi būti su realiais pinigais. Kadangi kryžminis finansavimas draudžiamas, tai turės keleivių vežimą finansuoti valstybė.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Latvijos valdžia skiria dotacijas. O pas juos geležinkeliai yra dideliame minuse (per pirmus 4 mėnesius vežta ketvirtadaliu mažiau nei pernai).
    Kiek ilgai skirs? Ir ar nenurėš. Latvijoje dotuoja seniai, o pas mus niekada nedotavo. Yra skirtumas, kai reikės surasti pinigų eilutei, kurios niekada nebuvo biudžete ir tokiu metu, kai atliekamų pinigų nėra (atliekamų, aišku, niekada nebuvo).
    Galiausiai tai, ką matome Latvijoje, yra apgailėtina. Taip, aplink Rygą traukiniai kursuoja dažnai. Bet tik tiek. Naujų traukinių jiems nematyti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nerealau, kad skirtų tokias dotacijas.
    Latvijos valdžia skiria dotacijas. O pas juos geležinkeliai yra dideliame minuse (per pirmus 4 mėnesius vežta ketvirtadaliu mažiau nei pernai).

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žodžiu, pagaliau išdavikų valdžia prisikasė ir prie geležinkelių. Aviacija jau seniai sužlugdė, laivyną dar seniau, apie likusią pramonę net nekalbu. Liko tik tai kas pelninga. Taip bus ir su geležinkeliais. Taigi, reikės reformuoti atgal ir iš naujo, bet jau pagal tai, ko reikia Lietuvai, o ne ES ar Lenkijai.
    Labai tikslai parašyta, o šiam žlugymui padeda užsienio banku spaudos atstovai, tai yra Neriujus Mačiulis ir Gitanas Nauseda, kurie labai stumia privatizacija geriausiai užsienio kapitalui už maža kaina. Ir ne žodžio apie neigamas pasėkmes, kaip buvo su estijos geležinkeliais, kad turėjo Estija išpirkti brangiau negu pardavė. Jeigu metams atgal ponia Margarite Vesthager kreipesi į LG kad atsatyu ruoža, o jie neko nedarė, taigi ir dabar gavo tokia bauda kad maža ne pasirodys. Musu europarlamentariai neko nepadarė, Andriukaits neko ne patarė, o galima buvo išvengti baudos, kompensaciju už aštuonius metus važinėjimo be bėgiu i Latvija ir padalinimo proceduros. Valio Lietuvos Geležinkėliu vadovybė, valio Lietuvos Vyriausybė, kad reikės moketi dešimčius milijonu euru. Geriausiai tegul LG atsato greit šita ruoža ir paprašo sumažinti baudą iki minimumo. Išardymas šios atkarpos buvo beprasimis. Reikėjo nors palikti uždaryta, bet ne ardyti per naktį bėgiu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nerealau, kad skirtų tokias dotacijas.
    Kol LG dotavo iš savų, tol buvo gerai.
    Atskirs ne keleivių ir krovinių vežimą, o infrastruktūrą ir krovinių su keleiviais vežimą, tad ir toliau skirs iš savų, apskritai viskas toliau bus tas pats, tik formaliai bus keli UAB'ai, LG ir taip yra atskiros direkcijos infrastruktūrai, kroviniams, keleiviams, tik visus formalumus liks sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Suskaldžius geležinkeliui planuojama tai daryti
    Nerealau, kad skirtų tokias dotacijas.
    Kol LG dotavo iš savų, tol buvo gerai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur tokie pinigai? Jų nebus, jei dabar nesuranda. Gal ten pirmus metus kaip nors sukrapštys, o paskui bus taip - duodam 20 mln. darykit ką norit, turite tilpti. Dar po metu - duodam 15 mln. Dar po metų - duodam 10 mln. Po to iš viso pasakys, kad pigiau yra vežti autobusais ir tipo, dotuosim autobusu, ten, kur nėra pakankamai autobusų, bet važinėja traukiniai. Taip už kelis šimtus tūkstančių per metus padotuos Marcinkonių, Kybartų, Turmanto Klaipėdos - Radviliškio ruožus. Kas liks? Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda, kurie mažiausiai nuostolingi ir reikalaus palyginti mažai dotacijų... Žodžiu, pagaliau išdavikų valdžia prisikasė ir prie geležinkelių. Aviacija jau seniai sužlugdė, laivyną dar seniau, apie likusią pramonę net nekalbu. Liko tik tai kas pelninga. Taip bus ir su geležinkeliais. Liks tik tie maršrutai, tos linijos (ir infrastruktūra), kuri pelninga. Ačiū ES už "gerus" patarimus ir reikalavimus. Viskas juk tik į naudą, blogo jie napsiūlys. Čia tiems, kurie meldžiasi ES. Bestuburė valdžia, užuot kovojusi už šalies interesus, jų net nesiruošia ginti. Tik bijo, kaip kokie mažvaikiai, kad nenubaustų. Vienintelė viltis, kad "reforma" užtruks kelis metus, o po kelių metų neaišku ar bus ES. Taigi, reikės reformuoti atgal ir iš naujo, bet jau pagal tai, ko reikia Lietuvai, o ne ES ar Lenkijai.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 07:42.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai valstybė ten dotuoja ir reguliuoja viešąjį transportą. O pas mus ne.
    Suskaldžius geležinkeliui planuojama tai daryti
    Tiesa, nuostolingas keleivių vežimas bus dotuojamas iš biudžeto, o tai per metus kainuotų apie 30 milijonų eurų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai valstybė ten dotuoja ir reguliuoja viešąjį transportą. O pas mus ne. Tarpmiestinis - laisva rinka, priemiestinis - rajonų valdžios reikalas (galvos skausmas). Priemiestinis susisiekimas užmuštas, egzistuoja tik aplink didžiuosius miestus, o kitur tai jau ne priemiestinis, bet faktiškai moksleivių pavežimo transportas. Miesto transportas net Vilniuje blogėja. Tai kodėl turėtų dar ir geležinkeliais keleivių pervežimus dotuoti? Dabar gi nedotuoja, taip, kartais numeta trupinius. Juk iš visų tokių reformų tikimasi "efektyvumo". Kam gi reikalingi "neefektyvūs" keleiviniai traukiniai? Kam jie iš viso reikalingi, jei yra autobusai? Lietuviai labai automobilizuoti. Juk jau prieš daug metų visokie abišalos ir ne tik pasakojo, kad valstybei pigiau nupirkti kiekvienam besinaudojančiam VT po automobilį, nei išlaikyti geležinkelius ar kitą VT. Žodžiu, laikantis auksinių liberalizmo taisyklių po tokios reformos už kelių metų keleivinio susisiekimo gali iš viso nelikti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes keleiviniai nuostolingi, vadinasi ir nėturės iš ko mokėti už infrastruktūrą.
    Latvijoje keleiviniai traukiniai moka už infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas susimovė? LG? Ne, tai valdžia yra Lietuvos priešas, todėl tokios ir pasekmės. Taip Lietuva po truputį ir naikinama, o tauta išsivaikšto.
    Nebus jokio privalumo. Tegul ir holdingo sudėtyje, bet kiekviena įmonės turės dirbti pelningai. Jei pervežimai bet kokiu atveju pelningi, tai infrastruktūra pelną neša tik ta, kuria važiuoja traukiniai. Ir ne bet kokie, o krovininiai. Nes keleiviniai nuostolingi, vadinasi ir nėturės iš ko mokėti už infrastruktūrą. Taigi ir pačius keleivinius reikės užraukinėti, nes valstybė tikrai nedotuos, jei tiek metų nedotuoja. Kol kas visos nuostolingos veiklos ir linijos palaikomos iš bendro katilo, nors vis LG knieti uždaryti keleivinius maršrutus. Dabar atsiskaitymai už infrastuktūrą LG viduje tik virtualūs. Kai kurie kiti mokesčiai irgi. Niekas jokių realių pinigų nemoka. O atskiros įmonės jau turės atsiskaitinėti tarpusavyje realiais pinigais.
    Kas dėl skolų ir baudų, tai LG neturi skolų, o baudos žada neskirti, jei Lietuvos valdžia sutiks priimti IV geležinkelių paketą ir išskaidyti LG į atskiras dukterines įmones.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Vienu žodžiu - susimovė. Visi. Išparceliuos tuoj visą Lietuvą be jokios naudos visuomenei.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabar siūlo išskaidyti LG į atskiras įmones (infrastruktūra, kroviniai ir keleiviai) viename holdinge ir užsimerkti ant baudos. Matyt Orlenas nori pats vežti savo produkciją. O geležinkeliams tai reiškia degradaciją ir nykimą. Bus uždaryta dar daugiau mažai naudojamų linijų (Marcinkonių, Dūkštas - Turmantas ir kt.) ir naikinamas keleivinis susisiekimas.
    Dar neblogiausia kad pasiule toki pasirinkima, nes tai bus privalumas po kiek laiko, kaip su atskirimu dūju tiekimo ir skirstimo. Taip, orlenas norėtu greičiausiai arba pats vežti arba rinktis iš savo gimtinių vežeju. Bet reikia pasakyti kad siaurai mastė ir susisiekimo ministrai ir LG direkcija, kad per tiek metu neatstate ruožo nors žinojo kad byla yra nagrinėjima, o dar prieš metus komisaras viešai kreipesi kad užtenka ruožo atstatymo. Dabar LG liks su skolom, isiparaigojimais, kompensaciojms priteistoms Orlenui ir LDz, ir dar bus išskaidytas, o i Lietuva atėjs kiti vežejai. Siaubas. Mažeikiu Nafta jau parduota, dabar reikės laidoti Lietuvos Geležinkėlius. Manau baudą galima siekti sumažinti, bet vis tiek Dailydka, Butkevičius ir kiti nepasižymėjo atsakingumu ir toliaregiškumu. Kiek tai jau milijonu toku būdu prarasta?
    Per privatizacija valstybinio turto, per brangios dūjos iš laivo, per brangos paskolos kurios Kubilius ėme. Nereikejo pardavineti Mazeikui Naftos ir nereikejo ardyti ruožo. Tai butu jau geriai. Miliardai eurų būtu like Lietuvoje. Mažeikių Nafta, Klaipedos Nafta, Lietuvos Kūras, Lietuvos Geležinkėliai, Naftotiekis ir Butingė - tai viena grandinė ir reikejo ja amžinai saugoti kaip stubura.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 21:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar siūlo išskaidyti LG į atskiras įmones (infrastruktūra, kroviniai ir keleiviai) viename holdinge ir užsimerkti ant baudos. Matyt Orlenas nori pats vežti savo produkciją. O geležinkeliams tai reiškia degradaciją ir nykimą. Bus uždaryta dar daugiau mažai naudojamų linijų (Marcinkonių, Dūkštas - Turmantas ir kt.) ir naikinamas keleivinis susisiekimas.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Joks teismas neprivers eksploatuoti geležinkelį, jei jis neša nuostolius. Reikėjo ne pulti ardyti, o bliauti, kad linija nuostolinga ir uždaryti eismą. Kiek tūkstančių kilometrų geležinkelių buvo uždaryta ir išarydta pačiose ES šalyse, nors kai kurie buvo reikalingi. Ir jokie ten teismai neprivertė jų atstatyti ar kompensuoti žalą, kurią patyrė vartotojai.

    Bet konkurencijos komisaras iš Brusielio ižvegle byloje konkurencijos ribojima ( jos argumentai yra tiesiog ištraukti iš lenku koncerno skundo). Ir to galima buvo tiketis, ypač tas ardymas atrodo nedviprasmiškai, ir sunku ja apginti aiškinamajam raštė. Iš vis reikėjo laikyti Mažeikiu Nafta kaip brangiausia lobi o ne kviesti užsienio naftos kompanijas kurios pasyžymi geriais teisninkais dirbančius kad išnaudoti kita pusė (kurie ir sudare vergiška mūms sutarti su JAV kompanija). Lietuva netgi primokėjo prie tos gamyklos "pardavimo" Williamsui (Kubilius, Adamkus, Degutene ir Landsbergis tegul buna prakeikti), ir Yukos išejnant pardave savo, virš penkesdešimt procentu akciju paketa už 1,5 mlrd. $ Taigi čia jiems buvo pasakiškas sutartis Lietuvoje: pirko Williams akcijas uz 150 mln $ o pardave lenkams už dešimt kartu daugiau. Dar šite pinigai gulėjo iki praeitu metu Olandijoje nes Rosneftas norėjo juos blokuoti kaip Yukos koncerno paveldetojas. O iš tikruju tai Lietuvos Iždas turetu kreiptis i Yukos akcininkus kad atidutu ši lengvai uždribta miliarda su puse $ iš Lietuvos perdirbimo gamyklos sandorio. Tas pats yra is su Veolia valdancia Vilniaus silumos ūki, ir bus teismas arbitražė, ir tas vyksta ir su Gazpromu, ir bus galu gale su laivu išnuomotoju ir dūju tiekeju, visi nori apskusti Lietuva ir jo įmonės kad ji moketu baudas ir kompensacijas pagal sutarti. Estai privatizavo savo geležinkėlius, o po pora metų kaip norėjo atpirkti mokėjo daug daugiau. Lietuvai nereikia užsienio kompaniju, ir gynčiu su ju advokatais, todėl reikėjo pačiam valdyti nafta, bankus, transporta, elektra, dūjos, maisto pramonė, viešbučius, draudimus. Bet Gitanas Nauseda ir Nerijus Mačiulis ir kiti liberalai visa laika kalė Lietuvos visuomėnej kad "zagranica nam pomozet" "uzsienio investiciojs atnesa darbo vietos ir skaidruma". Dabar matom kaip mum padeda, tai is tikru vergu likimas, neokolonializmas. Reikia daryti nacionalizacija, ir nutraukti sutarčius dėl investiciju apsaugos, tiktai dėka to kad Rusija ne ratifikavo Energijos Chartijos tai Yukos pralaimėjo byla dėl turto nusavinimo už 50 mld euru. Mums irgi tie sutarčiai nėra reikalingi, nes jie gina tiktai užsienio kompanijos teises, kaip Yukos.

    O dėl Rengės ruožo tai iš tikrujų buvo daug laiko kad atsatyti begius - ju kaina tai 20 mln euru, daug pigiau negu kompensacija ir bauda. Dabar pačiam galima pasiulyti kad LG atsatys ta ruoža kad nereiketų moketi baudos.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 20:40.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Išardė kelia iš gamyklos i Rengė - i uostus Liepoje arba Ventspiliyje pats geriausias kelias.
    Pats geriausias kelias iš Mažeikių Naftos į Ventspilį buvo: Bugenai-Priekulė-Liepoja-Ventspilis. Beveik visa linija yra Latvijos teritorijoje. Linija yra uždaryta, daug kur išardyta, išardė ne LG, o LDz.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Joks teismas neprivers eksploatuoti geležinkelį, jei jis neša nuostolius. Reikėjo ne pulti ardyti, o bliauti, kad linija nuostolinga ir uždaryti eismą. Kiek tūkstančių kilometrų geležinkelių buvo uždaryta ir išarydta pačiose ES šalyse, nors kai kurie buvo reikalingi. Ir jokie ten teismai neprivertė jų atstatyti ar kompensuoti žalą, kurią patyrė vartotojai.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Niekas jokio kelio neardė - yra kelias per Šiaulius. O jeigu Mažeikių gamyklai toks atstumas yra per ilgas, galėjo patys pastatyti savo geležinkelio atkrpą.
    Išardė kelia iš gamyklos i Rengė - i uostus Liepoje arba Ventspiliyje pats geriausias kelias. Nereikejo to daryti - kiekvienas teismas pamatys čia tyčyni, žalinga veiksma už kuri skirs bauda ir kompensacija. O aštuoni metai nuo begiu pašalinimo tai gali buti nemaža kompensacija jeigu naftos koncernas ir Latvijos Geležinkėliai jos sieks. Pasigendu Lietuvos valdžios veiksmu, kad trys vyriausybės leido ta daryti, kad i Bruselio laiškus nekraipe dėmesio - tai būtu daug pinigu sutaupyta.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Cia aiskus dalykas kad konkurencijos istatymai draudzia ardyti kelia i kita uosta.
    Niekas jokio kelio neardė - yra kelias per Šiaulius. O jeigu Mažeikių gamyklai toks atstumas yra per ilgas, galėjo patys pastatyti savo geležinkelio atkrpą.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Išardė ne pati LG savo iniciatyva. Jei krizės pradžioje MN būtų pradėjusi naftos produktų eksportą per Latvijos uostus, tai Klaipėdos uostui ir įmonėms, kurios ten iš to pelnosi būtų buvę riesta. O taip pat ir Klaipėdai, o taip pat ir LG. Bet pati LG išardyti ruožo taip skubotai nebūtų ryžusi. Buvo gautas palaiminimas iš aukščiau, nes į ministerijas ir kitus organus kreipėsi tiek uosto verslas, tiek ir Klapėdos valdžia, kitos suinteresuotos įmonės, prašydamos kažką daryti ir aplamdyti lenkus, kurie, dar ir su naftos gamyklos kortašantažavo Lietuvą dėl lenkų Lietuvoje "dikriminacijos", pavardžių rašybos, mokyklų ir kt. Be to MN prašė LG sumažinti tarifus, o LG nenorėjo to daryti, todėl MN ėmė mokėti (pervedinėti pingus už pervežimą) tiek, kiek nori pati. Gal gerai būtų nuėjus į parduotuvę ir prisikrovus pilną vežimą prekių prieiti ir pasakyti, kas aš galiu sumokėti už viską tik 10 eurų ir numetus pinigus išsivežti visą vežimą?
    Taisingai parasyta. Nors negalima taip daryti kad isardytas bus gelezinkelis ir painoti lenku Lietuvoje dalyku su teisinais dalykais versle. Nelabai geriai padare kad is vis pardave uzsieniui siekianciam vien pelno Lietuvos saskaita. Ne apie pacius lenkus, nors ju draugiskais negalima vadinti, nes Williams ir Yukos elgesi ir elgtusi lygiai taip pat. Reikejo atsatyti gelezinkeli kaip liepos menesi 2015 komisare pareikalavo atsatyti atkarpa. Cia aiskus dalykas kad konkurencijos istatymai draudzia ardyti kelia i kita uosta. Dabar bus bauda, kompensacija ir privalomas atstatymas, o taip butu tiktai atstatymas uz 20 mln euru. Tai prasidejo nuo Williamso ir baisaus nendaudingo vergisko sutarcio 15 metu laikui. Paskiau dar galima buvo taisyti Yukos laikais, bet socdemai ir uspaskichas irgi nepridare stebuklu. Dabar su lenku milziniu koncernu su teisninku armia reikes gyventi is teistis. Ju siekai aiski tureti pasirinkima vezejo ir uostu: tarp Klaipedos, Liepojos, Venstspilio. Ir sita pasieks, aisku buvo is pradziu taigi ne reikejo dar taip ilgai vengti atsatymo ruozo. Klaipeda gyvena is Baltarusiu kroviniu, o naftos perdirbimo gamykla reikia paprasciausiai papildomai apmokestinti, o ne ardyti kelius i Latvija. Ir rinkti pinigus nacionalizacijai kad po 20 metu taupymo galima butu isprikti gamykla is koncerno. Labai liudna istorija. Kad ne pasikartotu su gelezinkeliais - negalima jau daugiau privatizuoti Lietuvos turto. Sveikinimai.
    ""kažką daryti ir aplamdyti lenkus, kurie, dar ir su naftos gamyklos kortašantažavo Lietuvą dėl lenkų Lietuvoje "dikriminacijos", pavardžių rašybos, mokyklų ir kt."" Teisingai. O konservai visada laiko Rusija kaip valstybe kuri energetikoje santazuoja, o Lenkija dar izulesne. Juokas ima kaip Kubilius laiko Lenkija "strategine partnere" pries Rusija. Rusija daug mandagesne, Lenkija spaus Lietuva amzinai, zemins ir naudos Latvijos uostus ir gelezninekelius. Bet nereikia taip akivaizdziai ardyti begiu, nes aisku kad baigsis viskas Brusielyje. Kur buvo Lietuvos teisininkai, europarlamentarai ir Lietuvos komisaras kad sita sustabdyti?? Taigi byla yra zinoma nuo 2010 metu ir buvo galybe susitikimu ir baudos galima buvo lengvai isvengti.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 19:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Ir vėl pasirodei su savo nacionalistiniais kliedesiais? LG padarė vieną didžiausių nesąmonių ardydama Mažeikių-Rengės geležinkelį. Pirma, šitoks vienos įmonės (LG) bandymas kontroliuoti kitos įmonės (Orlen) veiksmus yra neteisėtas. Antra, apie 2006-2008 m. buvo planų atkurti keleivinį eismą šia linija. Atleiskit už svajones, bet jeigu ne LG pinigų troškulys, gal jau būtų maršrutas Ryga-Mažeikiai. Deja, LG pasielgė mastydama oligarchiškai...
    Išardė ne pati LG savo iniciatyva. Jei krizės pradžioje MN būtų pradėjusi naftos produktų eksportą per Latvijos uostus, tai Klaipėdos uostui ir įmonėms, kurios ten iš to pelnosi būtų buvę riesta. O taip pat ir Klaipėdai, o taip pat ir LG. Bet pati LG išardyti ruožo taip skubotai nebūtų ryžusi. Buvo gautas palaiminimas iš aukščiau, nes į ministerijas ir kitus organus kreipėsi tiek uosto verslas, tiek ir Klapėdos valdžia, kitos suinteresuotos įmonės, prašydamos kažką daryti ir aplamdyti lenkus, kurie, dar ir su naftos gamyklos kortašantažavo Lietuvą dėl lenkų Lietuvoje "dikriminacijos", pavardžių rašybos, mokyklų ir kt. Be to MN prašė LG sumažinti tarifus, o LG nenorėjo to daryti, todėl MN ėmė mokėti (pervedinėti pingus už pervežimą) tiek, kiek nori pati. Gal gerai būtų nuėjus į parduotuvę ir prisikrovus pilną vežimą prekių prieiti ir pasakyti, kas aš galiu sumokėti už viską tik 10 eurų ir numetus pinigus išsivežti visą vežimą?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.26, 18:15.

    Komentuoti:

Working...
X