Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Ruožo uždarymas sakyčiau ne vienos įmonės kompetencijos klausimas...

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Nemoketi nei cento. Gelezinkelis buvo senas tai isarde. Ar reikia atstatyti, nes kita imone reikalauja? Nemoketi nei cento. O Mazeikiu Nafta tai lietuviska imone, ka ten lenkai daro ir skundzia dar? Jeigu Lietuvos Gelezinkeliai monopolininke, tai kaip vadinti Mazeikiu Naftos gamykla? Ji irgi yra vienintele benzinos ir dyzelino tiekeja. Ne moketi nei cento, galu galiausia ismes is Europos Sajungos, o tai tiktai i nauda.
    Ir vėl pasirodei su savo nacionalistiniais kliedesiais? LG padarė vieną didžiausių nesąmonių ardydama Mažeikių-Rengės geležinkelį. Pirma, šitoks vienos įmonės (LG) bandymas kontroliuoti kitos įmonės (Orlen) veiksmus yra neteisėtas. Antra, apie 2006-2008 m. buvo planų atkurti keleivinį eismą šia linija. Atleiskit už svajones, bet jeigu ne LG pinigų troškulys, gal jau būtų maršrutas Ryga-Mažeikiai. Deja, LG pasielgė mastydama oligarchiškai...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ne dėl senumo išardė, o lenkai yra teisėti savininkai, bet tema ne apie privatizaciją.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Nemoketi nei cento. Gelezinkelis buvo senas tai isarde. Ar reikia atstatyti, nes kita imone reikalauja? Nemoketi nei cento. O Mazeikiu Nafta tai lietuviska imone, ka ten lenkai daro ir skundzia dar? Jeigu Lietuvos Gelezinkeliai monopolininke, tai kaip vadinti Mazeikiu Naftos gamykla? Ji irgi yra vienintele benzinos ir dyzelino tiekeja. Ne moketi nei cento, galu galiausia ismes is Europos Sajungos, o tai tiktai i nauda.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 08:46.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kažkada buvo rašyta, kad galimybių studija ir techninis projektas yra parengti, tačiau įgyvendinimui nebuvo skirta lėšų (tikėtasi gauti iš ES). Kai susimokės baudą gal lėšos atsiras .
    Tik vakar per LRT Panoramą premjeras melavo, kad ne jam ministraujant buvęs nurinktas geležinkelis. Dar jam buvau pateikęs klausimą tuo reikalu delfi konferencijoje (čia visa ši info yra sudėta).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ir bus pateiktas - numatys atstatyti per 10 metų. O dar geriau - padarys studiją, kuri parodys, kad neapsimoka atstatyti. Akivaizdu, kad Latvija, praradusi Rusijos tranzitą, dabar nori dempinguoti ir atimti krovinius iš Mažeikių naftos, pasiūliusi jai gabenti pigiau nei per Klaipėdą. Iš čia ir aktyvumas. Kiekvienas tempia į save. LG liks kraštiniais, nes išardyta buvo su valdžios tyliu pritarimu, bet baudas tai ne valstybė mokės, jei ką, ir atstatinės ne valstybė.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    DELFI primena, kad 2008 metais „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) išardė Rengės geležinkelio ruožą, o 2010 metais „Orlen Lietuva“ dėl to pateikė skundą EK. 2013 metų kovą EK pradėjo oficialų tyrimą dėl galimo LG piktnaudžiavimo dominuojančia padėtimi. Atmetus LG siūlymus taikiai užbaigti bylą, 2015 metais EK pateikė formalų kaltinimą LG.
    Per metus joks sprendimas nebuvo priimtas, todėl EK iškėlė ultimatumą: turi būti pateiktas sprendimo būdas, kitaip grasinama skirti baudą (nuo 9,5 mln. iki 42 mln. eurų, t. y. iki 10 proc. metinės LG apyvartos) ir įpareigoti atstatyti išardytą Rengės ruožą (apie 20 mln. eurų). Nukentėjusios įmonės galės kreiptis dėl žalos atlyginimo (per 8 metus susidariusi suma gali viršyti baudą).
    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=71364348

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tuo pranešimu ir baigiam teorinius išvedžiojimus ne į temą.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Lietuvoje turi būti lietuviškos įmones, jokiu užsieniečiu kurie skundzia Lietuva ir turim jiems moketi kokius 50 milionu euru šiais metais. (dešimt procentų apyvartos). Negalima tai pat pardavineti užsienieciams žėmes. Jeigu ES skirs bauda reikia rimtai pagalvoti apie išėjimą iš Europos Sąjungos pagal 50 straipsni Lisabonos sutarčio. O dėl pačių lenkiškų bendrovių, tai rėikia juos išsiusti atgal i Lenkiją: PZU (Lietuvos Draudimas), Orlen (Mažeikių Naftą) ir Pacų Rūmai (Lenkijos URM) reikia vėl gražinti į Lietuvos turta, tai ir skundų i Brusieli nebus. O ten visada pralaimesim, dėl to kad jų teisininkai gudresni, o Europos Parlamente ir Komisijoje galybė lenku. Dar šituos kurie Lietuva pardavė reikia teisti. Mažeikiai turėjo būti Lietuvos rankosė - Orlen arba Lukoil arba KazMunaiGaz - galim jiems išnuomoti instalacijas, bet ne atiduoti bendrovė kartu su dėgalinem.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.23, 08:09.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kodėl būtinai turėtų būti brangesnė? Lenkiški maisto produktai pigesni ne dėl to fakto, kad jų kilmė ne Lietuva bet Lenkija, o dėl mažesnio PVM ir kitų priežasčių.
    Įmonės turi būti socialiai atsakingos ir reklamuoti savo lietuviškumą. Manau vartotojas sutiktų mokėti iki 10 proc. brangiau, jei žinotų, kad dalis tų pinigų atiteks jo giminaičiui ūkininkui provincijoje.

    Ir kokią turime situaciją, jei koks giminaitis dirba Y gamybos įmonėje ir pasakoja apie higienos nesilaikymą, mokamą minimumą, kaip susikombinavo mėsos ir pan. Ar pirksi dešreles iš mėsos kombinato, jei patikimai žinosi, kad pusę mėsos nukombinuoja? Juk į gaminius kažką vietoje jos įdeda?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nenutrauks, nes naudos LG negaus. O išardydama geležinkelį LG ne tiek sau naudos gavo, kiek valstybei ir kai kuriems privatiems verslo subjektams (uostininkams).

    Tai liberalų mėgstama "gaudyklė". Ir kas kad prekė 20 proc. brangesnė? Bet nauda visos valstybės mastu gali būti didesnė, nei bukai pirkti šiek tiek pigesnę prekę užsienyje ir neplėtoti savo gamybos ar analogišką sužlugdyti vardant pigesnės prekės iš užsienio. Kuri, kaip rodo praktika, kai tik dingsta vietinė konkurencija (tegul ir "neefektyvi", kaip mėgsta skiesti liberalai), prekė ar paslauga iškart pabrangsta, ne keliais procentais, o netgi ir kartais. Jau ir taip būtent sekant tokiu liberalų siūlomu kursu, Lietuva prarado ištisas pramonės šakas ir šimtus tūkstančių darbo vietų. Skūpus (ir durnas, negyvenantis savo galva ir savo interesais) moka du kartus.
    Dėl Pesa. Lenkija, kurios įmonė apskundė, gavo naudą - užsakymą 40 mln E. vertės. Jei bauda bus maža, bus galima įtarti sąsajas. Lenkija galėjo mirktelėti EK - jau susitaikėme.

    Dėl nacionalinių prekių. Siūlau baigti diskusiją, nes neaiškus objektas. Velykų proga. Jei įmonė "Elektrėnų paukštynas", kurios sąvininkai 100 proc. Vokietijos koncernas, čia turi paukštyną, kuris aprūpintas vokiškai įrengimais, vokiška kokybės kontrole, ir parduoda parduotuvėje kiaušinius. Tai čia lietuviška prekė? Jei Lenkijos įmonė "Dziendobri", kurios sąvininkai yra LR piliečiai, Lenkijoje turi paukštyną, ir čia veža ir pardavinėja kiaušinius. Ar čia lietuviška prekė? O kuri lietuviškesnė?

    Jei Lux Express rytoj paleistų autobusą Vilnius - Klaipėda už 8E / bilietas su wifi, kava, wc - ar daug važiuotų su tautiniu traukiniu už 13E be wifi, be kavos, su wc?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
    Kodėl būtinai turėtų būti brangesnė? Lenkiški maisto produktai pigesni ne dėl to fakto, kad jų kilmė ne Lietuva bet Lenkija, o dėl mažesnio PVM ir kitų priežasčių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
    Tai ne tas pats. Tačiau jei dėl to kelio Lietuvos valstybė prarastų milijardus, tai tik už - vietiniams pakaktų ir duobėto žvyrkelio.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija

    Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.
    Nenutrauks, nes naudos LG negaus. O išardydama geležinkelį LG ne tiek sau naudos gavo, kiek valstybei ir kai kuriems privatiems verslo subjektams (uostininkams).

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
    Tai liberalų mėgstama "gaudyklė". Ir kas kad prekė 20 proc. brangesnė? Bet nauda visos valstybės mastu gali būti didesnė, nei bukai pirkti šiek tiek pigesnę prekę užsienyje ir neplėtoti savo gamybos ar analogišką sužlugdyti vardant pigesnės prekės iš užsienio. Kuri, kaip rodo praktika, kai tik dingsta vietinė konkurencija (tegul ir "neefektyvi", kaip mėgsta skiesti liberalai), prekė ar paslauga iškart pabrangsta, ne keliais procentais, o netgi ir kartais. Jau ir taip būtent sekant tokiu liberalų siūlomu kursu, Lietuva prarado ištisas pramonės šakas ir šimtus tūkstančių darbo vietų. Skūpus (ir durnas, negyvenantis savo galva ir savo interesais) moka du kartus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.22, 09:38.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Iš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.
    Geriau Maximą nacionalizuoti

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
    Lenkijoj galima pirkti, taip kūra ir galim pirkti iš Lenkijos, iš Plocko arba Gdansko. Tiktai nepardavinėti Lietuvos ribosė neko užsieniui, nes bus bėdų su skundais i Brusieli, o Lietuvos teisininkai neapgyns ten Lietuvos teisiu, kaip ir matyt dabar labai geriai. Bus bauda iki 50 milijonu euru ir kur buvo prokuratūra ir STT? O tai dar tiktai pradžia visokių skundų iš Orlen ir kitų investorių - užsienio kompanijos su geriais teisininkais ir su Brusielio pagalbą Lietuva paliks be žėmes, be kalbos (nes mielau naudos savo), be įmonių, su miliardais baudu. Tikuosi moderatoriai ne užrakins, tiktai gal ištrins, jeigu kurie komentarai netinka čia. Linkėjimai visiems Lietuvos žmonėms. Sveikinu visus.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 09:08.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma.
    Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Iš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 08:51.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Dar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija

    Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
    Vistiek ta atkarpa keleivių pervežimui naudojama nebuvo, todėl jokio neigiamo poveikio Lietuvos žmonių gyvenimui neatsitiko.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Norėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
    Iš kitos pusės tamsta ir Klaipėdos jūrų uosto akcininkas. Tai čia kaip pažiūrėsi

    Komentuoti:

Working...
X