Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąNemoketi nei cento. Gelezinkelis buvo senas tai isarde. Ar reikia atstatyti, nes kita imone reikalauja? Nemoketi nei cento. O Mazeikiu Nafta tai lietuviska imone, ka ten lenkai daro ir skundzia dar? Jeigu Lietuvos Gelezinkeliai monopolininke, tai kaip vadinti Mazeikiu Naftos gamykla? Ji irgi yra vienintele benzinos ir dyzelino tiekeja. Ne moketi nei cento, galu galiausia ismes is Europos Sajungos, o tai tiktai i nauda.
Komentuoti:
-
Ne dėl senumo išardė, o lenkai yra teisėti savininkai, bet tema ne apie privatizaciją.
Komentuoti:
-
Nemoketi nei cento. Gelezinkelis buvo senas tai isarde. Ar reikia atstatyti, nes kita imone reikalauja? Nemoketi nei cento. O Mazeikiu Nafta tai lietuviska imone, ka ten lenkai daro ir skundzia dar? Jeigu Lietuvos Gelezinkeliai monopolininke, tai kaip vadinti Mazeikiu Naftos gamykla? Ji irgi yra vienintele benzinos ir dyzelino tiekeja. Ne moketi nei cento, galu galiausia ismes is Europos Sajungos, o tai tiktai i nauda.Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 08:46.
Komentuoti:
-
Kažkada buvo rašyta, kad galimybių studija ir techninis projektas yra parengti, tačiau įgyvendinimui nebuvo skirta lėšų (tikėtasi gauti iš ES). Kai susimokės baudą gal lėšos atsiras .
Tik vakar per LRT Panoramą premjeras melavo, kad ne jam ministraujant buvęs nurinktas geležinkelis. Dar jam buvau pateikęs klausimą tuo reikalu delfi konferencijoje (čia visa ši info yra sudėta).
Komentuoti:
-
Tai ir bus pateiktas - numatys atstatyti per 10 metų. O dar geriau - padarys studiją, kuri parodys, kad neapsimoka atstatyti. Akivaizdu, kad Latvija, praradusi Rusijos tranzitą, dabar nori dempinguoti ir atimti krovinius iš Mažeikių naftos, pasiūliusi jai gabenti pigiau nei per Klaipėdą. Iš čia ir aktyvumas. Kiekvienas tempia į save. LG liks kraštiniais, nes išardyta buvo su valdžios tyliu pritarimu, bet baudas tai ne valstybė mokės, jei ką, ir atstatinės ne valstybė.
Komentuoti:
-
DELFI primena, kad 2008 metais „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) išardė Rengės geležinkelio ruožą, o 2010 metais „Orlen Lietuva“ dėl to pateikė skundą EK. 2013 metų kovą EK pradėjo oficialų tyrimą dėl galimo LG piktnaudžiavimo dominuojančia padėtimi. Atmetus LG siūlymus taikiai užbaigti bylą, 2015 metais EK pateikė formalų kaltinimą LG.Per metus joks sprendimas nebuvo priimtas, todėl EK iškėlė ultimatumą: turi būti pateiktas sprendimo būdas, kitaip grasinama skirti baudą (nuo 9,5 mln. iki 42 mln. eurų, t. y. iki 10 proc. metinės LG apyvartos) ir įpareigoti atstatyti išardytą Rengės ruožą (apie 20 mln. eurų). Nukentėjusios įmonės galės kreiptis dėl žalos atlyginimo (per 8 metus susidariusi suma gali viršyti baudą).
Komentuoti:
-
Lietuvoje turi būti lietuviškos įmones, jokiu užsieniečiu kurie skundzia Lietuva ir turim jiems moketi kokius 50 milionu euru šiais metais. (dešimt procentų apyvartos). Negalima tai pat pardavineti užsienieciams žėmes. Jeigu ES skirs bauda reikia rimtai pagalvoti apie išėjimą iš Europos Sąjungos pagal 50 straipsni Lisabonos sutarčio. O dėl pačių lenkiškų bendrovių, tai rėikia juos išsiusti atgal i Lenkiją: PZU (Lietuvos Draudimas), Orlen (Mažeikių Naftą) ir Pacų Rūmai (Lenkijos URM) reikia vėl gražinti į Lietuvos turta, tai ir skundų i Brusieli nebus. O ten visada pralaimesim, dėl to kad jų teisininkai gudresni, o Europos Parlamente ir Komisijoje galybė lenku. Dar šituos kurie Lietuva pardavė reikia teisti. Mažeikiai turėjo būti Lietuvos rankosė - Orlen arba Lukoil arba KazMunaiGaz - galim jiems išnuomoti instalacijas, bet ne atiduoti bendrovė kartu su dėgalinem.Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.23, 08:09.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl būtinai turėtų būti brangesnė? Lenkiški maisto produktai pigesni ne dėl to fakto, kad jų kilmė ne Lietuva bet Lenkija, o dėl mažesnio PVM ir kitų priežasčių.
Ir kokią turime situaciją, jei koks giminaitis dirba Y gamybos įmonėje ir pasakoja apie higienos nesilaikymą, mokamą minimumą, kaip susikombinavo mėsos ir pan. Ar pirksi dešreles iš mėsos kombinato, jei patikimai žinosi, kad pusę mėsos nukombinuoja? Juk į gaminius kažką vietoje jos įdeda?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNenutrauks, nes naudos LG negaus. O išardydama geležinkelį LG ne tiek sau naudos gavo, kiek valstybei ir kai kuriems privatiems verslo subjektams (uostininkams).
Tai liberalų mėgstama "gaudyklė". Ir kas kad prekė 20 proc. brangesnė? Bet nauda visos valstybės mastu gali būti didesnė, nei bukai pirkti šiek tiek pigesnę prekę užsienyje ir neplėtoti savo gamybos ar analogišką sužlugdyti vardant pigesnės prekės iš užsienio. Kuri, kaip rodo praktika, kai tik dingsta vietinė konkurencija (tegul ir "neefektyvi", kaip mėgsta skiesti liberalai), prekė ar paslauga iškart pabrangsta, ne keliais procentais, o netgi ir kartais. Jau ir taip būtent sekant tokiu liberalų siūlomu kursu, Lietuva prarado ištisas pramonės šakas ir šimtus tūkstančių darbo vietų. Skūpus (ir durnas, negyvenantis savo galva ir savo interesais) moka du kartus.
Dėl nacionalinių prekių. Siūlau baigti diskusiją, nes neaiškus objektas. Velykų proga. Jei įmonė "Elektrėnų paukštynas", kurios sąvininkai 100 proc. Vokietijos koncernas, čia turi paukštyną, kuris aprūpintas vokiškai įrengimais, vokiška kokybės kontrole, ir parduoda parduotuvėje kiaušinius. Tai čia lietuviška prekė? Jei Lenkijos įmonė "Dziendobri", kurios sąvininkai yra LR piliečiai, Lenkijoje turi paukštyną, ir čia veža ir pardavinėja kiaušinius. Ar čia lietuviška prekė? O kuri lietuviškesnė?
Jei Lux Express rytoj paleistų autobusą Vilnius - Klaipėda už 8E / bilietas su wifi, kava, wc - ar daug važiuotų su tautiniu traukiniu už 13E be wifi, be kavos, su wc?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija
Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?Paskutinis taisė Al1; 2016.03.22, 09:38.
Komentuoti:
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąIš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 09:08.
Komentuoti:
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąMažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma.
Komentuoti:
-
Iš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 08:51.
Komentuoti:
-
Dar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija
Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
Komentuoti:
Komentuoti: