Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    LG nedarė jokių blogų veiksmų.
    Bėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Norėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
    LG nedarė jokių blogų veiksmų.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Norėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Su šituo sutinku.
    O toliau - skaičių magija. Kada įmonei būtų blogiau? Jei tarkim įmonė gautų 1 mln eur baudą ir valstybė jai dėl to leistų pasilikti visą pelną (t.y. 4 mln) ar jei tarkim valstybė apgintų nuo baudos, bet pasiimtų visą pelną (4 mln)?

    Akivaizdu, kad pirmu atveju būtų geriau įmonei. Antru atveju valstybei.
    Leis ar nelis valstybė LG pasilikti pelno - neaišku. Gali ir neleisti. Pinigai valstybėje nesimėto. Tada LG liks išdurta.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Bankai prieš porą metų sumokėjo visiškai mažą pelno mokėstį.
    Neginu bankų. Bet jie pasisamdė gerus teisininkus, tai taip ir turim. Iš baudos dydžio sužinosim su kokiais teisininkais dirba LG...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viena, nes išardymas tikriausiai buvo palaimintas valdžios ir suinteresuoto verslo, ypač uostinio.<...> Netikiu, kad LG galėjo savarankiškai priimti tokį sprendimą, tikrai turėjo palaikymą iš aukščiausios šalies valdžios. Priešingu atveju būtų seniai pakeltas milžiniškas skandalas ir būtų lėkusios galvos.
    Su šituo sutinku.
    O toliau - skaičių magija. Kada įmonei būtų blogiau? Jei tarkim įmonė gautų 1 mln eur baudą ir valstybė jai dėl to leistų pasilikti visą pelną (t.y. 4 mln) ar jei tarkim valstybė apgintų nuo baudos, bet pasiimtų visą pelną (4 mln)?

    Akivaizdu, kad pirmu atveju būtų geriau įmonei. Antru atveju valstybei.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ir apskritai kuris savininkas, be valstybės, laikytų įmonę, kurios pajamos 400 000 000, o pelnas 4 000 000? T.y. 1 proc. nuo pajamų. Akivaizdu, kad buhalteriškai padėliojus skaičiukus to pelno ir nelieka.
    Bankai prieš porą metų sumokėjo visiškai mažą pelno mokėstį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena, nes išardymas tikriausiai buvo palaimintas valdžios ir suinteresuoto verslo, ypač uostinio. O dabar LG viena atsakys pagal teismo sprendimą. Netikiu, kad LG galėjo savarankiškai priimti tokį sprendimą, tikrai turėjo palaikymą iš aukščiausios šalies valdžios. Priešingu atveju būtų seniai pakeltas milžiniškas skandalas ir būtų lėkusios galvos. Dabar gi LG liko išdurta. Labai abejoju, kad LG išsiprašys kompensaciją. Šiemet rinkima ir nei valdanti partija bus linkusi rizikuoti prieš rinkimus, nei naujai atėjusios į valdžią po rinkimų norės prisiimti "įsipareigojimus"... Pajamos gali būti ir milijardinės, o nuostoliai taip pat gali būti. Taigi, tai ne rodiklis. Bet kokiu atveju, nereikia čia varyti privatizacijos propagandos, nes privatus verslas tai jau tikrai būtų išardęs dar ne tiek linijų, kad kitomis vežant būtų maksimizuotas pelnas. Ir jau tikrai būtų išardęs tą liniją į Latviją... Tuo labiau, kad bet koks privatus savininkas stengiasi buhalteriškai daryti kuo mažesnį pelną, kad tik mokesčių mažiau reikėtų mokėti... Negi tai neaišku?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 18:30.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
    Čia jau populizmo daigai. Ką reiškia "įmonė viena palikta"? Bauda - yra tam tikras pinigų kiekis. Jei įmonė būtų be pinigų, tai būtų viena. Bet jei valstybė kompensuoja 100 proc. baudos neimdama priklausančio pelno, o tą LG išsiprašys neabejokime, tai gal kaip tik reiškia, kad ES uždės dar didesnę baudą (suprasdama, kad valstybė viską kompensuos), nes LG vistiek nejaučia ir nepasitaisys?
    Ir apskritai kuris savininkas, be valstybės, laikytų įmonę, kurios pajamos 400 000 000, o pelnas 4 000 000? T.y. 1 proc. nuo pajamų. Akivaizdu, kad buhalteriškai padėliojus skaičiukus to pelno ir nelieka.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kiek Mažeikių naftos perdirbimo gamykla investavo į LG?
    Nieko, jie investavo i gamykla Mažeikiuose apie du mlrd. euru. O LG jiems issarde gelezinkeli kuriuo galejo savo degalus vezti i Latvija.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Reikia ziureti savo naudos ir kur galima uzdirbti, bet reikia tai daryti pagal istatymus ir negalima kenkti investoriui.
    Kiek Mažeikių naftos perdirbimo gamykla investavo į LG?

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Negalima tokiu budu riboti konkurencijos Lietuvoje, kaip ES nares rinkoje, nes aiskus dalykas kad Briuselio konkurencjos komisaras interveniuos. Kvaila darba padare Butkevicius ir LG, nes neko neuzdirbs o uzmokes bauda ir kompensacija uz tai kad naftos perdirbimo gamykla mokejo daugiau nei reikejo uz vezima. Jeigu taip pasakysi teisme, kad isardej begius nes norejai uzdirbti, tai Tave pasodins i kalejima ir priteis didele bauda. Reikes prie to dar atsatyti ruoža. Reikia ziureti savo naudos ir kur galima uzdirbti, bet reikia tai daryti pagal istatymus ir negalima kenkti investoriui. Is vis ne reikejo pardavineti gamyklos uzsieniui, tai ir skundu ne butu. Geda LG ir Vyriausybej jeigu isarde begius kad Mazeikiai negaletu Latvijos paslaugoims naudotis.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.21, 11:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena, kai tas kapitalas nenaudojamas šantažuoti valstybei, ir kas kita, kai jis tam naudojamas. Latvija čia tik kaip antraeilis žaidėjas šiame reikale. Aišku, kad suinteresuotas, nes geležinkeliai ir uostai prarado ypač daug krovinių iš Rusijos ir dabar atsikąsti nuo Lietuvos tikrai latviams norisi... Klausimas - ar Lietuva turi leisti prarasti krovinius iš Klaipėdos ir LG, ar visgi turi imtis priemonių, kaip juos išsaugoti, net ir tokių brutalių, kaip geležinkelio išardymas.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 18:21.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
    Jeigu nenorim svetimo kapitalo Lietuvoje, o ypač lenkiško, tai ne reikėjo pardavinėti Mažeikių, Lietuvos Draudimo, Pacu Rumu. Jau Williams ir Jukos buvo prasti investuotojai. Jeigu jau pardavėm tai negalim jiems taip atvirai kenkti ir daryti žalą kertant kelia i Latvijos uostus. Lenkai gal ir šantažuoja, bet dėl šito ruožo tai jie tiktai nori teisingumo, ner ko stebetis jiems. Labiau stebi LG, Butkevičiaus strategia, kuri privedė prie didelės baudos ir kompensaciju aštuonius metus atgal.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Jokios naudos nebus, nes reikės išmokėti kompensacija Mažėikiams ir baudą Europos Komisijai už padarytą žalą. Jeigu išmontavimas buvo tyčinis taip aišku Mažeikiai gali reikalauti jo atstatymo, nes nori naudotis Latvijos uostais ir Latvijos Geležinkeliaiis (Latvija Dzelzcejs). Reikia remti lietuviškos, vietinės įmonės lietuvos žmonių, o ne užsienio kapitalą, bet negalimą to daryti taip, kad daro tyčinė žąla užsienio investoriui. Jeigu taip galvojam, tai iš viso nereikėjo pardavineti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šimtą kartų jau rašyta, kad geležinkelio išardymas padėjo Lietuvos ekonomikai - buvo išsaugoti naftos produktų srautai per Klaipėdos uostą, LG pajamos ir darbo vietos. Tai padėjo valstybei krizės metais. Aišku, valstybė paliko kraštiniu LG. O juk turėjo ją remti visokeriopai šiame reikale. Nusispjaut ant ES ir jos "vertybes" - kiekvienas tempia į savo pusę. Kodėl Latvija ar Lenkija gali tempti, o Lietuva negali? Dar kartą kartoju, kad valstybė išdūrė LG, remdama tyliai išardymą ir iš jo turimą naudą tiek valstybei, tiek ir aplamai šalies ekonomikai, bet ne naudą LG. Būtų suprantama, jei tai būtų privati įmonė, o tai pačiai valstybei priklausanti įmonė. Alio, nusiimkite rožinius akinius - Lenkija jaus seniai šantažuoja Lietuvą tiek ekonomiškai, tiek politiškai. ES nepanaikino jokių prieštaravimų tarp valstybių ir agresyvių užmačių kaimynių atžvilgiu. Priešingai, agresyviems, prieinantiems, turintiems daugiau politinio ir ekonominio svorio atsirado galimybės ES instrumentais lengviau spausti kaimynes.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 10:31.

    Komentuoti:


  • mellopark
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Labai jau jų nekenti. Rašai iš mažosios. Ką tai pakeis?
    Jokios neapykantos, galvojau kad čia būdvardis, kuri reikią rašyti maža raidė,kaip lietuvos, rusijos įmonė. Dalykas su užsienio kapitalu yra toks, kad lietuviška, valstybinė įmonė nekada neapskustų kitos valstybinės įmonės i Brusieli - kuris dabar padarys žalą Geležinkėliams mažiausiai penkisdešimt milijonu euru - nes bus bauda ir kompensacija už vežimą ilgesnių kėlių. Lenkai žmonės kaip visi, bet tegul vysto versla Lenkijoje, taip pat Vokiečiai tegul investuoja Vokėtijoje, Baltarusiai Baltarusijoje, Latvia Latvijoje, Estai Estioje. Mes aiškų pirksim ju prekės: lenkiškos, vokiškos, rusiškos, suomiškos, gūdiškos, latviškos bet tegul jie yra gaminami ju valstybėse. Mazeikiu Nafta ir Lietuvos Draudimas turetu buti valdoma lietuviu arba vietinių Lietuvojs lenkų arba Lietuvos rusų arba Lietuovs žydų arba vietinių muzulmonų, taip yra Lenkijoje - "strategiškos įmonės" yra neparduodami. Sveikinų visus Lietuvos žmonės, gyventojus. Linkėjimai. Meile, taika, brolybė.
    Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.21, 10:23.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Jokios tautines nesantaikos - Rusai turi savo valstybe tegul ten gyvena ir investuoja, Lenkai turi savo valstybe - tegul ten gyvena ir investuoja, Lietuviai turi savo - tegul Lietuvoje gyvena ir valdo imones. Manau Lenkijos itaka nera Lietuvai palanki. Noreciau kad neinvestuotu Lietuvoje nes gali buti problemu kaip dabar su santykiais su Geležinkeliais. Nors aišku - išmontavimas ar uždarymas linijos - ne pats gražiausias elgesis, bet direktoriaus pavaduotojas tvirtina, kad tai neturėjo įtakos gamyklos kaštuose. Linkejimai visiems Lietuvos gyventojams. Sveikinimai.

    Pagal lietuvių kalbos rašybos lygį matosi koks pats grynakraujis Lietuvis esi.

    Ir būtų gerai, kad durnų ekonominių teorijų nedėstytum.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    lenkijos valstybinė įmonė
    Labai jau jų nekenti. Rašai iš mažosios. Ką tai pakeis?

    Komentuoti:

Working...
X