A ko čia taip pasišiaušėt? Aš tik norėjau pasakyti, kad įstojus į ES tenka žiūrėti ne tik savo kiemo, bet šiek tiek plačiau. Ir kartais tas "plačiau" skaudžiai kerta tiems, kurie žiūrėjo pernelyg siaurai. Tik tiek
Matai, įstojus į ES teko ir kūną paminkštint - nelabai papūsi prieš vėją
Lenkija pati dėjo ant ES ir daro tai, ko jai reikia - ir švietimą pertvarko, spjaunant ant ES tolerastų reikalavimų, ir supuvusius teismus pertvarko, bo valstybė valstybėje. O pas mus užuot valstybė visu frontu išstojusi už savus interesus, dabar kraštiniu padarė LG. Gal manot, kad LDz pati sugalvojo pareikalauti kompensacijos? Politikai (ir rinkimai ant nosies) čia ne prie ko? Gal Lietuva turėjo atiduoti naftos produktų pervežimą Latvijai, nes mat lenkų Orlenui taip naudingiau?
"Obidniakas", aišku, skaityt tokius dalykus, bet labai norisi tikėti, kad tai bus gera pamoka ateities kartoms - dešimt kartų gerai pagalvok prieš nuspręsdamas ką nors daryti...
Lietuva ir LG irgi turi teisę pareikalauti kompensacijųs už Latvijos uždarytus ruožus, kuriais LG neteko galimybės vežti krovinių. Ir visai nesvarbu, buvo jie išardyti ar nebuvo. Iš viso su tokiais reikalaivimais reikėtų Latviją siųsti kuo toliau ir jokio Rengės ruožo atstatymo neturi būti. LG ir Lietuva, deja, parodė minkštakūniškumą ir politinės valios nebuvimą, o, kalčiausia liko LG, kai tuo tarpu ruožo išardymas buvo ne LG iniciatyva, o aukščiau esančios valdžios ir uosto verslo iniciatyva.
"Obidniakas", aišku, skaityt tokius dalykus, bet labai norisi tikėti, kad tai bus gera pamoka ateities kartoms - dešimt kartų gerai pagalvok prieš nuspręsdamas ką nors daryti...
Latvija iš „Lietuvos geležinkelių“ reikalauja daugiau – per 82 mln. eurų
Latvijos geležinkeliai ir jos antrinė įmonė „LDz Cargo“ iš „Lietuvos geležinkelių“ iš viso reikalauja 82,32 mln. eurų kompensacijos dėl prieš dešimtmetį išardyto geležinkelio ruožo iš Mažeikių į Latvijoje esančią Rengę...
Ar dėl to išardyto geležinkelio LG ir Klaipėdos uostas negavo daugiau pajamų, kurias būtų praradę, jei kroviniai iš Orlen būtų važiavę į Latvijos uostus? Ar čia bėgius išardė tik tam, kad į metalo supirktuvę priduoti ir prisivogti?
Čia toks biznis kaip nusipirkti stipraus alaus, kad galėtum priduoti tuščius butelius ir gauti daug pinigų, kad užsimokėti už baudą, kurią gavai dėl vairavimo esant girtu.
LG paskelbė konkursą Rengės ruožo atstatymui.
"Ačiū" socdemams, A.Butkevičiui ir Dailydkai už sąnaudas ardant, 28mln € baudą ir naujo tiesimą. Poelgis labai panašus į chuilostano elgesį išjungiant Družbos naftotiekį. https://www.15min.lt/verslas/naujien...sa-667-1022590
"Investicijų". F..k komuniagas.
Ar dėl to išardyto geležinkelio LG ir Klaipėdos uostas negavo daugiau pajamų, kurias būtų praradę, jei kroviniai iš Orlen būtų važiavę į Latvijos uostus? Ar čia bėgius išardė tik tam, kad į metalo supirktuvę priduoti ir prisivogti?
Ir kas kad turi. Gal jau seniai koridoriuose sutarta, kad kažkokia tai firma turės gauti tą užsakymą, o LG vadovai gaus otkatą. Arba negaus, bet tiesiog iš aukščiau yra nurodymas, kad daryti konkursą. Šiaip tai galėtų atstatyti senomis gardelėmis, senais bėgiais ir po metų pasakyti, kad, ajajai, avarinė būklė. Uždarome remontui.
LG paskelbė konkursą Rengės ruožo atstatymui.
"Ačiū" socdemams, A.Butkevičiui ir Dailydkai už sąnaudas ardant, 28mln € baudą ir naujo tiesimą. Poelgis labai panašus į chuilostano elgesį išjungiant Družbos naftotiekį. https://www.15min.lt/verslas/naujien...sa-667-1022590
„Lietuvos geležinkelių“ valdyba rugpjūčio pradžioje pritarė preliminarios 10 mln. eurų vertės investicijų projektui. Beveik 28 mln. eurų vertės Europos Komisijos baudą už Rengės ruožo išardymą pernai gavę „Lietuvos geležinkeliai“ ruožą planuoja atstatyti iki 2019 metų pabaigos. Rengės ruožas išardytas 2008 metais. Pernai Komisijos įmonei skirtą 27,87 mln. eurų baudą „Lietuvos geležinkeliai“ sumokėjo sausio pradžioje, o pernai gruodį Europos Sąjungos (ES) Bendrajam Teismui Liuksemburge pateikė skundą prieš EK.
Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją.
Pareikšti ketinimas yra 0. Jeigu mainais į Rengės linijos atstatymą būtų pasirašyta sutartis vežti iš Mažeikių į Lenkiją per Šeštokus ne mažiau kaip 5 kartus daugiau nei į Latviją ir už kiekvieną t*km mokėti ne mažiau kaip dvigubai - tai būtų naudinga Lietuvai.
Ir taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.
Jei Orlenui naudinga, tai jis būtų į Lenkiją gabenės degalus ir nepasikeitus LG valdžiai. Kodėl dabar? Nes dar prieš 2 metus buvo nebaigta RB tiesimas. Tik pernai pradėjo veikti kuro perpylimo iš vienų cisternų į kitas stotis Mockavoje. Beje, tai privati investicija. Štai tik kodėl dabar atsirado galimybė gabenti kurą ir nuo LG valdžios čia mažai kas būtų priklausę. Jei kažkas investavo į tokią perpylimo stotį Mockavoje, vadinasi, jis teikėjosi pelno. Ir tai buvo paskaičiuota ir pradėta statyti dar prie senos LG valdžios.
Komentuoti: