Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Tai jei dabar su LG vežti kainuoja 2 mln, kai savikaina 1,5mln, o latviai pasiūlys už 1 mln, tai nieko nepadarysi, neveš gi LG į nuostolį. Bet jeigu latviai pasiūlys už 1,8mln, tai LG galės padaryt pigiau už 1,7mln, bus mažiau pelno ir tiek.
-
Kiek aš suprantu latviai krovinių čia neveža, o mes pas juos? Ar klystu?Parašė artexs Rodyti pranešimą
Tai terminalas Latvijoje gi nėra pasienio stotyje. Irgi reikia dar gerą gabalą kelio vežti. Tai kas pasiūlys geresnę kainą Mažeikiams, tas ir gaus krovinius, turbūt.
PS
Tarkim už vežimą gaudavo Eur 2 mln. už 170 km.
Tai už pusę kainos jei vež 20 km liks Eur 125 tūkst.
Komentuoti:
-
Tai terminalas Latvijoje gi nėra pasienio stotyje. Irgi reikia dar gerą gabalą kelio vežti. Tai kas pasiūlys geresnę kainą Mažeikiams, tas ir gaus krovinius, turbūt.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
tipo iš vežimo 20 km iki pasienio stoties?
Dabar gi veža ~170 km iki Klaipėdos.
Komentuoti:
-
tipo iš vežimo 20 km iki pasienio stoties?Parašė artexs Rodyti pranešimą
Sumažins kainas ir gyvens. Nebent latviai dempinguotų.
Dabar gi veža ~170 km iki Klaipėdos.
Komentuoti:
-
Sumažins kainas ir gyvens. Nebent latviai dempinguotų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKas nors gali paaiškinti iš ko LG gyvens, kai atstatys šitą ruožą?
Nuo 2020.
Komentuoti:
-
Kas nors gali paaiškinti iš ko LG gyvens, kai atstatys šitą ruožą?
Nuo 2020.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ siūlo atstatyti Rengę iki 2019-ųjų pabaigos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76970995Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Europos Komisijai pateikė Rengės ruožo atstatymo projektą. Ruožą iš Mažeikių, kur veikia „Orlen Lietuvos“ naftos perdirbimo gamykla, į Rengę Latvijoje ketinama atstatyti iki 2019 metų pabaigos...
Komentuoti:
-
Kažkaip tylu ramu…
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ penktadienį sumokės Europos Komisijos skirtą beveik 28 mln. eurų baudą dėl išardyto Rengės ruožo. Tai BNS patvirtino įmonės generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Skaitantiems daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76816691
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ penktadienį sumokėjo Europos Komisijos skirtą beveik 27,87 mln. eurų baudą dėl išardyto ruožo iš Mažeikių naftos perdirbimo gmayklos į Rengę Latvijoje.
Skaitantiems daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ozo-667-906628Paskutinis taisė arte; 2018.01.05, 17:46.
Komentuoti:
-
-
Latviai liniją į Liepoją uždarė, o ne Lietuva, nes Latvijai tuo metu nereikėjo jokių naftos produktų iš MN eksportui per Liepoją, iki kurios trumpiausias kelias iš MN, lyginant su kitais uostais. Kilometrus galite pasimatuoti ir pats. Būtų planavę vežti, tai būtų ir į geležinkelio atnaujinimą investavę. Geležinkelis į Liepoją išardytas būtent apie 2012-14 metus. Bėgiai likę tik stambiausiose ruožo stotyse. Kiek dar kartų reikia aiškinti, kad kai tik prasidėjo krizė, tai Latvija ėmė ieškoti naujų krovinių savo uostams. O čia pat ir MN. O čia dar ir Lenkijos spaudimas Lietuvai dėl "vargšų" lenkų "teisių" bei lenkų noras pasididinti gaunamą iš MN pelną Lietuvos sąskaita. Geležinkelio į Liepoją jau nebuvo, tiksliau jo rekonstrukcijai būtų reikėję daug lėšų ir laiko, tai sumąstė vežti per kitus uostus esama linija per Rengę. Taip, greitas ruožo išardymas buvo bukiausia visos šitos istorijos klaida. Kaip su valstybės pagalba buvo galima nuleisti ant stabdžių net geležinkelio išardymą, taip dar lengviau buvo galima nuleisti ir visokius patikrinimus dėl to, ar tikrai ruožas blogos būklės. O po kelių metų jis tikrai jau būtų pasidaręs blogos būklės ir būtų buvę galima išardyti...Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Iš kur traukiate šiuos iš dangaus nukabintus faktus? Gal baikite vieną kartą interpretuoti to ko nėra. Taigi, kad mano žiniomis šio geležinkelio niekas neišardė (na dar buvo 2010-2012 m.). O jei visgi nuardė tai kada tiksliai? Bet kokiu atveju tai įvyko vėliau nei Rengės išardymas. Ir kaip tai susiję tuomet su latviais? Anaiptol LG nuardė atšaką iš Bugenių Lūžės kryptimi. Kita vertus, kodėl LG nenuardė bėgių nuo Skuodo iki Darbėnų jei jau tokia bloga būklė ir ruožas uždarytas.
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/10849-gelžk-kužiai-mažeikiai-priekulė-liepoja?p=916812#post916812
Šioje temoje ir yra aprašyta, kodėl uždarė eismą šiame ruože.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kur dingo brangiausi išardyti bėgiai Lietuvoje?
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76142839Europos Komisijos dėl išardyto Rengės ruožo skirtos 28 mln. eurų baudos „Lietuvos geležinkelių“ įmonė mokėti neskuba, tačiau kur dingo patys bėgiai?
Komentuoti:
-
Iš kur traukiate šiuos iš dangaus nukabintus faktus? Gal baikite vieną kartą interpretuoti to ko nėra. Taigi, kad mano žiniomis šio geležinkelio niekas neišardė (na dar buvo 2010-2012 m.). O jei visgi nuardė tai kada tiksliai? Bet kokiu atveju tai įvyko vėliau nei Rengės išardymas. Ir kaip tai susiję tuomet su latviais? Anaiptol LG nuardė atšaką iš Bugenių Lūžės kryptimi. Kita vertus, kodėl LG nenuardė bėgių nuo Skuodo iki Darbėnų jei jau tokia bloga būklė ir ruožas uždarytas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš rašiau ne apie Mažeikių susisiekimą su Klaipėda per Skuodą, o apie Mažeikių - Liepojos liniją. Siena buvo viena ir tai artimiausiais kelias į Liepoją. Jei tik latviai būtų norėję importuoti savo poreikiams naftos produktus, tai niekas to geležinkelio neardytų. Bet juokingiausia tai, kad iki Liepojos uosto iš Bugenių apie 70 km. Iš Bugenių į Klaipėda per Priekulę apie 130 km. Iš Bugenių iki Rygos apie 160 km. Iki Klaipėdos - apie 220 km. Taip kad kalti pirmiausia šioje vietoje latviai. Jie atsisakė krovinių vežimo iš MN ir išardė geležinkelį, kad MN į Klaipėdą vežtų tolimesniu keliu. Bet kai pasidarė riesta, tada susiuostė su lenkais ir panoro numelžti Lietuvą.
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/10849-gelžk-kužiai-mažeikiai-priekulė-liepoja?p=916812#post916812
Šioje temoje ir yra aprašyta, kodėl uždarė eismą šiame ruože.Paskutinis taisė Salvijus; 2017.10.24, 18:38.
Komentuoti:
-
Nesaugios linijos visų pirma uždaromos, o ne išardomos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Gal Mažeikiai - Liepoja buvo nesaugi linija jei išardė?
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kad kol kas šis argumentas nėra svarus, o štai A|1 pateikta informacija gali būti naudinga ginant poziciją prieš Komisiją. Kitą vertus "iš neteisės negimsta teisė", tad Latvijos pažeidimas nesuteikia Lietuvai teisėtų galimybių atsakyti tuo pačiu, tad naratyvas galėtų būti, jog Latvijos pusė neturėjo poreikio, tad ir Rengės linijos išardymas neturėjo esminės įtakos konkurencijos ribojimui.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Gal Mažeikiai - Liepoja buvo nesaugi linija jei išardė?
Komentuoti:
-
Gal Mažeikiai - Liepoja buvo nesaugi linija jei išardė?Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš rašiau ne apie Mažeikių susisiekimą su Klaipėda per Skuodą, o apie Mažeikių - Liepojos liniją. Siena buvo viena ir tai artimiausiais kelias į Liepoją. Jei tik latviai būtų norėję importuoti savo poreikiams naftos produktus, tai niekas to geležinkelio neardytų. Bet juokingiausia tai, kad iki Liepojos uosto iš Bugenių apie 70 km. Iš Bugenių į Klaipėda per Priekulę apie 130 km. Iš Bugenių iki Rygos apie 160 km. Iki Klaipėdos - apie 220 km. Taip kad kalti pirmiausia šioje vietoje latviai. Jie atsisakė krovinių vežimo iš MN ir išardė geležinkelį, kad MN į Klaipėdą vežtų tolimesniu keliu. Bet kai pasidarė riesta, tada susiuostė su lenkais ir panoro numelžti Lietuvą.
Komentuoti:
-
Aš rašiau ne apie Mažeikių susisiekimą su Klaipėda per Skuodą, o apie Mažeikių - Liepojos liniją. Siena buvo viena ir tai artimiausiais kelias į Liepoją. Jei tik latviai būtų norėję importuoti savo poreikiams naftos produktus, tai niekas to geležinkelio neardytų. Bet juokingiausia tai, kad iki Liepojos uosto iš Bugenių apie 70 km. Iš Bugenių į Klaipėda per Priekulę apie 130 km. Iš Bugenių iki Rygos apie 160 km. Iki Klaipėdos - apie 220 km. Taip kad kalti pirmiausia šioje vietoje latviai. Jie atsisakė krovinių vežimo iš MN ir išardė geležinkelį, kad MN į Klaipėdą vežtų tolimesniu keliu. Bet kai pasidarė riesta, tada susiuostė su lenkais ir panoro numelžti Lietuvą.
Komentuoti:
-
Ties Luše-Skuodu sieną reikėjo kirsti 2 kartus (stacionarios latvių muitinės ten nebuvo), o ties Renge - 1 kartą, apie tas peripetijas rašė šiame forume vienas forumietis - nebesinorisi grįžti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Geležinkelį numarino muitinė? Tai gal Rengės ruože jos nebuvo?
Tai jei ardom geležinkelius visur - tai nuradykim ties Joniškiu, Daugpiliu ir nebekils jokių problemų - apsaugosim savo rinką.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Orlen ne valstybės rankose yra? Tik skirtumas, kad kitos ir kitai šaliai naudą neša, o jūs kaip naivuolis kalbat, kad jiems ir bėgius dar reiktų naujus nutiesti, kad ir taip Lietuvoje geras monopolines sąlygas dar pasigerinti ir LG su uostu netektų pajamų. Laisva rinka? Įdomu, kuriame pasaulyje ji yra, realybėje kiekviena šalis gina savo interesus, o ne kitų: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/voki...okisku-/194165
Komentuoti:
-
S. Skvernelis: „Lietuvos geležinkelių“ baudą mokėsime iš mokesčių mokėtojų pinigų
– Sprendimo būdai įvairūs. Svarstoma teisinė galimybė, bet, ar skųsti sprendimą, turės pasakyti mūsų teisininkai, labai gerai viską išanalizavę ir įvertinę. Yra galimybė kalbėtis dėl priimtinų išeičių, dėl baudos mažinimo ir kitų variantų. Be baudos, dar yra reikalavimas atstatyti išardytą geležinkelio ruožą.
Paskutinis taisė Salvijus; 2017.10.10, 14:32.
Komentuoti:
Komentuoti: