Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Šiandien bendrauja konstruktyviai, o rytoj? Pasikeis direktorius, pažiūrės, kad per Kužius per brangu vežti naftą į Klaipėdą ir viskas.
    Kas bus, jeigu bus - pagrindo neturinti spekuliacija. O yra taip, kad Orleno ir LG bendradarbiavimas auga ir artimiausioje perspektyvoje ši kryptis neturėtų keistis net ir pasikeitus valdžiai, nebent vėl stipriai pablogėtų Lietuvos ir Lenkijos santykiai. Tačiau taip neturėtų nutikti, nes visi supranta to kainą, o ir buvusios valdžios atstovai, manau, irgi suvokia kokia klaida buvo padaryta, kai nutrūko konstruktyvus dialogas su Lenkija.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Ir taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.
    Šiandien bendrauja konstruktyviai, o rytoj? Pasikeis direktorius, pažiūrės, kad per Kužius per brangu vežti naftą į Klaipėdą ir viskas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Tačiau ši nauja linija leistų naftai nenutekėt į svetimus uostus.
    Ir keleiviam būtų greitas susisiekimas su pajūriu.

    Pagal žemėlapį išeina apie 40 km.
    Remiantis dab. Kroatijoje statomu vienkelio neelektrifikuoto 12,2 km ilgio geležinkelio atkarpos kaina (27,5 mln. Eur, iš jų ES - 85%), tai ruožo Ruzgai-Skuodas kaina siektų 94,3 mln. Eur, iš jų 80 mln. duotų Europa.
    Ir taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tačiau ši nauja linija leistų naftai nenutekėt į svetimus uostus.
    Ir keleiviam būtų greitas susisiekimas su pajūriu.

    Pagal žemėlapį išeina apie 40 km.
    Remiantis dab. Kroatijoje statomu vienkelio neelektrifikuoto 12,2 km ilgio geležinkelio atkarpos kaina (27,5 mln. Eur, iš jų ES - 85%), tai ruožo Ruzgai-Skuodas kaina siektų 94,3 mln. Eur, iš jų 80 mln. duotų Europa.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.16, 14:36.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Virš 30 km, kažin ar nedidelis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

    Reiktų atkurt Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga
    Apsieinant be latvių. Nuo Lūšies link Skuodo mūsų teritorija. Gabalas nedidelis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

    Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas - gi neimportuojama degalų iš užsienio kaip latviai ir estai
    Importuoja, tik mažiau. Tai niekas ir nesako, kad reikia naftos gamyklą uždaryti ar pan. Reikia priversti, kad verslas maksimaliai naudotųsi Lietuvos infrastruktūrą, kitų įmonių paslaugomis ir gaminiais, o ne atsivežtų iš užsienio ar samdytų užsienio firmas, naudotų kitos šalies infrastruktūrą. Ir nereikia čia apie ES. Kiekviena šalis tempia į savo pusę. Lietuva, deja, šiuo atveju pralaimėjo, dėka niekam tikusių politikų...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas
    Atanujinus traukinių eismą į Rengę, Lietuvoje darbo vietų galimai sumažės (kaip LG, taip ir uoste).

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nuo kada Orlen vėl tapo Lietuvos įmone? Koks lietuviško kapitalo verslas ar valstybė išpirko akcijas iš lenkų? Štai LG yra Lietuvos įmonė, o Orlen tokia nėra. Ji parduota. O gal tavo butas yra mano, vien dėl to, kad jis yra Lietuvoje?
    Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas - gi neimportuojama degalų iš užsienio kaip latviai ir estai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo kada Orlen vėl tapo Lietuvos įmone? Koks lietuviško kapitalo verslas ar valstybė išpirko akcijas iš lenkų? Štai LG yra Lietuvos įmonė, o Orlen tokia nėra. Ji parduota. O gal tavo butas yra mano, vien dėl to, kad jis yra Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai yra Lietuvos įmonė, įdarbinanti daug žmonių ir mokanti nemažus mokesčius, nematau, ką čia blogo pasakė, o jau apie apkaltą iš viso nusišnekėjai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Latvija nesutiks. Ir nepriversi. Ir viršvalstybinių instrumentų panaudoti Lietuva neturi galimybės, kaip kad Latvija su Lenkija padarė. Nebent Lietuvos sąskaita latviams geležinkelį suremontuoti...
    Ministrui Masiuliui už tokius žodžius reikia skelbti apkalą. Jis tiesiogiai išdavė Lietuvos interesus, jei nori sudaryti svetimos šalies valstybinei įmonei sąlygas jaustis (realiai šeimininkauti, nes Orlen savininkai) Lietuvoje kaip namie.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.14, 18:02.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Gal šis žingsnis atriš ir kitus Lietuvos - Latvijos geležinkelių eismo mazgus. Tikėkimės.
    Reiktų atkurt Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...duration=56000

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Gal šis žingsnis atriš ir kitus Lietuvos - Latvijos geležinkelių eismo mazgus. Tikėkimės.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tikėjau, kad šis ruožas bus atstatytas, o skeptikų netrūko.

    Plačiau:

    https://www.delfi.lt/verslas/energet....d?id=78818353
    Paskutinis taisė Salvijus; 2018.08.14, 15:02.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Sutaupys ir atstatys? „Lietuvos geležinkeliai“: atstatant Rengės ruožą užteks 10 mln. eurų

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...uru-667-937962

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ta linijas į Latviją iš ardė visų pirma latviai, nes tik esant vienoje šalyje - Rusijos imperijoje ar TSRS jos buvo pilnavertės, nors ir ne per daug apkrautos linijos. Tarpukaryje jos buvo reikalingos tik iki tol, kol tiek Lietuva, tiek Latvija nusitiesė linijas į Kretingą ir Liepoją, atitinkamai, per savo teritorijas. Toliau jos tapo trečaieilėmis, kaip ir XX a. pabaigoje. O kai kurios ir iš viso nereikalingomis. Klaioėda- Šilutė-Pagėgiai-Radvililiškis reikalingas kaip alternatyva Šiauliai - Klaipėda. O tos linijos į Latviją net ir kaip alternatyva nereikalingos. Deja, supuvęs kapitalizmas - automobilizacijos valstybinis rėmimas, o geležinkelių diskriminacija ir privedė prie to, ką turime. Kiek milijardų per 27 metus įkišta į automobilių kelius ir kiek į geležinkelius - skirtumas matuojamas daugybę kartų. Tuo tarpu už važiavimą automobilių keliais niekas tiesiogiai nemoka ir visi nedamoka, o už važiavimą geležinkeliais visi sumoka pilną kainą, o nuostolingus keleivių maršrutus visgi dengia pelnas iš krovinių, o krovinius pervežant sumokama visa infranstruktūros išlaikymo ir atnaujinimo kaina.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.26, 17:17.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1

    Jokios sinergijos nėra, yra tik konkurencija. Sinergija yra nesąmonė kapitalizmo sąlygomis. Vėl eilinis kapitalistų melas ir žmonių mulkinimas. Sinergijai galima tik komunizme.
    Šiaurės Lietuvoje, kaip ir Rytų Lietuvoje buvo daug smulkių linijų. Na jas drasko, "nes gerina LG konkurencinį pranašumą". Nurinktų Šilutė-Pagėgiai, į Kaliningradą vežtų per Radviliškį. Ot taksa pakiltų Gal taip ir bus, kad bus dvikelis Klaipėda-Radviliškis?

    Bet užtat visi automobilių keliai provėžuoti, buvę normalūs plentai, nes vežami viršsvoriai. Būtų normalus geležinkelis, būtų ribojimai keliuose (tiltas ir automatinės svarstyklės-neapvažiuosi pro kitur), būtų kitaip. Dabar tarptautiniai vežimai gal svorių ir laikosi, bet miško, smėlio vežėjai panašu, kad ne. O tą mišką galėtų vežti bėgiais.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    Jau dėl keleivinio tai LG ir piršto manau nepakrutins...
    Taigi šiemet paleis
    Dirba ant to.
    Pririnkti citatų, kur sakė Daugpilis nevažiuos?

    Komentuoti:

Working...
X