Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąIr taip ir ne. Manau, kad po LG administracijos pasikeitimo, pasikeitė ir abiejų bendrovių komunikacija, kuri tapo daug konstruktyvesnė. Neatsitiktinai Orlenas, nesenei parešikė ketinimą geležinkeliais gabenti degalus iš Mažeikių į Lenkiją. Antra, Orleno bendradarbiavimas su Klaipėdos nafta taip pat vyksta labai konstruktyviai, tad kol kas nėra jokių priežasčių, leidžiančių manyti, kad Mažekių kroviniai automatiškai pasuks į Latvijos uostus.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTačiau ši nauja linija leistų naftai nenutekėt į svetimus uostus.
Ir keleiviam būtų greitas susisiekimas su pajūriu.
Pagal žemėlapį išeina apie 40 km.
Remiantis dab. Kroatijoje statomu vienkelio neelektrifikuoto 12,2 km ilgio geležinkelio atkarpos kaina (27,5 mln. Eur, iš jų ES - 85%), tai ruožo Ruzgai-Skuodas kaina siektų 94,3 mln. Eur, iš jų 80 mln. duotų Europa.
Komentuoti:
-
Tačiau ši nauja linija leistų naftai nenutekėt į svetimus uostus.
Ir keleiviam būtų greitas susisiekimas su pajūriu.
Pagal žemėlapį išeina apie 40 km.
Remiantis dab. Kroatijoje statomu vienkelio neelektrifikuoto 12,2 km ilgio geležinkelio atkarpos kaina (27,5 mln. Eur, iš jų ES - 85%), tai ruožo Ruzgai-Skuodas kaina siektų 94,3 mln. Eur, iš jų 80 mln. duotų Europa.Paskutinis taisė lukass; 2018.08.16, 14:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Reiktų atkurt Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Lietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas - gi neimportuojama degalų iš užsienio kaip latviai ir estai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąLietuvos ir lietuviško kapitalo įmonės 2 skirtingi dalykai. Kaip bebūtų PKN orlean sukūria darbo vietas
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo kada Orlen vėl tapo Lietuvos įmone? Koks lietuviško kapitalo verslas ar valstybė išpirko akcijas iš lenkų? Štai LG yra Lietuvos įmonė, o Orlen tokia nėra. Ji parduota. O gal tavo butas yra mano, vien dėl to, kad jis yra Lietuvoje?
Komentuoti:
-
Nuo kada Orlen vėl tapo Lietuvos įmone? Koks lietuviško kapitalo verslas ar valstybė išpirko akcijas iš lenkų? Štai LG yra Lietuvos įmonė, o Orlen tokia nėra. Ji parduota. O gal tavo butas yra mano, vien dėl to, kad jis yra Lietuvoje?
Komentuoti:
-
Tai yra Lietuvos įmonė, įdarbinanti daug žmonių ir mokanti nemažus mokesčius, nematau, ką čia blogo pasakė, o jau apie apkaltą iš viso nusišnekėjai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Latvija nesutiks. Ir nepriversi. Ir viršvalstybinių instrumentų panaudoti Lietuva neturi galimybės, kaip kad Latvija su Lenkija padarė. Nebent Lietuvos sąskaita latviams geležinkelį suremontuoti...
Ministrui Masiuliui už tokius žodžius reikia skelbti apkalą. Jis tiesiogiai išdavė Lietuvos interesus, jei nori sudaryti svetimos šalies valstybinei įmonei sąlygas jaustis (realiai šeimininkauti, nes Orlen savininkai) Lietuvoje kaip namie.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.14, 18:02.
Komentuoti:
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimąGal šis žingsnis atriš ir kitus Lietuvos - Latvijos geležinkelių eismo mazgus. Tikėkimės.
Komentuoti:
-
Gal šis žingsnis atriš ir kitus Lietuvos - Latvijos geležinkelių eismo mazgus. Tikėkimės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikėjau, kad šis ruožas bus atstatytas, o skeptikų netrūko.
Plačiau:
https://www.delfi.lt/verslas/energet....d?id=78818353Paskutinis taisė Salvijus; 2018.08.14, 15:02.
Komentuoti:
-
Sutaupys ir atstatys? „Lietuvos geležinkeliai“: atstatant Rengės ruožą užteks 10 mln. eurų
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...uru-667-937962
Komentuoti:
-
Ta linijas į Latviją iš ardė visų pirma latviai, nes tik esant vienoje šalyje - Rusijos imperijoje ar TSRS jos buvo pilnavertės, nors ir ne per daug apkrautos linijos. Tarpukaryje jos buvo reikalingos tik iki tol, kol tiek Lietuva, tiek Latvija nusitiesė linijas į Kretingą ir Liepoją, atitinkamai, per savo teritorijas. Toliau jos tapo trečaieilėmis, kaip ir XX a. pabaigoje. O kai kurios ir iš viso nereikalingomis. Klaioėda- Šilutė-Pagėgiai-Radvililiškis reikalingas kaip alternatyva Šiauliai - Klaipėda. O tos linijos į Latviją net ir kaip alternatyva nereikalingos. Deja, supuvęs kapitalizmas - automobilizacijos valstybinis rėmimas, o geležinkelių diskriminacija ir privedė prie to, ką turime. Kiek milijardų per 27 metus įkišta į automobilių kelius ir kiek į geležinkelius - skirtumas matuojamas daugybę kartų. Tuo tarpu už važiavimą automobilių keliais niekas tiesiogiai nemoka ir visi nedamoka, o už važiavimą geležinkeliais visi sumoka pilną kainą, o nuostolingus keleivių maršrutus visgi dengia pelnas iš krovinių, o krovinius pervežant sumokama visa infranstruktūros išlaikymo ir atnaujinimo kaina.Paskutinis taisė Al1; 2018.01.26, 17:17.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1
Jokios sinergijos nėra, yra tik konkurencija. Sinergija yra nesąmonė kapitalizmo sąlygomis. Vėl eilinis kapitalistų melas ir žmonių mulkinimas. Sinergijai galima tik komunizme.
Bet užtat visi automobilių keliai provėžuoti, buvę normalūs plentai, nes vežami viršsvoriai. Būtų normalus geležinkelis, būtų ribojimai keliuose (tiltas ir automatinės svarstyklės-neapvažiuosi pro kitur), būtų kitaip. Dabar tarptautiniai vežimai gal svorių ir laikosi, bet miško, smėlio vežėjai panašu, kad ne. O tą mišką galėtų vežti bėgiais.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą
Jau dėl keleivinio tai LG ir piršto manau nepakrutins...
Dirba ant to.
Pririnkti citatų, kur sakė Daugpilis nevažiuos?
Komentuoti:
Komentuoti: