Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mūsų (dar 2 forumo dalyviai) ekspedicijos uždaryto ruožo Venta-Priekulė foto momentai.
    Geležinkelio ardymo darbų nematyti, vietomis ruožas išvalytas nuo krūmų (gal biokurui (?).

    Ventos geležinkelio stotis


    Tiltas per Ventą


    Tiltas per Ventą


    senasis ir naujasis tiltai






    Tiltas per Varduvą


    Bugenių-Lūšės tarpstotis


    Lūšės geležinkelio stotis


    Lūšės geležinkelio stotis


    Lūšės-Vainiuodės tarpstotis (Latvijos teritorijoje)


    Vainiuodės geležinkelio stotis (joje įrengtas krašto muziejus)


    Vainiuodės geležinkelio stotis


    Vainiuodės-Priekulės tarpstotis, ties Auguste


    Priekulės geležinkelio stotis


    Nuo Priekulės Klaipėdos (kairėje) ir Liepojos link (dešinėje)
    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.07.15, 10:58.

    Comment


      Permečiau Latvijos infrastruktūros dokumentus, tai kaip ir Lušė - Priekulė - Skuodas linija pas juos figuruoja kaip nenurinkta....

      http://www.ldz.lv/texts_files/2013%2...s%20final2.pdf

      Comment


        Tai ir pas mus dar faktiškai neišardė.

        Comment


          niekur dar neišardė

          Comment


            gal tada kartojame ką ? Salvijau ? Jei sakai krūmai išrinti, tai gal per vieną dieną įveiktume ?

            Comment


              Priekulės miestelis, Latvija. Geležinkelio susikirtimas su P114 keliu. Fotografuota 2012 liepos 28.

              Vaizdas nuo kelio į Rytus (link geležinkelio stoties).


              Vaizdas nuo kelio į Vakarus (link Liepojos). Dešinysis kelias jau nuardytas, bėgiai sulaužyti ir kol kas sukrauti į krūvas.




              Pabėgiai kol kas išlikę.


              Jeigu teisingai supratau, dešinysis kelias (žiūrint link Liepojos) vedė į Liepoją, kairysis į Skuodą. Taip, kad norintiems ekspedicijos metu dar kažką aptikti, reikėtų paskubėti.
              Taip ir norėjosi pastebėti, jog carai statė, tarpukaryje ir sovietiniais laikais išliko, o čia ....
              http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

              Comment


                Taip ardo Priekulės-Liepojos liniją, bet ten jau reikėjo kapitalinio remonto - trumpabėgiai, pabėgiai mediniai.
                Birželį dar buvo (žr. reportažą aukščiau).

                Comment


                  O gal tik stoties kelius? Pagrindinį kelią paliks.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O gal tik stoties kelius? Pagrindinį kelią paliks.
                    Čia ne stoties kelias, o linija link Liepojos (dešinėje), kairėje - Klaipėdos link.

                    Nuotrauka palyginimui - 2012 m. birželio mėn.


                    Vienai seniausių linijų "Либаво-Роменской железной дороге" artėja galas.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.07.30, 14:28.

                    Comment


                      Matomai, LDZ bėgius kokiai nors įmonei pardavė kaip metalo laužą nusiardyti patiems, o pabėgius paliks supūti arba parduos kokiai nors biokurą gaminančiai įmonei.
                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                      Comment


                        Parašė Combat Rodyti pranešimą
                        Matomai, LDZ bėgius kokiai nors įmonei pardavė kaip metalo laužą nusiardyti patiems, o pabėgius paliks supūti arba parduos kokiai nors biokurą gaminančiai įmonei.
                        Iškirstus krūmus pardavė biokurui.

                        Comment


                          Trasa rajoniniuose planuose nuo Lūšės iki Skuodo nupiešta į kažką atsižvelgiant ar iš akies?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Kadangi tai jau istorija, ir per galvą niekas man jau neduos, tad skelbiu 2008 metų nuotraukas... suprantu, kad šiek tiek ne į temą, bet istorija apie ruožą Liepoja - Priekulė.

                            Alande, praktiškai iš pat Liepojos stoties ėjo linija tiesiai į Priekulę:



                            Dubeni



                            Neturiu savo stebuklingo žemėlapio , tad dabar prisimenu , kad ši upė buvo prieš Gavieze stotį.





                            Gavieze stotis, 2008 metais ji buvo gyvenama



                            Susta



                            Paplaka, čia sutikome šios stoties savininkę su žirgais, kažkur dar yra video...



                            Į kairę Skuodas, į dešinę jau praeitis...



                            4 valandos pirmyn, vidutinis greitis 9 km/h , max 29 km/h... Grupės pasikeitimas ir tas pats kelias atgal...

                            Paskutinis taisė udrius; 2012.08.06, 20:11.

                            Comment


                              Video prie Praplakos stotelės, gal ir dėjau , neprisimenu.....

                              Comment


                                manau patekau į tinkamą temą..
                                ''Didmiestis'' laikraščio straipsnis apie Mažeikių aplinkelį/tunelį

                                Mažeikiai - ateities logistikos mazgas?

                                2012 m. geležinkelis: Būtingė - Darbėnai - Skuodas - Mažeikiai - Šiauliai

                                Nieko keisto, kad Mažeikių rajonas tapo provincija, nes miesto valdžia siekia tik pakeisti šaligatvių plytelių spalvas, kažką pataisyti, tačiau apie miesto vystymo perspektyvą nieko negalvoja.
                                Dar 2011 m. rugsėjo 16 dieną VĮ ''Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos'' Uosto plėtojimo tarybos posėdyje pritarta išorinio giliavandenio uosto statybai Būtingėje. 2012-2013 m. planuojama parengti giliavandenio uosto Būtingėje specialųjį planą ir atlikti Strateginį pasekmių aplinkai vertinimą (SPAV). Vėliau, 2014-2015 m. numatoma parengti giliavandenio uosto Būtingėje poveikio aplinkai vertinimą (PAV), kuriame būtų išsamiai įvertintas šio objekto poveikis aplinkai bei numatytos neigiamą poveikį mažinančios priemonės.
                                Jei Būtingės uosto poveikio aplinkai vertinimas nustatytų, kad šis objektas gamtosauginiu požiūriu priimtinas, 2015-2016 m. būtų pradėtas rengti uosto statybos detalusis planas ir techninis projektas. Naujojo uosto statybos darbų pradžia priklausys nuo pasaulinės ir vietos jūrinio verslo rinkos pokyčių. Planuojama, kad pirmasis terminalas Būtingės uoste turėtų pradėti veikti iki 2020 m. Vystant AB ''Lietuvos geležinkeliai'' ir Kinijos projektą ''Saulė'' bei AB ''Lietuvos geležinkeliai'' ir Ukrainos bendrą projektą AB ''Vikingas'', krovinių srautai tik padidės.
                                1999-2011 m. Klaipėdos uosto krovinių apyvarta išaugo daugiau nei dvigubai - nuo 15 mln. t iki 36,6 mln. t jūrinių krovinių. Klaipėdos uosto metiniai pajėgumai siekia 52 mln. t, todėl sparčiai didėjant krovinių srautams, tikėtina, kad iki 2017 m. esamos uosto galimybės bus visiškai išnaudotos.
                                Klaipėdos apskrities generaliniame plane numatyta, kad Būtingės uosto geležinkelio infrastruktūra jungsis ties Darbėnų miestelio geležinkelio linija. Taip pat numatyta tiesti nauja geležinkelio liniją nuo Skuodo iki geležinkelio linijos, prie Lūšies miestelio, ir sujungti su AB ''Orlen Lietuva'' geležinkelio infrastruktūra. Numatytas ir Mažeikių miesto geležinkelio aplinkkelis, eisiantis pro Reivyčius (šalia ETG), Mažeikių durpyną (šalia Urvikių), susijungsiantis jau netoli Viekšnių miestelio. Šios geležinkelio linijos yra numatytos ir Mažeikių rajono bendrajame plane.
                                Būtingės uosto krovinius AB ''Lietuvos geležinkeliai'' planuoja pervežti Šiauriniu geležinkelio ruožu, kuris eis per Mažeikius. Planuojami kiekiai gali būti nuo 15 mln. iki 30 mln. tonų per metus. AB ''Orlen Lietuva'' dabar per Mažeikius išveža apie 8-9 mln. tonų per metus. Paleidus liniją ''Naftos gamykla-Skuodas-Klaipėda'', pusė kiekio (4-5 mln. t) važiuos šia linija, kita pusė (4-5 mln. t) į Rytų pusę (Ukraina, Baltarusija, Latvija, Estija), per Mažeikius. Susumavus: per Mažeikius 2020 m. bus pervežta ne 8-9 mln. t krovinių, o jau 24-39 mln. t krovinių, apytiksliai 3-4 kartus daugiau. Tai tiek pat kartų daugiau bus uždarytos pervažos, padidės triukšmas, vibracija.
                                Dėl linijos Skuodas-Lūšė projekto būtinumo ir atsiperkamumo mes neabejojame, tačiau dėl Mažeikių geležinkelio aplinkelio įrengimo labai abejojame, nes Marijampolės patirtis parodė, kad tiek Vyriausybė, tiek AB ''Lietuvos geležinkeliai'' - nelinkė tiesti Marijampolės aplinkelio, kadangi tai brangiai kainuoja (20 mln. už 1 kilometrą) bei yra nereikalingas, nes nėra didelių pervežamų krovinių kiekių. Dėl Marijampolės gyventojų reikalavimo statyti aplinkkelį Vyriausybė ir AB ''Lietuvos geležinkeliai'' pradėjo kaltinti savivaldybę, kad esą jie trukdo projektui ''Rail Baltica'' bei siekia pasipelnyti išperkant žemes geležinkelio linijai. Toks pats scenarijus dėl aplinkelio gali pasikartoti ir Mažeikiuose, nes dar 2006 metais Reivyčių kaimo (ETG) gyventojai buvo prieš geležinkelio aplinkelį. Dar prisijungs urvikiškiai. Įvertinus aplinkelio ilgį, kuris būtų apie 23 km, aplinkkelio kaina būtų didžiulė - apie 460 mln. litų.
                                2011 metais iniciatyvinė grupė ''Mažeikių geležinkelio tunelis'' pateikė viziją ir projektą dėl 2,4 km požeminio geležinkelio tunelio per Mažeikius. Pagal preliminarius skaičiavimus tunelio kaina apie 140 mln. litų, o tai tris kartus pigiau. Likę pinigai, skirti geležinkelio aplinkkeliui, galėtų būti skirti viršutinei infrastruktūrai: centrinei Mažeikių miesto aikštei, fontanui, bulvarui. Ar Vyriausybė ir AB ''Lietuvos geležinkeliai'' bus linkę investuoti tokias lėšas į Mažeikius, savivaldybę-donorę*?
                                Mažeikių rajono savivaldybės administracija kartu su AB ''Lietuvos geležinkeliai'' nelinkę paremti šio projekto. Motyvai: lėšų trūkumas, projekto sudėtingumas (vykdant virš 50 mln. Lt vertės projektą, reikia skelbti tarptautinį konkursą) ir, kaip sakė AB ''Lietuvos geležinkeliai'' administracija: ''Ar būtinas geležinkelio tunelis Mažeikiuose, jei kitose miestuose yra didesnių problemų.'' Tai toks požiūris į Mažeikius ir gyventojus.
                                Mažeikių geležinkelio tunelis yra tolimesnis Mažeikių miesto urbanistinio vystymo pagrindas, realiai sujungiantis senamiestį su mikrorajonu ir suformuojantis centrinę pėsčiųjų aikštę. Vykdant projektą būtų sukurta nemažai darbo vietų, pagėrėtų miesto infrastruktūra, ir gyvenimo kokybė bei ryškiai sumažėtų aplinkos tarša, triukšmas, vibracija. Šiuo projektu būtų siekiama pakeisti Vyriausybės ir AB ''Lietuvos geležinkeliai'' požiūrį į Mažeikių miestą ir rajoną, turintį pačia didžiausią naftos perdibimo įmonę Pabaltijo šalyse, kuri sukuria didžiausią šalyje pridėtinę vertę ir į biudžetą perveda virš 1,5 mlrd. litų.

                                ''Mažeikių geležinkelio tunelis'' iniciatyvinė grupė

                                *Mažeikių rajonas yra viena iš keturių šalies savivaldybių donorių, t.y. mes daugiau atiduodame į nacionalinį biudžetą, nei gauname iš jo.

                                Comment


                                  Pigiausias variantas yra Mažeikių stoties kelyno panaikinimas, nes vis tiek ten jokios rimtos krovos nevyksta ir nebus, išplėčiant Ventos stotį, o Mažeikiuose paliekant dvikelį su atšaka į šiaurinėje miesto dalyje sančias įmones. Tuomet galima būtų pastatyti du viadukus virš geležinkelio vietoje dabartinių pervažų Laisvės-Viekšnių g. ir Algirdo g. bei tik lengviesiems automobiliams skirtą pravažiavimą ir pėsčiųjų praėjimą po geležinkeliu ties Vydūno g. Bei pėsčiųjų tiltą ties stotimi.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Pigiausias variantas yra Mažeikių stoties kelyno panaikinimas, nes vis tiek ten jokios rimtos krovos nevyksta ir nebus, išplėčiant Ventos stotį, o Mažeikiuose paliekant dvikelį su atšaka į šiaurinėje miesto dalyje sančias įmones. Tuomet galima būtų pastatyti du viadukus virš geležinkelio vietoje dabartinių pervažų Laisvės-Viekšnių g. ir Algirdo g. bei tik lengviesiems automobiliams skirtą pravažiavimą ir pėsčiųjų praėjimą po geležinkeliu ties Vydūno g. Bei pėsčiųjų tiltą ties stotimi.
                                    Dėl Ventos išplėtimo panaikinant Mažeikių kelyną pritariu, nes antru atveju tektų naikinti Ventą anksčiau ar vėliau.

                                    Reikalingas būtų dar vienas viadukas po geležinkeliu, kaip kažkur rašei – iš Strazdelio gatvės lengviesiems automobiliams pravažiuoti. Taip pat pėsčiųjų perėjų tiek, kad netrūktų, bet be jokių „pėsčiųjų tiltų“. Prekinių traukinių sustojimo Mažeikiuose traukinių eismo organizavimo tikslais nenumatyti. Čia – kaip laikinas variantas. Jeigu kada nors atsinaujintų traukinių eismas Klaipėda – Skuodas– Mažeikiai, statyti geležinkelio tunelį.
                                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                    Comment


                                      Pagaliau pradėtas Mažeikių stoties aptvėrimas.
                                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                      Comment


                                        Pradėjo ar jau beveik baigia ir tik dabar paskelbė konkursą? Kaip kad su Draugystės aptvėrimu. Jis jau beveik baigtas, o konkursas dar tik skelbiamas.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pradėjo ar jau beveik baigia ir tik dabar paskelbė konkursą? Kaip kad su Draugystės aptvėrimu. Jis jau beveik baigtas, o konkursas dar tik skelbiamas.
                                          Dėl konkurso nežinau, bet tvora jau tveriama.
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X