Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AB13
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiandien į Šiauliai-Vilnius Šiauliuose bilietų nusipirkti nepavyko liaudžiai, net atvykusiems beveik prieš valandą iki išvykimo, perpildytas.

    Maršrutas pasiteisino su kaupu.
    Bilietus reikia pirkt iš anksto. Jei prieš daugiau kaip 3 dienas, tai dar ir nuolaidą gausi.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien į Šiauliai-Vilnius Šiauliuose bilietų nusipirkti nepavyko liaudžiai, net atvykusiems beveik prieš valandą iki išvykimo, perpildytas.

    Maršrutas pasiteisino su kaupu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.02.23, 21:16.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Deja, deja turėjau bilietuką ant kreidinio popieriaus su DB žyma.
    Jie pavartė ir niekaip nesuprato, kad čia bilietas.
    netiesa. eksperesas ima duomenis is Rygos centro. o Post- neturi jokio erysio su bilietu rezervavimo biuru. todel norint parduoti bilieta su vieta, reikia paimti vieta is duomenu bezes, o ekspresas iskart duoda vieta kokia kleeivis nori.tarp traukinyje galima sonine nesonine, virsutine apatine, moteriska vyriska kupe.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Deja, deja turėjau bilietuką ant kreidinio popieriaus su DB žyma.
    Jie pavartė ir niekaip nesuprato, kad čia bilietas.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.02.18, 17:22.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    3 sistema spausdina kreidinio popieriaus čekį (bent Vokietijoje man taip pavadino bilietą kai reikėjo jį pakeisti) ir ranka rašo į žurnalą, o Post prijungta prie rusiškos duomenų bazės ir spausdina ant standartinio bilietų popieriaus.
    Atvirkščiai - Ekspresas prijugtas prie db.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kuo tos sistemos skiriasi?
    3 sistema spausdina kreidinio popieriaus čekį (bent Vokietijoje man taip pavadino bilietą kai reikėjo jį pakeisti) ir ranka rašo į žurnalą, o Post prijungta prie rusiškos duomenų bazės ir spausdina ant standartinio bilietų popieriaus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Paprastomis dienomis kai nėra didelio keleivių srauto bilietai parduodami per Post. O kai didelis srautas -per ekspres 3 sistema. Tame ir skirtumas
    O kuo tos sistemos skiriasi?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
    Šiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
    Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis
    Paprastomis dienomis kai nėra didelio keleivių srauto bilietai parduodami per Post. O kai didelis srautas -per ekspres 3 sistema. Tame ir skirtumas

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    Šiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
    Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.
    taip sis marsrutas labai idomus. pagal duomenis islipanciu ilipanciu keleiviu skaiciu irgi labai idomu. penktadieni is Siauliu yra sioks toks judejimas i kaimus. taciau sekmadieni is tu kaimu grizimo beveik nera.......

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Matyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.
    Sekmadieni situacija lygiai tokia pati. tik is Kauno isvyko gerokai maziau zmoniu.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Matyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    penktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina

    Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...
    traukiniu Kaunas -Siauliai is stoteliu Jonava ir Kedainiai jau niekas nebevaziuoja.o kitose stotelese tai Dotnuva, Gudziunai, Baisogala,Gimbogala, Silenai per visas isvardintas ilipa 1-3 keleiviai.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    penktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina

    Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Sunku pasakyti.
    Lietuviškai Liepojoje gana dažnai galima išgirsti.
    Aš traukiniu važiuoju arba iki Kretingos, paskiau su persėdimu Palangoje, arba iš Jelgavos. Abu variantai tenkina, trečiasis būtų geriausias.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Įdomu ar nebūtų vasara populiarus maršrutas Vilnius-Liepoja.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    nebuvo niekad noras pasiūlyti darbotojus vežti į mažeikių naftą? kuras tai deginamas...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Mažeikiai kažkada buvo persėdimo stotimi iš vieno anaktinio traukinio į kitą. Atvykus ~1h traukiniu Vilnius-Mažeikiai, netrukdavai ~2h sulaukti naktinio Ryga-Klaipėda. Iš šio Vainiuodėje ar Priekulėje persėsdavai į traukinį Vainiuodė-Liepaja.
    Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
    Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.
    LG traukiniai Mazeikiu stotyje nenakvoja. Traukiniai vaziuoja iki Bugeniu.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....(...)

    .
    Mažeikiai kažkada buvo persėdimo stotimi iš vieno anaktinio traukinio į kitą. Atvykus ~1h traukiniu Vilnius-Mažeikiai, netrukdavai ~2h sulaukti naktinio Ryga-Klaipėda. Iš šio Vainiuodėje ar Priekulėje persėsdavai į traukinį Vainiuodė-Liepaja.
    Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
    Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.

    Komentuoti:

Working...
X