Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąDeja, deja turėjau bilietuką ant kreidinio popieriaus su DB žyma.
Jie pavartė ir niekaip nesuprato, kad čia bilietas.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą3 sistema spausdina kreidinio popieriaus čekį (bent Vokietijoje man taip pavadino bilietą kai reikėjo jį pakeisti) ir ranka rašo į žurnalą, o Post prijungta prie rusiškos duomenų bazės ir spausdina ant standartinio bilietų popieriaus.- Ekspresas prijugtas prie db.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kuo tos sistemos skiriasi?
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPaprastomis dienomis kai nėra didelio keleivių srauto bilietai parduodami per Post. O kai didelis srautas -per ekspres 3 sistema. Tame ir skirtumas
Komentuoti:
-
Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis
Komentuoti:
-
Šiandien teko važiuoti vakariniu traukiniu Vilnius - Klaipėda iki Šiaulių. Traukinys buvo sudarytas iš keturių vagonų. Pirmasis - buvo beveik visiškai užpildytas. Maždaug ties Jonava buvo laisvos tik 3 - 4 vietos. Pakankamai dug įlipo kelieivių Jonavoje (maždaug apie 30), Kėdainiuose šiek tiek mažiau. Tad galbūt 4 vagonų traukinys yra šiek tiek per trumpas, gal optimalus variantas būtų 5 - 6 vagonai?
Beje, gal LG taupo popieriui? Kadangi šiandienos bilietas nebepriminė to didelio formato, kuriame būdavo nurodyta tiksli atvykimo, išvykimo datai,laikas, vieta ir man. Bilietas buvo eilini, toks koks daugelyje traukinių, pvz. Šiauliai - Rokiškis
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.
Komentuoti:
-
Kiek pastebėjau šiuo maršrutu dauguma keleivių važiuoja "nuo iki" skirtingai nei Vilnius-Klaipėda maršrutu, kur didžioji dalis tarpinių stočių keleivių.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąMatyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.
Komentuoti:
-
Matyt nukonkuravo Vilnius-Šiauliai. Be kita vertus Kaunas pigesnis dėl III klasės.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąpenktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina
Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...
Komentuoti:
-
penktadienį teko važiuoti Vilnius - Turmantas 15:05h. Keturių vagoų DRakonas buvo visiškai užildytas iki pat Švenčionėlių, kur išlipo apie 30% keleivių. Maždaug tiek pat išlipo ir Ignalinoje, o likusieji važiavo iki Visagino. Užpildymas maksimalus - akį džiugina
Tiesa, atgal važiavau Ignalina-Vilnius 20:23h. Galbūt, jog jaunimas šventė Valentino dieną, galbūt dėl to, jog penktadienį į Vilniaus pusę nelabai kas traukia, traukinyje visą laiką per tris vagonus nebuvo daugiau, nei... 5 keleiviai...
Komentuoti:
-
Sunku pasakyti.
Lietuviškai Liepojoje gana dažnai galima išgirsti.
Aš traukiniu važiuoju arba iki Kretingos, paskiau su persėdimu Palangoje, arba iš Jelgavos. Abu variantai tenkina, trečiasis būtų geriausias.
Komentuoti:
-
nebuvo niekad noras pasiūlyti darbotojus vežti į mažeikių naftą? kuras tai deginamas...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMažeikiai kažkada buvo persėdimo stotimi iš vieno anaktinio traukinio į kitą. Atvykus ~1h traukiniu Vilnius-Mažeikiai, netrukdavai ~2h sulaukti naktinio Ryga-Klaipėda. Iš šio Vainiuodėje ar Priekulėje persėsdavai į traukinį Vainiuodė-Liepaja.
Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....(...)
.
Naktiniu Ryga-Klaipėda atvažiavęs iš Rengės ar Aucės, persėsdavai į ankstyvą rytinį Mažeikiai-Vilnius (kai šis išvykdavo ~3h nakties). Visa tai buvo taip gal iki 1992 metų, kai naktinį Mažekiai Vilnius pavertė tikru naktiniu (paankstino), nuo Šiaulių paleido junginyje su "Naktine Klaipėda".
Buvo DR-1A Ryga-Mažeikiai-Ryga, buvo D1 Klaipėda-Mažeikiai-Klaipėda (abu šie dyzeliukai nakvodavo Mažeikiuose (o gal tuščiomis nuvažiuodavo nakvoti į Bugenius?). Dar kažkada anksčiau Šiaulių geležinkelio stoties tvarkaraštyje mačiau maršrutą Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai-Lūdšė.
Komentuoti:
Komentuoti: