Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Dėl kursavimo kas 10 minučių labai abejoju. Tačiau jei autobusas važiuos ir kas pusvalandį, tai atims daug keleivių iš traukinių. O LG po kurio laiko į Trakus ims leisti vien tik automotrises ar netgi pamažins maršrutų. Nes vargu ar bus rasta bendra kalba dėl traukinių integravimo į VT.
-
Dėl Vilniaus viešojo transporto planuojamų pakeitimų.
Nuo liepos 1 vietoje maršrutinio taksi iš Lentvario iki Žemųjų Panerių planuojamas autobusas kas 10 minučių. Kuriame galios ir legvatos ir bus mėnesiniai bilietai.
Komentuoti:
-
Nuo liepos 1d. planuoja paleisti 68-o maršruto autobusą tarp Lentvario ir Ž.Panerių, todėl dalis keleivių gali pasirinkti autobusą.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKodėl turi sumažėt?
Komentuoti:
-
Rytinis dviaukštis iš Trakų artėja prie Lentvario. Jaučiu, po liepos 1 sumažės geležinkelio keleivių iš Lentvario.
Komentuoti:
-
Manau, apie tokius atvejus kiekvienąkart tikslinga informuoti LG keleivinių vežimo direkciją. Kad ir el.paštu passenger@litrail.ltParašė Salvijus Rodyti pranešimąŠiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų užpildytas nuo Šiaulių, yra stovinčių (bent jau ruože nuo Kaišiadorių).
Man taip asmeniškai aiškino vienas LG darbuotojas.
Komentuoti:
-
Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų užpildytas nuo Šiaulių, yra stovinčių (bent jau ruože nuo Kaišiadorių).
Komentuoti:
-
Geležinkelius rinkosi 4,2% daugiau keleivių
vz.lt
Išankstiniais duomenimis kovą Lietuvos geležinkeliais keliavo daugiau nei 372.000 keleivių, arba 4,2% daugiau nei tą patį mėnesį 2012 m.
Komentuoti:
-
Plius tiesioginiai priemiestiniai (pendeltåg) traukiniai. Regioniniai traukiniai iš Stokholmo taip pat vyksta į Västerås, Eskilstuna, Örebro (kartu su Stokholmu tai vienas Mälardalen regionas).Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.09, 05:41.
Komentuoti:
-
Su tranzitiniais ir daugiau, o nuo taško A į B kas valandą, juk pats 2 kartus važiavau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.
Komentuoti:
-
Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
Komentuoti:
-
KĄ?!?!? Kai važinėjo naktinės Klaipėda ir Ryga, TEPas per 20 min. suspėdavo atsikabinti, pakeisti kabiną, pervažiuoti į kitą stoties galą, pakeisti kabiną, prisikabinti, patikrinti stabdžius. Taip kad elektriniam 10 min. kabinų pakeitimui - užteks be problemų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsuprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.
Komentuoti:
-
Marijampoles traukiniai vaziuos nepakeistu grafiku. Keisis Sestoku traukinys (13:15 val) ir Kybartu triju traukiniu isvykimo laikas is Kauno nuo Naujojo grafiko.(05.26)
suprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.is Kauno 17 17:10 17:54 tikrai tenkinantis visu keleiviu poreikius (ir mazom stotelem )
Komentuoti:
-
o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą[O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
tarp 15:22 ir 17:00h. is Kauno - didelis tarpas. Turint omenyje, jog po to vaziuoja net 3 per valanda.
Galima butu logiskai 13:50 is Vilniaus paleisti atgal is Kauno ne 17:00, o apie 16:00h. Tuomet 15:35h. jei butu padarytas iki Kauno galetu perimti pastarojo isvykima 17:00 sulaukes Sestoku keleiviu
Komentuoti:
-
o gal bus bent kazkiek pavelintas paskutinis i Marijampole ? ar vel liks toks, jog net po darbo issiprasius anksciau i ji suspeti nebus galima?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnuo naujojo grafiko is vilniaus isvyks 16:30 ir 16:42 i Kauna
Komentuoti:
-
Va čia irgi liuks variantas. Pvz. 12:00, 13:00, 14:00 - greitasis, o 12:20, 13:20, 14:20 - letasis i Kauna. Per 1.40. nesimaisys vienas kitam nuvykdami.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
Per daznai ? Na ok, 12, 14, 16 greitieji - nelyginemis valandomis - letieji ar pan.
Jeigu nori turet pelno is keleiviu vezimo - VISU PIRMA REIKTU ISIKALUSYT I KELEIVIU PAGEIDAVIMUS
Komentuoti:
-
Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNejuokinkite. Kiekvienoje šalyje su normaliai išvystytu VT tarp tokio dydžio miestų kaip Vilnius (ir dar sostinės!) bei Kauno traukiniai važinėt kas 20-30 minučių visą dieną.
Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
Komentuoti:
-
O kaip su ankstyvais keleviais? Kodel ryte 5h vaziuoja ir traukiniai ir autobusai, o vakare po 21h tuscia? Nejau ryte ju daugiau? tenka prasyt specialiai, kad kas atvaziuoti specialiai is Kauno su masina, nes VT tarp didziuju miestu tiesiog vakarais neegzistuoja
Komentuoti:
-
o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą[O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
Tamsta, žiūriu, labai advokatauji visokiems "optimizuotojams" bei nenorintiems nieko pagerinti, atsižvelgti į keleivių poreikius.
Komentuoti:
Komentuoti: