Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Dėl kursavimo kas 10 minučių labai abejoju. Tačiau jei autobusas važiuos ir kas pusvalandį, tai atims daug keleivių iš traukinių. O LG po kurio laiko į Trakus ims leisti vien tik automotrises ar netgi pamažins maršrutų. Nes vargu ar bus rasta bendra kalba dėl traukinių integravimo į VT.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dėl Vilniaus viešojo transporto planuojamų pakeitimų.
    Nuo liepos 1 vietoje maršrutinio taksi iš Lentvario iki Žemųjų Panerių planuojamas autobusas kas 10 minučių. Kuriame galios ir legvatos ir bus mėnesiniai bilietai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kodėl turi sumažėt?
    Nuo liepos 1d. planuoja paleisti 68-o maršruto autobusą tarp Lentvario ir Ž.Panerių, todėl dalis keleivių gali pasirinkti autobusą.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kodėl turi sumažėt?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Rytinis dviaukštis iš Trakų artėja prie Lentvario. Jaučiu, po liepos 1 sumažės geležinkelio keleivių iš Lentvario.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų užpildytas nuo Šiaulių, yra stovinčių (bent jau ruože nuo Kaišiadorių).
    Manau, apie tokius atvejus kiekvienąkart tikslinga informuoti LG keleivinių vežimo direkciją. Kad ir el.paštu passenger@litrail.lt
    Man taip asmeniškai aiškino vienas LG darbuotojas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų užpildytas nuo Šiaulių, yra stovinčių (bent jau ruože nuo Kaišiadorių).

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Geležinkelius rinkosi 4,2% daugiau keleivių
    vz.lt
    Išankstiniais duomenimis kovą Lietuvos geležinkeliais keliavo daugiau nei 372.000 keleivių, arba 4,2% daugiau nei tą patį mėnesį 2012 m.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.
    Plius tiesioginiai priemiestiniai (pendeltåg) traukiniai. Regioniniai traukiniai iš Stokholmo taip pat vyksta į Västerås, Eskilstuna, Örebro (kartu su Stokholmu tai vienas Mälardalen regionas).
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.09, 05:41.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.
    Su tranzitiniais ir daugiau, o nuo taško A į B kas valandą, juk pats 2 kartus važiavau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
    Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
    Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    suprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.
    KĄ?!?!? Kai važinėjo naktinės Klaipėda ir Ryga, TEPas per 20 min. suspėdavo atsikabinti, pakeisti kabiną, pervažiuoti į kitą stoties galą, pakeisti kabiną, prisikabinti, patikrinti stabdžius. Taip kad elektriniam 10 min. kabinų pakeitimui - užteks be problemų.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Marijampoles traukiniai vaziuos nepakeistu grafiku. Keisis Sestoku traukinys (13:15 val) ir Kybartu triju traukiniu isvykimo laikas is Kauno nuo Naujojo grafiko.(05.26)

    suprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.is Kauno 17 17:10 17:54 tikrai tenkinantis visu keleiviu poreikius (ir mazom stotelem )

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    [O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
    o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]

    tarp 15:22 ir 17:00h. is Kauno - didelis tarpas. Turint omenyje, jog po to vaziuoja net 3 per valanda.

    Galima butu logiskai 13:50 is Vilniaus paleisti atgal is Kauno ne 17:00, o apie 16:00h. Tuomet 15:35h. jei butu padarytas iki Kauno galetu perimti pastarojo isvykima 17:00 sulaukes Sestoku keleiviu

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    nuo naujojo grafiko is vilniaus isvyks 16:30 ir 16:42 i Kauna
    o gal bus bent kazkiek pavelintas paskutinis i Marijampole ? ar vel liks toks, jog net po darbo issiprasius anksciau i ji suspeti nebus galima?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
    Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
    Va čia irgi liuks variantas. Pvz. 12:00, 13:00, 14:00 - greitasis, o 12:20, 13:20, 14:20 - letasis i Kauna. Per 1.40. nesimaisys vienas kitam nuvykdami.

    Per daznai ? Na ok, 12, 14, 16 greitieji - nelyginemis valandomis - letieji ar pan.

    Jeigu nori turet pelno is keleiviu vezimo - VISU PIRMA REIKTU ISIKALUSYT I KELEIVIU PAGEIDAVIMUS

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nejuokinkite. Kiekvienoje šalyje su normaliai išvystytu VT tarp tokio dydžio miestų kaip Vilnius (ir dar sostinės!) bei Kauno traukiniai važinėt kas 20-30 minučių visą dieną.
    Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
    Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kaip su ankstyvais keleviais? Kodel ryte 5h vaziuoja ir traukiniai ir autobusai, o vakare po 21h tuscia? Nejau ryte ju daugiau? tenka prasyt specialiai, kad kas atvaziuoti specialiai is Kauno su masina, nes VT tarp didziuju miestu tiesiog vakarais neegzistuoja

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    [O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
    o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]

    Tamsta, žiūriu, labai advokatauji visokiems "optimizuotojams" bei nenorintiems nieko pagerinti, atsižvelgti į keleivių poreikius.

    Komentuoti:

Working...
X