Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Aišku, kad būna. Bet nedaug. Labiausiai tinka nebent susisiekimui su Suvalkais ir Bialystoku, nes autobusai iš Vilniaus ar Kauno plėšia kainas kaip iki Varšuvos. Nors iš Vilniaus pigiau vis tiek neišeina, gaunasi kaip autobusu. O toliau Bialystoko nuvykti nelabai yra kur. Rytiniu reisu važiuojant dar galima vakare pasiekti Varšuvą, bet jau iš jos nelabai kur tokiu metu išvyksi. Vakariniu reisu nieko toliau Bialystoko nepasiekti. Toliau galima keliauti tik naktiniu autobusu į Varšuvą.
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kroviniai bent vaziuoja tuo nauju Lenkijos gelezinkeliu?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąSusidoroja, bet ko gero tik studentų vasaros atostogų sąskaita.
Lenkijos traukiniui suvalkiečiai abejingi
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą620M Pesos susidoroja su srautais?
Beje, ar Marijampoliečiai naudojasi Balstogės reisais savaitgaliais?
Lenkijos traukiniui suvalkiečiai abejingi
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNuo liepos mėnesio keleivių padidėjimas jaučiamas traukinių maršrutuose Kaunas-Marijampolė. Matyt, įtaką turi autobusų bilietų kainų padidėjimas nuo liepos 1 dienos. Bilietas traukiniu iš Kauno į Marijampolę kainuoja 3,50 EUR, autobusu - 4,40-4,50 EUR
Komentuoti:
-
620M Pesos susidoroja su srautais?
Beje, ar Marijampoliečiai naudojasi Balstogės reisais savaitgaliais?
Komentuoti:
-
Nuo liepos mėnesio keleivių padidėjimas jaučiamas traukinių maršrutuose Kaunas-Marijampolė. Matyt, įtaką turi autobusų bilietų kainų padidėjimas nuo liepos 1 dienos. Bilietas traukiniu iš Kauno į Marijampolę kainuoja 3,50 EUR, autobusu - 4,40-4,50 EUR
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkija didelė šalis ir nuvažiuoti iš vieno jos galo į kitą nepakanka 5 val. Bet Latvija tokia kaip Lietuva.
Beje, jei būtų traukinys Kaunas-Vilnius-Vilniaus oro uostas VNO, Daugpilis-Vilnius-VNO manau taip pat būtų žmonių ankstyvuose reisuose (tarkime charteriai rytais skrenda, o savaitei statyti automobilį arba brangu, arba nesaugu ir nepatogu). Bet čia prasideda. Nėra elektros, taip negalima, mašinistui pamaina tik vėliau prasideda, iš kur gausime traukinį Kaune, kasa nedirba ir pan.
Komentuoti:
-
Lenkija didelė šalis ir nuvažiuoti iš vieno jos galo į kitą nepakanka 5 val. Bet Latvija tokia kaip Lietuva.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą(...) Latvijoje ir dabar yra tokių ankstyvų traukinių ir autobusų. Ir ne tušti jie važiuoja, keleivių yra. Aišku, ne kažin kiek, bet yra.
Komentuoti:
-
Lietuviai apsitijo, tsakant. Latvijoje ir dabar yra tokių ankstyvų traukinių ir autobusų. Ir ne tušti jie važiuoja, keleivių yra. Aišku, ne kažin kiek, bet yra.
Komentuoti:
-
Sovietmečiu esu važinėjęs keistomis kryptimis keistais laikais, bet susisiekimo tikslu.
Šiais laikais 03,00 val. išvykstančiu traukiniu važiuočiau tik pažintiniais ar turistiniais tikslais
PS
Jei kažkam užtektų valios pratęsti "Rokiškio traukinį" iki Daugpilio, atsirastų žymiai daugiau motyvacijos priderinti prie Vln-Klp
Komentuoti:
-
Kaip jau minėjau, galėtų suderinti maršrutus Klaipėda - Vilnius ir Šiauliai - Rokiškis, kad galima būtų pasiekti Panevėžį ir Rokiškį iš Klaipėdos.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa į Rokiškį iš Vilniaus gali važiuoti taip tik railfanas
Mano studijų laikais būdavo populiaru važiuoti iš Vilniaus 3:00h nakties išvykdavusiu dyzeliuku Vilnius-Klaipėda, kuris iš Kauno išvykdavo 4:39h, ir Linkaičiuose persėsti į dyzeliuką Šiauliai-Daugpilis. Kas iki kur šiuo dyzeliukiu važiuodavo, žinoma tik jiems patiems. Radviliškyje persėsti jau nepavykdavo, Linkaičiuose stodavo abu. Kai aš važiuodavau tuo traukiniu iš Kauno į Šiaulius ar Klaipėdą, Linkaičiuose išlipančio jaunimo pamatydavau, tarp Linkaičių ir Radviliškio kitą dyzeliuką - taip pat. Išsyk atrodė, kad tas dyzeliukas važiuoja link Jonavos, bet tvarkaraštyje tokio neradau, paskui apskaičiavau, kad tai Šiauliai-Daugpilis, ir kažkaip negreitai supratau, kad geležinkeliai į Vilnių ir Rokiškį išsiskiria ne Radviliškyje, o Linkaičiuose.
P.S.:
1.Atrodytų, kad Suvalkijoje traukiniu iš Marijampolės į Pilviškius, Alksnėnus ar net Vilkaviškį taip pat važiuotų tik railfanai. Kol traukiniai važinėjo į Marijampolę (iki "Rail-Baltica" statybos pradžios, o dabar statyba baigta, tik traukinių eismą atnaujinti neskubama) traukiniai persėdant Kazlų Rūdoje buvo geras susisiekimas su apskrities centru Marijampole.
2. Yra žmonių, kurie autotransportu važiuodami patiria problemų dėl sveikatos sutrikimų, traukiniu važiuoti tokiems geriau.Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.12, 09:05.
Komentuoti:
Komentuoti: