Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Aišku, kad būna. Bet nedaug. Labiausiai tinka nebent susisiekimui su Suvalkais ir Bialystoku, nes autobusai iš Vilniaus ar Kauno plėšia kainas kaip iki Varšuvos. Nors iš Vilniaus pigiau vis tiek neišeina, gaunasi kaip autobusu. O toliau Bialystoko nuvykti nelabai yra kur. Rytiniu reisu važiuojant dar galima vakare pasiekti Varšuvą, bet jau iš jos nelabai kur tokiu metu išvyksi. Vakariniu reisu nieko toliau Bialystoko nepasiekti. Toliau galima keliauti tik naktiniu autobusu į Varšuvą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bet ar zmoniu juose buna?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi šimtus kartų rašyta, kad keleiviniai traukiniai savaitgaliais.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tai kas nors vaziuoja ta mega vėže?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    O kroviniai bent vaziuoja tuo nauju Lenkijos gelezinkeliu?
    Nuo 1435 mm bėgių nutiesimo tarp Kauno ir Šeštokų dar nemačiau nė vieno lenkiško prekinio traukinio. Ir negalėjau matyti, nes dabar prie geriausių norų nebūtų kur pakrauti-iškrauti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, nes linija neatvesta iki Palemono, kas šiuo metu ir daroma.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O kroviniai bent vaziuoja tuo nauju Lenkijos gelezinkeliu?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Susidoroja, bet ko gero tik studentų vasaros atostogų sąskaita.
    Lenkijos traukiniui suvalkiečiai abejingi
    Nepasakyčiau. Viena moteriškė iš susižavėjimo net sunkią piniginę paliko

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    620M Pesos susidoroja su srautais?

    Beje, ar Marijampoliečiai naudojasi Balstogės reisais savaitgaliais?
    Susidoroja, bet ko gero tik studentų vasaros atostogų sąskaita.
    Lenkijos traukiniui suvalkiečiai abejingi

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nuo liepos mėnesio keleivių padidėjimas jaučiamas traukinių maršrutuose Kaunas-Marijampolė. Matyt, įtaką turi autobusų bilietų kainų padidėjimas nuo liepos 1 dienos. Bilietas traukiniu iš Kauno į Marijampolę kainuoja 3,50 EUR, autobusu - 4,40-4,50 EUR
    Gal ir Kauno oro uostas prisidėjo?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    620M Pesos susidoroja su srautais?

    Beje, ar Marijampoliečiai naudojasi Balstogės reisais savaitgaliais?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuo liepos mėnesio keleivių padidėjimas jaučiamas traukinių maršrutuose Kaunas-Marijampolė. Matyt, įtaką turi autobusų bilietų kainų padidėjimas nuo liepos 1 dienos. Bilietas traukiniu iš Kauno į Marijampolę kainuoja 3,50 EUR, autobusu - 4,40-4,50 EUR

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš ir apie naktinius autobusus rašiau. Taigi, keliai ne prie ko.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkija didelė šalis ir nuvažiuoti iš vieno jos galo į kitą nepakanka 5 val. Bet Latvija tokia kaip Lietuva.
    Latvijoje keliai prasti. Ir VT yra konkurencingas, nes su mašina nelabai greičiau gaunasi.
    Beje, jei būtų traukinys Kaunas-Vilnius-Vilniaus oro uostas VNO, Daugpilis-Vilnius-VNO manau taip pat būtų žmonių ankstyvuose reisuose (tarkime charteriai rytais skrenda, o savaitei statyti automobilį arba brangu, arba nesaugu ir nepatogu). Bet čia prasideda. Nėra elektros, taip negalima, mašinistui pamaina tik vėliau prasideda, iš kur gausime traukinį Kaune, kasa nedirba ir pan.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkija didelė šalis ir nuvažiuoti iš vieno jos galo į kitą nepakanka 5 val. Bet Latvija tokia kaip Lietuva.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    (...) Latvijoje ir dabar yra tokių ankstyvų traukinių ir autobusų. Ir ne tušti jie važiuoja, keleivių yra. Aišku, ne kažin kiek, bet yra.
    Lenkijoje taip pat yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuviai apsitijo, tsakant. Latvijoje ir dabar yra tokių ankstyvų traukinių ir autobusų. Ir ne tušti jie važiuoja, keleivių yra. Aišku, ne kažin kiek, bet yra.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Sovietmečiu esu važinėjęs keistomis kryptimis keistais laikais, bet susisiekimo tikslu.

    Šiais laikais 03,00 val. išvykstančiu traukiniu važiuočiau tik pažintiniais ar turistiniais tikslais

    PS
    Jei kažkam užtektų valios pratęsti "Rokiškio traukinį" iki Daugpilio, atsirastų žymiai daugiau motyvacijos priderinti prie Vln-Klp

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Kaip jau minėjau, galėtų suderinti maršrutus Klaipėda - Vilnius ir Šiauliai - Rokiškis, kad galima būtų pasiekti Panevėžį ir Rokiškį iš Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Na į Rokiškį iš Vilniaus gali važiuoti taip tik railfanas
    Nebūtinai railfanai, nebūtinai tais traukiniais iš Vilniaus ir nebūtinai iki Rokiškio. Kad ir iš Kėdainių į Panevėžį.
    Mano studijų laikais būdavo populiaru važiuoti iš Vilniaus 3:00h nakties išvykdavusiu dyzeliuku Vilnius-Klaipėda, kuris iš Kauno išvykdavo 4:39h, ir Linkaičiuose persėsti į dyzeliuką Šiauliai-Daugpilis. Kas iki kur šiuo dyzeliukiu važiuodavo, žinoma tik jiems patiems. Radviliškyje persėsti jau nepavykdavo, Linkaičiuose stodavo abu. Kai aš važiuodavau tuo traukiniu iš Kauno į Šiaulius ar Klaipėdą, Linkaičiuose išlipančio jaunimo pamatydavau, tarp Linkaičių ir Radviliškio kitą dyzeliuką - taip pat. Išsyk atrodė, kad tas dyzeliukas važiuoja link Jonavos, bet tvarkaraštyje tokio neradau, paskui apskaičiavau, kad tai Šiauliai-Daugpilis, ir kažkaip negreitai supratau, kad geležinkeliai į Vilnių ir Rokiškį išsiskiria ne Radviliškyje, o Linkaičiuose.

    P.S.:
    1.Atrodytų, kad Suvalkijoje traukiniu iš Marijampolės į Pilviškius, Alksnėnus ar net Vilkaviškį taip pat važiuotų tik railfanai. Kol traukiniai važinėjo į Marijampolę (iki "Rail-Baltica" statybos pradžios, o dabar statyba baigta, tik traukinių eismą atnaujinti neskubama) traukiniai persėdant Kazlų Rūdoje buvo geras susisiekimas su apskrities centru Marijampole.
    2. Yra žmonių, kurie autotransportu važiuodami patiria problemų dėl sveikatos sutrikimų, traukiniu važiuoti tokiems geriau.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.12, 09:05.

    Komentuoti:

Working...
X