Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Keleivių sumažėjo ne tiek dėl autobusų, bet dėl politinės padėties. Ir ne tik šiame maršrute. Aišku, LG nieko nedarė, kad dalis keleivių rinktųsi traukinius, o ne autobusus. Ir vienas iš tokių pravalų - bilietų internetu prekybos nebuvimas.
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąnežinau kur dėti - jei lietuviai naikina traukinį St. Peterburgas - Vilnius, tai latviai traukinio St. Peterburgas -Ryga bilietams daro nuolaidą iki 45 proc. Kažkaip čia logikos nerando niekaip ... Latviai gali mažinti kainą, lietuviai ne?
Plačiau
http://www.ratanews.ru/news/news_21042015_8.stm
O be to autobuso kaina yra gerokai konkurencingesnė.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąnežinau kur dėti - jei lietuviai naikina traukinį St. Peterburgas - Vilnius, tai latviai traukinio St. Peterburgas -Ryga bilietams daro nuolaidą iki 45 proc. Kažkaip čia logikos nerando niekaip ... Latviai gali mažinti kainą, lietuviai ne?
Plačiau
http://www.ratanews.ru/news/news_21042015_8.stm
Komentuoti:
-
nežinau kur dėti - jei lietuviai naikina traukinį St. Peterburgas - Vilnius, tai latviai traukinio St. Peterburgas -Ryga bilietams daro nuolaidą iki 45 proc. Kažkaip čia logikos nerando niekaip ... Latviai gali mažinti kainą, lietuviai ne?
Plačiau
http://www.ratanews.ru/news/news_21042015_8.stm
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEkspresas kainuoja ne 20, o 22 litus. O taip pat nereikia pamiršti, kad iš Vilniaus jie išvyksta 16.45/17.30, t.y. eksperesas turi daugiau potencialių keleivių.
Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.16, 15:13.
Komentuoti:
-
Ypač studentai, kurie ir taip moka puse kainos, o jei dar su lojalumo kortele, tai jiems gaunasi kainų skirtumas mažiau nei euras. Įskaitant tai, kad kol kas mažos sumos eurais vertė atrodo iliuziškai mažesnė, nei yra...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVelykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
Vardan komforto pinigų negaila !. O taip pat nereikia pamiršti, kad iš Vilniaus jie išvyksta 16.45/17.30, t.y. eksperesas turi daugiau potencialių keleivių.
Komentuoti:
-
Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
Vardan komforto pinigų negaila !
Komentuoti:
-
Iš tiesų kainos gerokai pigesnės nei traukiniu, o anksčiau buvo priešingai. Vargu ar "Busturas" ką laimės.
Komentuoti:
-
"Busturas" pigina keliones ne tik į Vilnių, bet ir į Klaipėdą: http://busturas.lt/lt/naujienos/388-...nemis-kainomis
Komentuoti:
-
"Busturas", matyt, bando konkuruoti su rytiniu traukiniu - keičia laiką ir mažina kainą
http://busturas.lt/lt/naujienos/387-...auliai-vilnius
Komentuoti:
-
Sutvarkyti autobusu susisiekima kur kas paprasciau, nei kad tiesti gelezinkelio saka i besiplecianti kurorta. Juolab, kad diena atvaziavus visad laukia autobusas, o vaziuojant velyvuoju galima iki Klaipedos vaziuoti ir is ten su autobusu pasiekti Palanga.
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąToks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKą tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).
Komentuoti:
-
Todėl ir perkami dyzeliniai traukiniai. Paprastom darbo dienom trivagonio užteks.
Komentuoti:
-
Ką tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).
Komentuoti:
-
Aha, kaip tik atsilaisvina Sankt Peterburgo vagonai. Naktiniam kaip tik. Tik kad toks bus, tikimybė artėja į nulį. Tikriausiai bus dieninis dyzelinis.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.
Beje, naktinis autobusas iš Vilniaus į Palangą ir atgal yra. Iš Vilniaus jis išvyksta 23:00h, į Palangą nuveža 4:30h.
Komentuoti:
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąToks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Komentuoti:
-
Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
Komentuoti:
-
Kaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.
Komentuoti:
Komentuoti: