Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Keleivių sumažėjo ne tiek dėl autobusų, bet dėl politinės padėties. Ir ne tik šiame maršrute. Aišku, LG nieko nedarė, kad dalis keleivių rinktųsi traukinius, o ne autobusus. Ir vienas iš tokių pravalų - bilietų internetu prekybos nebuvimas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    nežinau kur dėti - jei lietuviai naikina traukinį St. Peterburgas - Vilnius, tai latviai traukinio St. Peterburgas -Ryga bilietams daro nuolaidą iki 45 proc. Kažkaip čia logikos nerando niekaip ... Latviai gali mažinti kainą, lietuviai ne?

    Plačiau

    http://www.ratanews.ru/news/news_21042015_8.stm
    Udriau, paskaityk atidžiau, nuolaida taikoma atgaliniam bilietui jei jis perkamas prieš 31-45 dienas. Tokių keleivių nėra daug.
    O be to autobuso kaina yra gerokai konkurencingesnė.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    nežinau kur dėti - jei lietuviai naikina traukinį St. Peterburgas - Vilnius, tai latviai traukinio St. Peterburgas -Ryga bilietams daro nuolaidą iki 45 proc. Kažkaip čia logikos nerando niekaip ... Latviai gali mažinti kainą, lietuviai ne?

    Plačiau

    http://www.ratanews.ru/news/news_21042015_8.stm
    LG traukinyje taip pat yra panaši nuolaida - 40% (LG ir RŽD kainos dalims, LDz daliai - 15%). Bet tai vistiek nedaro didelės įtakos kaleivių skaičiui.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    nežinau kur dėti - jei lietuviai naikina traukinį St. Peterburgas - Vilnius, tai latviai traukinio St. Peterburgas -Ryga bilietams daro nuolaidą iki 45 proc. Kažkaip čia logikos nerando niekaip ... Latviai gali mažinti kainą, lietuviai ne?

    Plačiau

    http://www.ratanews.ru/news/news_21042015_8.stm

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ekspresas kainuoja ne 20, o 22 litus . O taip pat nereikia pamiršti, kad iš Vilniaus jie išvyksta 16.45/17.30, t.y. eksperesas turi daugiau potencialių keleivių.
    Žiemą pats iš Kauno į Vilnių kartą važiavau traukiniu-ekspresu, tai bilietas kainavo 20 litų. Lyg tai nepamiršau? Pasirodo, I klasės bilieto kaina keitėsi nuo 2015 m. sausio 1 d. Ir tai natūralu: jei brangiausiu važiuojančių būna daugiausiai, tai dar branginti jį galima...
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.16, 15:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ypač studentai, kurie ir taip moka puse kainos, o jei dar su lojalumo kortele, tai jiems gaunasi kainų skirtumas mažiau nei euras. Įskaitant tai, kad kol kas mažos sumos eurais vertė atrodo iliuziškai mažesnė, nei yra...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
    Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
    Vardan komforto pinigų negaila !
    Ekspresas kainuoja ne 20, 22 litus . O taip pat nereikia pamiršti, kad iš Vilniaus jie išvyksta 16.45/17.30, t.y. eksperesas turi daugiau potencialių keleivių.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Velykų ketvirtadienio (balandžio 2 d.) vakarą 18:20h dviaukštis dvivagonis elektrinis traukinys Nr.EJ879 (paprastasis, visur stojantis) atvažiavo (į prestižinį pirmą kelią) apytuštis, o po 19 minučių (18:39h) į vieną iš aklikelių atvyko ekspresas Nr EJ761. Šis trivagonis, kaip sakoma, paleido masinį desantą (keleivių išlipo masė).
    Taigi, ne pirmą kartą pastebime, kokie traukiniai populiariausi važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nors ekspreso bilieto kaina 20 Lt, paprastojo - tik 16 Lt (kainą vaizdumo dar nurodau litais).
    Vardan komforto pinigų negaila !

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Iš tiesų kainos gerokai pigesnės nei traukiniu, o anksčiau buvo priešingai. Vargu ar "Busturas" ką laimės.

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    "Busturas" pigina keliones ne tik į Vilnių, bet ir į Klaipėdą: http://busturas.lt/lt/naujienos/388-...nemis-kainomis

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    "Busturas", matyt, bando konkuruoti su rytiniu traukiniu - keičia laiką ir mažina kainą
    http://busturas.lt/lt/naujienos/387-...auliai-vilnius

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Sutvarkyti autobusu susisiekima kur kas paprasciau, nei kad tiesti gelezinkelio saka i besiplecianti kurorta. Juolab, kad diena atvaziavus visad laukia autobusas, o vaziuojant velyvuoju galima iki Klaipedos vaziuoti ir is ten su autobusu pasiekti Palanga.

    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Ką tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).
    Gal daugiau keleivių bus traukiniui važiuojant atgal ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl ir perkami dyzeliniai traukiniai. Paprastom darbo dienom trivagonio užteks.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Ką tik atvykau į Klaipėdą G21 - 4 vagonai pustuščiai (5-10 žmonių kiekvienam vagone).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, kaip tik atsilaisvina Sankt Peterburgo vagonai. Naktiniam kaip tik. Tik kad toks bus, tikimybė artėja į nulį. Tikriausiai bus dieninis dyzelinis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.
    Pamenu ir aš savo naktinius važinėjimus... Tiesą sakant, jų nevengiu ir dabar, jei tik galimybė tolėliau važiuoti naktį yra... Išsimiegojimas prastesnis nei namuose, bet nakvynė svetur ne ką geresnė: geras poilsis kainuoja, tai taupydami pinigus apsiribojame, kaip sakoma, nakvoti kur pakliuvo, kad nors keletą valandų nusnausti, tai ne ką geriau kaip traukinyje.
    Beje, naktinis autobusas iš Vilniaus į Palangą ir atgal yra. Iš Vilniaus jis išvyksta 23:00h, į Palangą nuveža 4:30h.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.
    Impossible šiais laikais - projektų projektai, žemės paėmimo procedūros, gal ir turėsime tą geležinkelį 2060-aisiais, kai kiekvienas turės asmeninę skraidyklę ir nebereikės geležinkelių.

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Toks utopinis pamąstymas, bet jei jau tiesia naujus bėgius, būt galima nuo Ketingos iki Palangos padaryti liniją ir Palangoj pastatyti stotį geležinkelio, atrodo ten nėra. Tai ypač vasarą maršrutas būtų gyvesnis ir nebereiktų išlipus Kretingoj gaudyt taksi ar autobusus.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kaži ar su naktine kas bevažiuotų, nebe tie laikai. Dabar žmonės nori greitai ir patogiai. Kiek pamenu vargindavo toks naktinis važiavimas.

    Komentuoti:

Working...
X