Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Brutalas
    replied
    Jau netgi ilipus sekmadieniais Radziunu stoteleje tenka kartais ir stoveti iki Panevezio

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Šiandien teko pavažiuoti vakariniu traukiniu Rokiškis - Šiauliai. Į Kupiškį atvyko su 70 keleivių. Jame išlipo 7, o įlipo 9. Manau, kad toks užpildymas automatrisei yra labai geras. Gali būti, kad važiuojantiems iš Panevėžio į Šiaulius, gali tekti stovėti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O tai ar darys kažkokią jungtį paleidžiant Pesą per(iš) Šiaulių į Rygą ar ptratęsiant Turmanto traukinį iki Daugpilio iš Vilniaus.
    Jeigu ir bus priimtas panašus sprendimas, tai jau artėjant naujam grafikui.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O tai ar darys kažkokią jungtį paleidžiant Pesą per(iš) Šiaulių į Rygą ar ptratęsiant Turmanto traukinį iki Daugpilio iš Vilniaus.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.09.16, 17:47.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius ne kažin kiek keleivių ... Su tokiais srautais maršruto laukia uždarymas.
    Jau nutarta - šio traukinio neliks nuo naujojo 2015 grafiko.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius ne kažin kiek keleivių. Grįžtant atgal rugsėjo 13 d. mūsų kupe buvo 8 keleiviai, likusiuose 2 vagonuose ne ką daugiau. Važiuojant į priekį 7 d. šiek tiek daugiau, po 1 išlipo Švenčionėliuose ir Ignalinoje.
    Tiesa pasakius ir kainos kandžiojasi - apie 1000 Lt.
    Su tokiais srautais maršruto laukia uždarymas.
    Latviškoje sąstato dalyje ir vagonų daugiau, ir keleivių (bet vagonai nebuvo perpildyti).

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
    Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.
    Karklės festivalio organizatorių darbas organizuoti pramogą.
    LG darbas - vežti keleivius

    Jei čia kažkam atrodo kad toookiai organizacijai nerimtas darbas tai tikrai - suskaidyti iki tokio lygio kad pagaliau kažkam atrodytų rimtas darbas. Ir kelis tūkstančius keleivių matytų kaip rinką kurią reikia pasiimti PASIŪLANT kokybišką paslaugą, o ne laukti kol prieš mėnesį kas nors pateiks prašymą raštu keleivių vežimo direkcijai.

    Komentuoti:


  • Gytautas
    replied
    Rusijoje parduodami bilietai ir jeigu neklystu, tai jau ir Ukrainoje. Dabar žmogui jau sunku įsivaizduoti kaip reikėtų įsigyti lėktuvo bilietus ne internetu. Būtent šis dalykas ir apsunkina planavimą tiek klientams, tiek LG planuotis keleivių srautus.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Estijoje internetiniam bilietui taikoma 10 proc. nuolaida. Už 1 klasę yra priemoka 10 proc.
    Beje nemokamas WiFi veikia ir latvių PV dyzeliniuose traukiniuose.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
    Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.
    Kam siūlytis? Festivalio organizatoriams jie tikrai neturėjo nieko siūlyti, bet turėjo siūlyti savo paslaugą savo klientams - keleiviams. Juo labiau nelogiškai skamba toks "atsimušinėjimas", kad nepaleido daugiau vagonų keleiviams, nes srautai ir taip dideli.. Jeigu jie ir taip dideli, o čia tikėtina, kad galėjo būti ir dar didesni, tai tik aplaidžiai dirbantys negalėjo to numatyti.

    Ne keleiviu aplaidumas, kad nenusipirko bilietų iš anksto, o vėlgi LG. Šiame "technologijų amžiuje" kai nusipirkti pieno ar kepalą duonos internetu jau yra savaime suprantama, be galo keistai atrodo, kad LG prekyba bilietais internetu yra "neatrasti horizontai". Jeigu kažkas įsivaizduoja, kad žmonės tiesiog neturi ką veikti jog važiuotų savaitę prieš kelionę į stotį ir ten pirktų bilietus, tegu įsivaizduoja iš naujo.
    Kodėl man nusipirkti bilietus kelionei, kuri prasidės už 2000 km ir baigsis už 2400 km užtruks viso labo 2-3 min, o norėdamas nuvažiuoti 340 km iš savo miesto, turiu sugaišti apie 2 val bilieto pirkimui ir dar tam pirkti kitus kelionės bilietus (VT bilietėlius).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dusmanas atvaziuoja su su savo autobusiuku ir viskas. O traukinio sastato planavimas, kaip galvoji 1-2 ir viskas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Lyginti dušmano, kuris dirba "ant saves" lankstumą su tokios korporacijos kaip LG lankstumu net nevertėtų.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
    Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.
    Sutinku, jog čia ir organizatorių festivalio aplaidumas - tikrai galėjo "išmušt" pora atskirų vagonų, kaip kažkada "Visaginas Country" ar net Varėna su atskiru traukiniu. BEt, kita vertus, "dušmanai" nepasikuklino Klaipėdos stotyje padirbėt aktyviau, nors jie matyt irgi nesidomi festivaliais (kuom sunku būtų patikėt) ir neabejotinai pasidarė sau mėnesio apsukas...

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    galima tokiomis progomis net papildoma traukini paleist, kaip kad budavo per futbola, Varenos svente ar dainu svente. Cia tikrai LG aplaidumas ir galimu dividendu, gulinciu po nosim nesugebejimas pasiimti. Zinoma, kam imti centus, kai gali is kroviniu paimti litus - juk keleivinis papildomas tik kelyje kroviniams maisytusi, kaip kad maisosi ekspresas Vilnius-Siauliai-Klaipeda, tam tikslui visa vasara ir sumazinus sustojimu skaiciu, kad tik nevaziuotu iki Klaipedos ir neuzimtu kelio kroviniams....
    Čia tik Karklės festivalio organizatorių aplaidumas. Juk šį savaitgalį vyko bene 5 muzikos festivaliai - ar Lietuvos geležinkeliais patys savo iniciatyva turėjo siūlytis, taip išeina (kada keleivių srautai prieššventinėmis dienomis ir sekmadieniais ir taip dideli)?
    Ir keleivių aplaidumas, nes nesugebėjo, žinodami, kad vyks traukiniu ir kokie srautai sekmadieniais nuo jūros, nusipirkti iš anksto bilietų.

    Komentuoti:


  • Gytautas
    replied
    Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
    Dirbdamas LG nieko apie šituos dalykus nežinai, kai dauguma ten nedirbančių žino apie visa šita? Įdomu kuo tu dirbi LG. Arba gal supainiojai LG - Lietuvos geležinkelius, su LG - elektronikos gamintojais.
    Aš pats dirbu krovinių vežimo direkcijoje, o tai nieko neturi bendro su keleivių vežimu.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    galima tokiomis progomis net papildoma traukini paleist, kaip kad budavo per futbola, Varenos svente ar dainu svente. Cia tikrai LG aplaidumas ir galimu dividendu, gulinciu po nosim nesugebejimas pasiimti. Zinoma, kam imti centus, kai gali is kroviniu paimti litus - juk keleivinis papildomas tik kelyje kroviniams maisytusi, kaip kad maisosi ekspresas Vilnius-Siauliai-Klaipeda, tam tikslui visa vasara ir sumazinus sustojimu skaiciu, kad tik nevaziuotu iki Klaipedos ir neuzimtu kelio kroviniams....
    Nebutu kroviniu, nebutu ir keleiviu. Ir siap, reiketu su skundais/prasymais rasyt jiems, nes kaip ir minejai del centu niekas ten nesivargina.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
    Taip, sutinku, kad su LG keleivių vežimu yra absurdas. Pats dirbu LG ir pačiam gėda tai pripažinti. Pamenu savaitgalį, kuomet vyko Jūros šventė vykau į Šiaulius. Atvykus 25 min. prieš išvykstant iš Vilniaus į Šiaulius traukiniui vos spėjau nusipirkti bilietą ir tai tik dėl to, kad pasitaikė gera kasininkė, kuri pardavinėjo bilietus likus mažiau nei 5 minutėms iki traukinio išvykimo. Mat įvedinėjo kažkokią naują bilietų pardavimo sistemą ir dėl to užtruko bilietų pardavimas. Bet jų puslapyje apie tai nė žodžio neužsiminta ir žinok dabar, kad taip bus.

    Kuomet norėjau važiuoti iš Šiaulių į Vilnių, paaiškėjo, kad likus daugiau nei valandai iki traukiniui išvykstant nebebuvo bilietų. Tuomet tau belieka tik tranzuoti jeigu nori ryte būti darbe. Gerai, kad pasitaikė nelegalių geradarių, kurie su autobusiuku nuvežė į Vilnių. Šešėlinis verslas klesti dėl LG aplaidumo. Neabejoju, kad situaciją pagerintų bilietų pardavimas internetu, bet čia yra per daug inovatyvi technologija tokiai įmonei.

    Dažnai tenka išgirsti tą lemtingą frazę "nėra bilietų", bet traukinyje gali atrasti pusę tuščio vagono kuris per visą kelionės laikotarpį taip ir lieka pustuštis. Susidaro toks įspūdis, kad LG kuo mažiau keleivių - tuo geriau.

    Mano išvada - pats dirbu LG, bet važinėju į Šiaulius automobiliu. Teršiu gamtą, nepropaguoju keliavimo traukiniais, bet kas dėl to kaltas ???
    galima tokiomis progomis net papildoma traukini paleist, kaip kad budavo per futbola, Varenos svente ar dainu svente. Cia tikrai LG aplaidumas ir galimu dividendu, gulinciu po nosim nesugebejimas pasiimti. Zinoma, kam imti centus, kai gali is kroviniu paimti litus - juk keleivinis papildomas tik kelyje kroviniams maisytusi, kaip kad maisosi ekspresas Vilnius-Siauliai-Klaipeda, tam tikslui visa vasara ir sumazinus sustojimu skaiciu, kad tik nevaziuotu iki Klaipedos ir neuzimtu kelio kroviniams....

    Komentuoti:


  • AlgirdasD
    replied
    Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
    Mat įvedinėjo kažkokią naują bilietų pardavimo sistemą ir dėl to užtruko bilietų pardavimas. Bet jų puslapyje apie tai nė žodžio neužsiminta ir žinok dabar, kad taip bus.

    <...>

    Neabejoju, kad situaciją pagerintų bilietų pardavimas internetu, bet čia yra per daug inovatyvi technologija tokiai įmonei.
    Dirbdamas LG nieko apie šituos dalykus nežinai, kai dauguma ten nedirbančių žino apie visa šita? Įdomu kuo tu dirbi LG. Arba gal supainiojai LG - Lietuvos geležinkelius, su LG - elektronikos gamintojais.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Turbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.
    Nu nesusigaudyt, kad vyksta didžiulis festivalis ir nepasiimt iš to galimai daugiau pinigų iš LG pusės yra aplaidumas ir neūkiškumas. Nepriklausomai nuo to, yra "didesnio prioriteto problemų", ar nėra.

    Iš kitos pusės žmones, kurie prieš traukinio išvykimą bandė įsigyt bilietus, o po to pusę kelio važiavo stovėdami irgi geriausiu atveju labai naiviais galima pavadint. Važiuoji į didelį festivalį ir manai, kad daugiau į jį važiuojančių nebus? Much logic.

    Komentuoti:


  • Gytautas
    replied
    Taip, sutinku, kad su LG keleivių vežimu yra absurdas. Pats dirbu LG ir pačiam gėda tai pripažinti. Pamenu savaitgalį, kuomet vyko Jūros šventė vykau į Šiaulius. Atvykus 25 min. prieš išvykstant iš Vilniaus į Šiaulius traukiniui vos spėjau nusipirkti bilietą ir tai tik dėl to, kad pasitaikė gera kasininkė, kuri pardavinėjo bilietus likus mažiau nei 5 minutėms iki traukinio išvykimo. Mat įvedinėjo kažkokią naują bilietų pardavimo sistemą ir dėl to užtruko bilietų pardavimas. Bet jų puslapyje apie tai nė žodžio neužsiminta ir žinok dabar, kad taip bus.

    Kuomet norėjau važiuoti iš Šiaulių į Vilnių, paaiškėjo, kad likus daugiau nei valandai iki traukiniui išvykstant nebebuvo bilietų. Tuomet tau belieka tik tranzuoti jeigu nori ryte būti darbe. Gerai, kad pasitaikė nelegalių geradarių, kurie su autobusiuku nuvežė į Vilnių. Šešėlinis verslas klesti dėl LG aplaidumo. Neabejoju, kad situaciją pagerintų bilietų pardavimas internetu, bet čia yra per daug inovatyvi technologija tokiai įmonei.

    Dažnai tenka išgirsti tą lemtingą frazę "nėra bilietų", bet traukinyje gali atrasti pusę tuščio vagono kuris per visą kelionės laikotarpį taip ir lieka pustuštis. Susidaro toks įspūdis, kad LG kuo mažiau keleivių - tuo geriau.

    Mano išvada - pats dirbu LG, bet važinėju į Šiaulius automobiliu. Teršiu gamtą, nepropaguoju keliavimo traukiniais, bet kas dėl to kaltas ???

    Komentuoti:

Working...
X