Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Kaip tik šiandien viena draugė norėjo iš Telšių į Vilnių parvykti traukiniu. NORĖJO. Sužinojusi kad nėra vietų turėjo ieškotis alternatyvių kelionės būdų.
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąpilnai tikiu, kad nerūpi jiems maksimaliai pelningas keleivių vežimas. už tai ir reikia išskaidyt ir privatizuot.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTurbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.
Komentuoti:
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąiš kur žinot kad vienas populiariausių vasaros festivalių šį savaitgalį prie jūros vyks su miniomis jaunų žmonių keliaujančių ten ir atgal?
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO iš kur LG žinoti. Bėda, kad festivalio organizatoriai nesugebėjo susitarti su LG. Paprastai dar išsidera nuolaidą festivalio dalyviams.
Organizatoriai galėtų truputėlį plačiau žiūrėti.
Komentuoti:
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąLG vistiek turėjo žinot, kad tokio mąsto festivalis savaitgalį, ir kad tikrai atsiras daug keleivių, norinčių grįžti iš jo. O ne kaip ir kiekvieną sekmadienį leisti 10 vagonų...
Organizatoriai galėtų truputėlį plačiau žiūrėti.
Komentuoti:
-
Reiketu LG ir rasyti, jei daug zmoniu uzvers prasymais, tai ir atsizvelgs.
Komentuoti:
-
LG vistiek turėjo žinot, kad tokio mąsto festivalis savaitgalį, ir kad tikrai atsiras daug keleivių, norinčių grįžti iš jo. O ne kaip ir kiekvieną sekmadienį leisti 10 vagonų...
Komentuoti:
-
Kaip visuomet LG labai "puikiai" viską apgalvojo, ir padarė "malonią" staigmenėlę keleiviamsŠiandien traukinys nr. 22 Klaipėda-Vilnius, buvo SAUSAKIMŠAS. Visi 10 vagonų pilnai užpildyti. Tačiau į tuos 10 vagonų toli gražu tilpo ne visi, nemaža dalis keleivių liko durniaus vietoje, kadangi sėdimų vietų tiesiog nebeliko. Kai kurie festivalininkai, nebeturėję kaip kitaip grįžti namo, pirkosi bilietus traukinyje, stovimas vietas. Kodėl LG negalėjo skirti daugiau vagonų, kad ir bent 12?
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąO TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąO TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKol kas tokia 1435 mm vėžės lokomotyvų ateitis Lietuvoje atrodo realiausiai.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.
Komentuoti:
-
Tie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
Kiek anksčiau mačiau, tarp Šeštokų ir Mockavos važinėjo du 1435mm vėžei perdirbti šilumvežiai M62. Vėliau lyg tai liko tik vienas. Šeštokuose yra jų "garažas" (depu nepavadinčiau). Į Lenkiją, deja, šie lokomotyvai nenuvažiuoja. Infrastruktūros mokestis "kaltas"... Tikriausiai dėl jo nenuvažiuos ir po "Rail Baltica" magistralės nutiesimo iki Kauno, todėl masinis traukos riedmenų pirkimas kol kas neaktualus. Apie kažkiek keleivinių 1435 mm vagonų pirikimą pagalvoti reikėtų...
Manau, 1435 mm vagonams iš Kauno į Šeštokus, Mockavą ar dar kažkiek į Lenkijos gilumą varinėti LG nusipirktų kelis "Siemensus" (jų1520 mm turi ir tikriausiai dar pirks), o keleivius iš Kauno iki Suvalkų vežioti galėtų 1435mm "PESA".
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
Beje tiek pat mokejau ir uz traukini is Bazelio i Milana, bet ten jau buvo Sveicaru SBB ir ten ju visokios irgi periodiskai pasikartojancios akcijos. Taciau traukinys buvo labai patogus.
Komentuoti:
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąJuokas juokais, taciau DB turi labai patrauklu produkta City Night Line, ir manyciau Kaunas tikrai galetu buti visai realus variantas pradeti savo naktine kelione link europosSia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus
http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml
Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line
Kaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąApie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas)))))) ?
Sia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus
http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml
Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line
Komentuoti:
Komentuoti: