Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spirit
    replied
    Kaip tik šiandien viena draugė norėjo iš Telšių į Vilnių parvykti traukiniu. NORĖJO. Sužinojusi kad nėra vietų turėjo ieškotis alternatyvių kelionės būdų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
    pilnai tikiu, kad nerūpi jiems maksimaliai pelningas keleivių vežimas. už tai ir reikia išskaidyt ir privatizuot.
    Tam pačiam keleivių vežime yra didesnių darbų, kuriuos reikia nuveikt nei kad 3 papildomi vagonai kartą metuose. Tą turėjau mintyje.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Turbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.
    pilnai tikiu, kad nerūpi jiems maksimaliai pelningas keleivių vežimas. už tai ir reikia išskaidyt ir privatizuot.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
    iš kur žinot kad vienas populiariausių vasaros festivalių šį savaitgalį prie jūros vyks su miniomis jaunų žmonių keliaujančių ten ir atgal?
    Turbūt tau pasirodys keista, bet tokiose kompanijose kaip LG yra dešimtys didesnio prioriteto problemų nei sekti festivalius tam, kad kartą metuose prikabint du papildomus vagonus. Taip, kad organizatoriams reikia rodyti iniciatyvą ir susitarti.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O iš kur LG žinoti. Bėda, kad festivalio organizatoriai nesugebėjo susitarti su LG. Paprastai dar išsidera nuolaidą festivalio dalyviams.
    Organizatoriai galėtų truputėlį plačiau žiūrėti.
    iš kur žinot kad vienas populiariausių vasaros festivalių šį savaitgalį prie jūros vyks su miniomis jaunų žmonių keliaujančių ten ir atgal?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
    LG vistiek turėjo žinot, kad tokio mąsto festivalis savaitgalį, ir kad tikrai atsiras daug keleivių, norinčių grįžti iš jo. O ne kaip ir kiekvieną sekmadienį leisti 10 vagonų...
    O iš kur LG žinoti. Bėda, kad festivalio organizatoriai nesugebėjo susitarti su LG. Paprastai dar išsidera nuolaidą festivalio dalyviams.
    Organizatoriai galėtų truputėlį plačiau žiūrėti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Reiketu LG ir rasyti, jei daug zmoniu uzvers prasymais, tai ir atsizvelgs.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    LG vistiek turėjo žinot, kad tokio mąsto festivalis savaitgalį, ir kad tikrai atsiras daug keleivių, norinčių grįžti iš jo. O ne kaip ir kiekvieną sekmadienį leisti 10 vagonų...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Gali skirt iki 13-14 vagonų.

    O šiaip bilietus galima nusipirkti iš anksto, o ne paskutinę minutę. LG lengviau būtų paskaičiuoti keleivių srautus.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.08.17, 17:23.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Kaip visuomet LG labai "puikiai" viską apgalvojo, ir padarė "malonią" staigmenėlę keleiviams Šiandien traukinys nr. 22 Klaipėda-Vilnius, buvo SAUSAKIMŠAS. Visi 10 vagonų pilnai užpildyti. Tačiau į tuos 10 vagonų toli gražu tilpo ne visi, nemaža dalis keleivių liko durniaus vietoje, kadangi sėdimų vietų tiesiog nebeliko. Kai kurie festivalininkai, nebeturėję kaip kitaip grįžti namo, pirkosi bilietus traukinyje, stovimas vietas. Kodėl LG negalėjo skirti daugiau vagonų, kad ir bent 12?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    O TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
    Surenkami.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    O TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?
    Yra ar bent buvo.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    O TEM TMH nėra surenkami Vilniaus lokomotyvų remonto depe?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kol kas tokia 1435 mm vėžės lokomotyvų ateitis Lietuvoje atrodo realiausiai.
    Kitais metai planuojama nupirkti porą vnt. 1435mm TEM TMH.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.
    Kol kas tokia 1435 mm vėžės lokomotyvų ateitis Lietuvoje atrodo realiausiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tie Siemensai turbūt bus "Vorošilovgradskij teplovozostroitel'nyj zavod imeni..." M62K. Ar kokie TEM TMH.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
    Aš kažką girdėjau, kad kažkiek 1435 mm vėžės vagonų LG įsigijo dar tuomet, kai pradėjo važinėti aširačių ilgius Mockavoje keitinėjęs tiesioginis PKP keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius-Varšuva. Būk tai tie vagonai (su LG skiriamaisiais ženklais (tiesa, ne keleiviniai) važinėja po visą Europą ir LG už pervežimus jkjais gauna pajamas...
    Kiek anksčiau mačiau, tarp Šeštokų ir Mockavos važinėjo du 1435mm vėžei perdirbti šilumvežiai M62. Vėliau lyg tai liko tik vienas. Šeštokuose yra jų "garažas" (depu nepavadinčiau). Į Lenkiją, deja, šie lokomotyvai nenuvažiuoja. Infrastruktūros mokestis "kaltas"... Tikriausiai dėl jo nenuvažiuos ir po "Rail Baltica" magistralės nutiesimo iki Kauno, todėl masinis traukos riedmenų pirkimas kol kas neaktualus. Apie kažkiek keleivinių 1435 mm vagonų pirikimą pagalvoti reikėtų...
    Manau, 1435 mm vagonams iš Kauno į Šeštokus, Mockavą ar dar kažkiek į Lenkijos gilumą varinėti LG nusipirktų kelis "Siemensus" (jų1520 mm turi ir tikriausiai dar pirks), o keleivius iš Kauno iki Suvalkų vežioti galėtų 1435mm "PESA".

    Komentuoti:


  • Recoiler
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?
    As 29€ lygiai ir mokejau, jokiu mokesciu nebuvo, taciau tai yra 2 klasej vieta, kupe su 6 sedynem. Sedynes ne itin patogios, LG traukinyje i Klaipeda tikrai patogesnes. Taciau tokia kaina paleistu bilietu buna labai nedaug, pigiausi bilietai dazniausiai kainuoja 49 ar 69 €.

    Beje tiek pat mokejau ir uz traukini is Bazelio i Milana, bet ten jau buvo Sveicaru SBB ir ten ju visokios irgi periodiskai pasikartojancios akcijos. Taciau traukinys buvo labai patogus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
    Juokas juokais, taciau DB turi labai patrauklu produkta City Night Line, ir manyciau Kaunas tikrai galetu buti visai realus variantas pradeti savo naktine kelione link europos Sia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml

    Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line

    Kaina nuo Kopenhagos iki Bazelio 29€. Ar tikrai tiek nedaug kainuoja kelionė, ar realiai perkant visokių mokesčių prisiskaičiuoja?

    Komentuoti:


  • Recoiler
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Apie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?
    Juokas juokais, taciau DB turi labai patrauklu produkta City Night Line, ir manyciau Kaunas tikrai galetu buti visai realus variantas pradeti savo naktine kelione link europos Sia vasara teko vaziuoti marsrutu Kopenhaga - Bazelis, tai buvau nustebes, kiek daug zmoniu vaziuoja europoje traukiniais tokius didelius atstumus http://www.citynightline.de/citynigh...en/index.shtml

    Wikije siek tiek paprasciau pateikta informacija - http://en.wikipedia.org/wiki/City_Night_Line

    Komentuoti:

Working...
X