Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
viaduko remontas ,,buvo proga'' paskelbti marsruto nuemima... nors uzdare marsruta geeerokai pries viaduko remonta, ir keleiviu pageidavimu marsrutas buvo atidarytas,o jei ne keleiviu uzklausimai marsrutas butu neatsirades...Bent tada buvo sureaguota. Po kiek laiko marsrutas atidarytas.vaziavo 3 vagonai vezdami ora. ir jau gyvas irodymas, kad marstuta reikia nuimti. Ir zinoma, kuo skubiau!
-
O kiek laiko tas viadukas buvo uždarytas? Jo uždarymas man atrodo ir buvo akių dūmimas. Nes kol ardė senąjį ir statė naują, šalia buvo laikinas metalinis pastatytas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąbuvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............
Komentuoti:
-
buvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............Parašė Salvijus Rodyti pranešimąRezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.
Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...
Komentuoti:
-
Rezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKlaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.
Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...
Komentuoti:
-
Na kiek pamenu studijų metais 1998-1999 m. kai negavę bilietų į Vilnius-Klaipėda 17:00 važiuodavom keleiviniu Vilnius-Mažeikiai 17:43 ir tikrai nebūdavo tuščias. Maršrutą uždarė kaip ir kitus 2005 m. (naaktinę Klaipėdą).Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Komentuoti:
-
Kokia aukštesne? LG viduje kažkokie načalnikai nesutarė ir papjovė keleivinį susisiekimą ar nesutarimai buvo su ministerija???
Komentuoti:
-
priezastis buvo. Kokia,- atvirai sakyti negaliu.Tik tiek,- nesutarimai su aukstesne vadovybe.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
Komentuoti:
-
Kokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
Komentuoti:
-
Klaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPlačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.
Komentuoti:
-
Plačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei
Komentuoti:
-
ponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybeiParašė Al1 Rodyti pranešimąIr tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.
Komentuoti:
-
darbuotojams, kurie negali nemokamai nuvykti i pajuri is Vilniaus ar Kauno.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.
O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
Komentuoti:
-
Ir tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Komentuoti:
-
Reikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
Komentuoti:
-
Darbo diena is/i Kedainiu (s ) srauto neraParašė Al1 Rodyti pranešimąIš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
Komentuoti:
-
Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Komentuoti:
-
Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
Komentuoti:
-
Kaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsiaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.
Komentuoti:
-
siaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąManiškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.
Komentuoti:
Komentuoti: