Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O kiek laiko tas viadukas buvo uždarytas? Jo uždarymas man atrodo ir buvo akių dūmimas. Nes kol ardė senąjį ir statė naują, šalia buvo laikinas metalinis pastatytas.
    viaduko remontas ,,buvo proga'' paskelbti marsruto nuemima... nors uzdare marsruta geeerokai pries viaduko remonta, ir keleiviu pageidavimu marsrutas buvo atidarytas,o jei ne keleiviu uzklausimai marsrutas butu neatsirades...Bent tada buvo sureaguota. Po kiek laiko marsrutas atidarytas.vaziavo 3 vagonai vezdami ora. ir jau gyvas irodymas, kad marstuta reikia nuimti. Ir zinoma, kuo skubiau!

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    buvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............
    O kiek laiko tas viadukas buvo uždarytas? Jo uždarymas man atrodo ir buvo akių dūmimas. Nes kol ardė senąjį ir statė naują, šalia buvo laikinas metalinis pastatytas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Rezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.
    Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...
    buvo uzdarytas viadukas Liepu gatvej, po remonto tik po kurio laiko vel paleido ilgaji traukini Klaipeda - Silute. Ilgajji Radviliskis -Klaipeda - Silute tam, kad parodyti kuo didesni minusa ,nerentabiluma, ko pasekoje po dvieju sezonu marsrutas jau numire. ir mire visiems laikams.Niekad dabar is vadovybes nera glavos skausmo.............

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Klaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.
    Rezultate Klaipėdoje nebeliko mazgo kaip Vilniuje, Kaune, Šiauliuose. Na iš Šiaulių nebevažiuoja Joniškio ir Pagėgių kryptimis, o iš Klaipėdoss tik viena kryptis beliko.
    Ir kaip rašo užsienio turistai - toks didelis miestas, o tiek mažai traukinių...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

    Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
    Na kiek pamenu studijų metais 1998-1999 m. kai negavę bilietų į Vilnius-Klaipėda 17:00 važiuodavom keleiviniu Vilnius-Mažeikiai 17:43 ir tikrai nebūdavo tuščias. Maršrutą uždarė kaip ir kitus 2005 m. (naaktinę Klaipėdą).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokia aukštesne? LG viduje kažkokie načalnikai nesutarė ir papjovė keleivinį susisiekimą ar nesutarimai buvo su ministerija???

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
    priezastis buvo. Kokia,- atvirai sakyti negaliu.Tik tiek,- nesutarimai su aukstesne vadovybe.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Plačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.
    Klaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    ponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei
    Plačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinėja traukiniai...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.
    ponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Reikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.

    O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
    darbuotojams, kurie negali nemokamai nuvykti i pajuri is Vilniaus ar Kauno.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

    Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
    Ir tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

    Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
    Reikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.

    O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
    Darbo diena is/i Kedainiu (s ) srauto nera

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).
    Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....

    Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    siaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.
    Kaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Maniškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
    Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.
    siaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.

    Komentuoti:

Working...
X