Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Recoiler
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau 871 Vilnius-Klaipėda 11:30. Pastebėjau, kad bent pirmi 3 vagonai iš 6 buvo pilni, ir juose buvo nemažai užsieniečių.
    Teko vaziuoti analogisku traukiniu is Klaipedos i Vilniu. Tikrai buvo daug uzsienieciu. Labai patiko, kad niekur nestoja, kelione truko apie 3,5 valandos iki Vilniaus tik.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Apie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?
    Jeigu kokiai nors vokiečių (lenkų, anglų, čekų...) įmonei tai bus finansiškai naudinga, paleis.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tai gal neverta pirkti? Tam reiktų ir atskiro depo.
    Kadangi atkarpa Lietuvoje vis dėlto trumpoka lyginant su Lenkijos mastais gali aptarnauti ir PKP. Tai pigiau nei pirkti riedmenis ir juos eksploatuoti, nebent nusipirktų keletą vagonų Varšuvoj prikabinti tarkim prie traukinio ir Berlyną. Kita vertus, Europoje populiarus persėdimas į kitą traukinį - tuo labiau, kad ten įprasta pirkti pirkti 1 kombinuotą bilietą.
    Šiai dienai pakanka vėžės iki Kauno, o paskiau gyvenimas parodys.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.
    Apie ką ir kalbu, tai KAIP TUOMET VYKS KELEIVIŲ VEŽIMAS RAIL BALTICA ??? Negi ims ir staiga kokie vokiečiai paleist traukinį Berlynas - Kaunas )))))) ?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Cia kaip ir su Rail Baltica - darbai kazkiek vyksta, o nauju traukiniu siaurajai vezei nieks pirkt nesiruosia keleiviams. Negi tikimasi, kadn uzsienieciai ims patys pas mus vaziuot ? Jau lenkai "atvaziavo" su tokiu LG poziuriu...
    Kad iš viso negirdėti nieko apie jokių 1435 mm vėžės riedmenų pirkimą ar perdarymą iš 1520.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Cia kaip ir su Rail Baltica - darbai kazkiek vyksta, o nauju traukiniu siaurajai vezei nieks pirkt nesiruosia keleiviams. Negi tikimasi, kadn uzsienieciai ims patys pas mus vaziuot ? Jau lenkai "atvaziavo" su tokiu LG poziuriu...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ar ne laikas būtų siųsti naujesnius vagonus tuo traukiniu? Vaizdas baisus, o maršrutas labai populiarus tarp užsieniečių, keliautojų...
    O kiek LG turi naujų vagonų?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ar ne laikas būtų siųsti naujesnius vagonus tuo traukiniu? Vaizdas baisus, o maršrutas labai populiarus tarp užsieniečių, keliautojų...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Radvilišky nestojo, tik Šiauliuose

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau 871 Vilnius-Klaipėda 11:30. Pastebėjau, kad bent pirmi 3 vagonai iš 6 buvo pilni, ir juose buvo nemažai užsieniečių.
    Akivaizdu, Vilniaus-Šiaulių-Klaipėdos maršrutu keleivinių traukinių reikia daugiau. Bent vasarą.
    Ar traukinys Nr 871 Radviliškio stotį pravažiavo nesustojęs? Ar priverstinio (techninio) sustojimo nebuvo kitur?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Vakar važiavau 871 Vilnius-Klaipėda 11:30. Pastebėjau, kad bent pirmi 3 vagonai iš 6 buvo pilni, ir juose buvo nemažai užsieniečių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    LG gauna skundus del perpildyto traukinio, palydovino leisti tikrai niekas neleisti. geriausia,,- nuimti reisa visiskai. nera problomos, nera nepatenkintuju, nera galvos skausmo.
    tai gal su tokiu požiūriu reikia įmonę uždaryt visai ir visus išvaikyt

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Ir kas būna, kai visi nusiperka iš anksto -- padaugėja vietų? O gal LG pasižiūri į nusipirkusių iš anksto skaičius ir prikabina daugiau vagonų?
    Bent jau su Klaipėdos traukiniu dažniausiai taip ir būna.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    LG gauna skundus del perpildyto traukinio, palydovino leisti tikrai niekas neleisti. geriausia,,- nuimti reisa visiskai. nera problomos, nera nepatenkintuju, nera galvos skausmo.
    deja, bet visiškai teisingas postas su realiu LG požiūriu. anksčiau gana skeptiškai į tai žiūrėjau, bet dabar jau pilnai tikiu, kad vienintelė išeitis suskaldymas ir privatizavimas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    LG gauna skundus del perpildyto traukinio, palydovino leisti tikrai niekas neleisti. geriausia,,- nuimti reisa visiskai. nera problomos, nera nepatenkintuju, nera galvos skausmo.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Bilietus reikia pirkt iš anksto. Jei prieš daugiau kaip 3 dienas, tai dar ir nuolaidą gausi.
    Ir kas būna, kai visi nusiperka iš anksto -- padaugėja vietų? O gal LG pasižiūri į nusipirkusių iš anksto skaičius ir prikabina daugiau vagonų?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    O ar Vilnius - Šiauliai vietos yra fiksuotos ir suskirstytos perkant bilietą? Ar sėda kas kur nori?
    tik fiksuotos, nebent sugebi įlipt į traukinį ir jame nusipirkt - tuomet gauni stovimą vietą

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    O ar Vilnius - Šiauliai vietos yra fiksuotos ir suskirstytos perkant bilietą? Ar sėda kas kur nori?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiandien į Šiauliai-Vilnius Šiauliuose bilietų nusipirkti nepavyko liaudžiai, net atvykusiems beveik prieš valandą iki išvykimo, perpildytas.

    Maršrutas pasiteisino su kaupu.
    ar ne laikas šitą traukinį paleisti sukabinus du dyzeliukus ?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kaži ar tų perkančių iš anksto bus kokie 3 proc. nuo bendro srauto.

    Komentuoti:

Working...
X