Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gintaras663
    replied
    O AR2 kartais netapo kaip stovintis? Nes jis taip pat važiavo į Stasylas. O seniau prieš gerus 5 metus važinėdavo iš Kauno į Kazlų Rūda.
    Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.02.20, 19:11.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    (...) NEJAU TAIP SUNKU KAD IR VIENĄ PAPILDOMĄ "PRIRIŠTI" į Kauną ???? Žinoma, jog sunku, nes gali atsipirkti... kai važiuos dvi sukabintos PESOS BENT JAU ir žmonėms, keliaujantiems, bus gerokai patogiau.
    Vakar (vasario 19 d.) iš Vilniaus dvi sukabinti Pesos 17:05h išvažiavo į Varėną.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Iš viso taip kalbėti apie klientus, kad "ar negali pastovėti, nes kitas traukinys pririštas kitam reisui" yra mažų mažiausiai smerktina. Jokios pagarbos keleiviui, kuris, atleiskite, BET MOKA LG'liams pinigus !!! Leiskite paklausti, kiek tų prakeiktų nepatogių PESŲ pripirkta ? tikrai per 10-imt. Uždarytos Stasylos, į kurias važinėdavo PESA, jos visos sėkmingai stovi Vilniuje.

    NEJAU TAIP SUNKU KAD IR VIENĄ PAPILDOMĄ "PRIRIŠTI" į Kauną ???? Žinoma, jog sunku, nes gali atsipirkti... kai važiuos dvi sukabintos PESOS BENT JAU ir žmonėms, keliaujantiems, bus gerokai patogiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Mieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.
    Gal reikia lyginti su tarpmiestiniais ar bent jau priemiestiniais autobusais, kurie konforto prasme geresni nei Pesos, jau nekalbant apie stovėjimus.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Mieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.
    Galima, bet ar tai gerai? Be to, per tą valandą tikimybė gauti sėdimą vietą juk visai nemaža? Be to, nedaug gi tokių keleivių, kur valandą važiuoja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Viskas atsiremia į kelionės laiką, netinkamas palyginimas.
    Mieste galima ir visą valandą autobusu važiuoti. Taip kad tinkamas palyginimas.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Miesto autobusuose taip pat siūlote taikyti skirtingas bilietų kainas sėdintiems ir stovintiems keleiviams?
    Viskas atsiremia į kelionės laiką, netinkamas palyginimas.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Jo, šitas veikėjas jau ne pirmą kartą stebina... Apgailėtina.
    Veikėjas gali rašyt ką nori, daug čia tokių veikėjų, bet apgailėtina, kad tai labai panašu į LG tikrąją poziciją keleivių vežimo klausimu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
    Tai tegul tuomet atskirai ir stovimus bilietus pardavinėja, bent jau perpus pigiau nei sėdimus. Nes abejoju ar žmogui, mokančiam už kelionę tiek pat kiek ir kiti, labai norisi stovėti, važiuojant, kad ir nuo Kauno iki Garliavos.
    Miesto autobusuose taip pat siūlote taikyti skirtingas bilietų kainas sėdintiems ir stovintiems keleiviams?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Geras požiūris, kas dar klientams nedraudžiama?
    Jo, šitas veikėjas jau ne pirmą kartą stebina... Apgailėtina.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Pesoje 90 sedimu ir dar stovimu vietu. niekas nedraudzia vaziuoti stovint.

    Gali vaziuoti ir dyzelis, taciau dyzelis paristas kitam marsrutui.I naktinius Kybartus Pesos neleisim gal?
    Geras požiūris, kas dar klientams nedraudžiama?

    Komentuoti:


  • AlgirdasD
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Pesoje 90 sedimu ir dar stovimu vietu. niekas nedraudzia vaziuoti stovint.
    Tai tegul tuomet atskirai ir stovimus bilietus pardavinėja, bent jau perpus pigiau nei sėdimus. Nes abejoju ar žmogui, mokančiam už kelionę tiek pat kiek ir kiti, labai norisi stovėti, važiuojant, kad ir nuo Kauno iki Garliavos.
    Nors Pesoje net ir gulint turbūt nebūtų patogu...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Per daug metų įpratau iš Kazlų Rūdos ~11h į Kauną arba iš Kauno ~8h į Kybartus važiuoti trivagoniu traukiniu DR1A. Važiavau ir vasario 18 d., bet važiavo vienvagonis PESA 620M. Tarp Jūrės ir Kauno salonas buvo praktiškai pilnas. Ateis pavasaris, pasipils sodininkai, ir vienvagonio šiuo maršrutu (Nr 691 ir 694) neužteks...
    Pesoje 90 sedimu ir dar stovimu vietu. niekas nedraudzia vaziuoti stovint.

    Gali vaziuoti ir dyzelis, taciau dyzelis paristas kitam marsrutui.I naktinius Kybartus Pesos neleisim gal?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Per daug metų įpratau iš Kazlų Rūdos ~11h į Kauną arba iš Kauno ~8h į Kybartus važiuoti trivagoniu traukiniu DR1A. Važiavau ir vasario 18 d., bet važiavo vienvagonis PESA 620M. Tarp Jūrės ir Kauno salonas buvo praktiškai pilnas. Ateis pavasaris, pasipils sodininkai, ir vienvagonio šiuo maršrutu (Nr 691 ir 694) neužteks...
    Manai LG tai rūpi ? Jiems kaip tik gerai - žmonės netilps, reisas nerentabilus - suprask, atprato važinėt traukiniu pakol autobusai vežiojo - galima "nuimt"...

    juokinga man su tom PESOM atrodo.. lyg viena PESA sutaupytu milijonus, lyginant su trivagoniu, kuriame keleiviaims tikrai gerokai patogiau

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Per daug metų įpratau iš Kazlų Rūdos ~11h į Kauną arba iš Kauno ~8h į Kybartus važiuoti trivagoniu traukiniu DR1A. Važiavau ir vasario 18 d., bet važiavo vienvagonis PESA 620M. Tarp Jūrės ir Kauno salonas buvo praktiškai pilnas. Ateis pavasaris, pasipils sodininkai, ir vienvagonio šiuo maršrutu (Nr 691 ir 694) neužteks...

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ atsisako maršruto į Rusiją

    „Lietuvos geležinkeliai“ nuo gegužės 31 dienos keleivių nebeveš maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius.

    „Mums šis maršrutas – nuostolingas, mat keleivių mažai“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Vidmantas Gudas.

    2014-aisiais, palyginti su 2013-aisiais, keleivių srautas šiuo maršrutu susitraukė beveik 40 proc.

    Pasak V.Gudo, 2014 metais maršrutu Vilnius-Sankt Peterburgas-Vilnius vyko 42,5 tūkst. keleivių.

    „Keleivių skaičius šia kryptimi laipsniškai mažėjo. Nebuvo taip, kad skaičius šokinėtų – tai daugiau, tai mažiau“, – sakė V.Gudas.

    Nuo vasaros pradžios „Lietuvos geležinkelių“ žemėlapyje teliks tu tarptautiniai maršrutai – į Maskvą ir Minską.

    Pernai maršrutu Vilnius-Maskva-Vilnius važiavo 72,9 tūkst. žmonių. Tai kur kas mažiau nei 2013-aisiais, kai pervežta 100,7 tūkst.

    Maršrutu Vilnius-Minskas-Vilnius 2014-aisiais pervežta 330 tūkst. žmonių. 2013-aisiais per tokį pat laikotarpį – 318,7 tūkst.

    „Tarptautiniai keleivių pervežimai mūsų įmonei yra pelningi. Tik Sankt Peterburgo kryptis buvo nuostolinga“, – pabrėžė V.Gudas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tau atrodo, kad keleivių vežimas yra aukso kasykla? Joks privatininkas neužsiims keleivių vežimu geležinkeliu tokioje šalyje kaip Lietuva (mažas gyventojų tankis, nėra didelių miestų, milžiniška automobilizacija, nedideli atstumai) - jokios investicijos (vienas perkamas LG dyzelinis traukinys kaunuoja apie 5,3 milijono eurų) neatsipiks, jau nekalbant apie eksploatacines išlaidas. Jei jau "Kautra", kaip didžiausias (ir privatus) vežėjas Lietuvoje, virsta mikrobų firma (jau apie pusė jos parko yra mikroautobusai), tai manai, kad traukiniai gali pelną krauti? Aišku, sekant laisvos rinkos institutų ir pan. rekomendacijomis, reikėtų tiesiog valstybei atiduoti pervežimus traukiniais ir dar primokėti...
    Beje, "Kautra" irgi nesusitvarko su srautų planavimu. Neretai mikrobai veža kaip silkes statinėje ir stovinčius keleivius...
    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.30, 15:49.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įtariu, kad kai LG nupirks naujas PESAS 730M, tai reikalai su Vilniaus - Šiaulių- Klaipėdos traukiniais bus dar prastesni. Nes vieno traukinio talpa apie 140 vietų 2 klasėje ir 16 - 1 klasėje. Tai atitinka 2,5 paprasto vagono. Eilinę dieną pakanka. Bet tomis dienomis, kai srautai bus didesni, labai tikėtina, kad LG "stebuklingai" nežinos, kokį sąstatą leisti - vieną traukinį, dvigubą ar trigubą. Bet net ir trigubas nesieks 500 vietų, kas atitinka maždaug 8 vagonus.
    O tavo galva privatininkas, kuriam iš tikro rūpi pajamos ir pervežtų keleivių skaičius, irgi nežinotų, viengubą ar trigubą leist?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad kai LG nupirks naujas PESAS 730M, tai reikalai su Vilniaus - Šiaulių- Klaipėdos traukiniais bus dar prastesni. Nes vieno traukinio talpa apie 140 vietų 2 klasėje ir 16 - 1 klasėje. Tai atitinka 2,5 paprasto vagono. Eilinę dieną pakanka. Bet tomis dienomis, kai srautai bus didesni, labai tikėtina, kad LG "stebuklingai" nežinos, kokį sąstatą leisti - vieną traukinį, dvigubą ar trigubą. Bet net ir trigubas nesieks 500 vietų, kas atitinka maždaug 8 vagonus.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Vakariniame Šiauliai-Vilnius nr. 24 Šiauliuose nebeliko bilietų į Vilnių.
    Teko pirkt į Jonavą, kad gaut laikinai kur pritupt, o paskiau žiūrėsim.

    Komentuoti:

Working...
X