Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Klaipėdoj irgi praktiškai neliko priemiestinio.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Lyginant su Latvija, tai Lietuvoje ne taip greitai užsidarė priemiestinių traukinių tinklas. Latvijoje likę tik traukiniai aplik Rygą. Į 3-čią pagal dydį miestą Liepoją, kuri kažkada turėjo savo priemiestinių traukinių tinklą likęs tik 1 traukinys iš Rygos penktadieniais (vieną dieną per savaitę). Antras pagal dydį Daugpilis irgi neturi jokio priemiestinio susisiekimo nors yra stambus geležinkelio mazgas. Į Ventspilį keleiviniai traukiniai išvis nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Lietuvoje geležinkeliai yra daug geresni, nei Latvijoje ir Estijoje. Nauji riedmenys (ir parko atnaijinimas vyksta toliau), surtvarkytos stotys, infrastruktūra gera, 1435 statom. Išvada: viskas LG yra Ok.
    Na jau, Estijoj ne ką prasčiau nei pas mus kalbant ir apie infrastruktūrą. Na tik Latvija visom prasmėm atsilieka. Na o dėl Stadler susimovėm.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Šią savaitę lankausi Latvijoje ir Estijoje. Specialiai keliavau traukiniu Talinas - Ryga su persėdimu.

    Galiu pasakyt, Malonūs tautiečiai, kad iš trijų Baltijos valstybių ESAME GARBINGOJE TREČIOJE VIETOJE (ir tik nereikia "lia lia" apie naujus dviaukščius, kavos aparatus traukinyje, automatines kelio blokuotes ir t.t.):
    išvadas darykime patys...
    Lietuvoje geležinkeliai yra daug geresni, nei Latvijoje ir Estijoje. Nauji riedmenys (ir parko atnaijinimas vyksta toliau), surtvarkytos stotys, infrastruktūra gera, 1435 statom. Išvada: viskas LG yra Ok.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Šią savaitę lankausi Latvijoje ir Estijoje. Specialiai keliavau traukiniu Talinas - Ryga su persėdimu.

    Galiu pasakyt, Malonūs tautiečiai, kad iš trijų Baltijos valstybių ESAME GARBINGOJE TREČIOJE VIETOJE (ir tik nereikia "lia lia" apie naujus dviaukščius, kavos aparatus traukinyje, automatines kelio blokuotes ir t.t.):

    WI-FI veikia ne tik Estijoje, tačiau jau ir latvijos dyzeliukuose - nelužinėja, galima net radiją klausyt per internetą;

    interneto bilietai - jau seniausiai ee ir lv yra, pas mus - BAISINGA NAUJOVĖ !

    Estija: super patogūs STADLER - nėr ką lygint su mūsų prakeiktomis PESOM'is... (kur net tašės nėr kur pasidėt ant lentynos, pas estus - dėk kad ir 5 aukštais dėžes);

    palanki nuolaidų sistema - iki 20 % nuo kelionės;

    80% kelionės dyzeliuku vyko 120 km/h - kur pas mus toks greitis ????

    LATVIJA: seni, bet patogesni už vėl tas prakeiktas PESAS DR'akonai modernizuoti - patogios kėdės, yra kur pasidėt daiktus. Atidaromi nauji maršrutai: Ryga - Dobele - Ryga, taip pat rytinis ekspresas Valmiera - Riga.

    EE ir LV: nori vežt dviratį ? Prašau, tavo patogumui traukiniai. Pas mus - prašau, sumokėk beveik pilno bilieto kainą... ir įgrūsk jį į vienvagonę PESą..

    LIETUVA: džiaugiamės vieninteliu papildomu traukiniu į Klaipėdą, kuriame net ir WI-FI nėra...

    išvadas darykime patys...
    Paskutinis taisė statyba; 2015.05.22, 22:32.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Apie kortelę nepaminėta. Pabandžius pirkti internetu, kaina rodoma jau sumažinta, nors kortelės duomenys nesuvesti.

    Komentuoti:


  • Brutalas
    replied
    Nuolaida tikriausiai su kortele

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Pastebėjau naują skelbimą, kad maršrute Šiauliai-Panevežys-Rokiškis-Šiauliai, gegužės 1-17 dienomis taikoma 30% nuolaida.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie pirkimą ir kalbos nėra. Tik ar perdarinės, ar bandys ištempti su esamais iki elektrifikacijos...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai gerokai pigiau turėtų būti, nei iš Tverės pirkti naujus vagonus už didelę kainą, nors jie patys negeresni nei senieji.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai reiškia viso salono perdarymą. Vėl tikriausiai Lenkijoje. O jei leisti taip, kaip yra, komfortas suprastės, kupė atveju dar ir vietų skaičius vagone.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai pertvaras nesunku išspirti, o kupe daug metų važinėjo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet esmė tame, kad Klaipėdos maršrute naudojami sėdimieji vagonai ar sėdimieji kupė, o į Peterburgą ar Maskvą plackartiniai ar miegamieji kupė. Vargu ar apsidžiaugtumėte važiuoti plackartu. Trumpiems dieniniams maršrutams jie yra chrenovi.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    aga, o likusius nuo maršruto vagonus dedama į pardavimą... Tame tarpe ir vagonus restoranus (o galėtų lakstyti iki klaipėdos bent)

    http://www.litrail.lt/documents/1027...b-5cfb7cb25220

    Tuoj iš vis tolimo susisiekimo vagonų nebeliks
    Kai tuo tarpu Klaipėdos maršruto vagonų amžius daug didesnis ir akivaizdu, kad ateityje vien dyzeliukais neišsiversi.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    aga, o likusius nuo maršruto vagonus dedama į pardavimą... Tame tarpe ir vagonus restoranus (o galėtų lakstyti iki klaipėdos bent)

    http://www.litrail.lt/documents/1027...b-5cfb7cb25220

    Tuoj iš vis tolimo susisiekimo vagonų nebeliks

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    aprašyme figūruoja žodis "ir", taigi galima įvairiai interpretuoti
    Šiandienai bilietas iš Rygos į Maskvą (viena kryptimi) kainuoja 139.62/152.93€ (viršus/apačia), birželio 1d. bilietas tuo pačiu maršrutu kainuoja tik 79.00/85.65€. Panašūs skaičiai ir bilietui iš Maskvos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nuolaida taikoma perkant bet kokį bilietą, o ne tik "ten ir atgal".
    aprašyme figūruoja žodis "ir", taigi galima įvairiai interpretuoti
    До 24 декабря с.г. при покупке билетов в Москву или Санкт-Петербург и обратно пассажиры получат 45%-ную скидку, если билеты были приобретены за 45-31 день до поездки.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Udriau, paskaityk atidžiau, nuolaida taikoma atgaliniam bilietui jei jis perkamas prieš 31-45 dienas. Tokių keleivių nėra daug.
    Nuolaida taikoma perkant bet kokį bilietą, o ne tik "ten ir atgal".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad pratęs Turmanto maršrutą, tikimybė maža.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na šis maršrutas šlubavo ir iki politinės padėties pasikeitimų. Anoks čia nuostolis, manau kad problemą spręs Turmanto maršrutą pratęsiant iki Daugpilio.
    Kam reikės - važiuos per Rygą (nėra ji nepasiekiama).

    Komentuoti:

Working...
X