Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Mačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTikrai Kaunas-Šiauliai maršrutu nėra tiek keleivių, kad reikėtų leisti 3 vagonų traukinį.
Esu važiavęs ne kartą ir manau, kad reikia leisti ne vienvagonę, kur iš tiesų yra keleivių kankinimas. Kažkodėl kitais maršrutais leidžia trivagones, kur užpildymas vos 1/3.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąIr visgi 620M tokiems maršrutams Šiauliai-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas netinka (žiauriai nepatogu). Na bet geriau nei nieko.
Komentuoti:
-
Ir visgi 620M tokiems maršrutams Šiauliai-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas netinka (žiauriai nepatogu). Na bet geriau nei nieko.
Komentuoti:
-
Taigi 630M tik 3 vnt. Važiuoja į Minską. 3 į Minską nereikia, tai viena dažniausiai važinėja kitais maršrutais, bet jei viena iš trijų sugenda.... LG baido keleivius 620M Pesomis ilguose maršrutuose. Kiek kartų jau kartojau, kad LG užsipirko per daug tų automotrisių, o dar ir panaikino kiek maršrutų (Stasylos, Marijampole (laikinai)), kad Pesas 620M kaišioja net ten, kur jos netinka.
Komentuoti:
-
Teko penktadienį važiuot iš Kauno į Šiaulius. Motrisė (M-620) pilna, iki pat Radviliškio daugiau įlipdavo nei išlipdavo. Radviliškyje išlipo kokie 10 keleivių. Reiktų koreguot su šiuo maršrutu - leist didesnį traukinį, o gal padaryt ir kiekvieną dieną.
Prie Radviliškio prasilenkėm su Šiauliai-Vilnius. Čia važiavo 2 sukabintos vienvagonės motrisės 620M. Ar Vilniuje nebeliko riedmenų? Pesa M-630.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.09.13, 13:32.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.
Komentuoti:
-
Pigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.
Komentuoti:
-
O jei pvž su nuosavu automobiliu iš taško A į tašką B man kainuoja daug pigiau , ar kitą kartą NET žymiai pigiau keliauti? Tai apie kokią panacėją galima šnekėti? Pencininkams yra didelės nuolaidos , kai bus visiems tokia kaina kaip senjorams,tada automobilių sumažėtu. O dabar net nėrą ką lyginti.
Komentuoti:
-
Tai labai realu. Jei neliktų liberalų su laisvos rinkos paistalais, visa Lietuva lengviau atsikvėptų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.
Komentuoti:
-
Taip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.
Bet nesvarbu - tiesiog norėjau pasakyti, kad pats savaime viešasis nėra kažkokia panacėja, siekiamybė.
Komentuoti:
-
Ir kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.
Komentuoti:
-
Demagogija. Suomijoje VT gerai išvystytas. VT neturi arba jis apgailėtinas tik ubagiškose šalyse su laukinio kapitalizmo (laisvos rinkos) vyraujančia ideologija ir išreikšta bydlo-elito socialine struktūra.
Komentuoti:
-
Nereikia planuoti viešojo sovietiniais principais. Jei jis brangus, ekonomiškai nenaudingas - niekam jo ir nereikia. Pagal gyventojų tankį galim lygiuotis į Suomiją, o ne vakarų EU. Jei mes pigiai ir greitai nuvažiuojame automobiliu, tai labai puiku, nes mūsų gyvenimo kokybė gali būti didesnė, galim sukurti daugiau produkto ir sunaudoti mažiau resursų.
Komentuoti:
-
Būtent dėl to, kad nėra automobilių mokesčių, Lietuvoje ir priviso tiek automobilių. Visose kitose ES šalyse jie yra ir akivaizdu, kad tai turi įtakos VT buvimui. Tačiau tas mokestis Lietuvoje buvo panaikintas dar seniai, kai tokia prasta situacija su VT nebuvo. Dabar gi viskas sugriauta ir atstatyti neįmanoma esant dabartinei valdžios politikai. O politinės valios pastangų čia jau reikia labai daug, ir investuoti kuriant nuo nulio praktiškai sugriautą miesto ir priemiesčio VT (pirmiausia nuo jų reikia pradėti, tarpmiestis dar šiaip ne taip egzistuoja), reikia didelių investicijų, kurių nėra iš kur paimti.
Komentuoti:
-
Kuo toliau, tuo labiau sumažės priemiestinių traukinių. Pas mus visi nori važinėti automobiliais. Panaši situacija ir su kelių viešuoju transportu. Po truputi naikinami arba retinami maršrutai. Bet tokias tendencijas pastebėjau tik posovietinėse šalyse, kurių ekonomikos lygis po truputi auga. Manau, kad keleivių padaugėtų tuo atveju, jei būtų įvestas automobilių mokestis. Tada gal ir sumažėtų privačių automobilių. Nes žinau ne vieną šeimą, kuri turi daugiau automobilių, nei šeimoje yra narių.
Komentuoti:
Komentuoti: