Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 2Pack
    replied
    Mačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Tikrai Kaunas-Šiauliai maršrutu nėra tiek keleivių, kad reikėtų leisti 3 vagonų traukinį.
    Iš kur esi tikras, kad nėra tiek keleivių? Ar važiavai?
    Esu važiavęs ne kartą ir manau, kad reikia leisti ne vienvagonę, kur iš tiesų yra keleivių kankinimas. Kažkodėl kitais maršrutais leidžia trivagones, kur užpildymas vos 1/3.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Ir visgi 620M tokiems maršrutams Šiauliai-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas netinka (žiauriai nepatogu). Na bet geriau nei nieko.
    Tikrai Kaunas-Šiauliai maršrutu nėra tiek keleivių, kad reikėtų leisti 3 vagonų traukinį.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ir visgi 620M tokiems maršrutams Šiauliai-Vilnius ir Šiauliai-Kaunas netinka (žiauriai nepatogu). Na bet geriau nei nieko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi 630M tik 3 vnt. Važiuoja į Minską. 3 į Minską nereikia, tai viena dažniausiai važinėja kitais maršrutais, bet jei viena iš trijų sugenda.... LG baido keleivius 620M Pesomis ilguose maršrutuose. Kiek kartų jau kartojau, kad LG užsipirko per daug tų automotrisių, o dar ir panaikino kiek maršrutų (Stasylos, Marijampole (laikinai)), kad Pesas 620M kaišioja net ten, kur jos netinka.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Teko penktadienį važiuot iš Kauno į Šiaulius. Motrisė (M-620) pilna, iki pat Radviliškio daugiau įlipdavo nei išlipdavo. Radviliškyje išlipo kokie 10 keleivių. Reiktų koreguot su šiuo maršrutu - leist didesnį traukinį, o gal padaryt ir kiekvieną dieną.
    Prie Radviliškio prasilenkėm su Šiauliai-Vilnius. Čia važiavo 2 sukabintos vienvagonės motrisės 620M. Ar Vilniuje nebeliko riedmenų? Pesa M-630.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.09.13, 13:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra tema apie viešąjį transportą ir automobilius.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.
    Ar nėra temos apie automobilių mokestį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pigiau tik dėl to, kad Lietuvoje nėra automobilių (kelių) mokesčio kaip kad visoje likusioje ES ir daugumoje kitų šalių. Be to dauguma vertina tik kuro kainą. O jūs paskaičiuokite, kiek išeina per metus draudimui, remontams (juk dauguma važinėja senais automobiliais, kasmet reikia įkišti bent kelis šimtus eurų remontui), padangoms, alyvai, kitoms eksploatacinėms smulkmenoms, plovimui (kai kas, aišku, gali kieme pats nusiplauti, bet ne visi turi tam galimybes) ir kt.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O jei pvž su nuosavu automobiliu iš taško A į tašką B man kainuoja daug pigiau , ar kitą kartą NET žymiai pigiau keliauti? Tai apie kokią panacėją galima šnekėti? Pencininkams yra didelės nuolaidos , kai bus visiems tokia kaina kaip senjorams,tada automobilių sumažėtu. O dabar net nėrą ką lyginti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai labai realu. Jei neliktų liberalų su laisvos rinkos paistalais, visa Lietuva lengviau atsikvėptų.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.
    Tai labai abstraktu. Gali būti ir metro, gali būti ir taksi su mikriuku pensininkams. Net jei Lietuvoj vieną dieną visai neliktų viešojo, nieko baisaus nenutiktų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, jis yra panacėja siekiant užtikrinti gerą pragyvenimo komforto ir saugumo sveikatai lygį. Ne automobilis, o būtent gerai veikiantis VT kartu dermėje su individualiu transportu.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.
    Bet Lietuvoj irgi gyventojų nedaug ir jie gyvena miestuose.
    Bet nesvarbu - tiesiog norėjau pasakyti, kad pats savaime viešasis nėra kažkokia panacėja, siekiamybė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir kitur VT yra. Tai nereiškia, kad jis idealus, bet yra ir jo nepanaikina, nors galėtų - suomiai gyvena gerai, galėtų pasakyti, kad nafig finansuoti VT, tegul visi važinėja mašinomis. Suomija nėra tinkamas pavyzdys, nes teritorija didelė, gyventojų mažai, jie susikoncentravę nedidelėje dalyje.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Mieste. Kitur visi važiuoja automobiliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Demagogija. Suomijoje VT gerai išvystytas. VT neturi arba jis apgailėtinas tik ubagiškose šalyse su laukinio kapitalizmo (laisvos rinkos) vyraujančia ideologija ir išreikšta bydlo-elito socialine struktūra.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Nereikia planuoti viešojo sovietiniais principais. Jei jis brangus, ekonomiškai nenaudingas - niekam jo ir nereikia. Pagal gyventojų tankį galim lygiuotis į Suomiją, o ne vakarų EU. Jei mes pigiai ir greitai nuvažiuojame automobiliu, tai labai puiku, nes mūsų gyvenimo kokybė gali būti didesnė, galim sukurti daugiau produkto ir sunaudoti mažiau resursų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent dėl to, kad nėra automobilių mokesčių, Lietuvoje ir priviso tiek automobilių. Visose kitose ES šalyse jie yra ir akivaizdu, kad tai turi įtakos VT buvimui. Tačiau tas mokestis Lietuvoje buvo panaikintas dar seniai, kai tokia prasta situacija su VT nebuvo. Dabar gi viskas sugriauta ir atstatyti neįmanoma esant dabartinei valdžios politikai. O politinės valios pastangų čia jau reikia labai daug, ir investuoti kuriant nuo nulio praktiškai sugriautą miesto ir priemiesčio VT (pirmiausia nuo jų reikia pradėti, tarpmiestis dar šiaip ne taip egzistuoja), reikia didelių investicijų, kurių nėra iš kur paimti.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Kuo toliau, tuo labiau sumažės priemiestinių traukinių. Pas mus visi nori važinėti automobiliais. Panaši situacija ir su kelių viešuoju transportu. Po truputi naikinami arba retinami maršrutai. Bet tokias tendencijas pastebėjau tik posovietinėse šalyse, kurių ekonomikos lygis po truputi auga. Manau, kad keleivių padaugėtų tuo atveju, jei būtų įvestas automobilių mokestis. Tada gal ir sumažėtų privačių automobilių. Nes žinau ne vieną šeimą, kuri turi daugiau automobilių, nei šeimoje yra narių.

    Komentuoti:

Working...
X