Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Iki 2017 lapkričio turi būti gautos dar 7 dvigubos Pesos, pritaikytos tarpmiesčiui, matyt iki to laiko teks kentėti šiuose miesto autobuso lygio traukiniuose
    IKI - suprantu po vieną, pradedant kažkada netrukus, baigiant - 2017m. lapkričiu? Gal būt panašiai kaip į Lietuvą atkeliavo 10 dviaukščių elektrinių traukinių... Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tik kad pikiniams reisams jos netiks...
    Sukabins kelias arba leis TEPą+vagonus.
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    tik kažkodėl patys patogiausi DRA'konų vagonai su patogiausiom sėdynėm stovi nenaudojami Vilniuje depe, o keleivius vežioja likę dyzeliniai su kietosiomis sėdynėmis...
    Nepamirškite, kad riedmenys periodiškai reikalauja remonto. O remonto metu vežiuoti keleivius jie negali.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2015.02.22, 10:04.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Iki 2017 bus gautos 3-vagonės Pesos daugiausiai Vilnius-Klaipėda maršrutui.
    Tik kad pikiniams reisams jos netiks...

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Iki 2017 bus gautos 3-vagonės Pesos daugiausiai Vilnius-Klaipėda maršrutui.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
    tik kažkodėl patys patogiausi DRA'konų vagonai su patogiausiom sėdynėm stovi nenaudojami Vilniuje depe, o keleivius vežioja likę dyzeliniai su kietosiomis sėdynėmis...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kitų neturime. Būtų daug mašinų atsargoje - leistų dvigubas.
    Tai galvoti reikia prieš perkant.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Iki 2017 lapkričio turi būti gautos dar 7 dvigubos Pesos, pritaikytos tarpmiesčiui, matyt iki to laiko teks kentėti šiuose miesto autobuso lygio traukiniuose

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėti nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose?
    Kitų neturime. Būtų daug mašinų atsargoje - leistų dvigubas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Man teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.
    Tai dar visuotinė problema matyt, daug kas gaminama pagal kažkokius 196. standartus. Pvz. sofų ir lovų ilgiai.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
    Sprendimas akivaizdus net vaikui: sumesti patogesnes sėdynes ir leisti 2 Pesas sukabintas, arba dar geriau 2 atskirais laikais - investicijos ne stebuklingos, bet paslaugą paverčia tris kartus geresne - padidėja ir komfortas, ir atsiranda daugiau patogesnių kelionės laikų.

    Įdomu, kai Butkevičius ir Ko buvo vežiojami su PESA po Rail Baltica statybas, kokius pampersus jiems uždėjo, kad tos sėdynės nepritrynė prie A klasės biuro kėdžių ir fotelių pripratusių užpakaliukų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
    Man teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
    Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.
    Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
    Tai gal patogiau iš viso išimti sėdynes ir pamesti šiaudų - kas kaip norės, tas taip įsitaisys. 41 metais į Sibirą kaip važiavo - visiems buvo patogu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
    Tokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Iš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.
    Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Pritariu , Pats važiavau iš Kybartų į Kauna su Pesa , tai yra beveik 2 valandas, tai tikra kankynė , visiškai nepatogi tokius atstumus važiuoti . Pakenčiama su ja kelionė apie 1 valandą , iki Kazlų Rūdos.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Normalus salonas tose Pesose.
    Iš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Gal reikia lyginti su tarpmiestiniais ar bent jau priemiestiniais autobusais, kurie konforto prasme geresni nei Pesos, jau nekalbant apie stovėjimus.
    Normalus salonas tose Pesose.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Sovietmečio laiku geležinkeliuose keleivių aptarnavimo kultūra buvo prasta, bet buvo matyti pastangų ją kelti. Dabar Lietuvoje ji geresnė, bet LG direkcijoje yra jėgų, ją smukdančių...

    Komentuoti:

Working...
X