Parašė Komandoras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
IKI - suprantu po vieną, pradedant kažkada netrukus, baigiant - 2017m. lapkričiu? Gal būt panašiai kaip į Lietuvą atkeliavo 10 dviaukščių elektrinių traukinių... Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
-
Sukabins kelias arba leis TEPą+vagonus.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTik kad pikiniams reisams jos netiks...
Nepamirškite, kad riedmenys periodiškai reikalauja remonto. O remonto metu vežiuoti keleivius jie negali.Parašė statyba Rodyti pranešimątik kažkodėl patys patogiausi DRA'konų vagonai su patogiausiom sėdynėm stovi nenaudojami Vilniuje depe, o keleivius vežioja likę dyzeliniai su kietosiomis sėdynėmis...Paskutinis taisė Aleksio; 2015.02.22, 11:04.
Komentuoti:
-
Tik kad pikiniams reisams jos netiks...Parašė darijusk Rodyti pranešimąIki 2017 bus gautos 3-vagonės Pesos daugiausiai Vilnius-Klaipėda maršrutui.
Komentuoti:
-
Iki 2017 bus gautos 3-vagonės Pesos daugiausiai Vilnius-Klaipėda maršrutui.
Komentuoti:
-
tik kažkodėl patys patogiausi DRA'konų vagonai su patogiausiom sėdynėm stovi nenaudojami Vilniuje depe, o keleivius vežioja likę dyzeliniai su kietosiomis sėdynėmis...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
Komentuoti:
-
Tai galvoti reikia prieš perkant.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKitų neturime. Būtų daug mašinų atsargoje - leistų dvigubas.
Komentuoti:
-
Iki 2017 lapkričio turi būti gautos dar 7 dvigubos Pesos, pritaikytos tarpmiesčiui, matyt iki to laiko teks kentėti šiuose miesto autobuso lygio traukiniuose
Komentuoti:
-
Kitų neturime. Būtų daug mašinų atsargoje - leistų dvigubas.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėti nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose?
Komentuoti:
-
Tai dar visuotinė problema matyt, daug kas gaminama pagal kažkokius 196. standartus. Pvz. sofų ir lovų ilgiai.Parašė John Rodyti pranešimąMan teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.
Komentuoti:
-
Sprendimas akivaizdus net vaikui: sumesti patogesnes sėdynes ir leisti 2 Pesas sukabintas, arba dar geriau 2 atskirais laikais - investicijos ne stebuklingos, bet paslaugą paverčia tris kartus geresne - padidėja ir komfortas, ir atsiranda daugiau patogesnių kelionės laikų.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
Įdomu, kai Butkevičius ir Ko buvo vežiojami su PESA po Rail Baltica statybas, kokius pampersus jiems uždėjo, kad tos sėdynės nepritrynė prie A klasės biuro kėdžių ir fotelių pripratusių užpakaliukų.
Komentuoti:
-
Man teko važiuiti PESA į oro uostą. Sėdynės ne tai kad nepatogios, bet ten apskritai sunku atsisėsti didesnio ūgio žmogui.Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.
Komentuoti:
-
Kalbam apie Pesos atitikimą srautams ir atstumui. Rašė, kad žmonės stovėjo, o tokio ilgio maršrutuose tokių dalykų iš principo neturėtų būti, taip pat parašyta, kad ilgaiau nei valandą sėdėtii nepatogu. Tai kokio velnio jos daro tokiuose maršrutuose? Priminsiu, kad analogiškuose autobusų maršrutuose dažnai važiuoja ne tik priemiestiniai, bet ir buvę turistiniai autobusai su labai patogiomis sėdynėmis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.
Komentuoti:
-
Taip, jų yra. Ir jie važinėja ir be darbo ne stovi.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.
Komentuoti:
-
Tai gal patogiau iš viso išimti sėdynes ir pamesti šiaudų - kas kaip norės, tas taip įsitaisys. 41 metais į Sibirą kaip važiavo - visiems buvo patogu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
Komentuoti:
-
Tokiu atveju yra dyzeliniai traukiniai. Ir pagal sėdynes, ir pagal talpumą tinkami tokiems maršrutams.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.
Komentuoti:
-
Jeigu sumontuotų patogesnes sėdynes (minkštesnes, platesnes ir t.t.), tektų mažinti vietų skaičių (vietoje 5 eilėje būtų tik 4), o tai reikštų dar daugiau stovinčių keleivių. Ir vėl būtų daug nepatenkintų.Parašė disident Rodyti pranešimąIš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.
Komentuoti:
-
Pritariu , Pats važiavau iš Kybartų į Kauna su Pesa , tai yra beveik 2 valandas, tai tikra kankynė , visiškai nepatogi tokius atstumus važiuoti . Pakenčiama su ja kelionė apie 1 valandą , iki Kazlų Rūdos.
Komentuoti:
-
Iš vaizdo gal ir normalus, bet kai tenka jame 2-3 valandas pasėdėti - tada nelabai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNormalus salonas tose Pesose.
Komentuoti:
-
Normalus salonas tose Pesose.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal reikia lyginti su tarpmiestiniais ar bent jau priemiestiniais autobusais, kurie konforto prasme geresni nei Pesos, jau nekalbant apie stovėjimus.
Komentuoti:
-
Sovietmečio laiku geležinkeliuose keleivių aptarnavimo kultūra buvo prasta, bet buvo matyti pastangų ją kelti. Dabar Lietuvoje ji geresnė, bet LG direkcijoje yra jėgų, ją smukdančių...
Komentuoti:
Komentuoti: