Ar atitinkamoje temoje nebuvo rašyta, kad detaliajame plane yra numatyta nauja trajektorija (vis tike visur miškai), o stotį vėl galima įrengti tame pačiame pastate kur ir buvo - po vienu stogu būtų ir turizmo informacijos centras.
Šiaip visas ruožas iki Lentvario prašyte prašosi kapitalinės rekontrukcijos. Galėtų tą reikalą pakišt po RB-3 .
Į Druskininkus geležinkelio nėra. Nuo LT/BY sienos iki Druskimninkų bėgiai išardyti, stoties rūmuose dabar veikia turizmo informacijos centras. Tai apie keleivių vežiojimą traukiniais iš Vilniaus į Druskininkus nėra ką kalbėti.
Tai bėgius jau išardė? Gaila, gal galima buvo rasti galimybę per Lietuvą nutiesti. Keleivių manau būtų - pats mielai važiuočiau. Gal ir iš Gardino būtų keleivių.
Į Druskininkus geležinkelio nėra. Nuo LT/BY sienos iki Druskimninkų bėgiai išardyti, stoties rūmuose dabar veikia turizmo informacijos centras. Tai apie keleivių vežiojimą traukiniais iš Vilniaus į Druskininkus nėra ką kalbėti.
- Šiauliai - Ryga - Šiauliai (tarp dviejų netaip toli vienas nuo kito esančių didmiesčių),
- Anksti rytą iš Šiaulių į Vilnių (išvykstant 5:30-7:00 h.)
- Vakare (po 19 valandos ar dar vėliau) sezoninis vasarą iš Klaipėdos į Šiaulius.
buvo. bet baltariusiai si marsruta prognuozuoja nejudriu... o su Gardinu ir ne kas, jiems autobusu i Druskininkus arciau, o iki Vilniaus but per toli..
Minsko privalumai: marsrutai abieju saliu sostines ir pirmasis didelis miestas uz sienos. Juk paleidus Minskas -Kaunas visi vaziuotu iki Vilniaus, i Kauna tik nubyretu keletas turistu ......
Baltarusijos geležinkeliai irgi prisipirko Pesų. Galėtų pradžiai tokią paleisti iki Vilniaus iš Lydos. Aišku, kad 3 vagonų traukiniui keleivių nebūtų.
Vargu...į Minską tai važiuoja. O dėl šito bent buvo rimtos derybos?
buvo. bet baltariusiai si marsruta prognuozuoja nejudriu... o su Gardinu ir ne kas, jiems autobusu i Druskininkus arciau, o iki Vilniaus but per toli..
Minsko privalumai: marsrutai abieju saliu sostines ir pirmasis didelis miestas uz sienos. Juk paleidus Minskas -Kaunas visi vaziuotu iki Vilniaus, i Kauna tik nubyretu keletas turistu ......
Jau keleri metai, kai keleivinių traukinių grafike numatomi Vilnius - Lyda - Vilnius maršruto "siūlai", tačiau realių žingsnių, dvišalių susitikimų nėra dėl maršruto atidarymo.
del palankaus tarifo vargu ar pavyktu rasti kompromisa su БЧ
Jau keleri metai, kai keleivinių traukinių grafike numatomi Vilnius - Lyda - Vilnius maršruto "siūlai", tačiau realių žingsnių, dvišalių susitikimų nėra dėl maršruto atidarymo.
Ko gero, šiame maršrute 630M gali tekti keisti į trivagonį DR1A...
Arba leisti papildomą traukinį.
Nors studentų kelionių srautai sausio antroje pusėje padidėja.
Pataisau: traukinys Nr23 iš Vilniaus į Šiaulius išvyksta 14:20 val.
DR1A visi traukiniai vaziuoja tik trecia klase. traukinio tikslas sumazinti(o jau ir sumazejo) traukinio Nr 21 apkrovimus penktadieni.
Grodno - galbut, bet Lyda - manau dar vienas neatrastas variantas, kur dvivagonis butu idealu
Jau keleri metai, kai keleivinių traukinių grafike numatomi Vilnius - Lyda - Vilnius maršruto "siūlai", tačiau realių žingsnių, dvišalių susitikimų nėra dėl maršruto atidarymo.
[QUOTE=Vitas;774065]Rudens-žiemos-pavasario laikotarpiu į Radviliškį grįždamas po 23 h., tik tuščias važiuoti ir galėdavo... Manau, kas kita būtų vasarą, ir dar sekmadienio vakare (geru oru prie jūros pabūti norėtųsi...). Keli pajūryje pabūti mėgstantys šiauliečiai man pasakė, kad vasarą maršrutu Klaipėda-Šiauliai po visokių pramogų Klaipėdoje ir Palangoje traukinys praverstų netgi ex."Naktinė Klaipėda" grafiku.
apie ex "NAKTINE KLAIPEDA" reikalinguma vasaros metu man taip pat ne vienas yra sakes - isedi saulei nusileidus prie juros - ryte buni Vilniuje, arba atvirksciai. Idealus variantas vasaros sezonui ir konkurencija tikrai ne tusciam naktiniam autobusui Vilnius-Palanga arba Palanga-Vilnius-Minskas
Nemažą dalį keleivių iš Minsko į Vilnių sudaro "akropolistai", o Gardino gyventojams "akropoliai" yra Baltstogėje, todėl keleivių būtų mažiau - nebent kažkiek važiuotų į oro uostą.
Grodno - galbut, bet Lyda - manau dar vienas neatrastas variantas, kur dvivagonis butu idealu
Tad klausimas kodėl ankščiau tokio maršruto nepaleido, jei per 3 savaites nuo atidarymo tapo sausakimšas?
Įdomu kokiame ruože ir kokiame laike glūdi panašus nepanaudotas potencialas.
Ar šiame traukinyje kavos duoda - nesu skanesnės kavos gėręs nei vagone.
Kavos - ne, bet uzkandziu palydove siule praeidama, tiesa, jie pasibaige nepraejus net puse pirmojo vagono)
Kažkaip įdomu pasidarė, jeigu pelningas į Minską, tai ar nepelningas būtų į Gardiną ?
Nemažą dalį keleivių iš Minsko į Vilnių sudaro "akropolistai", o Gardino gyventojams "akropoliai" yra Baltstogėje, todėl keleivių būtų mažiau - nebent kažkiek važiuotų į oro uostą.
Šitas kaži, važinėdavaus gerais 1994-1997 m. - tuščias būdavo.
Rudens-žiemos-pavasario laikotarpiu į Radviliškį grįždamas po 23 h., tik tuščias važiuoti ir galėdavo... Manau, kas kita būtų vasarą, ir dar sekmadienio vakare (geru oru prie jūros pabūti norėtųsi...). Keli pajūryje pabūti mėgstantys šiauliečiai man pasakė, kad vasarą maršrutu Klaipėda-Šiauliai po visokių pramogų Klaipėdoje ir Palangoje traukinys praverstų netgi ex."Naktinė Klaipėda" grafiku.
Kažkaip įdomu pasidarė, jeigu pelningas į Minską, tai ar nepelningas būtų į Gardiną ?
Jeigu geležinkelis nuo Marcinkonių iki Baltarusijos dienos veiktų, tai keleivinis traukinys Vilnius-Gardinas turėtų būti bent nenuostolingas... Čia sudėtingas klausimas būtų dėl sustojimų kiekio...
Komentuoti: