Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    O kodėl tada nepadarius ne Kaunas-Jonava, o Kaunas-Kėdainiai?
    o is Kedainiu ir taip kam reikia vaziuoja autobusais.negi zmogui vaziuoti beveik dvi valandas 74 km ? persedimas Jonavoje tai variantas, kurio net geresnio ir buti negali. Tr 606/607 per 4 metus i Kauna nevaziavo net 10 keleiviu.!!!

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    PESA cia galbut ir nepamaisytu, taciau tretu buti konkurencinga:

    1.) pagal atvykimo greiti (nes dauguma vaziuoja nuo "SAVO" Savanoriu gale autobusu ir po 20min, jau buna Jonavoje);

    2.) konkurencinga kaina, lyginant su autobusu;

    3.) susisiekima Jonavos GS - Jonavos centras.

    Jeigu pavyktu siuos uzdavinius igyendint, manau visai realu, kad sis marsrutas galetu ryte / vakare atgimti
    Kaunas -Jonava butu privezamasis marsrutas prie traukiniu Nr 19,21 ir surenkamasis is tr 18, 20. o del paprastu keleiviu, ju niekada nebuvo. nes mikru greiciau.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O kodėl tada nepadarius ne Kaunas-Jonava, o Kaunas-Kėdainiai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusu greičiau.

    Kalba buvo apie Kaunas - Jonava, o ne kitus traukinius. Kaip minėjau, su kai kuriais kitais traukiniai autobusų tvarkaraštis nėra gerai suderintas. Kokios garantijos, kad pavėlavus 5 minutėms traukiniui iš Kauno, autobusas lauks? O gal kas norės laukti autobuso 10-15 minučių stotyje, jei autobusui būtų duotas laiko rezervas? Žodžiu, jokių perspektyvų nėra, nes autobusu iš Kauno iki Jonavos galima nuvažiuoti per 40-45 minutes, įlipti galima Savanorių pr. Jonavoje nereikia niekur toliau važiuoti iš autobusų stoties, arba jei reikia važiuoti, tai susisiekimas kelis kartus geresnis. Tarybiniais laikais irgi nebuvo stebuklų. Kursavo 4 priemiestiniai traukiniai, taip pat keli pravažiuojantys iš Klaipėdos, Šiaulių į Kauną. Bet tuomet ir Jonavos miesto autobusai kursavo dažnai, ir keleivių tarpinėse stotyse kaip Kalnėnai, Dumsiai, Gaižiūnai, Neveronys būdavo.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Gal kažkiek pritrauktų persėdimas Jonavoje į Vilnius -- Klaipėda traukinį.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kažkaip vėl sau prieštarauji.
    Kur matai konkurenciją autobusų parkui jei bus padaryta traukinio jungtis iš Kauno į traukinius link Klaipėdos ir Šiaulių (ir Mažeikių).
    Man neteko susidurti, kad kažkas vėluotų ar nebūtų kuom važiuoti. Kita vertus mikroautobusai Jonavoje važiuoja toks koks yra poreikis - jei reiks bus ir daugiau.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.02.02, 12:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus - Klaipėdos traukinys nėra konkurentas autobusų parkui. Deja, bet net ir ne prie visų šių traukinių yra pritaikytas autobusų tvarkaraštis. O jei dar vėluoja, tai autobusas nelaukia.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O aš nemanau, kad Kaunas - Jonava turi perspektyvą. Autobusai ir mikrobai kursuoja kas 10-15 minučių piko valandomis. Geležinkelio stotis Jonavoje yra miesto pakraštyje. Autobusų parkas nesuinteresuotas savo keleivių praradimu, todėl jis pats ar LG įkalbamas jokiais būdais nesiims vežti keleivių į geležinkelio stotį ir iš jos šiam traukiniui. Autobusų stotis yra centre. Tarpinės stotelės iš viso negeneruotų srauto. Traukinys gi galėtų vežti nebent vieną kitą papildomą keleivį tik iki Palemono ar Neveronių. Galbūt, bet labai abejotina, ar būtų keleivių Gaižiūnuose.
    Kodėl sakai, kad JAP nėra suinteresuotas tokiu maršrutu.
    Jau dabar JAP veža keleivius į GS priderinę maršrutus (nepamenu ar Nr. 1 ar Nr. 3) prie traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius.
    Dažnai tuo deriniu naudojuosi važiuodamas į Kauną ar atgal.
    O Pesa kelis kartus į dieną deriniui su greitaisiais būtų į naudą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O aš nemanau, kad Kaunas - Jonava turi perspektyvą. Autobusai ir mikrobai kursuoja kas 10-15 minučių piko valandomis. Geležinkelio stotis Jonavoje yra miesto pakraštyje. Autobusų parkas nesuinteresuotas savo keleivių praradimu, todėl jis pats ar LG įkalbamas jokiais būdais nesiims vežti keleivių į geležinkelio stotį ir iš jos šiam traukiniui. Autobusų stotis yra centre. Tarpinės stotelės iš viso negeneruotų srauto. Traukinys gi galėtų vežti nebent vieną kitą papildomą keleivį tik iki Palemono ar Neveronių. Galbūt, bet labai abejotina, ar būtų keleivių Gaižiūnuose.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Kol kas Nauju marsrutu jokiomis kryptimis atidaryti neplanuojama. Ateity gal but, bet pirmiausia galvojama(jau 2 metai) paleisti Kaunas -JonaVa.
    PESA cia galbut ir nepamaisytu, taciau tretu buti konkurencinga:

    1.) pagal atvykimo greiti (nes dauguma vaziuoja nuo "SAVO" Savanoriu gale autobusu ir po 20min, jau buna Jonavoje);

    2.) konkurencinga kaina, lyginant su autobusu;

    3.) susisiekima Jonavos GS - Jonavos centras.

    Jeigu pavyktu siuos uzdavinius igyendint, manau visai realu, kad sis marsrutas galetu ryte / vakare atgimti

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Gal ir planuojama? - mes negalime žinoti visko. Tuo labiau nebutina daryti tiesioginius traukinius Lyda-Vilnius-Lyda, nes laikyti Vilniuje sąstato visą dieną arba varyti jį tuščią į vieną galą. Užtektų pratesti BČ traukinius iki Stasylų suderinant persedimus.
    tikrai logiskas pasiulymas: atvaziave BLR traukiniai galetu islaipinti Naujosiose Stasylose keleivius, kurie, pereje patikra, persestu i lietuviska PESA = ir atvirksicai. Naujas, labai idomus ir manau vertas demesio pasiulymas !

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Kol kas Nauju marsrutu jokiomis kryptimis atidaryti neplanuojama. Ateity gal but, bet pirmiausia galvojama(jau 2 metai) paleisti Kaunas -JonaVa.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    jei bent vienpusis srautas yra, kodel nepabandyt ?
    Gal ir planuojama? - mes negalime žinoti visko. Tuo labiau nebutina daryti tiesioginius traukinius Lyda-Vilnius-Lyda, nes laikyti Vilniuje sąstato visą dieną arba varyti jį tuščią į vieną galą. Užtektų pratesti BČ traukinius iki Stasylų suderinant persedimus.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į Gardiną nieko nebus, nes nuo Marcinkonių geležinkelį reikia kapitališkai rekonstruoti (bėgiai yra, bet jais jau negalima važiuoti). Vienintelis realus variantas - Lyda. Bet iš esmės srautas būtų ryte iš Baltarusijos, vakare į Baltarusija.
    jei bent vienpusis srautas yra, kodel nepabandyt ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Gardiną nieko nebus, nes nuo Marcinkonių geležinkelį reikia kapitališkai rekonstruoti (bėgiai yra, bet jais jau negalima važiuoti). Vienintelis realus variantas - Lyda. Bet iš esmės srautas būtų ryte iš Baltarusijos, vakare į Baltarusija.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Dėl traukinių į Baltarusiją Lydą ir Gardiną, tik į pastarąjį reiktų kelią sutvarkyt nuo Marcinkonių, gal vertėtų pradžiai suderint traukinius LG ir BČ. Juk sustojimai iš baltarusių pusės ir dabar galima sakyti yra pasienyje. Tai padaryti bendrą sustojimą iš vieno traukinio išlipo muitinę ir pasienio patikrinimą perėjo į kitą įlipo. Ir srautai pasimatytų, jeigu būtų dideli galima tada tiesioginius leisti pradėti.
    O tai nenuardytas kelias iki valstybės sienos?

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Dėl traukinių į Baltarusiją Lydą ir Gardiną, tik į pastarąjį reiktų kelią sutvarkyt nuo Marcinkonių, gal vertėtų pradžiai suderint traukinius LG ir BČ. Juk sustojimai iš baltarusių pusės ir dabar galima sakyti yra pasienyje. Tai padaryti bendrą sustojimą iš vieno traukinio išlipo muitinę ir pasienio patikrinimą perėjo į kitą įlipo. Ir srautai pasimatytų, jeigu būtų dideli galima tada tiesioginius leisti pradėti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet penktadienį vakare į Vilnių ir sekmadienį į Šiaulius turbūt keleivių nedaug.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Nemanau, kad tik sesija - laikas geras - užpildė tuščią tarpą.
    Sako praeitą sekmadienį irgi buvo pilnas į priekį ir atgal. Ir stovėjo dar.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    gal kas turi sio penktsadienio Vilnius - Siauliai - Vilnius traukinio apkrovimo skaicius? Ar praeita savaite tebuvo sesija ir todel perpildytas buvo, ar ir toliau islieka dziugi tendencija siam traukiniui vaziuot pilnam ?

    Komentuoti:

Working...
X