Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Vitai, aš šiuo maršrutu penktadieniais dažnai važinėjuosi nuo 2011 m. rudens ir sakau tokių srautų nebuvo - traukinys paprastai būdavo puspilnis, bet ne pilnas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kiek siekia atmintis šiame maršrute nuo 2011 m. - seniai taip nebuvo. Jau antra savaitė iš eilės
    Dėl to kažkiek "kalta" mokslo metų pradžia. Rugsėjo mėnesį po mokymosi savaitės studentai dar skuba savaitgaliui grįžti į gimtuosius namus, vėliau jie pripranta savaitgalį leisti didmiestyje, ir penktadienių popietėmis keleivių srautai iš miestų į kaimus sumažėja.
    Nors manau, kad papildomas traukinys vakare iš Klaipėdos turėtų važiuoti nors iki Kūlupėnų ar net Plungės, anksti rytą - iš ten atgal. Dabar mažesnėse stotyse stojantis dyzeliukas Nr 623 Radviliškis-Klaipėda į Klaipėdą atvyksta tik 9:25 (kai į Vilnių kai kurie keleiviniai traukiniai keleivius atveža dar prieš 6 h), o po pietų iš Klaipėdos išvažiuoti apie 15h - ankstoka.
    Neįsivaizduoju situacijos maršrute Klaipėda-Kretinga-Plungė-Telšiai su autobusais, bet tikiu, kad vis daugiau keleivių renkasi traukinį.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kiek siekia atmintis šiame maršrute nuo 2011 m. - seniai taip nebuvo. Jau antra savaitė iš eilės

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiandien trivagonis RA-2 Klaipėda-Radviliškis 15:10 val. Klaipėdoje - visos sėdimos vietos užimtos.
    Penktadienį po pietų iš didmiesčio į provinciją važiuojančiame traukinyje toks vaizdelis ne naujiena.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien trivagonis RA-2 Klaipėda-Radviliškis 15:10 val. Klaipėdoje - visos sėdimos vietos užimtos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na buvo toks keleivinis traukinys Šiauliai-Vilnius ir atgal Vilnius-Šiauliai-Mažeikiai. Ir dar keletas dyzeliukų.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Tikrai taip... negi keleivinis, kad ir nesantis nedideli pelna maisysis kelyje didesni pelna nesantiems krovininiams... ?

    Is Klaipedos taip pat galetu but pavelintas paskutinis - butu LABAI PATOGU vasarotojams, o i tarpa tarp 11:53.

    Pvz. VASAROS SEZONO METU:

    Vilnius - Klaipeda:

    SEZONINIS apie 13:30 (atvyktu apie 18h.)

    Klaipeda - Vilnius:

    + SEZONINIS tarkim 19:30h. (atvyktu i Vilniu apie 24:00h.).

    SEZONINIS puikiai atliktu reisa pirmyn atgal 13:30-18 / 19:30 - 24:00h.

    Tereik tik noro ir iniciatyvos ir galima tikrai butu igyvendinti
    Toks traukinys reikalingas nebent penktadieniais-sekmadieniais. 11:00-14:00 ir po 20:00 yra mažiausi keleivių srautai (tyrimai rodo), todėl vargu, ar tikslingi vaikyti pustuštį traukinį kasdien.
    Kitomis dienomis turbūt tikslingiausia būtų leisti papildomą traukinį iki Šiaulių. Toliau iki Klaipėdos prie trijų greitųjų prisideda du Radviliškis - Klaipėda.Būtent Vilnius - Šiauliai -Vilnius ir trūksta vienos traukinių poros. Tačiau tam ir vėl tikslinga būtų atlikti keleivių srautų analizę autobusais ir t.t.

    Patys pagalvokim - jei kur nors važiuojame, tai dažniausiai iš ryto arba vakare.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2013.09.13, 20:13.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien, 15:10 val. Klaipėda-Radviliškis RA2 trivagonis nuo Klaipėda-Kretingos iki Plungės žmonės stovėjo, toliau, jau gerokai aptuštėjo.
    Gal pats laikas atkurti keturvagonį

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Neužtektu, abiem atvažiuoja į Vilnių ne mažai žmonių. Ir kaip spėti septintai valandai toliau nuo stoties? Lentvariškiams tai yra ankstesnis traukinys iš Trakų. O Rykantų, Kariotiškių, Vievio gyventojams?
    O kas dirba nuo 8:00, tiems 6:40 per anksti.
    Kai kam nuo stoties 5-10 minučių, o kam ir valandos maža.
    Užtai iš Kauno abu traukiniai (Nr.872 ir Nr.874) išveža vidutiniškai po 5 keleivius.
    P.S.: daug kas pastebėjo, kad esu vienas iš rašančių apie orą vežiojančius keleivinius traukinius. Man asmeniškai toks jų važinėjimas netrukdo, bet rašyti apie tai skatina "skūpus" traukinių važinėjimas į Klaipėdą, nuiminėtyi kiti maršrutai...
    Važinėjantys į Klaipėdą, Panevėžį, Šiaulius turi prisitaikyti prei vienui vieno rytinio traukinio.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ravilišky nėra, riedmenų parko vos pakanka.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Studentų laukia sausakimši vagonai

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...4#.UhfXkeVQHnk
    O tai negalima paleisti tomis dienomis dvigubo DR1A?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Studentų laukia sausakimši vagonai

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...4#.UhfXkeVQHnk

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Neužtektu, abiem atvažiuoja į Vilnių ne mažai žmonių. Ir kaip spėti septintai valandai toliau nuo stoties? Lentvariškiams tai yra ankstesnis traukinys iš Trakų. O Rykantų, Kariotiškių, Vievio gyventojams?
    O kas dirba nuo 8:00, tiems 6:40 per anksti.
    Kai kam nuo stoties 5-10 minučių, o kam ir valandos maža.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kodėl nereikalingus? Pirmas atvyksta į Vilnių 06:30, o kitas - 06:54. Tai kad jie reikalingi. Daug įstaigų pradeda darbą jau nuo 7:00.
    Užtektų vieno, kuris atvyktų apie 6:40

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    du kitiems keleiviams beveik nereikalingus (gal būt kažkiek reikalingas būtų vienas) ankstyvus elektrinius traukinius (Nr.872 ir 874), pagal pastovų 2013/2014m tvarkaraštį iš Kauno iš Kauno išvykstančius 4:52 ir 5:32h.
    Kodėl nereikalingus? Pirmas atvyksta į Vilnių 06:30, o kitas - 06:54. Tai kad jie reikalingi. Daug įstaigų pradeda darbą jau nuo 7:00.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Tikrai taip... negi keleivinis, kad ir nesantis nedideli pelna maisysis kelyje didesni pelna nesantiems krovininiams... ?

    O siaip tikrai butu logiska BENT JAU VASARA paleisti koki nors dar viena SEZONINI traukini. Nes dabar 6:45, 9:45 ir 17:40 - nori nenori prasosi dar vienas per pietus is Vilniaus.

    Is Klaipedos taip pat galetu but pavelintas paskutinis - butu LABAI PATOGU vasarotojams, o i tarpa tarp 11:53.

    Pvz. VASAROS SEZONO METU:

    Vilnius - Klaipeda:

    6:45 (atvyksta 11:25h.),
    9:45 (atvyksta 14:46h.),
    SEZONINIS apie 13:30 (atvyktu apie 18h.)
    17:40 (atvyksta 22:20h.).

    Klaipeda - Vilnius:

    6:50 (atvyksta 11:36h.),
    11:53 (atvyksta 16:38h.),
    17:05 (atvyksta 21:55h.),
    + SEZONINIS tarkim 19:30h. (atvyktu i Vilniu apie 24:00h.).

    SEZONINIS puikiai atliktu reisa pirmyn atgal 13:30-18 / 19:30 - 24:00h.

    Tereik tik noro ir iniciatyvos ir galima tikrai butu igyvendinti
    manau, kad tokius pasiūlymus (tik gal būt geriau apgalvotus) reiktų siųsti LK keleivių vežimo direkcijai. Tiesa, atsikiri darbuotojai forumą skaito, bet firume rašomos mintys juos nieko neįpareigoja.
    Kiek tenka skaityti, rašinėti skundus netingintys Kaišiadorių rajono gyventojai sau išsikovoję du kitiems keleiviams beveik nereikalingus (gal būt kažkiek reikalingas būtų vienas) ankstyvus elektrinius traukinius (Nr.872 ir 874), pagal pastovų 2013/2014m tvarkaraštį iš Kauno iš Kauno išvykstančius 4:52 ir 5:32h. Panašiu principu būtų tikslinga šturmuoti maršrutą Vilnius-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 6 vagonų Šiauliuose pilnas (atvažiavo netuščias).
    Pritariu dėl sezoninio 4-ojo traukinio. Tik iš Klaipėdos galėtų išvažiuoti anksčiau, kad į Vilnių atvyktų kokią 9-10 val. Pakaktų ir naujojo M-630 ar renovuoto DR1A (su 1 klasės sėdynėmis kaip Estijoje).
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.22, 11:07.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Pasiteisinimas butu: o ne sezonu metu viska i nuostoli?
    SEZONINIS tam ir yra, jog vaziuotu pvz. tik birzelio - rugpjucio menesiais

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pasiteisinimas butu: o ne sezonu metu viska i nuostoli?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Čia rašiau apie Klaipėda - Vilnius perpildytą traukinį.
    Originalus pranešimas

    Gal jau ši tema buvo išdiskutuota, bet jei Vilnius- Klaipėda yra vienas populiariausių LG maršrutų, kodėl važiuoja tik 3 - 4 traukiniai per dieną?
    Ar čia dėl didelio krovininių sąstatų srauto?
    Tikrai taip... negi keleivinis, kad ir nesantis nedideli pelna maisysis kelyje didesni pelna nesantiems krovininiams... ?

    O siaip tikrai butu logiska BENT JAU VASARA paleisti koki nors dar viena SEZONINI traukini. Nes dabar 6:45, 9:45 ir 17:40 - nori nenori prasosi dar vienas per pietus is Vilniaus.

    Is Klaipedos taip pat galetu but pavelintas paskutinis - butu LABAI PATOGU vasarotojams, o i tarpa tarp 11:53.

    Pvz. VASAROS SEZONO METU:

    Vilnius - Klaipeda:

    6:45 (atvyksta 11:25h.),
    9:45 (atvyksta 14:46h.),
    SEZONINIS apie 13:30 (atvyktu apie 18h.)
    17:40 (atvyksta 22:20h.).

    Klaipeda - Vilnius:

    6:50 (atvyksta 11:36h.),
    11:53 (atvyksta 16:38h.),
    17:05 (atvyksta 21:55h.),
    + SEZONINIS tarkim 19:30h. (atvyktu i Vilniu apie 24:00h.).

    SEZONINIS puikiai atliktu reisa pirmyn atgal 13:30-18 / 19:30 - 24:00h.

    Tereik tik noro ir iniciatyvos ir galima tikrai butu igyvendinti

    Komentuoti:

Working...
X